№
|
Сабақ
тың тақыры
бы
|
Оқытудың негізгі
мақсаттары
|
Оқу
нәтижелері
|
Белсенді оқытуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Бағалау,
соның ішінде оқыту үшін
бағалау
|
Барлы
ғын
қосқанда
|
Негізгі
дереккөздер
|
II
тоқсан
|
|
|
|
|
|
|
1
|
ХІХ ғ.
Әдебиеті
(10
сағ.).
М.Өтемісұлы.
(2сағ) «Ереуіл атқа ер салмай»,
«Мұнар күн»
|
Өлеңдерді талдау арқылы ақын
өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын, өлең құрылымын анықтау,тілдің
көркемдеуіш құралдарын
табу.
|
Барлығы : өлеңдердің мазмұнын
біледі.
басым бөлігі: өлеңдердің
тақырыбы мен идеясын аша алады .
Кейбірі:өлең
дерді құрылымына
талдап,тілдің көркемдеуіш құралдарын
табады.
|
1.Психологиялық
ахуал.Ширату.
2.«Кім жылдам?»
әдісі(үй тапсырмасы)
3.Қызығушылықты
ояту.«Бейне
таспа»әдісі;
4.Пәнаралық
байланыс
«Маршут картасы»
әдісі;
5.«Екі жақты
күнделік» әдісі;
6.«Танымыңды кеңейт» Венн
диаграммасы
|
ҚБ: сұрақ-жауап
әдісі,кері
байланыс. смаиликтер;
дескрипторлар; «Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
А
тобы:
картамен
жұмыс
В
тобы:
Өлеңдерді құрылымына
талдап,тілдің көркемдеуіш құралдарын
табу
С
тобы:
«Маршрут картасы» әдісі;
«Танымыңды кеңейт» салыстыру
Венн диаграммасы
|
Қазақ
әдебиеті.
8-сынып
С.Мақпырұлы
А.Қыраубай
қызы
К.Құрманбай
Алматы
«Мектеп»2016
А.Симбаева.
«Белсенді оқу мен оқытуда
қолданылатын әдіс-тәсілдер» Әдістемелік
нұсқаулық.
2015.АКТ-ғаламтор
материалдары,интерактивті
тақтамен жұмыс, үнтаспа;
карта
|
2.
|
«Мен құстан туған
құмай
мын»,
«Жалғыз
дық» өлеңдері
|
Өлеңдердің мазмұнын, тақырыбы
мен идеясын анықтау, тілінің көркемдік ерекшелігіне
талдау.
|
Барлығы : өлеңдердің мазмұнын
біледі.
басым бөлігі:
өлеңдердің тақырыбы мен идеясын анықтай
алады.
Кейбірі:өлеңді тіл көркемдік
ерекшелігіне талдайды.
|
1.Қызығушылықты
ояту. «Сұрақты ұстап
ал»
әдісі
2.«Түртіп
алу»әдісі
3.«Дербес
пікір»
әдісі
4.Сыни тұрғыдан
ойлау.Блум таксономиясы
сұрақтары
|
Қ.Б.«Қол
шапалақтау»,«Жұптық
бағалау», «Ең ерекше пікір
кімдікі?»
«Бас
бармақ»
|
ББҮ, блум
сұрақтары
тапсырмалар
|
Ғаламтор, қазақ тілі оқулығы,
АКТ:интерактивті тақтамен жұмыс,
үнтаспа,
А.Симбаева.
«Белсенді оқу мен оқытуда
қолданылатын әдіс-тәсілдер» Әдістемелік
нұсқаулық.
2015
|
3
|
Ш.Қанай
ұлы.
(1сағ)
«Зар заман»
өлеңі
|
ХІХ ғасыр өкілі Ш.Қанайұлының
өмірінен қысқаша мәлімет беру, «Зар
заман» өлеңіндегі негізгі ойды
анықтау ,көркем шығармадағы
кейіпкерлердің бейнесін талдау,типтерін жасау тәсілдері тұрғысынан
бағалау
|
Барлығы:өз сөзімен
мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап береді, сыныптастарының
көмегімен тілдік құралдарға байланысты ұғымдарды табады.
Оқушылардың көпшілігі:
Жырдағы оқиға
желісін өз көзқарастары тұрғысынан айта алады. Кейбір
оқушылар:
Жырдағы қазіргі
заманға сәйкес келетін тұстарын тауып, ақынның
көзқарасы
мен
салыстырады, шағын эссе жаза алады.
|
1.Психологиялық
ахуал" ."Жүректен жүрекке "
2."Сен маған , мен
саған" (үй тапсырмасы)
3.«Пирамидалық
талқылау » әдісі;
4.Саралап оқыту:»Бір
минут ішінде» әдісі;
5.
Әңгіме жүргізудің Сократтық
тәсілі әдісі
|
Кері
байланыс:
«Білім теңізіне қайықты
жіберіңіз» ;«Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Мәтінмен жұмыс жасау
барысында
|
Ғаламтор, қазақ тілі оқулығы,
АКТ: Интерактивті тақтамен жұмыс,
үнтаспа,МАН;
үлестірме
материалдары
|
4
|
М.Сұлтанқожаұлы
(1сағ)
«Ілімге толса көкірек»
толғауы
|
М.Сұлтанқожа
ұлының өмірі,
шығармашылығы бойынша қысқаша түсінік қалыптастыру. «Ілімге толса
көкірек» толғауын меңгерту. Өзіндік, жұптық, топтық жұмыс жасау
арқылы сыни тұрғыдан ойлауға, өзіндік ойын дәл, тиянақты айта
білуге дағдыландыру
|
Жаңа білімді
түсінеді,
топта жоба жасайды,қорғайды
және бағалайды
|
1.Қызығушылықты
ояту
«Кім сұрақ
қояды»ойыны
2.«Түртіп
алу»әдісі
3.«Дербес
пікір»
әдісі
|
«Мадақтау сэндвичі»
әдісі
«Екі жұлдыз, бір
тілек »
|
Блум. Дәптермен
жұмыс
|
Әдеби
оқулықтар
дан
үзінді,
қазақ
тілі
оқулығы
;МАН;
Қазақ тілі мен әдебиеті оқыту
әдістемесі ,
АКТ:Интерактивті тақтамен жұмыс,
үнтаспа лестірме
материалдары
|