Коуч
|
Нурбаева жанар
Молдашевна
|
Күні
|
11.11.2020жыл
|
Коучинг
тақырыбы
|
Модерация-жаңа оқыту технологиясының
белсенді әдісі
|
Мақсаты
|
Қатысушы мұғалімдерді
модерация үдерісімен
таныстыру
|
Күтілетін
нәтиже
|
Мұғалімдер жаңартылған білім
беру бағдарламасы бойынша тосандық жиындық бағалаудың модерациясы
туралы түсініктерін алады
|
|
Коучинг іс
әрекеті
|
Мұғалімдердің іс
әрекеті
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
Мұғалімнің психологиялық
ахуалын туғызу
|
Сәлемдесу
Тренинг:
« Шеңбер бойынша сөз тізбегі”
ойыны»
Ойынның ережесі: Қандай да бір қарапайым
сөйлем таңдап, қатысушылар сол сөйлемді түрлі дауыс ырғағымен
жалғастырулары қажет. Мысалы “Біз компетентті, кәсіби білімді
маманбыз”. Енді оң жақтағы ойыншыдан бастап осы сөйлемді кезекпен
айтамыз.
|
Ойынның әр қатысушысы сөйлемді жаңа
интонациямен айтуы тиіс (сұраулы, қуанышты, таңқалушы, немқұрайлы
және т. б). Егер қатысушы жаңа дауысқа сала алмай айтылғанда
қайталаса ойынан
шығарылады..
|
Интернет
|
Теориялық
бөлімі
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау қорытындысын
модерациялау
Бағалауды
стандарттау мақсатында мұғалімдер білім
алушылардың
тоқсандық жиынтық
бағалау жұмыстарының нәтижелерін талқылауы
үшін
модерация белгіленген. Модерацияны
өткізу үшін параллель сыныпта сабақ
беретін мұғалімдердің ішінен комиссия
құрылады. Олар белгілі бір пән
бойынша балл қою кестесіне қатысты
бірыңғай түсінікті қамтамасыз ету
үшін
алдын ала бағаланған жұмыстарды талқылайды. Модерация
төрағасы
әдістемелік бірлестіктің жетекшісі,
одан басқа кез келген пән мұғалімі
бола
алады.
Мұғалім мұнда тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелерінің модерация
қорытындысы бойынша жоғары сондай-ақ,
төмен деңгейге қарай өзгеруі
мүмкін екенін ескеруі
қажет.
Мұғалімдердің модерация кезіндегі
әрекеті
Тоқсандық жиынтық бағалауды
модерациялау үдерісі белгілі бір
тәртіппен
жүргізіледі.
Мұғалім модерацияға
дейін:
•
білім алушылардың жиынтық бағалау
жұмыстарын балл қою кестесіне
сәйкес бағалайды. Балдар қарындашпен
қойылады;
•
жиынтық бағалау жұмысы үлгілерін
(максималды, минималды балдармен;
бағалауда қиындық тудыратын жұмыстарды)
іріктеп алады;
•
жеке мәліметтерді шифрлейді, білім
алушылардың жұмыстарының
көшірмелерін
дайындайды.
ынтымақтастық мәдениеті, ашық және анық
коммуникация, сындарлы
(конструктивті) кері байланыс және
ұжымдағы кәсіби қолдау болып
табылады.
|
|
|
Практикалық
бөлім
|
3 деңгейлік
оқушының жұмысы
ұсынылады
|
Қатысушылар 3 топқа бөлініп
жиынтық жұмыстарды модерацияға
түсіреді
|
|
Кері
байланыс
|
«2
жұлдыз, 1 тілек»
әдісі
|
Кері
байланыс жасайды
|
|
оқсандық жиынтық бағалау
қорытындысын модерациялау
Бағалауды стандарттау
мақсатында мұғалімдер білім
алушылардың жазбаша тоқсандық
жиынтық бағалау жұмыстарының
нәтижелерін талқылауы үшін
модерация белгіленген. Модерацияда
белгілі бір пән бойынша
мұғалімдердің балл қою кестесі бойынша бір
ұғымда, түсінікте болуын
қамтамасыз ету үшін жұмысты бағалауды
алдын ала
талқылайды.
Модерация отырысында жиынтық
бағалау дұрыс өтті ме, білім
алушылардың барлық жауаптары
ескерілді ме, мұғалімдер арасында
бағалау бойынша келіспеушілік
бар ма сияқты мəселелерді түсіну жəне
талқылау қажет. Модерация
қорытындысы бойынша мұғалімдер балл
қою кестесіне толықтырулар
немесе өзгерістер енгізуге қатысты шешім
қабылдайды. Модерацияны
аяқтаған соң барлық шешімдер хаттамада
көрсетіледі.
Модерация қорытындысы бойынша
білім алушылардың балына
өзгеріс енгізу қажет болғанда
жиынтық жұмыстарын қайта тексереді.
Мұғалім мұнда тоқсандық
жиынтық бағалау нәтижелерінің модерация
қорытындысы бойынша жоғары
сондай-ақ, төмен деңгейге қарай өзгеруі
мүмкін екенін ескеруі
қажет.
Модерацияны өткізу орнын,
уақытын алдын ала қарастыру
ұсынылады. Тоқсандық жиынтық
бағалауды өткізу мен модерация
өткізудің арасы 3 жұмыс
күнінен аспағаны жөн.
Бір отырыста бірнеше пəнге
модерация өткізуге болады.
Модерация отырысына бір
параллель сыныпта сабақ беретін
мұғалімдер қатысады. Модерация
төрағасы әдістемелік бірлестіктің
жетекшісі, одан басқа кез
келген пән мұғалімі бола алады. Шағын
жинақталған мектептер үшін
модерацияны мұғалім жақын пәндер
мұғалімдерін немесе
критериалды бағалау бойынша мектеп
үйлестірушісін қатыстыру
арқылы өз бетінше өткізуіне болады.
Модерация отырысы үшін мұғалім
тексерілген жиынтық
жұмыстардың ішінен: жоғары
жəне төмен балл қойылған, сондай-ақ,
бағалау қиындық туғызған тек 3
жұмысты іріктеп алады.
Модерация кезінде іріктелген
жиынтық жұмыстарда көрсетілген
білім алушының аты-жөнін
жұмысты қарастырған кезде нақты бір білім
алушыға қатысты болмауы үшін
жасырып қою ұсынылады.
Отырыс кезінде ұсынылған
жұмыстар балл қою кестесіне сəйкес
қарастырылады.
Осылайша, төмендегідей
жағдайларды анықтауға болады:
- дұрыс жауап есептелмеген,
сол сияқты балл қою кестесінде де
көрсетілмеген;
- жауап синонимдес басқа
сөзбен берілген, ал ол жауап балл қою
кестесінде
көрсетілмеген;
36
- балл қою кестесінде
қателіктер жіберілген;
- жалпы балл саны дұрыс
есептелмеген жəне т.б..
Модерация қорытындысы бойынша
хаттама жазылады, онда балл
қою кестесіне қатысты барлық
өзгерістер мен толықтырулар көрсетіледі
(8-қосымша).
Модерация қорытындысы бойынша
мұғалім білім алушының
жұмысын балл қою кестесінің
өзгертілген (толықтырылған) соңғы
нұсқасына сəйкес қайта
қарастырады. Қажет болған жағдайда
бағалауға
өзгерістер енгізу басқа түсті
қаламсаппен жүзеге асырылады жəне соңғы
нақты нəтижесі электрондық
журналға қойылады.