
Куанган Назгуль -
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 33 материал
Lesson study зерттеу сабағы оқушының оқуына, мұғалімнің кәсіби тәжірибесінің артуына ықпал ететін педагагогикалық тәсіл, яғни оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятып, білім сапасын арттыруда тиімді тәсіл екенімен танысқаннан кейін, рефлексивтік-практик ретінде осы зерттеу сабағын тәжірибеге енгізсек, өзіміздегі өзекті проблеманың шешуін табады[1].
Дене шынықтыру
Мақала
Барлық сыныптар
Lesson study зерттеу сабағы оқушының оқуына, мұғалімнің кәсіби тәжірибесінің артуына ықпал ететін педагагогикалық тәсіл, яғни оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятып, білім сапасын арттыруда тиімді тәсіл екенімен танысқаннан кейін, рефлексивтік-практик ретінде осы зерттеу сабағын тәжірибеге енгізсек, өзіміздегі өзекті проблеманың шешуін табады[1].
Дене шынықтыру
Мақала
Басқа
XXI ғасыр—цифрлық технологиялардың қарқынды дамыған кезеңі. Жасанды интеллект (ЖИ) білім беру саласында инновациялық шешімдер ұсыну арқылы оқушылардың оқу процесіне жаңа дем беруде. Оқу процесіндегі дербестікті қалыптастыру — қазіргі білім беру жүйесінің маңызды аспектілерінің бірі. ЖИ-дың бұл бағыттағы мүмкіндіктері оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді оқыту жолдарын ұсынады[1, б. 47].
Бастауыш сынып
Семинарлар
Басқа
XXI ғасыр—цифрлық технологиялардың қарқынды дамыған кезеңі. Жасанды интеллект (ЖИ) білім беру саласында инновациялық шешімдер ұсыну арқылы оқушылардың оқу процесіне жаңа дем беруде. Оқу процесіндегі дербестікті қалыптастыру — қазіргі білім беру жүйесінің маңызды аспектілерінің бірі. ЖИ-дың бұл бағыттағы мүмкіндіктері оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді оқыту жолдарын ұсынады[1, б. 47].
Бастауыш сынып
Семинарлар
Басқа
11.2.3.3. Қолайлы оқу ортасын құру мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын анықтау.
11.2.5.5. Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау.
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
5 сынып
Бiлiм беру мен тәрбиелеудiң aлғaшқы бaспaлдaғы – мектепке дейiнгi мекеме болсa, ондaғы бaлa дaмуынa жaсaлғaн игi iстер, педaгогикaлық iзденiстердiң мaңызы aртa түспек. Сондықтaн қaзiргi бaлaбaқшaдaғы оқу-бiлiм беруге aрнaлғaн инновaциялық қызмет - мектепке дейiнгi бiлiм беру ұйымдaры педaгогтaрының кәсiби дaмуының ең бaсты фaкторы болып отыр.Бaлaғa бiлiм мен тәрбие берудi сaнaлы-сaпaлы етiп қызығушылықтaры мен өмiршеңдiлiгiн aрттыру негiзгi мaқсaтым, тәрбиешi өз тобының жaс ерекшелiгiне, мүмкiндiгiне қaрaй технологияның түрлерiнiң лaйықтысын тaңдaп қолдaнaды.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Ғылым мен бiлiмнiң дамуына қызмет ету –елiмiздiң болашағына қызмет ету. Жастарымыз басымдық беретiн межелердiң қатарында бiлiм әрдайым бiрiншi орында тұруы шарт. Себебi, құндылықтар жүйесiнде бiлiмдi бәрiнен биiк қоятын ұлт қана табысқа жетедi» деген сөзi бүгiнде әрбiр ұстаздың жүрегiнде. Сондықтан, қазiргi даму кезеңi бiлiм беру жүйесiнiң алдына конструктивтi бiлiм беру теориясының мәселелерiн қойып отыр. Бүгiнгi заман талабы – оқушының бiлiм, бiлiк дағдысын дамыту ғана емес, жеке тұлғаның өз бетiнше бiлiм алуы арқылы дамуы, оның бойында iскерлiк қарым-қатынасты нығайту болып табылады.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Оқушының мектептегі үлгерімі мен басқа оқушыларға көрсететін құрметі үйдегі тәрбиенің айқын айнасы екені мәлім.
Оқушының мектепте жақсы білім алуы,ең алдымен оның отбасындағы қарым-қатыныспен,содан соң,мұғалімнің сабақ өтетін техникасы және әрине баланың ынтасына байланысты.
Сондықтанда ең алдымен отбасымен жақсы қарым-қатынас құрып қана оқушы жақсы білім алатынына 100 пайыз сенімдімін.
География
Семинарлар
Барлық сыныптар
«Арқада жер жетпейді Бурабайға!» деп ғасыр бұрын жырланса, содан берменгі уақыт ішінде осынау ғажап мүйістің мәртебесін арттырып, экологиялық табиғи жүйесін дамытып, жетілдіру бағытында сол сұлу аймақтың айдарынан жел естірер іргелі шара қолға алынбаған екен. Көкше өңіріндегі осынау табиғат жауһарына тек Тәуелсіздік тұсында ғана шындап көңіл бөлудің мүмкіндігі туды. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың тапсырысымен, шешімдерімен арнаулы іс – шаралар қолға алынды.
География
Мақала
Басқа
Бұл баяндамада қазіргі мектеп үрдісінде шетел тілін оқытуда оқушылардың коммуникативті құзіреттіліктерін дамыту біліктілігін, оқушылардың қызығушылығын ұйымдастыруда дидактикалық ойындардың қажеттілігі, яғни зор екендігі қарастырылған. Мұндай ойындар дамытып, білімді оқушыны жан-жақты толық игеруіне көмектеседі. Бастапқы этапта ағылшын тілін оқытудағы бір негізгі аспект ол ойын элементтерін тиімді пайдалану болып табылады. Ойын арқылы бала қоғамдық тәжірибені меңгереді, сондықтан әр сабақ процесінде қандай дидактикалық ойын қолдануға болатынын сабақтың мазмұнына, мақсатына, жас ерекшелігіне сәйкес таңдалуы керек екендігі назарға алынған.
Шет тілі
Семинарлар
4 сынып
Ағылшын тілі сабағында көрнекілік әдісін қолдану аталмыш тілді тез меңгерудің бірден бір тиімді әдістерінің бірі. Бұл мақалада көрнекілік туралы мағлұмат беру, сабақ барысында көрнекілік әдісін дұрыс қолдану, оның пайдасы мен одан шығатын қорытындыны және оны қолданудың қызықты да қолайлы жолдарын қарастырмақпыз. Қазақстанның тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасуы барысында орта білім берудің жүйелі реформалануы қоғамдық тұрғыдан үлкен маңызға ие. Білім беруді реформалауды жүзеге асырудың және бір маңызды сипаты қазіргі уақыттағы оқыту үрдісін технологияландырудың қажеттілігінен туып отыр. Мектептерде оқу сапасын жақсартуда әр түрлі жаңа технологияларды пайдалану тәжірибеге еніп, өз деңгейінде нәтижеле беруде.
Шет тілі
Мақала
4 сынып
Ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуымен білім беру саласы жаңа кезеңге қадам басуда. Цифрлық әлемнің мүмкіндіктері дәстүрлі оқыту әдістерін түрлендіріп, инновациялық тәсілдер арқылы білім алуға жол ашты. Соның ішінде онлайн-курстар заманауи білім беру жүйесінің ажырамас бөлігіне айналып, қоғамда кеңінен таралуда. Бұл курстар икемділігі мен қолжетімділігі арқасында оқыту әдістерінің маңызды құралы ретінде қабылдануда. Интернет арқылы білім алу үрдісі тек уақыт үнемдеуді ғана емес, сонымен бірге кез келген жерден оқу мүмкіндігін ұсынады. Бұл әсіресе шалғай аудандардағы адамдарға немесе дәстүрлі оқу мекемелеріне баруға мүмкіндігі жоқтарға пайдалы болып отыр. Онлайн-курстар арқылы оқушылар мен студенттер әлемнің түкпір-түкпіріндегі жоғары дәрежелі мамандардан білім ала алады, бұл өз кезегінде оқытудың сапасын жақсартуға ықпал етеді. Алайда, осы мүмкіндіктердің барлығы тек дұрыс ұйымдастырылған жағдайда ғана толықтай жүзеге асады.
Бастауыш сынып
Семинарлар
Басқа
Заманауи қоғамдағы цифрлық технологиялардың қарқынды дамуы оқыту процесінің барлық деңгейлеріне өз ықпалын тигізуде. Цифрлық білім беру ресурстары (ЦБР) оқыту процесін интерактивті, қолжетімді және тиімді ете отырып, оқушылардың білім сапасын жақсартуға мүмкіндік береді. Қосымша білім беру жүйесінде ЦБР қолдану – заманауи оқытудың басты бағыттарының бірі. Бұл технологиялар оқушылардың қызығушылығын арттырып қана қоймай, олардың шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Осы зерттеу жұмысы цифрлық ресурстардың қосымша білім беру сапасына тигізетін ықпалын талдауға бағытталған.
Бастауыш сынып
Семинарлар
Басқа
Дене тәрбиесін, жаңа технология мен озат тәжірибені ұлттық және жалпы
адамзаттық құндылық қағидаларымен сабақтастыра зерттеу – бүгінгі күн талабынан туындап отырған педагогика ғылымының міндеттерінің бірі.
Дене тәрбиесі тек мектептегі дене шынықтыру сабағы ғана емес, ол сабақтан, мектептен тыс денсаулыққа байланысты шаралар жүйесі екенін ескеру қажет. Қазіргі кезеңдегі білім беру орындарындағы дене тәрбиесінің жүйесі жастардың денсаулықтарын нығайтумен қоса, тұлға бойындағы биологиялық психологиялық қажеттіліктердің жан-жақты жетілуін, өмірге белсенді ұстанымы мен ізгілікті қатынастарын дамытуды меңзейді.
Дене шынықтыру
Семинарлар
Басқа
Қазіргі заманғы қоғамның даму үдерісі білім беру саласына жаңа талаптар мен өзгерістер әкелуде. Әсіресе қосымша білім беру жүйесінің рөлі айтарлықтай артып, оқушылардың жеке тұлғалық және кәсіби дамуына жаңа мүмкіндіктер ашып отыр. Қосымша білім беру – бұл жалпы білім беру бағдарламасын толықтырушы, оқушылардың қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне сәйкес қосымша курстар мен үйірмелер арқылы жүзеге асатын білім алу үдерісі. Қосымша білім беру оқушылардың интеллектуалдық, шығармашылық, әлеуметтік және жеке дағдыларын дамытуға бағытталады. Бұл жүйе жастарды жан-жақты тәрбиелеп, олардың өз қабілеттерін жүзеге асыруына ықпал етеді
Бастауыш сынып
Семинарлар
Басқа
Заманауи білім беру саласы оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын талап етуде, себебі қазіргі қоғамдағы жылдам өзгерістер білім беру жүйесіне жоғары талаптар қояды. Ақпараттық технологиялардың дамуы білім беру процесінің мазмұны мен құрылымын өзгертуді қажет етеді. Жаңа әдістер мен технологиялар оқушылардың шығармашылық, аналитикалық және сыни ойлау қабілеттерін дамытумен қатар, оларды 21 ғасырдың кәсіби дағдыларымен қамтамасыз етуді көздейді.
Бастауыш сынып
Семинарлар
Басқа
Қосымша білім беру жүйесі баланың танымдық, шығармашылық және кәсіби әлеуетін дамытудың маңызды аспектісі болып табылады. Заманауи технологиялардың қарқынды дамуы, әсіресе жасанды интеллекттің (ЖИ) енгізілуі, бұл салада жаңа мүмкіндіктер ашты. ЖИ қосымша білім беру саласында оқыту тәсілдерін жақсартумен қатар, жеке тұлғаның дамуын дербестендіруге және білім беру процесін тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді[1, б. 105]. Бұл мақалада жасанды интеллекттің қосымша білім беру жүйесіндегі рөлі, оның мүмкіндіктері және болашақ перспективалары қарастырылады.
Бастауыш сынып
Семинарлар
Басқа
21 ғасыр - ғылым мен технологияның үдемелі дамуының кезеңі. Бұл прогресс барлық салаларды қамтып, соның ішінде білім беру жүйесін де айтарлықтай өзгертті. Цифрлық трансформация дәуірінде дәстүрлі оқыту әдістері жаңаша форматтарға ұласып, білім алушылар мен педагогтардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын икемді шешімдерге айналуда. Қашықтан оқыту жүйесі – осы трансформацияның айқын мысалы. Бұл формат, әсіресе, қосымша білім беру саласында ерекше өзектілікке ие болып, оқытудың жаңа мүмкіндіктерін ұсынуда.
Бастауыш сынып
Семинарлар
Басқа
Ойын технологиялары тек көңіл көтерудің құралы емес, олар білім беру процесінің тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін педагогикалық әдістердің бірі. Әртүрлі ойын элементтерін қолдану оқушылардың мотивациясын күшейтіп, олардың оқу материалын тереңірек түсінуіне ықпал етеді[1, б. 107]. Сонымен қатар, ойын технологиялары жеке және топтық жұмысты тиімді ұйымдастыруға, оқушылар арасында қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Бастауыш сынып
Семинарлар
Басқа
Заманауи технологиялардың қарқынды дамуы білім беру процесін түбегейлі өзгертуде. Әлемдік тәжірибе көрсеткендей, дәстүрлі әдістер мен құралдар жаңа инновациялық тәсілдермен толықтырылып, білім берудің тиімділігін айтарлықтай арттыруда. Мысалы, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, цифрлық платформаларды, интерактивті оқыту әдістерін пайдалану оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын күшейтіп қана қоймай, олардың оқу нәтижелерін де жақсартуға мүмкіндік береді
Бастауыш сынып
Семинарлар
Басқа
1
2