Материалдар / Жаңа белес – жаңа ізденіс

Жаңа белес – жаңа ізденіс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары Білімдік Дамытушылық Тәрбиелік 1960-1990жылдар аралығындағы әдебиеттің бағыт-бағдары, әр сала бойынша көрнекті өкілдерінің құнды шығармаларына шолу, басты тақырыбын меңгерту ҚР Білім туралы заңының стандарт талаптарына сай әдебиқұндылықтар мен тұңғиықтарихымызды танытаотырып, оқушы дүниетанымы шеңберін кеңейту, оқушылардың зерттеушілік қабілетін дамыту. Оқушыларды Отансүйгіштік сезімге, өз халқының әдеби мұрасы мен тарихына,әдет-ғұрпы мен мақсат-мүддесіне сызат түсірмей қорғауға тәрбиелеу, елжандылыққа баулу. Сабақтың түрі Пәнаралық байланыс Сабақтың әдісі Танымдық сабақ Тарих Сұрақ-жауап, білімді ғылыммен ұштастыру, шығармашылыққа баулу, талдау. Сабақтың көрнекілігі Көркем әдебиеттер Тірек сөздер, кесте Техникалық құрал және оқушы шығармашылығы 1960-1990 жылдар аралығындағы әдебиет 1)тақырыпқа қатысты 2)әдебиет кезеңдері Интерактивті тақта, Оқушы жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Маусым 2018
595
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Атырау облысыМахамбет ауданыТалдыкөл селосы













Жаңа белес – жаңа ізденіс (Қазақ әдебиеті, 11-сынып)









Пән мұғалімі: ҒазизоваАнар Табылдиевна, Талдыкөл мектеп-балабақша кешені Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің жоғары санатты мұғалімі













2018 жылҚазақ әдебиеті 11-сынып

Сабақтың тақырыбы: Жаңа белес- жаңа ізденіс (1960-1990 жылдар аралығындағы қазақ әдебиетіне шолу)

Сабақ мақсаттары
БілімдікДамытушылық

Тәрбиелік
1960-1990жылдар аралығындағы әдебиеттің бағыт-бағдары, әр сала бойынша көрнекті өкілдерінің құнды шығармаларына шолу, басты тақырыбын меңгертуҚР Білім туралы заңының стандарт талаптарына сай әдебиқұндылықтар мен тұңғиықтарихымызды танытаотырып, оқушы дүниетанымы шеңберін кеңейту, оқушылардың зерттеушілік қабілетін дамыту.Оқушыларды Отансүйгіштік сезімге, өз халқының әдеби мұрасы мен тарихына,әдет-ғұрпы мен мақсат-мүддесіне сызат түсірмей қорғауға тәрбиелеу, елжандылыққа баулу.


Сабақтың түріПәнаралық байланысСабақтың әдісі
Танымдық сабақТарихСұрақ-жауап, білімді ғылыммен ұштастыру, шығармашылыққа баулу, талдау.


Сабақтың көрнекілігі
Көркем әдебиеттерТірек сөздер,кестеТехникалық құрал және оқушы шығармашылығы
1960-1990 жылдар аралығындағы әдебиет1)тақырыпқа қатысты2)әдебиет кезеңдері

Интерактивті тақта,Оқушы жұмысы

Сабақ барысыІ Ұйымдастыру. ІІ Үй тапсырмасы.1.Әбділданың лирикалық жырларының көркемдік ерекшелігі. 2.Ақынның поэмалары. 3.Әбділданың драмалық шығармалары. ІІІ Жаңа сабақ мақсатымен таныстыруЖаңа сабақ эпиграфы. «... Бұл жылдары әдебиеттің саны ғана емес, сапасы да өсті. Сөз өнері шексіз байып, шыншыл сипаты тереңдеп, шеберлік әлемінде жаңа леп байқалды Хасен Әдібаев.Жаңа тақырыптың мәнін ашып түсіндіру мақсатында орындалатын жұмыстар:І бөлім. Оқулық бойынша жұмыс (әр оқушының оқулық бойынша түсіндірмесі)1.1960-1990 жылдар аралығындағы әдебиеттің бағыт-бағдары2.Проза саласындағы басты жаңалық, жаңа ізденіс3.Тарихи романдардың өзіндік ерекшелігі4.Әскери әдебиеттің соны тақырыбы5.Бүгінгі күн тақырыбын қамтыған туындылар6.Поэзия өрісі7.Драма саласы8.Қазіргі сын мен әдебиеттануІІ бөлім. Мұғалімнің сөзі (жаңа тақырыпқа байланысты тың деректер мен толықтырулары)Қазақ әдебиеті кезеңдері
р/сКезеңдері
1Ауызәдебиеті
2Ежелгі дәуір әдебиеті (ҮІІ-ІХ ғасырлар)А)Көне түркі әдебиеті(Ү-ҮІІғасырлар) Ә)ҮІІІ ғасыр әдебиетіБ)ІХ ғасыр әдебиетіВ)Ислам дәуірі әдебиеті (Х-ХІІ ғасырлар)Г)Алтын Орда-Қыпшақ дәуіріндегі әдебиет (ХІІІ-ХІҮ ғасырлар)
3Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиет(ХҮ-ХҮІІІ ғасыр)
4ХІХ ғасырдың І жартысындағы әдебиет
5ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы әдебиет
6ХХ ғасыр басындағы әдебиет
7Кеңес дәуіріндегі қазақ әдебиеті
8Қазіргі әдебиет


Әдебиет тектері

эпос(проза)

Лирика(поэзия)драма
Адам жанының нелер құпия тебіренісін өмір тынысымен үйлестіре бейнелеу-сол ар қылы дәуір келбетін ашу - прозаның басты сипатына айналды.Өлең-жырдың сыршылдығы мен ойшылдығы дамыды.Кейінгі толқын поэзияға жаңа әр, жаңа нәр әкелді.Трагедия, драма, комедияКейіпкерді әлеуметтік-психологиялық тарам-тарам шымыр драмалық тартысқасалу-негізгі ерекшелігі болды.


Кейіпкер

Көркем бейне

Образ-символ

Образ-идея


ІІІ бөлім.Шығармашылық бағыттағы тапсырмалар.1.Проза саласынан өзің таңдаған шығармадағы басты кейіпкер келбеті туралы.2.Көркемдегіш құралдар арқылы жазушы стиліне тоқтал. 3.Шығарманың ұлттық ерекшелігі.4.Тарихи шындықтың көрінісіқай шығармалардан бастау алады?5.Қаламгер осы туындысы арқылы
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ