№ | Сабақтың тақырыбы | Оқытудың негізгі мақсаттары | Оқу нәтижелері | Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Бағалау,соның ішінде оқыту үшін бағалау | Барлығын қосқанда | Негізгі дереккөздер |
II тоқсан |
|
|
|
|
|
|
1 | ХІХ ғ. Әдебиеті(10 сағ.).М.Өтемісұлы.(2сағ) «Ереуіл атқа ер салмай», «Мұнар күн» | Өлеңдерді талдау арқылы ақын өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын, өлең құрылымын анықтау,тілдің көркемдеуіш құралдарын табу. | Барлығы : өлеңдердің мазмұнын біледі.басым бөлігі: өлеңдердің тақырыбы мен идеясын аша алады . Кейбірі:өлеңдерді құрылымына талдап,тілдің көркемдеуіш құралдарын табады. | 1.Психологиялық ахуал.Ширату.2.«Кім жылдам?» әдісі(үй тапсырмасы)3.Қызығушылықты ояту.«Бейнетаспа»әдісі;4.Пәнаралық байланыс«Маршут картасы» әдісі;5.«Екі жақты күнделік» әдісі;6.«Танымыңды кеңейт» Венн диаграммасы | ҚБ: сұрақ-жауап әдісі,кері байланыс. смаиликтер;дескрипторлар; «Екі жұлдыз, бір тілек» | А тобы:картамен жұмысВ тобы:Өлеңдерді құрылымына талдап,тілдің көркемдеуіш құралдарын табуС тобы:«Маршрут картасы» әдісі; «Танымыңды кеңейт» салыстыруВенн диаграммасы
| Қазақ әдебиеті.8-сыныпС.МақпырұлыА.ҚыраубайқызыК.ҚұрманбайАлматы «Мектеп»2016А.Симбаева.«Белсенді оқу мен оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер» Әдістемелік нұсқаулық.2015.АКТ-ғаламтор материалдары,интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа; карта |
2. | «Мен құстан туған құмаймын», «Жалғыздық» өлеңдері | Өлеңдердің мазмұнын, тақырыбы мен идеясын анықтау, тілінің көркемдік ерекшелігіне талдау. | Барлығы : өлеңдердің мазмұнын біледі.басым бөлігі: өлеңдердің тақырыбы мен идеясын анықтай алады. Кейбірі:өлеңді тіл көркемдік ерекшелігіне талдайды. | 1.Қызығушылықты ояту. «Сұрақты ұстап ал» әдісі2.«Түртіп алу»әдісі3.«Дербес пікір» әдісі4.Сыни тұрғыдан ойлау.Блум таксономиясы сұрақтары
| Қ.Б.«Қол шапалақтау»,«Жұптық бағалау», «Ең ерекше пікір кімдікі?» «Бас бармақ»
| ББҮ, блум сұрақтарытапсырмалар | Ғаламтор, қазақ тілі оқулығы, АКТ:интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа, А.Симбаева.«Белсенді оқу мен оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер» Әдістемелік нұсқаулық.2015 |
3 | Ш.Қанайұлы.(1сағ) «Зар заман» өлеңі | ХІХ ғасыр өкілі Ш.Қанайұлының өмірінен қысқаша мәлімет беру, «Зар заман» өлеңіндегі негізгі ойды анықтау ,көркем шығармадағы кейіпкерлердің бейнесін талдау,типтерін жасау тәсілдері тұрғысынан бағалау | Барлығы:өз сөзімен мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап береді, сыныптастарының көмегімен тілдік құралдарға байланысты ұғымдарды табады. Оқушылардың көпшілігі:Жырдағы оқиға желісін өз көзқарастары тұрғысынан айта алады. Кейбір оқушылар: Жырдағы қазіргі заманға сәйкес келетін тұстарын тауып, ақынның көзқарасымен салыстырады, шағын эссе жаза алады. | 1.Психологиялық ахуал" ."Жүректен жүрекке "2."Сен маған , мен саған" (үй тапсырмасы)3.«Пирамидалық талқылау » әдісі;4.Саралап оқыту:»Бір минут ішінде» әдісі;5. Әңгіме жүргізудің Сократтық тәсілі әдісі | Кері байланыс:«Білім теңізіне қайықты жіберіңіз» ;«Екі жұлдыз, бір тілек»
| Мәтінмен жұмыс жасау барысында | Ғаламтор, қазақ тілі оқулығы, АКТ: Интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа,МАН;үлестірме материалдары |
4 | М.Сұлтанқожаұлы(1сағ) «Ілімге толса көкірек» толғауы | М.Сұлтанқожаұлының өмірі, шығармашылығы бойынша қысқаша түсінік қалыптастыру. «Ілімге толса көкірек» толғауын меңгерту. Өзіндік, жұптық, топтық жұмыс жасау арқылы сыни тұрғыдан ойлауға, өзіндік ойын дәл, тиянақты айта білуге дағдыландыру | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | 1.Қызығушылықты ояту «Кім сұрақ қояды»ойыны 2.«Түртіп алу»әдісі3.«Дербес пікір» әдісі
| «Мадақтау сэндвичі» әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек » | Блум. Дәптермен жұмыс | Әдеби оқулықтардан үзінді,қазақ тіліоқулығы ;МАН;Қазақ тілі мен әдебиеті оқыту әдістемесі , АКТ:Интерактивті тақтамен жұмыс, үнтаспа лестірме материалдары |