Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары
аударылады.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру: «Жақсы сөз - жанды жадыратар»
әдісін пайдаланып, оқушылар бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
Қызығушылығын
ояту
Оқушыларға үйден өз бетінше
А. Сүлейменовтың өмір жолы туралы ізденіп келуге
берілген, оқушы білімін дамыту мақсатында автор өмір жолына
байланысты сұрақтар қойылады.
-
Асқар Сүлейменов қай өңірде
туып-өсіп, білім алған?
-
Қаламгер қандай қызметтерді
атқарған?
-
Асқар Сүлейменов қандай шығармаларды дүниеге
әкелген?
Біз
бүгін А. Сүлейменовтың «Бесатар» повесімен
танысамыз.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау
критерийлері таныстырылады.
|
Оқушылар
түгенделіп, сабаққа назары аударылады.
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
Оқушыларға
үйден өз бетінше
А.
Сүлейменовтың өмір жолы туралы ізденіп келуге берілген, оқушы
білімін дамыту мақсатында автор өмір жолына байланысты сұрақтар
қойылады.
Оқушыларға
«Бесатар» повесі туралы мәлімет беріледі.
Сабақтың
тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
А.Сүлейменов және «Бесатар»
повесі
|
Сабақтың ортасы
|
1-тапсырма. Шығарманың оқиға желісі-не
негізделген композициялық құрылы-сына талдаңдар.
Оқиғаның басталуы:
|
|
Байланысы
|
|
Дамуы
|
|
Шиеленісі
|
|
Шарықтау шегі
|
|
Шешімі
|
|
Артық бомас
білгенің!
2-тапсырма. Шығармада көтерілген
ғаламдық мәселелер қандай?
Шығармадағы
мысалдар
|
Көтерілген
ғаламдық мәселелер
|
Әкесінің тұт-қынға түскенін естіген беттен
құтқаруға асыққан Сәруар
|
|
Иноземцев, Голоножкин, Крейгельдердің таза
қазақша сөйлеуі
|
|
Қазақ жерінде
тұрып, қазақ баласын атудан бас тартқан Голоножкин
әрекеті
|
|
Бекіту. «Түйінді ой» стратегиясы бойынша бүгінгі
сабақ бойынша түйгендерін бір сөйлеммен
қорытындылайды.
|
Оқушылар шығарманың оқиға желісіне
негіздел-ген композициялық құрылысына талдау
жасайды.
Оқиғаның басталуын, байланысуы мен дамуын
анықтап, шиеленісін,шарықтау шегін, шешімін
табады.
«Артық бомас білгенің!»
айдарымен ғаламдық мәселелер туралы білім
алады.
Шығармадан алынған мысалдарды негізге ала
отырып, көтерілген ғаламдық мәселелерді
талдайды.
Жауабы:
-
Әке алдындағы
перзент парызы
-
Өзге ұлт
жерінде жүріп сол елдің тілін мегеру
-
Адами
қасиеттерді игерудің құндылығы
«Түйінді ой»
стратегиясы бойынша бүгінгі сабақ бойынша түйгендерін бір сөйлеммен
қорытындылайды.
|
Дескриптор:
-Оқиғаның
басталуын анықтайды;
-Байланысуы мен
дамуын талдайды;
-Шиеленісін
анықтайды;
-Оқиғаның
шарықтау шегін анықтайды;
-Шешімін
табады.
Дескриптор
-шығармада көтерілген ғаламдық мәселелерді
анықтайды;
-ойын
дәлелдейді.
ҚБ
|
11-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
https://kitap.kz/audio-book/povest-1
|
Сабақтың соңы
|
Кері
байланыс. Үйге тапсырма: повесті
оқу.
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс
береді
Үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың жауабына қарай ФБ
қойылады
|
|