Материалдар / Изонить техникасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Изонить техникасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Изонитьтің шығу тарихы. Ең алғаш изонить Англияда XVII ғасырда пайда болған деген болжам бар. Ағылшын тоқымашылары жіппен тоқудың ерекше түрін ойлап тапқан. Шегелерді тақтаға белгілі бір ара қащықтықта қағып, сол шегелерге жіпті керу арқылы өте әсем бейнелер шығарған. Қазіргі кезде изонить өнері көп елдерде үйді безендіруге тапсырмас дизайн болып есептеледі. Изонить тәсілімен суреттемелер, бейнелеу тағы көптеген заттар жасауға болады. Бұл тәсіл қиын болғанымен, жасаушы адамнан шыдамдылыққа, икемділікке, шымдамдылықты талап етеді. Изонить (жіптік графика, жіппен сурет салу, жіптік дизайн) картон бетіне жіптің көмегімен бейнелеу деген ұғымды білдіреді.Изонитьке қарапайым картонмен қатар, бархат бетті картондар да пайдалануға болады. Жіпті де кез келген түрін таңдауға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2022
1020
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



‹‹БЕКІТЕМІН››

Оқу ісінің меңгерушісі:

__________А.Тоқбаева

«__»_____2021жыл







Үйірме: Қолөнер

Топ: 5

Болатын күні: 03.03.2022ж.

Уақыты: 15:45
































Сабақтың тақырыбы: Изонить техникасы


Сабақтың түрі: Ашық сабақ


Сабақтың мақсаты:

- Оқушыларға сәндік қолданбалы өнердің бір түрі-

Изонить техникасымен танысу;

- Оқушылардың шыдамдылық қасиетін қалыптастыру, шеберлік деңгейін арттыру, сұлулыққа тәрбиелеу;

- Оқушылардың ой-өрісін дамытып, болашаққа бағыт –бағдар беру:

Білімділік: Әр түрлі жіптер дизайнмен танысу, жіппен бейнелеу тәсілі және сәндік көркем өнер шығармалар құрылымының жасалу тәсілін игеру.
Дамытушылық: Эстетикалық талғамдар мен шығармашылық қабілетін арттыру.
Тәрбиелік : Оқушылардың жұмыс істеу кезіндегі ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақта көрсетілетін әдіс: Шеберлік сабақ, изонить техникасын үйрену. Түстермен жұмыс жасау.

Сабақтың көрнекілігі: Сабақтың тақырыбы, әр түрлі дайын изонитьпен көрсетілген суреттер көрсету таныстыру.

Құрал жабдықтар: Формат А3,А4, түрлі түсті жіп, қайшы.

Сабақтың жоспары.

I.Ұйымдастыру кезеңі (2мин)

II.Үй тапсырмасын тексеру (8мин)

III.Жаңа сабақ (25мин)

IV.Қорытынды (5мин)

Сабақтың барысы.

I.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, сабаққа назарларын аудару.

II.Үй тапсырмасын тексеру. Түзбен жұмыс.

Өткен сабақты сұрақ-жауап әдісімен тексереміз және дайындаған жұмыстарын бағалау.



III. Жаңа сабақ.

Изонитьтің шығу тарихы.

Ең алғаш изонить Англияда XVII ғасырда пайда болған деген болжам бар. Ағылшын тоқымашылары жіппен тоқудың ерекше түрін ойлап тапқан. Шегелерді тақтаға белгілі бір ара қащықтықта қағып, сол шегелерге жіпті керу арқылы өте әсем бейнелер шығарған. Қазіргі кезде изонить өнері көп елдерде үйді безендіруге тапсырмас дизайн болып есептеледі. Изонить тәсілімен суреттемелер, бейнелеу тағы көптеген заттар жасауға болады. Бұл тәсіл қиын болғанымен, жасаушы адамнан шыдамдылыққа, икемділікке, шымдамдылықты талап етеді.

Изонить (жіптік графика, жіппен сурет салу, жіптік дизайн) картон бетіне жіптің көмегімен бейнелеу деген ұғымды білдіреді.Изонитьке қарапайым картонмен қатар, бархат бетті картондар да пайдалануға болады. Жіпті де кез келген түрін таңдауға болады.

Изонить техникасында әр түрлі тоқу жібін пайдаланады.

Мақта жібі

Жібек жіп

Синтетикалық жіп

Жылтыр жіп

Сым жіп

Жүн жіп

Изонить техникасында орындалу тәсілдерімен танысу.

1.Керекті бұрышты сызып аламыз (үшкір бұрыш,тік бұрыш,доғал бұрыш және шеңбер сызуға болады).

2.Екі жағын бірдейетіп белгілеп қоямыз.

3.Екі жағына бірдей етіп бөліктерге бөліп сандармен белгілеп қоямыз.

Мысалы, 1-ші жағын өсу ретімен 1-10-ға дейін 2-ші жағын кему ретімен 10-1-ге дейін белгілейміз.

4.Енді екі жағындағы сандарды, өз-өзімен қосып шығамыз. Мысалы,1-ді 1-мен,2-ні 2-мен,3-ті 3-пен т.с.с. қосыла береді.


Шеңберді жіппен толтыру тәсілі.

1.Дөңгелек сызып аламыз.

2.Араларын бірдей етіп инемен немесе бізбен тесіп шығамыз.

3. Бірінші сызықты кез-келген нүктеден алып сызамыз, тек дәл ортасынан алмау керек қиғаштап алып сағат тілімен айналып жүргізе береміз,өзімізге керекті сурет шыққанға дейін.



Қорытындылау. Сұрақ –жауап арқылы сабақты бекіту
1. Бүгінгі біз сабаққа қандай техниканы үйрендік?
2. Изонитьпен жұмыс жасау қиын болдыма?
3. Изонить қай қалада пайда болған?
4. Нешінші ғасырда шыққан?

Бағалау: Белсенділік танытқан оқушыларды бағалау.

Үйге тапсырма: Қолды жаттықтыру үшін щеңберлер 2 шеңбер толдырып келу.





МКҚК «Құрық балалар өнер мектебі»

жанындағы «Асыл мұра» аула клубы

А ш ы қ с а б а қ



Тақырыбы: «Изонить техникасы»

Қосымша білім беру педагогы : Демесінова Гүлжайна.







2021-2022жж.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!