Материалдар / Модерация - жаңа оқыту технологиясының белсенді әдісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Модерация - жаңа оқыту технологиясының белсенді әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
жас Ұстаздарға арнап коучинг өткізуге болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2020
450
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коуч

Нурбаева жанар Молдашевна

Күні

11.11.2020жыл

Коучинг тақырыбы

Модерацияаңа оқыту технологиясының белсенді әдісі

Мақсаты

Қатысушы мұғалімдерді модерация үдерісімен таныстыру

Күтілетін нәтиже

Мұғалімдер жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша тосандық жиындық бағалаудың модерациясы туралы түсініктерін алады


Коучинг іс әрекеті

Мұғалімдердің іс әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру

Мұғалімнің психологиялық ахуалын туғызу

Сәлемдесу

Тренинг: « Шеңбер бойынша сөз тізбегі” ойыны»

Ойынның ережесі: Қандай да бір қарапайым сөйлем таңдап, қатысушылар сол сөйлемді түрлі дауыс ырғағымен жалғастырулары қажет. Мысалы “Біз компетентті, кәсіби білімді маманбыз”. Енді оң жақтағы ойыншыдан бастап осы сөйлемді кезекпен айтамыз. 

Ойынның әр қатысушысы сөйлемді жаңа интонациямен айтуы тиіс (сұраулы, қуанышты, таңқалушы, немқұрайлы және т. б). Егер қатысушы жаңа дауысқа сала алмай айтылғанда қайталаса ойынан шығарылады..

Интернет

Теориялық бөлімі

Тоқсандық жиынтық бағалау қорытындысын модерациялау

Бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер білім алушылардың

тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарының нәтижелерін талқылауы үшін

модерация белгіленген. Модерацияны өткізу үшін параллель сыныпта сабақ

беретін мұғалімдердің ішінен комиссия құрылады. Олар белгілі бір пән

бойынша балл қою кестесіне қатысты бірыңғай түсінікті қамтамасыз ету

үшін алдын ала бағаланған жұмыстарды талқылайды. Модерация төрағасы

әдістемелік бірлестіктің жетекшісі, одан басқа кез келген пән мұғалімі бола

алады.

Мұғалім мұнда тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерінің модерация

қорытындысы бойынша жоғары сондай-ақ, төмен деңгейге қарай өзгеруі

мүмкін екенін ескеруі қажет.

Мұғалімдердің модерация кезіндегі әрекеті

Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялау үдерісі белгілі бір

тәртіппен жүргізіледі.

Мұғалім модерацияға дейін:

білім алушылардың жиынтық бағалау жұмыстарын балл қою кестесіне

сәйкес бағалайды. Балдар қарындашпен қойылады;

жиынтық бағалау жұмысы үлгілерін (максималды, минималды балдармен;

бағалауда қиындық тудыратын жұмыстарды) іріктеп алады;

жеке мәліметтерді шифрлейді, білім алушылардың жұмыстарының

көшірмелерін дайындайды.

ынтымақтастық мәдениеті, ашық және анық коммуникация, сындарлы

(конструктивті) кері байланыс және ұжымдағы кәсіби қолдау болып

табылады.




Практикалық бөлім

3 деңгейлік оқушының жұмысы ұсынылады

Қатысушылар 3 топқа бөлініп жиынтық жұмыстарды модерацияға түсіреді


Кері байланыс

«2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі

Кері байланыс жасайды




















оқсандық жиынтық бағалау қорытындысын модерациялау

Бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер білім

алушылардың жазбаша тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарының

нәтижелерін талқылауы үшін модерация белгіленген. Модерацияда

белгілі бір пән бойынша мұғалімдердің балл қою кестесі бойынша бір

ұғымда, түсінікте болуын қамтамасыз ету үшін жұмысты бағалауды

алдын ала талқылайды.

Модерация отырысында жиынтық бағалау дұрыс өтті ме, білім

алушылардың барлық жауаптары ескерілді ме, мұғалімдер арасында

бағалау бойынша келіспеушілік бар ма сияқты мəселелерді түсіну жəне

талқылау қажет. Модерация қорытындысы бойынша мұғалімдер балл

қою кестесіне толықтырулар немесе өзгерістер енгізуге қатысты шешім

қабылдайды. Модерацияны аяқтаған соң барлық шешімдер хаттамада

көрсетіледі.

Модерация қорытындысы бойынша білім алушылардың балына

өзгеріс енгізу қажет болғанда жиынтық жұмыстарын қайта тексереді.

Мұғалім мұнда тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерінің модерация

қорытындысы бойынша жоғары сондай-ақ, төмен деңгейге қарай өзгеруі

мүмкін екенін ескеруі қажет.

Модерацияны өткізу орнын, уақытын алдын ала қарастыру

ұсынылады. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу мен модерация

өткізудің арасы 3 жұмыс күнінен аспағаны жөн.

Бір отырыста бірнеше пəнге модерация өткізуге болады.

Модерация отырысына бір параллель сыныпта сабақ беретін

мұғалімдер қатысады. Модерация төрағасы әдістемелік бірлестіктің

жетекшісі, одан басқа кез келген пән мұғалімі бола алады. Шағын

жинақталған мектептер үшін модерацияны мұғалім жақын пәндер

мұғалімдерін немесе критериалды бағалау бойынша мектеп

үйлестірушісін қатыстыру арқылы өз бетінше өткізуіне болады.

Модерация отырысы үшін мұғалім тексерілген жиынтық

жұмыстардың ішінен: жоғары жəне төмен балл қойылған, сондай-ақ,

бағалау қиындық туғызған тек 3 жұмысты іріктеп алады.

Модерация кезінде іріктелген жиынтық жұмыстарда көрсетілген

білім алушының аты-жөнін жұмысты қарастырған кезде нақты бір білім

алушыға қатысты болмауы үшін жасырып қою ұсынылады.

Отырыс кезінде ұсынылған жұмыстар балл қою кестесіне сəйкес

қарастырылады.

Осылайша, төмендегідей жағдайларды анықтауға болады:

- дұрыс жауап есептелмеген, сол сияқты балл қою кестесінде де

көрсетілмеген;

- жауап синонимдес басқа сөзбен берілген, ал ол жауап балл қою

кестесінде көрсетілмеген;

36

- балл қою кестесінде қателіктер жіберілген;

- жалпы балл саны дұрыс есептелмеген жəне т.б..

Модерация қорытындысы бойынша хаттама жазылады, онда балл

қою кестесіне қатысты барлық өзгерістер мен толықтырулар көрсетіледі

(8-қосымша).

Модерация қорытындысы бойынша мұғалім білім алушының

жұмысын балл қою кестесінің өзгертілген (толықтырылған) соңғы

нұсқасына сəйкес қайта қарастырады. Қажет болған жағдайда бағалауға

өзгерістер енгізу басқа түсті қаламсаппен жүзеге асырылады жəне соңғы

нақты нəтижесі электрондық журналға қойылады.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!