Сабақтың басы
10
минут
|
Оқушылармеен сәлемдесу
Үй тапсырмасын сұрау
Сөздермен ассоциация
Мақсаты: Шығарманың эмоционалды астарын
түсіну;
-
Кестені
толтырыңыз.
Сұрақтар
|
Қайран
|
Ғаріп
|
Сөзді немен байланыстырасыз?
|
|
|
Қандай тіркес жасайсыз?
|
|
|
Қандай сезім туындады?
|
|
|
Осы
сөзді қай жағдайда қолданады?
|
|
|
Оны
қандай адам айтуы мүмкін?
|
|
|
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен
таныстыру
|
Үй
тапсырмасына берілген өлеңді мәнерлеп айтады.
Шығарманың эмоционалды астарын түсіну мақсатында
қойылған сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор
-жатқа айтады-1
Мәнерлеп,жүрекпен сезіне отырып, жатқа
айтады-1
|
|
Сабақтың ортасы
30
минут
|
«Жеке,жұпта, топта»
2-тапсырма.Көркемдегіш құралдар мен ауыспалы
мағынадағы сөздердің қолданысын талдап, кестені
толтырыңыз.
Көркемдегіш құралдар мен ауыспалы мағынадағы
сөздер
|
Қандай көркемдегіш құрал?
|
Автор не үшін қолданды деп ойлайсыз,
түсіндіріңіз.
|
Қалың
елім, қазағым, қайран
жұртым, Ұстарасыз аузыңа түсті
мұртың.
|
|
|
Жақсы менен жаманды
айырмадың, Бірі қан, бірі
май боп енді екі
ұртың.
|
|
|
Ұқпайсың өз сөзіңнен басқа
сөзді, Аузымен орақ
орған өңкей
қыртың.
|
|
|
Көрсеқызар келеді байлауы
жоқ, Бір күн тыртың етеді, бір
күн – бұртың.
|
|
|
Бас-басына би болған өңкей
қиқым,
Мінеки бұзған жоқ па елдің сиқын?
|
|
|
3-тапсырма: Кестемен жұмыс
Мақсаты: Шығармамен мазмұндас
туындылармен салыстыру;
Кестені толтырыңыз.
Аспектілер
|
Абай Құнанбайұлы
|
Дулат Бабатайұлы
|
Қысқаша мазмұны
|
|
|
Тақырыбы
|
|
|
Идеясы
|
|
|
Қорытынды
|
|
4-тапсырма: Өлеңге баға
беру
Мақсаты: Шығармаға тарихи тұрғыдан баға
беру;
Сұрақтарға жауап
беріңіз:
-
Абай мен Дулатқа осындай өлең жазуға не түрткі
болды деп ойлайсыз?
-
Осы
шығарма негізінде ХІХ ғасырдағы адамдар қандай болған деп ойлайсыз?
Оның себебі неде деп ойлайсыз?
-
ХІХ
және ХХІ ғасырдағы адамдар арасында қандай ерекшеліктер
бар?
-
Сіз
осы заманның адамдары туралы қандай өлең жазар едіңіз?
Неге?
|
Оқушылар
шығармамен жеке танысып шығады, іштей талқыға
салады. Жұпта шығарманың негізгі идеясын
анықтайды. Анықтаған идеяларын, көтерілген
мәселелерін топта талқылайды. Шығармадағы
көнерген сөздер мен түсініксіз сөздердің мағынасын қазақ тілінің
түсіндірме сөздігі арқылы анықтайды, көркемдегіш құралдар мен
ауыспалы мағынадағы сөздердің қолданысын талдап, кестені
толтырады.
Оқушылар
өлеңдердің мазмұнын 3-4 сөйлеммен толық ашады.Тақырыбын
анықтауда мәтіннен дәлел келтіреді. Идеясын ашуда сол заманмен
байланысын көрсетіп, лексикасындағы ұқсастықтарды табады;
Қорытындыда екі өлеңнің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтайды.
Шығармаға тарихи тұрғыдан баға беру ойларын
анықтау мақсатында қойылған сұрақтарға толық жауап
береді.
|
Дескрипторлар:
-
көркемдегіш құралдар мен
ауыспалы мағынадағы сөздерді табады-4
-
автор қолданысын анықтайды-1
Топтар бір-бірінің жауаптарын дескрипторларға
сүйеніп бағалайды, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша
ұсыныстарын білдіреді.
Дескриптор:
-
Өлеңдердің мазмұнын 3-4 сөйлеммен толық
ашады;
-
Тақырыбын анықтауда мәтіннен дәлел
келтіреді;
-
Идеясын ашуда сол заманмен байланысын
көрсетеді;
-
Лексикасындағы ұқсастықтарды
көрсетеді;
-
Қорытындыда екі өлеңнің ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын көрсетеді.
Дескриптор:
|
|
Сабақтың соңы
5
минут
|
Рефлексия.
Бүгінгі сабақта қандай өмілік білім
алдым?
Cабақта маған тапсырманы орындауға не
көмектесті?
Cабақта маған тапсырманы
орындауға не кедергі болды?
Маған қиындықтарды жеңу үшін не істеу
қажет?
Үйге тапсырма:
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс
береді
|
ФБ 1-10 балмен
бағаланады
|
|