Материалдар / Коучинг сабақ: Критериалды бағалау оқушы білімін нақты бағалау

Коучинг сабақ: Критериалды бағалау оқушы білімін нақты бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
383
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бекітемін:

Мектеп директоры

Қ.Досқараев

Мақтарал ауданы. «№15 Ж.Нұрлыбаев атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Коучинг жоспары

Коучинг тақырыбы

Коучинг мақсаты

Күтілетін нәтиже

Қамтылатын модульдер мен сұрақтар

Ресурстар

Практикалық тапсырма

Критериалды бағалау оқушы білімін нақты бағалау

Мұғалімдер оқушылардың білімдерін критерилер арқылы нақты бағаулауды ұғынады

Мұғалімдер Оқыту үшін бағалау және Оқуды бағаулау маңыздылығы туралы ұғынады

СТО,АКТ, жаңа әдіс тәсілдер.ОҮБ және ОБ

МАН, қалам, түрлі –түсті қағаздар,презентация,маркер. Стикер,А-3,А-4 формат қағазы



Кезеңдер

Мерзімі

Коучтің іс-әрекеті

Мұғалімдердің і-әрекеті

Ресурстар

І .Ұйымдастыру кезеңі

  1. «Шаттық шеңбері»

  2. Үш тілек арқылы мұғалімді топқа біріктіру



3) Миға шабуыл

2 минут


2 минут


  1. «Шаттық шеңбері» Коуч мұғалімдерді шеңберге тұрғызып «Мен елімді сүйемін» тренингін ұйымдастыру.

  2. Мұғалімдеді үш тілек арқылы топқа біріктіру.


Мұғалімдер орнындарынан тұрады, коучтің іс-әректін қайталайды

Әріптестер төрт топқа бөлінеді.


5минут




Коуч топтарға көбелектің суреттін салды тапсырады. Тапсырма орындалып болған соң топтарды бір-біріне бағалатады. Нәтижесінде Критериалды бағалау жүреді



Топтар көбелектің суретін салады


Әріптестер ой бөліседі

А4 қағазы, маркер





Макет қорғау

5 минут




15 минут

Мұғалімдер бір-бірінің ұялы телефонын бағалайды.




«Бәйтерек» макетін жасау.

Коуч тапсырмадан кейін әріптестерінің не ұққанын анықтау үшін сұрақ қояды.

1Оқу үшін бағалау және Оқуды бағалау қалай жүргізілетінін ұққан-ұқпағанын сұрайды.

2.Оқу үшін бағалау және Оқуды бағалаудың тиімділігі қандай?

Тыңдайды,Бір-бірінің ұялы телефонын бағалайды.

«Бәйтерек» макетін жасайды.


Ойларын ортаға салу және қорғау.


Коуч қойған сұрақтарға жауап береді.

телефон




А4қағаз,маркерлер, стакан, клей, қайшы

Ыстық орындық

5 минут

Ыстық орындыққа бір мұғалім отырады. Суретті бейне арқылы көрсетеді.

Мұғалім Ыстық орындықта отырып тапсырма орындайды

Орындық

ІІІ.Қорытынды.

3 минут

Өтілген ақпараттарды жинақтау, шолу жасау.

Мәліметтерді есте сақтау

АКТ

ІV.Кері байланыс.

3 минут

«Даналық ағашы» арқылы коучингтен алған әсерлерін білдіру

Кері байланыс жазу

Стикерлер





Коуч: Г .Амандықова























































Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау.

Коучинг тақырыбы

Коучинг мақсаты

Күтілетін нәтиже

Қамтылатын модульдер мен сұрақтар

Ресурстар

Практикалық тапсырма

ОҮБ мен ОБ тиімділігін дамыту

ОҮБ мен ОБ тиімді лігін дамытудың маңыздылығы жайлы мағлұмат беру

ОҮБ мен ОБ тиімділігі жайлы мағлұмат алады, оны өз тәжірибелерінде қолданады

ОҮБ мен ОБ ,СТО,АКТ,ОМО жаңа әдіс тәсілдер.

МАН, қалам, түрлі –түсті қағаздар,презентация,маркер. Стикер,А-3,А-4 формат қағазы





Кезеңдер

Мерзімі

Коучтің іс-әрекеті

Мұғалімдердің і-әрекеті

Ресурстар

І .Ұйымдастыру кезеңі

  1. «Шаттық шеңбері»

  2. «Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіру


2 минут


2 минут


  1. «Шаттық шеңбері» мұғалімдерді орындарынан тұрғызып бір-біріне тілек айтқызу.

  2. Мұғалімдері «Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіру.


Мұғлімдер орнындарынан тұрады, коучтің іс-әректін қайталайды

Әріптестер үш топқа бөлінеді.

Кеспе суреттер

1минут




5минут

Топтардың көңіл күйлерін смайлик арқылы анықтау.



Топтарға топ ережесін құру және флипчатқа жазып,таныстырып шығуын тапсыру.

Топтар көңіл күйлерін смайлк арқылы білдіру.


Бірлесе отырып топ ережелерін құрады және ережемен таныстырадыіптестер

Стикерлер,смайлктер



А-3 форматты қағаз, маркерлер

ІІ.Тақырыппен таныстыру.





Ой қозғау

10 минут






20 минут

ОҮБ мен ОБ тиімділігін дамыту (презентация), жалпы мәлімет беру, түсіндіру.





ОҮБ тиімділігі неде?

ОБ дегеніміз не?

І топ: Постер топпен қорғау

ОҮБ мен ОБ тиімділігін дамыту.

ІІ топ:Вен диаграммасы.

ОҮБ мен ОБ айырмашылығы мен тиімділігі.

ІІІ.Тұжырымдамалық карта

ОҮБ мен ОБ тиімділігі.

Тыңдайды, ОҮБ мен ОБ тиімділігін дамыту туралы түсінік қалыптастырады,тәжірибелерін де қолданады.


Ойларын ортаға салу және қорғау.

АКТ,слайдтар






Плакаттар,маркерлер,

ІІІ.Қорытынды.

1 минут

Өтілген ақпараттарды жинақтау, шолу жасау.

Мәліметтерді есте сақтау

АКТ

ІV.Кері байланыс.

2 минут

Кері байланысты ұсыну.

Кері байланыс жазу

Стикерлер
























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ