Сабақтың басталуы
5 минут
7 минут
Сабақтың ортасы
6 минут
7 минут
8 минут
7 минут
Сабақтың аяқталуы
5
минут
|
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
Қызығушылықты
ояту
Миға шабуыл
«Бір минут» жаттығуы
Стикердің түстері бойынша үш топқа
бөлу
Ойтүрткі
Ж.Әбдірашевтің өмірі мен шығармашылығы жайында
бұрыннан не білеміз?
Жүк журналы
Болжам
|
Жаңа ақпарат
|
Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? Бұл туралы
не білуім керек?
|
Бұл
туралы енді не білдім? Қандай маңызды сәттерді мен енді
анықтадым?
|
1-тапсырма
«Дала, сенің
ұлыңмын» шығармасы бойынша басты оқиғаларды
атап көрсетіңіз. (Кемінде 5-6 оқиға болу керек)
2-тапсырма
Шығарманың мазмұны бойынша өз бетінше 2 сұрақ
ойлап жазыңыз. Сұрақ жанрлық ерекшеліктерді қамтуға бағытталу
керектігін ескеріңіз.
3-тапсырма
Берілген тапсырманы ФИШБОУН әдісі арқылы
орындаңыз.
-
Шығарманың идеясы
-
Өмірдегі мәселелер
-
Мәселенің салдары
-
Шешу жолдары
4-тапсырма
Ж.Әбдірашев қандай ақын? Ойыңды кестедегі
көрсеткіштер арқылы талдап, авторға хат жаз.
Білім
|
Тақырып бойынша алған
ақпараттарым
|
Эмоция
|
Менің көңіл күйім
|
Баға
|
Автордың шығармашылығына берген
бағам
|
Сын
|
Автор шығармаларының мен үшін
маңызы
|
Идея
|
Оқырман ретінде автор шығармаларын насихаттауға
ұсынатын идеям
|
Қорытындылау
Ж.Әбдірашевтің өмірі мен шығармашылығы жайында
бұрыннан не үйрендік?
Болжамды жүк журналының екінші бөлігін толтыруды
ұсынады
Үйге
тапсырма: Өлеңнен үзінді
жаттау
|
Оқушылардың психологиялық ахуалы
қалыптасады.
«Бір минут» жаттығуына өз
еркімен шыққан оқушы еш дайындықсыз бір минут бойы Тәуелсіздік
жайлы, ұлттық құндылықтар жайлы тоқтамастан шешен тілмен
сөйлеуі тиіс. Осылай үш оқушыны шығаруға
болады.
Жүзеге асыру
қадамдары:
1-қадам: сабақ тақырыбын жариялау
.
2-қадам: тақырып бойынша болжамды жүк журналының
сол жағына жазу:
3-қадам: жұмыс жұбын құру, жұпта және топта
талқылайды.
Әр топтан баяндамашы шығып, өз
жұмыстарын қорғайды.
«Дала, сенің
ұлыңмын» шығармасы бойынша басты
оқиғаларды атап 5-6 сөйлеммен атап
көрсетеді.
Шығарманың мазмұны бойынша әр
оқушы өз бетінше 2 сұрақ ойлап жазады. Сұрақтың жанрлық
ерекшеліктерді қамтуға бағытталу керектігін
ескереді.
ФИШБОУН әдісі бойынша шығарманың идеясына,
өмірдегі мәселелеріне, мәселенің салдарына, шешу жолдарына талдау
жасайды.
Кестедегі көрсеткіш бойынша автор шығармашылығына
талдау жасап, хат жазады.
Болжамды жүк журналының екінші
бөлігін толтырады.
Жүк
журналы
Болжам
|
Жаңа ақпарат
|
Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? Бұл туралы
не білуім керек?
|
Бұл
туралы енді не білдім? Қандай маңызды сәттерді мен енді
анықтадым
|
|
Талқылау кезінде оқушылардың
айтылған пікірлері мен көзқарастары
ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына
ынталандырады
Дескриптор
-шығармалар
дағы негізгі оқиғалар желісін
көрсетеді;
-жанрлық ерекшелікті анықтайтын сұрақтар
қояды
-сұраққа жауап береді.
Дескриптор
-басты оқиғаларды
атайды
-5-6 сөйлеммен
жеткізеді
Дескриптор
-2 сұрақ ойлап
табады
-жанрлық ерекшеліктерді қамтуға
бағыттайды
Дескриптор
-
шығарманың идеясын
анықтайды
-
өмірдегі мәселелерді анықтайды
- мәселенің салдарына, шешу
жолдарына талдайды
Дескриптор
-
автор шығармашылығын
талдайды
- хат
жазады
Оқушылардың жұмыс деңгейі мен дескрипторды ескере
отырып ФБ .
|
Оқулық
11-сынып
Қалыптас
тырушы бағалауға арналған
тапсырма
лар
жинағы
11-сынып
Оқулық
|