Сабақтың кезеңдері | Оқыту модульдері | М ұғалім әрекеті | уақыты | Оқушы әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі
| Оқытудағы басқару және көшбасшылық | А)сәлемдесу «Шаттық шеңберін» жасауБ) назарларын сабаққа аударуВ)оқушыларды 3 топқа бөлу1-топ «Ән» 2-топ «Әнші» 3-топ«Өнер»
| 3 мин | Оқушылар сәлемдеседі,Кезекші сыныпты түгендеп хабарлайды,оқу құралдарын дайындайдыОқушылар топқа бөлінеді |
Үй тапсырмасын тексеру | Оқу және оқытудағы жаңа тәсіл(диалог) | Үйге берілген тапсырма1.Ж. Аймауытовтың өмiр сүрген жылдары.2. Ж. Аймауытовтың ең алғашқы мақаласы нешiншi жылы басылды?3. Алғаш өлең жазғанда неше жаста едi?4. Ж. Аймауытов кiмге елiктеп жазды?5. Ең алғашқы хабары қай газетте басылды?6. Жүсiпбектiң ағасы.7. Ж. Аймауытовтың әкесі қандай музыкалық аспапта ойнаған?8. Ж. Аймауытовтың поэмасы.9. Жүсiпбек өлеңдi, әнді кiмдерден үйренген?10. Ағасы екеуi қандай өнерлердi үйрене өстi?11.Ж.Аймауытов кім?12.Қандай шығармаларын білесіңдер?
«Әнші» әңгімесі бойынша пысықтау сұрақтар1.Әмiрқанның үйiндегi бiр асыл бұйымы не?2. Ойын-сауық қандай мейрамға арналды? 4. Шәкет Әмiрқанға қандай музыкалық аспап ұсынды?4. Сауықта көженi қандай ыдыста жүздiрiп, бұқтырып қойды?5. Әмiрқанның бала кезден ел аузынан шырқаған әнi.6. Ата-баба жоралғысы бойынша қалай көрiседi?7. Автор Жетішатыр қаласының тұрмыс-тіршілігін қалай суреттеген? Бүгінгі өмірмен байланыстырыңдар.8.Әмірқан әншілік өнерді кімнен үйренді? 9.Әңгімеде тыңдаушыға Әмірқан әңгімесінің әсері қалай сипатталады?10.Ән, өнер туралы Әмірқанның өзі не ойлайды? Өнерді қалай түсінеді?11.Әмірқанның әл-ауқаты, үй тұрмысы қандай?12.Әмірқанды халық қалай қабылдады? 13.Оның сахнаға шыққан кезде сыпайылылық сақтамау себебі неде деп ойлайсыңдар?Өз ойларыңды дәлелдеңдер | 5 мин | Оқушылар ақынның бар өмірбаяны мен шығармашылығы жайлы өткендерін пысықтау мақстаныда сұрақтарға жауап береді.
«Әнші» әңгімесінің желісі бойынша еске түсіру мақсатында көптеген сұрақтар қойылады. Сол сұрақтарға оқушылар толық нақты жауап береді. |
Жаңа сабаққа кіріспе, мақсатын хабарлау | Диалогтық тәсіл | Жаңа сабақтың мақсатын оқушылармен бірлесе отырып, талдау, талқылау. | 2 мин | Оқушылар мұғалімнің «осы сабақтан не білгілерің келеді?» деген сұрақтарына жауап бере отырып, сабақтың мақсатын құрады. |
Жаңа сабақты меңгеру | АКТ | Интерактивті тақтадан Әміре Қашаубаевтың орындауындағы «Балқадиша» әнін тыңдату Постермен жұмыс1-топ Венн диаграммасы арқылы жұмыс жасауБұрынғы әндер Қазіргі әндер
Мәтінмен жұмысӘмірханның ән өнері жайлы айтқан сөзін әңгімеден тапқызып сол туралы өз пікірлерін білу. Қазіргі таңдағы ән өнері мен әншілер туралы салыстыра отырып пікірлерін тыңдау
2-топ Әміре Қашаубаев туралы толық мәлімет беруКітаптан Әміреге берілген мінездемені тауып оқу
3-топ Шығарманың кейіпкерлері кімдер? Наурыз мерекесін ұйымдастырудағы қазақ жастарының ұйымшылдығын қандай? Қазіргі кездегі наурыз мерекесімен салыстыра отырып айтып беріңдер
«Егер мен әнші болсам...» өз ойларын айту | 10 мин | Оқушылар аты әлемге әйгілі әншіміздің өз даусымен орындаған әнін тыңдап әсерлерімен бөліседі.
Әр топ өздеріне берілген тапсырмалар бойынша постерлерін қорғайды.Тапсырманың нақтылығына өмірмен байланыстырылуына ерекше мән беріп кеңінен іздеп, талқылап, дәлелдейді.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады |
Білімдерін тексеру | Сыни тұрғыдан ойлау | Сыни тұрғыдан ойлауға байланысты есте сақтау жаттығуын жасатуОйыншықМашинаОқушыКітапАдамМектепКүнделікКомпьютерТелефонМысық | 5 мин | Оқушылар сергіту сәті ретінде есте сақтай білу қабілеттеріне арналған жаттығу ойынын ойнайды. |
Білімдерін бекіту
| Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқу үшін бағалау, оқыту үшін бағалау
| Жазбаша жұмысЖазушының «Әнші» әңгімесін жазудағы түпкі ойы не?Әңгімеден қандай әсер алдыңдар?
Әр топтан бір-бір оқушы шығарып мен бүгін не үйрендім? деген сұраққа жарыса отырып жауап беру | 10 мин | Оқушылар сабақты қорытындылап өз ойларының түпкі түйінін жазбаша жаза отырып, ішкі ойларын жеткізеді.
|
|
| Сабақ соңында үйге тапсырма беріледі. «Әміре – ән асқары» тақырыбында шағын шығарма жазып келу.
Топтық бағалау
| 5 мин
| Оқушылар үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.
Әр топ басшысы келесі топтың оқушыларын бағалайды. |