Сабақтың басы
10
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Сыныпта жағымды психологиялық
ахуал қалыптасады.
Ескендір Қасанғалиевтің
орындауындағы «Атамекен» әні
Туған жер,туған ел, Отан тақырыбын жырлаған
қандай қазақ ақындарын білесіздер?
Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбы,оқу мақсаты
мен бағалау критерийлері таныстырылады.
|
Оқушылар Ескендір Қасанғалиевтің орындауындағы
«Атамекен» әнін караокеде қосылып айтады.
|
Дескриптор
-сұраққа жауап
береді
|
Суреттер
|
Сабақтың ортасы
30 минут
|
1-тапсырма. Үзінді
жолдарынан автор дала образының қандай қырларын ашқанын тауып
сәйкестендір.
Қаһарыңмен жауынды қаймықтырып,
өзің сосын өзгеге донор болдың!
|
|
Мықты-лық,
дарындылық
|
Күйшілікке келгенде –
Құрманғазы,
әншілікке келгенде – Әміресің!
ақындыққа келгенде –
Махамбетсің!
батылдыққа келгенде
–Тоқтарысың!
балуандыққа келгенде –
Қажымұқан!
батырлыққа келгенде –
Бауыржансың!
болашаққа келгенде – мына
бізсің! –
|
|
Қайырымдылық, қамқорлық
|
Туған дала,
достар түгіл,
қастар сын,
айта алмайтын,
құдіретті дастансың,
|
|
Қасиеттілік, құдіреттілік
|
Сен
туралы сөздерге тостым құлақ:
ой
толғайды кексіз деп кейбіреулер,
айта алмайды тексіз деп ешкім
бірақ!
|
|
Тектілік, құдіреттілік
|
Те2-тапсырма.
Өлеңде кездесетін тұлғаларды топтастыр. Кестенің
2-бөлігін жұппен бірлесе , 3-бөлігін қосымша дереккөздерден
толтыр.
Даланың жарқын тұлғалары
|
Тарихи тұлғалар есімі
|
Олар туралы не білемін?
|
Ақындар
|
|
|
Әнші-компози-торлар
|
|
|
Ғұламалар
|
|
|
|
Оқушылар үзінді жолдарынан автор дала образының
қандай қырларын ашқанын тауып сәйкестендіреді.
Дұрыс жауап
-Қаһарыңмен жауынды
*
Қайырымдылық, қамқорлық
|
Күйшілікке келгенде –
Құрманғазы,
әншілікке келгенде – Әміресің!
ақындыққа келгенде –
Махамбетсің!
**
Мықтылық, дарындылық
|
Туған дала,
достар түгіл,
**
Қасиеттілік,
құдіреттілік
|
Сен
туралы сөздерге тостым құлақ:
ой
толғайды кексіз деп кейбіреулер,
айта алмайды тексіз деп ешкім
бірақ!
**
Тектілік, құдіреттілік
|
Оқушылар өлеңде кездесетін тұлғаларды
топтастырады. Кестенің 2-бөлігін жұппен бірлесе отырып, 3-бөлігін
қосымша дереккөздерден ақпараттар таба отырып
толтырады
|
Дескриптор
-дұрыс жауаптарды
сәйкестендіреді
Дескриптор
-тарихи тұлғаларды топтастырады
-қосымша ақпараттармен бөліседі
|
|
Сабақтың соңы
5
минут
|
Рефлексия.
«Ж.Әбдірашевтың поэмасын оқу
барысында алған ақпараттарымызды тұжырымдап,өз жетістігімізге баға
берейік.
|
Білім- тақырып бойынща алған
ақпараттарым.
Эмоция- сабақтағы көңіл
күйім.
Баға- жетістігіме беретін
бағам.
Сын- өз бойымда нені дамытуым
керек?
Идея- маған келген жаңа
ой.
|
|
|