Материалдар / ОМЖ Зар заман ақындары 8-сынып

ОМЖ Зар заман ақындары 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мектеп мұғалімдеріне , пәндік білімді меңгертуде қажет. 8 - сынып оқушыларының зар заман ақындарының өмірі мен шығармашылығын меңгертуде, ақын өлеңдерінің мазмұнын біліп , тақырыбы мен идеясын анықтауына , тілдің көркемдеуіш құралдарын табуда талдау арқылы меңгертуде білім береді. Деңгейлік тапсырмалар арқылы АВС деңгейлі оқушылардың білімдері сараланады. Жаңартылған білім мазмұнына сай тапсырмалар берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
662
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән мұғалімі: Турарбаева К.О Орта мерзімді жоспарМақсаты: оқытудың жаңа әдіс -тәсілдерін пайдалана отырып,оқушылардың сыни ойлау, сөйлеу, жазу,салыстыру өлең талдау дағдыларын дамыту.



Сабақтың тақырыбыОқытудың негізгі мақсаттарыОқу нәтижелеріБелсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерБағалау,соның ішінде оқыту үшін бағалауБарлығын қосқандаНегізгі дереккөздер
II тоқсан











1ХІХ ғ. Әдебиеті(10 сағ.).М.Өтемісұлы.(2сағ) «Ереуіл атқа ер салмай», «Мұнар күн»Өлеңдерді талдау арқылы ақын өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын, өлең құрылымын анықтау,тілдің көркемдеуіш құралдарын табу.Барлығы : өлеңдердің мазмұнын біледі.басым бөлігі: өлеңдердің тақырыбы мен идеясын аша алады . Кейбірі:өлеңдерді құрылымына талдап,тілдің көркемдеуіш құралдарын табады.1.Психологиялық ахуал.Ширату.2.«Кім жылдам?» әдісі(үй тапсырмасы)3.Қызығушылықты ояту.«Бейнетаспа»әдісі;4.Пәнаралық байланыс«Маршут картасы» әдісі;5.«Екі жақты күнделік» әдісі;6.«Танымыңды кеңейт» Венн диаграммасыҚБ: сұрақ-жауап әдісі,кері байланыс. смаиликтер;дескрипторлар; «Екі жұлдыз, бір тілек»А тобы:картамен жұмысВ тобы:Өлеңдерді құрылымына талдап,тілдің көркемдеуіш құралдарын табуС тобы:«Маршрут картасы» әдісі; «Танымыңды кеңейт» салыстыруВенн диаграммасы

Қазақ әдебиеті.8-сыныпС.МақпырұлыА.ҚыраубайқызыК.ҚұрманбайАлматы «Мектеп»2016А.Симбаева.«Белсенді оқу мен оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер» Әдістемелік нұсқаулық.2015.АКТ-ғаламтор материалдары,интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа; карта
2.«Мен құстан туған құмаймын», «Жалғыздық» өлеңдеріӨлеңдердің мазмұнын, тақырыбы мен идеясын анықтау, тілінің көркемдік ерекшелігіне талдау.Барлығы : өлеңдердің мазмұнын біледі.басым бөлігі: өлеңдердің тақырыбы мен идеясын анықтай алады. Кейбірі:өлеңді тіл көркемдік ерекшелігіне талдайды.1.Қызығушылықты ояту. «Сұрақты ұстап ал» әдісі2.«Түртіп алу»әдісі3.«Дербес пікір» әдісі4.Сыни тұрғыдан ойлау.Блум таксономиясы сұрақтары



Қ.Б.«Қол шапалақтау»,«Жұптық бағалау», «Ең ерекше пікір кімдікі?» «Бас бармақ»

ББҮ, блум сұрақтарытапсырмаларҒаламтор, қазақ тілі оқулығы, АКТ:интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа, А.Симбаева.«Белсенді оқу мен оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер» Әдістемелік нұсқаулық.2015
3Ш.Қанайұлы.(1сағ) «Зар заман» өлеңіХІХ ғасыр өкілі Ш.Қанайұлының өмірінен қысқаша мәлімет беру, «Зар заман» өлеңіндегі негізгі ойды анықтау ,көркем шығармадағы кейіпкерлердің бейнесін талдау,типтерін жасау тәсілдері тұрғысынан бағалау Барлығы:өз сөзімен мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап береді, сыныптастарының көмегімен тілдік құралдарға байланысты ұғымдарды табады. Оқушылардың көпшілігі:Жырдағы оқиға желісін өз көзқарастары тұрғысынан айта алады. Кейбір оқушылар: Жырдағы қазіргі заманға сәйкес келетін тұстарын тауып, ақынның көзқарасымен салыстырады, шағын эссе жаза алады.1.Психологиялық ахуал" ."Жүректен жүрекке "2."Сен маған , мен саған" (үй тапсырмасы)3.«Пирамидалық талқылау » әдісі;4.Саралап оқыту:»Бір минут ішінде» әдісі;5. Әңгіме жүргізудің Сократтық тәсілі әдісіКері байланыс:«Білім теңізіне қайықты жіберіңіз» ;«Екі жұлдыз, бір тілек»



Мәтінмен жұмыс жасау барысындаҒаламтор, қазақ тілі оқулығы, АКТ: Интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа,МАН;үлестірме материалдары
4М.Сұлтанқожаұлы(1сағ) «Ілімге толса көкірек» толғауыМ.Сұлтанқожаұлының өмірі, шығармашылығы бойынша қысқаша түсінік қалыптастыру. «Ілімге толса көкірек» толғауын меңгерту. Өзіндік, жұптық, топтық жұмыс жасау арқылы сыни тұрғыдан ойлауға, өзіндік ойын дәл, тиянақты айта білуге дағдыландыруЖаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды1.Қызығушылықты ояту «Кім сұрақ қояды»ойыны 2.«Түртіп алу»әдісі3.«Дербес пікір» әдісі

«Мадақтау сэндвичі» әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек »Блум. Дәптермен жұмысӘдеби оқулықтардан үзінді,қазақ тіліоқулығы ;МАН;Қазақ тілі мен әдебиеті оқыту әдістемесі , АКТ:Интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа лестірме материалдары


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ