Материалдар / Ойын арқылы кеңістікте қозғалу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ойын арқылы кеңістікте қозғалу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы Ойын арқылы кеңістікте қозғалу Оқу мақсаттары 1.3.4.1 Дене қызметіндегі жалпы денсаулық туралы түсінікті анықтау 1.2.3.1. Нәтижеге қол жеткізу үшін стратегия мен тактикаларды анықтау және атау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2021
709
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Дене шынықтыру

Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №37 мектеп

Күні: 25.02.21

Мұғалімнің аты-жөні: Бекейқызы Бұлан

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Ойын арқылы кеңістікте қозғалу


Оқу мақсаттары

1.3.4.1 Дене қызметіндегі жалпы денсаулық туралы түсінікті анықтау

1.2.3.1. Нәтижеге қол жеткізу үшін стратегия мен тактикаларды анықтау және атау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Ұжымдық жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау. Кеңістікте қозғалудың әртүрлі тәсілдерін табу. Орындалуы тиіс негізгі нұсқаулықтарды орындау.

Көпшілігі орындай алады: Заттардан аттап өту кезінде тепе-теңдікті сақтап, денесін дұрыс ұстау. Допты алға-жоғары лақтырып, қос қолдап ұстап алу.

Кейбір оқушылар орындай алады: Биіктетілген тіректе статикалық тепе-теңдікті сақтау. Тәжірибесіне сүйеніп, бұрын үйренгенімен және істегендерімен салыстырып, жаттығулардың орындалуын қадағалау.

Жетістік критерийлері

Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды.

Тілдік мақсаттар


Қозғалу дағдылары: секіру, лақтыру, жүгіру.

Диалог.

Шапшаң жүгірудің дене шынықтыруда неліктен маңызды екенін айта аласыз ба?

Құндылықтарды дарыту

- Сыйластық.

Бастапқы білім


Осы бөлімде денсаулықтың негізгі ұғымдарына шолу жасалады, күнделікті таңғы жаттығуды орындаудың маңыздылығы айтылады, оқушыларға таңғы жаттығу кешенін құру мүмкіндігі беріледі. Оқушылар өздерінің жүгіру, секіру және лақтыру сияқты қозғалу дағдыларын дамыту және жақсартуға жігерленеді. Жүгіру дағдылары жеке және топтық жаттығулар арқылы ойын негізінде байытылады. Бөлімнің соңында физикалық қасиеттер ойындар мен эстафета арқылы бекітіледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Б. Қ. ТӘЖ.

1) Оқушылармен үш тілде сәлемдесу.

-Сәлеметсіңдерме балалар!

Здравствуйте, дети!

- Hello, children!

2)Қауіпсіздік ережелері

-Егер мен айтқан пайымдау дұрыс болса, алақан соғып, шапалақтаңдар, егер айтқаным қате болса, аяқтарыңмен еден соққылаңдар.

1. сабақ кезінде өз денсаулығыңа қадағалау қажет.

2. мұғалімнің нұсқауларын қатаң орындау қажет.

3. Дене шынықтыру сабағында кәмпит жеуге, сағыз шайнауға, ауызды қатты сылпылдатуға болады.

4. Сапта және жаттығу орындаған кезде арақашықтық сақтау керек.

5. Айғайлауға, төбелесуге болады.

6. Аяқ киім бауын саптан тыс байлау қажетСаптық жаттығулар.









https://www. youtube. com/watch?v=C8lCX00UzGI



















Кең, бос кеністік.









































Кең, бос кеністік.

Сабақтың ортасы


Б. Қ. ТӘЖ. Реттік саналу. Оңға, солға бұрылу. Зал бойымен жүру және жүгіру. Дене қимыл жаттығуларын орындау.

Сапқа тұру.

Орыннан оңға, солға бұрылу

Сап бойымен шеңбер жасап, әр оқшы бір бірден денені қыздыру жатығуларын көрсетіп, басқалаы толық қайталап шығуы қажет.


Б «Күн мен түн» ойының ойнау.

1 - ші топ - күн, 2 - ші топ түн болады.

Мүғалім жүргізуші болады, Мұғалімнің айтуымен оқушылар жаттығу орындайды, күн деген кезде күндер қышып түндер қуады, түн деген кезде түндер қашып күндер қуады, қай топ көп оқушы ұстайды сол жеңіске жетеді.

Дескриптор: Білім алушы

- бейнеленген қозғалыс түрлерін атайды;.

- кеңістікте орындалатын іс-әрекеттерді орындайды

- дене жаттығуларын орындау барысында берілген

жабдықтарды қолданады.


Сабақтың соңы

Демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу орындыққа отырғызу . сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу жасау

Рефлексия:

Сабақта нені үйрендік?

Сұрақтарға жауап береді?

Нені білдім нені түсіндім?

Нені толық түсінбедім ?

Қандай жұмысты жалғастыру қажет?

Сабақтын басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім бе?

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


  • Тірек-қозғалыс және тепе-теңдік дағды жаттығуларында нәтиже мен тапсырма бойынша түрлендіру.

  • Қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін қабілеті жоғары оқушыларға кеңістікте қозғалыс / тепе-теңдік кезінде қиынырақ сұрақтар қою.

  • Қабілеті жоғары оқушыларға тағы да композиттік құрылғылар қосу (мысалы: динамика, қатынастар).

Жұптық жұмыс пен талқы сапасы

  • Көру, тыңдау, сұрақ қою.

  • Оқушылар керек жерде тоқтап, қозғалғанда қауіпсіздіктен хабардар бола отырып, қосыла ма?

  • Оқушылар ассиметрия мен симметрияның не екенін түсіне ме?

Ғылыммен байланыс денсаулық және дене, қауіпсіздік.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!