Материалдар / Lesson Study әдісінің тиімділігі

Lesson Study әдісінің тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Lesson Study әдісінің бірнеше кезеңі бар. Бірінші кезеңде мұғалімдер бірлесе отырып, сабақтың егжей-тегжейлі жоспарын құрады. Бұл кезеңде сабақтың мақсаттары, тапсырмалары және оқыту әдістері анықталады. Екінші кезеңде жоспарланған сабақ бір мұғалімнің көмегімен өткізіледі, ал қалған мұғалімдер сабақты бақылап, өз байқауларын жазып отырады. Сабақ өткізіліп болған соң, мұғалімдер жиналып, сабақтың қалай өткенін талқылайды, күшті және әлсіз жақтарын анықтайды және жақсарту бойынша ұсыныстар жасайды. Соңғы кезеңде сабақ қайта өткізіліп, алдын ала жасалған ұсыныстар енгізіледі. Бұл цикл бірнеше рет қайталануы мүмкін, әр жолы сабақтың сапасын арттыру мақсатында.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Шілде 2024
184
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Lesson Study әдісінің тиімділігі



Бүгінгі күнде білім беру саласында инновациялық әдістерді қолдану қажеттілігі арта түсуде. Соның ішінде, Lesson Study әдісі мұғалімдердің кәсіби дамуы мен оқушылардың білім сапасын жақсартуға айтарлықтай ықпал ететін тиімді құрал болып табылады. Бұл әдіс Жапонияда пайда болып, кейіннен басқа елдерде де кең тарала бастады. Lesson Study әдісінің мәні мұғалімдердің бірлесе отырып, сабақты жоспарлау, өткізу және талдау үдерісінде үздіксіз ынтымақтастық орнатуында.

Lesson Study әдісінің бірнеше кезеңі бар. Бірінші кезеңде мұғалімдер бірлесе отырып, сабақтың егжей-тегжейлі жоспарын құрады. Бұл кезеңде сабақтың мақсаттары, тапсырмалары және оқыту әдістері анықталады. Екінші кезеңде жоспарланған сабақ бір мұғалімнің көмегімен өткізіледі, ал қалған мұғалімдер сабақты бақылап, өз байқауларын жазып отырады. Сабақ өткізіліп болған соң, мұғалімдер жиналып, сабақтың қалай өткенін талқылайды, күшті және әлсіз жақтарын анықтайды және жақсарту бойынша ұсыныстар жасайды. Соңғы кезеңде сабақ қайта өткізіліп, алдын ала жасалған ұсыныстар енгізіледі. Бұл цикл бірнеше рет қайталануы мүмкін, әр жолы сабақтың сапасын арттыру мақсатында.

Lesson Study әдісі мұғалімдердің кәсіби дамуына үлкен үлес қосады. Бұл әдіс мұғалімдерге өз әріптестерімен тәжірибе алмасуға, өздерінің педагогикалық әдістерін жетілдіруге мүмкіндік береді. Сабақтарды бірлесе жоспарлау және талдау барысында мұғалімдер жаңа идеялар мен әдістерді қолдануды үйренеді. Сонымен қатар, Lesson Study әдісі оқушылардың оқу нәтижелерін жақсартуға көмектеседі, себебі мұғалімдер әрбір сабақтың тиімділігін арттыруға тырысады. Сабақтарды мұқият жоспарлау, оларды өткізу және кейін талқылау арқылы мұғалімдер оқушылардың қажеттіліктеріне бейімделген сабақтар құра алады.

Lesson Study әдісінің тағы бір маңызды артықшылығы - ол оқыту үдерісін инновациялық және икемді етеді. Сабақтарды бірлесе жоспарлау кезінде мұғалімдер жаңа педагогикалық әдістерді енгізіп, оларды тәжірибеде сынай алады. Мұндай тәсіл білім беру сапасын арттыруға және оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын оятуға ықпал етеді. Жапониядағы мектептерде Lesson Study әдісі ұзақ уақыттан бері қолданылады және оның нәтижелері өте жоғары. Бұл әдіс оқушылардың білім деңгейін арттыруға және мұғалімдердің кәсіби дамуына септігін тигізді. АҚШ, Ұлыбритания және басқа да елдерде де бұл әдіс сәтті енгізіліп, білім беру үдерісін жақсартуға елеулі үлес қосып келеді.



Lesson Study әдісінің тиімділігі әртүрлі зерттеулермен расталған. Мысалы, АҚШ-та жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде Lesson Study әдісін қолдану мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттырып қана қоймай, оқушылардың математикалық және ғылыми сауаттылығын да жақсартатыны анықталды. Ұлыбританияда Lesson Study әдісі бастауыш сыныптарда оқушылардың оқу жетістіктерін арттыруға ықпал етті. Lesson Study әдісін қолдану арқылы мұғалімдер өздерінің педагогикалық тәжірибелерін жетілдіріп, оқыту үдерісін тиімді әрі қызықты етуге қол жеткізеді.





Алматы қаласы

Алатау ауданы

152 мектеп-гимназия

бастауыш сынып мұғалімі

Куанган Назгуль



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ