Материалдар / Қауіпсіздік ережесі.Орында және қозғалыста орындау жаттығулары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қауіпсіздік ережесі.Орында және қозғалыста орындау жаттығулары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары:Гимнастикалық элементтер және оның түрлері.Қауіпсіздік ережесі.Орында және қозғалыста орындау жаттығулары 8-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
633
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітуге ұсынамын________ Бекітемін __________

ӘБ жетекшісі ________________ директор орынбасары «_______»_______20___ж. ____________________

«_______»_______20___ж.


Қысқа мерзімді сабақ жоспары № 1 - 2



Мектеп

51 гимназия

Мұғалімнің аты-жөні

Тілеуқабылов О.Б

Сыныбы

Күні

15.11

15.11

15.11

11.11

11.11

16.11

16.11

Бөлім

3-бөлімі : Гимнастикалық элементтер және оның түрлері.

Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Орында және қозғалыста орындау жаттығулары

Оқу мақсаттары

8.3.4.4 ¬ денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондай-ақ техника қауіпсізді бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу

Сабақ мақсаттары

Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

Бағалау критерийі

Түрлі жаттығу жұмыстарын орындау барысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

20 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Дене бұлшық еттерін қыздырып ЖДЖ нақтылап орындау.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.





Сілтеме назар аударып түсінік алу.






https://www.youtube.com/watch?v=U25ZONrsZ_U














https://www.youtube.com/watch?v=sFCmnI2XY5k










https://www.youtube.com/watch?v=njEPyatLD7s

Сабақтың

Ортасы

50 минут

Тапсырма:1.Саптағы жаттығуларының әдістерін көрсетіңіз.


Дескриптор: - саптағы және қозғалыста орындалатын жаттығуларды орындауды біледі;-жаттығуларды бұйрық бойынша орындайды;-сапта және қозғалыста жүрудің әдістерін біледі;-орында және қозғалыста бір лектен, екі, үш, төрт лекке тұруды орындайды;-оңға, солға, артқа бұрылу бұйрықтарын түсініп қолданады;-бөліну әдістерін көрсетеді;-жаттығу барысында қате тұстарды (ара-қашықтықты сақтамау, дұрыс бұрылмау, дұрыс жүрмеу т.б.) анықтайды.


2.Гимнастика сабағындағы қауіпсіздік ережелерін нақты түсіндіру оқушыларға тапсырма беру

1.алға домалау және артқа домалау элементтерін қайталау


2.басқа тұру әдісін көрсету оқушыларға нақты әдісін айту,осы тапсырманы орындату


3.Осы 3 акробатикалық элементтерді қосып орындау


Саптық жаттығулар орындалу кезінде аяқ тұрысына дене қозғалысына мән беру оқушылар ара – қашықтық сақтауға өте мән беру.









Сыныпты бірнеше топқа бөліп,өздігінен жұмыс жасау үшін жұмсақ мата беру.

Оқушылардың санына байланысты тапсырмаларды қысқартып, өзгертуге болады.

Тапсырманы орындау кезіндегі қателіктерге назар аудару.

Қысқартылған ережемен Баскетбол ойнау.

Ережеге мән беріп оқушылардың пас алмасуына мән беру

Сабақтың

соңы

10 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.

ҚОСЫМША АҚПАРАТ

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім.

Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды.

Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

-Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

-Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

-Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

-Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

-Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 10 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ

Жалпы баға

Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)?______________________________________

Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)?_________________________________________________________________________________________________

Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!