Материалдар / ОМЖ Зар заман ақындары 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ОМЖ Зар заман ақындары 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мектеп мұғалімдеріне , пәндік білімді меңгертуде қажет. 8 - сынып оқушыларының зар заман ақындарының өмірі мен шығармашылығын меңгертуде, ақын өлеңдерінің мазмұнын біліп , тақырыбы мен идеясын анықтауына , тілдің көркемдеуіш құралдарын табуда талдау арқылы меңгертуде білім береді. Деңгейлік тапсырмалар арқылы АВС деңгейлі оқушылардың білімдері сараланады. Жаңартылған білім мазмұнына сай тапсырмалар берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
679
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән мұғалімі: Турарбаева К.О

Орта мерзімді жоспар

Мақсаты: оқытудың жаңа әдіс -тәсілдерін пайдалана отырып,оқушылардың сыни ойлау, сөйлеу, жазу,салыстыру өлең талдау дағдыларын дамыту.



Сабақ

тың тақыры

бы

Оқытудың негізгі мақсаттары

Оқу нәтижелері

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Бағалау,

соның ішінде оқыту үшін бағалау

Барлы

ғын қосқанда

Негізгі дереккөздер

II тоқсан







1

ХІХ ғ. Әдебиеті

(10 сағ.).
М.Өтемісұлы.

(2сағ) «Ереуіл атқа ер салмай», «Мұнар күн»

Өлеңдерді талдау арқылы ақын өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын, өлең құрылымын анықтау,тілдің көркемдеуіш құралдарын табу.

Барлығы : өлеңдердің мазмұнын біледі.

басым бөлігі: өлеңдердің тақырыбы мен идеясын аша алады . Кейбірі:өлең

дерді құрылымына талдап,тілдің көркемдеуіш құралдарын табады.

1.Психологиялық ахуал.Ширату.

2.«Кім жылдам?» әдісі(үй тапсырмасы)

3.Қызығушылықты ояту.«Бейне

таспа»әдісі;

4.Пәнаралық байланыс

«Маршут картасы» әдісі;

5.«Екі жақты күнделік» әдісі;

6.«Танымыңды кеңейт» Венн диаграммасы

ҚБ: сұрақ-жауап әдісі,кері байланыс. смаиликтер;

дескрипторлар; «Екі жұлдыз, бір тілек»

А тобы:

картамен жұмыс

В тобы:

Өлеңдерді құрылымына талдап,тілдің көркемдеуіш құралдарын табу

С тобы:

«Маршрут картасы» әдісі; «Танымыңды кеңейт» салыстыру

Венн диаграммасы


Қазақ әдебиеті.

8-сынып

С.Мақпырұлы

А.Қыраубай

қызы

К.Құрманбай

Алматы «Мектеп»2016

А.Симбаева.

«Белсенді оқу мен оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер» Әдістемелік нұсқаулық.

2015.АКТ-ғаламтор материалдары,интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа; карта

2.

«Мен құстан туған құмай

мын», «Жалғыз

дық» өлеңдері

Өлеңдердің мазмұнын, тақырыбы мен идеясын анықтау, тілінің көркемдік ерекшелігіне талдау.

Барлығы : өлеңдердің мазмұнын біледі.

басым бөлігі: өлеңдердің тақырыбы мен идеясын анықтай алады. Кейбірі:өлеңді тіл көркемдік ерекшелігіне талдайды.

1.Қызығушылықты ояту. «Сұрақты ұстап ал» әдісі

2.«Түртіп алу»әдісі

3.«Дербес пікір» әдісі

4.Сыни тұрғыдан ойлау.Блум таксономиясы сұрақтары




Қ.Б.«Қол шапалақтау»,«Жұптық бағалау», «Ең ерекше пікір кімдікі?»

«Бас бармақ»


ББҮ, блум сұрақтары

тапсырмалар

Ғаламтор, қазақ тілі оқулығы, АКТ:интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа, А.Симбаева.

«Белсенді оқу мен оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер» Әдістемелік нұсқаулық.

2015

3

Ш.Қанай

ұлы.

(1сағ)

«Зар заман» өлеңі

ХІХ ғасыр өкілі Ш.Қанайұлының өмірінен қысқаша мәлімет беру, «Зар заман» өлеңіндегі негізгі ойды анықтау ,көркем шығармадағы кейіпкерлердің бейнесін талдау,типтерін жасау тәсілдері тұрғысынан бағалау

Барлығы:өз сөзімен мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап береді, сыныптастарының көмегімен тілдік құралдарға байланысты ұғымдарды табады. Оқушылардың көпшілігі:

Жырдағы оқиға желісін өз көзқарастары тұрғысынан айта алады. Кейбір оқушылар:

Жырдағы қазіргі заманға сәйкес келетін тұстарын тауып, ақынның көзқарасы

мен салыстырады, шағын эссе жаза алады.

1.Психологиялық ахуал" ."Жүректен жүрекке "

2."Сен маған , мен саған" (үй тапсырмасы)

3.«Пирамидалық талқылау » әдісі;

4.Саралап оқыту:»Бір минут ішінде» әдісі;

5. Әңгіме жүргізудің Сократтық тәсілі әдісі

Кері байланыс:

«Білім теңізіне қайықты жіберіңіз» ;«Екі жұлдыз, бір тілек»



Мәтінмен жұмыс жасау барысында

Ғаламтор, қазақ тілі оқулығы, АКТ: Интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа,МАН;

үлестірме материалдары

4

М.Сұлтанқожаұлы

(1сағ)

«Ілімге толса көкірек» толғауы

М.Сұлтанқожа

ұлының өмірі, шығармашылығы бойынша қысқаша түсінік қалыптастыру. «Ілімге толса көкірек» толғауын меңгерту. Өзіндік, жұптық, топтық жұмыс жасау арқылы сыни тұрғыдан ойлауға, өзіндік ойын дәл, тиянақты айта білуге дағдыландыру

Жаңа білімді түсінеді,

топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды

1.Қызығушылықты ояту

«Кім сұрақ қояды»ойыны

2.«Түртіп алу»әдісі

3.«Дербес пікір» әдісі


«Мадақтау сэндвичі» әдісі

«Екі жұлдыз, бір тілек »

Блум. Дәптермен жұмыс

Әдеби оқулықтар

дан үзінді,

қазақ тілі

оқулығы ;МАН;

Қазақ тілі мен әдебиеті оқыту әдістемесі ,

АКТ:Интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа лестірме материалдары



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!