Сабақтың
басталуы
8
минут
|
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың
тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;
Венн диаграмасы арқылы
шығармадағы ене мен келін қараым-қатынасына және қазіргі замандағы
ене мен келін қарым-қатынасын салыстырыңыз
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсатын айқындайды.
Сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор
-ене мен келін қараым-қатынасын
салыстырады
- ене мен келін
қарым-қатынасын салыстырады.
Ауызша мадақтау арқылы
бағалау Жарайсың! Тамаша!
Керемет!
|
Оқулық
11-сынып
«Атамұра» баспасы
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
8
минут
8
минут
5
минут
6 минут
|
Жеке
жұмыс
1-тапсырма
1.Кейіпкерлер әрекетін
талдау бере отырып, автор көзқарасына баға беріңіздер
Бөлім атауы
|
Еріктің әрекеті
|
Сол
заман тұрғысынан баға беру
|
«Ормандағы отбасы» бөлімі
|
|
|
Қазіргі заман
тұрғысынан баға беру
|
|
Бөлім атауы
|
Айнаның әрекеті
|
Сол заман тұрғысынан баға беру
|
« Ене мен келін» бөлімі
|
|
|
Қазіргі заман
тұрғысынан баға беру
|
|
Жұптық жұмыс
2-тапсырма.«Екі жақты күнделік» әдісі
арқылы шығармадағы заман көрінісін қазіргі заман көрінісімен
салыстырыңыз, бағалаңыз.
«Атау кере»
шығармасындағы заман
көрінісі
|
Қазіргі заман көрініс
|
Бағалау, тұжырым
|
|
|
|
3-тапсырма.
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі арқылы Тағанның «Неге біз
осы...» деген сұрағын қазіргі өмір тұрғысынан қоя отырып,
сөйлемдерді жалғастырып, тұжырымды ойларыңды
білдір.
|
Кейіпкерлер әрекетіне талдау жасай отырып, автор
көзқарасына баға береді.
Сол заман тұрғысынан және
қазіргі заман тұрғысынан баға береді
Шығармадағы заман көрінісін қазіргі заман
көрінісімен салыстырып, бағалайды.
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі
арқылы Тағанның «Неге біз осы» деген сұрағын қазіргі өмір
тұрғысынан қоя отырып, сөйлемдерді жалғастырып, тұжырымды ойын
білдіреді.
|
Дескриптор
-кейіпкер әрекеті арқылы сол заман көрінісіне
баға береді;
-кейіпкер әрек тіне қазіргі
заман тұрғысы -нан баға береді.
Дескриптор
-шығармадағы заман көрінісін
анықтайды;
-
қазіргі заман көрінісімен
салыстырады;
-
өзіндік тұжырым
ұсынады.
Дескриптор
-сөйлемдерді
жалғастырады
- тұжырымды ойларын
білдіреді.
|
Оқулық. «Қазақ әдебиеті»
11-сынып
«Атамұра» баспасы
2020 жыл
|
5 минут
|
Жазбаша кері
байланыс
«5-5-1» әдісі
Сабақ кезінде нені
меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5
сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге
қысқартады.
|
Оқушылар сабақ кезінде нені
меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5
сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады.
Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен
бөліседі.
|
Оқушылардың жасаған жұмысын ескере отырып ФБ
қойылады
|
Оқулық
11-сынып
«Атамұра» баспасы
|