Материалдар / Мектепке дейінгі мекеменің инновациялық қызметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектепке дейінгі мекеменің инновациялық қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚР мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарт талаптарына жауап беретін бірыңғай білім беру процесін ұйымдастыру Дәстүр мен инновация, бір қарағанда, екі қарама-қарсы ұғым, бірақ кез-келген дәстүр бір кездері инновациялық кіріспе болған және үнемі жүзеге асырылатын инновация міндетті түрде дәстүрге айналады. Сондықтан дәстүр мен инновация ұғымдары бір-бірімен байланысты деп қорытынды жасауға болады. Сонымен қатар, мектепке дейінгі мекемеде белгілі бір дәстүрлерді сақтауды білім беру процесін жүзеге асыру кезінде ересектер мен балалардың бірлескен іс-әрекетінің инновациялық формаларының бірі ретінде анықтауға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2022
227
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепке дейінгі мекеменің инновациялық қызметі ҚР мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарт талаптарына жауап беретін бірыңғай білім беру процесін ұйымдастыру

Дәстүр мен инновация, бір қарағанда, екі қарама-қарсы ұғым, бірақ кез-келген дәстүр бір кездері инновациялық кіріспе болған және үнемі жүзеге асырылатын инновация міндетті түрде дәстүрге айналады. Сондықтан дәстүр мен инновация ұғымдары бір-бірімен байланысты деп қорытынды жасауға болады. Сонымен қатар, мектепке дейінгі мекемеде белгілі бір дәстүрлерді сақтауды білім беру процесін жүзеге асыру кезінде ересектер мен балалардың бірлескен іс-әрекетінің инновациялық формаларының бірі ретінде анықтауға болады.

Біздің балабақшаның педагогтері үшін инновациялық процестер-бұл шығармашылық ересектер мен одан да шығармашыл балалар үшін табиғи өмір сүру ортасы. 2017 жылдан бастап дамудың тұрақты режимі, біз үшін инновациялар - бұл қазіргі заманғы (заманауи) идеяларды (теорияларды, әдістемелерді, технологияларды және т.б.) құру, игеру, пайдалану және тарату бойынша уәжді, мақсатты және саналы процестер - осы балабақшаның жағдайына бейімделген және белгілі бір өлшемдерге сәйкес келеді.

Біздің мекемеде алғашқылардың бірі болып 2017жылдан бастап сәтті жүзеге асырылуда, онда инновациялық қызметтің үш негізгі бағыты белгіленген, олардың векторлары біртұтас білім беру кеңістігін қалыптастыруға арналған.

Біріншіден, бұл педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру. Бұл бағыттағы барлық жұмыстар "Үлкен әріппен жазылған тәрбиеші" қызметіндеұсынылған. Педагогтар мен мамандар бірқатар жаңа технологияларды: жобалау, портфолио және т. б. табысты игерді. Балабақшада заттық кеңістіктік дамыту ортасын құру туралы ақпараттық банк құрылды, мәдени кеңістікті құру, өнер және театр орталықтары, сәтті бейімделу стратегиясына ерекше назар аударуға лайық. Аттестациядан сәтті өтуге өз жұмыс тәжірибесін сауатты көрсету ықпал етеді: әр педагогтің өзінің бірегей портфолиосы, жоғары нәтижелілікпен сауатты әзірленген заттық кеңістіктік дамытушы орталықтары бар.

Екіншіден, бағдарламада әлеуметтік серіктестікке, балалардың отбасылық және қоғамдық тәрбиесін біріктіруге көп көңіл бөлінеді. Біз үшін ата – аналар-бұл ең алдымен мектеп жасына дейінгі баланы дамыту бойынша серіктестер. Біз сіздермен балалар мен ересектер конференцияларын өткізу тәжірибесімен бөлісеміз. Бұл дәстүрлі іс-шара, оның алдында әрқашан қызықты бірлескен іс-шаралар өтеді: түрлі акциялар, конкурстар, жәрмеңкелер, шебер-сыныптар. Жалпы ата-аналар жиналысына білім беру процесінің барлық қатысушылары тікелей шақырылады, өйткені біз денсаулық пен шығармашылық туралы, сауатты және әдемі сөйлеу туралы немесе балабақша бейнесі туралы әрдайым өзекті тақырыпты талқылаймыз.

Мектепке дейінгі мекемеде ерекше тәжірибе жинақталды, ата-аналармен шығармашылық көрмелер ұйымдастыру бойынша дайындық тобының тәрбиешілері көп нәрсе айта алады, көптеген іс-тәжірибелер бар.

Біз үшін үшінші және ең өзекті бағыт - бұл өнер түрлерін интеграциялау және балаларға арналған "Театр әлемі" орталығын құру негізінде мектеп жасына дейінгі балалардың көркемдік-эстетикалық және коммуникативтілігін дамту жолындағы негізгі инновациялық бағытты жүзеге асыру.

Стандартты шешуді ұсынатын міндеттер біз үшін әрқашан басты назарда болды. Біздің "Театр әлемі" бағытымыз балалардың психикалық денсаулығын нығайтуға бағытталған( оның ішінде эмоционалды әл-ауқат); баланың жеке басын сақтау және қолдау, әр баланың жеке қабілеттері мен шығармашылық әлеуетін адамдармен, әлеммен және өзімен қарым-қатынас субъектісі ретінде дамыту; тәрбиеленушілердің жалпы мәдениетін қалыптастыру, олардың адамгершілік, зияткерлік, эстетикалық қасиеттерін, бастамашылдығын, дербестігін және жауапкершілігін дамыту, білім беру бағдарламалары мазмұнының және мектепке дейінгі білім беру деңгейінің ұйымдастырушылық нысандарының вариативтілігі мен әртүрлілігін қамтамасыз ету, тәрбиеленушілердің білім алу қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып, әртүрлі күрделілік және бағдарлық деңгейдегі білім беру бағдарламаларын қалыптастыру мүмкіндігі;

Стандарт қандай да бір себептермен мақсат қоймайды, бірақ көздейді! Біздің алдымызда, нақты мақсат тұжырымдалған: мүмкіндіктер теңдігін, деңгей мен сапа кепілдігін қамтамасыз ету, ең бастысы, білім беру кеңістігінің бірлігін сақтау және білім сапасын арттыру.

Бастапқы кезеңде бірқатар проблемалар анықталып, шешу жолдары анықталды.

Мәселелер арасында:

- көркем-эстетикалық бағыттағы балалар іс-әрекетінің жекелеген түрлерінің сәйкессіздігі,

- бірыңғай білім беру кеңістігінде педагогтердің, мамандардың және ата-аналардың Үйлестірілген қызметінің болмауы,

- педагогтердің кәсіби құзыреттілігінің жеткіліксіз деңгейі,

- білім беру процесін құруда жетекші ойын әрекетінің әлеуеті әрдайым пайдаланылмайды,

- заттық-кеңістіктік дамытушылық ортаның заманауилығының жеткіліксіздігі.

Шығармашылық, ұйымшыл және әр түрлі жаңалықтарға дайын команда үшін, бір қарағанда, бұл ұсақ-түйек болып көрінді.

Заттық- кеңістікті модернизациялау бойынша үлкен жұмыс жүргізілді: орталықтар жігерлене отырып толықтырылды, топтардыңфункционалды мақсаты өзгерді, заманауи дизайндағы безендірулер таңдалды, жан-жақты дамытуға бағытталған ойын құралдарымен жабдықталды.

Жамбыл аудандық білім беру бөлімі ұсынған педагогикалық және психологиялық тренингтер, жаңа технологиялармен танысуға бағытталған семиннарлар өткізілді, олардың көмегімен заманауи педагогикалық ойлау қалыптасты.

Бұл интеграция принципі және мекеменің барлық педагогтерінің қызметін үйлестіруге көмектесті. Әркім өз рөлін нақты түсінді, өз қызметін басқалармен үйлесімді болатындай етіп жасады.

Топ тәрбиешілері тақырыпқа сәйкес алдын-ала жұмыс жасау үшін ең үлкен тәжірибелік қабатты өз мойнына алды. Балалар, алған қажетті білімін және толтырылған оң әсерлерімен алар оңай өздерін өнердің әр түрлі: сурет салды, театр түрлерін пайдалана отырып сахналау деңгейі жоғарылады, ертегі туралы білімдері кеңейді, сөйлеу мәнері қалыптасты.

Ұжымның ұтқырлығы мен шығармашылық әлеуеті білім беру процесіне кіріктірілген оқу қызметтерінүйлесімді енгізуге мүмкіндік берді. Мұндай ұйымдастырылған оқу қызметтері жиі жоспарланып, өткізілді, олардың мақсаты қорытынды ретінде анықталды. Мұндай ҰОҚ-н дайындау үшін шығармашылық топ жиналды, әр кезең мұқият ойластырылды, өзара әрекеттесу жолдары анықталды, балалармен ынтымақтастық әдістері мен тәсілдері пысықталды. Бүгінгі таңда білім беру процесінде балалармен әрбір арнайы ұйымдастырылған ынтымақтастық кіріктіру ережесіне негізделген.

Ата-аналар мен педагогтер мектеп жасына дейінгі балалардың жүрегінде терең эстетикалық із қалдырады: "Бауырсақ", "Қызыл телпек", "Мақтақыз бен мысық", "Жыл басна таласқан хайуанаттар" және т. б.

Инновациялық үрдісі белгісіз күш ретінде мектепке дейінгі мекеме ұжымын алға жылжытты, ал инновациялар бізбен бірге дамыды.

Міне, қызықты қызметтер, жаңа мазмұндағы және құрылымдағы ұйымдастырылған оқу қызметтері (АКТ-мен) пайда болады, инновациялық технологиялар, креативті көркем-шығармашылық және музыкалық техникалар қолданылады, олар "Театр әлемі" орталығына өзара үйлесіммен байланысады.

Ең бастысы, балалар іс – әрекетінің басты түрі-ойын екенін біз әрқашан есімізде сақтаймыз. Қазіргі балаға басқа тәсілдер қажет, бірақ ойын мазмұны да өзгерді. Балаға байқатпай білім беру қызметін бастау үшін арнайы әдістер қолданылады: күтпеген жаңалықтар, шешілмейтін мәселе, кенеттен туындаған оқиға, жаңа тақырып, қызықты жағдай және басқалар.

Біз бүгін балабақшада мектепке дейінгі балалық шақ туралы сөйлесіп, оның өзіндік құндылығын мойындағанына өте қуаныштымыз. Бала үшін қиялды, шығармашылықты дамыту, эмоцияларын басқару, қарым-қатынас университетінен өту өте маңызды екендігімен толық келіседі. Мұның бәрін біз балаға тек отбасымен тығыз байланыста, оның мүдделерін ескере отырып, ойын іс-әрекетін жақсы көре аламыз.

Бұл кезеңде балабақша ұжымы "Театр әлемі" орталығын жаңартуда. жаңартылған бағдарламада перспективалық жоспарлау, креативті бейнелеу және музыкалық техника пайда болады, әдеби бөлім толықтырылады, топтық компонент үйлесімді түрде орналасады. Бүгінгі таңда жаңартылған "Театр әлемі" орталығы практикалық құрал, заманауи білім беру кеңістігінде педагогтерге әмбебап көмекші болып табылады.

Мектепке дейінгі мекемеде мектеп жасына дейінгі балаларды көркем-эстетикалық, коммуникативтілігін және зияткерлік дамытуға арналған "Театр әлемі" орталықтары сәтті жүзеге асырылуда. Ол бірегей мазмұнға толы және стандарт талабын жүзеге асырудағы ісерлігі жоғары. Мониторингтік зерттеулер білім беру процесіне қатысушылардың стандарт және бағдарлама мазмұнын орындаудағы жыл сайынғы тұрақты өсуін көрсетеді: балалар – 89%, ата – аналар – 74%, педагогтар-97%.

Ата-аналар шығармашылық дамудың маңыздылығын түсінеді, дарынды балаларын қолдайды. Мектеп жасына дейінгі балалардың 70% - дан астамы бізден көп коммуникативтік, танымдық, шығармашылық құзыреттіліктің жоғары деңгейін көрсетеді. . Олар жай балалар емес, олар шығармашыл, зияткер тұлғалар деп теңеу айтсақ жарасады.

Осылайша, қазіргі заманғы балабақша баланың жеке басының жан - жақты дамуын қамтамасыз ету үшін жауап беруі керек ең маңызды талап-бұл отбасымен сындарлы өзара әрекеттесуді дамыту, білім беру процесін дәстүрлі ұйымдастыруға негізделген инновациялық технологияларды қолдану.

Дәстүрлер мен инновациялар олардың өзара байланысынан тыс болмайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!