Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Тәрбие
сағаты
Қоқысты қайта
өңдеу процесі
Күні
22.04.2024ж
Класс
жетекші
Тайбаканова Мадина
Жумабековна
Класс:
6«В»
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
мақсаты:
Табиғатты қорғау, сақтау
қажеттігі туралы ой, ынта туғызу. Туған жер табиғатына деген
сүйіспеншілігін арттыру. Табиғаттың тозуы- экологиялық дағдарыс екенін
түсіндіру
Құндылықтарды
дарыту:
«Талап»
-Салауатты өмір
салтын ұстану;
Ресімдеу:
слайд, заңдар
сөздікшесі
Үлестірмелі
материалдар:
Таратпа
қағаздар,
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/
уақыты
Мұғалімнің
әрекеті
Оқушы
әрекеті
Ресурстар Сабақтың
техникалық құрал -
жабдықтары
Ұйымдастыру
кезеңі
( 7
минут)
Қазақстан
Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись
қосылады)
«Додэкаэдр»
әдісіоқушылар допты бір-біріне
лақтарады. Қағып алған оқушыға қандай іс-қимыл түссе соны
қайталайды.
Топқа
бөлу.
«Адасқан
әріптер»Оқушыларды түрлі пішіндер
арқылы топқа бөлу. Әр топ өздерінің топтарының атып құрастырып
шығарады.
І топ
тапқырлар
ІІ топ
алғырлар
ІІІ топ
Жүйріктер
Оқушылар мұғаліммен
амандасады, түгенделеді.
Оқушылар ортаға
шығып додэкаэдрды қағып алу арқылы іс-қимылды
қайталайды.
Пішіндерді таңдап
алады.
Топтың атын
табады
Сабақтың
басы
(13
минут)
Ой
түрткі
Тұрмыстық қалдықтарға қандай
заттарды жатқызамыз?
Қоқыстың көбею себебі неден
болады деп ойлайсыз?
Қайта өңделетін қоқыстардан не
жасалады?
Кіріспе
сөз.
Қалдықтар– табиғи шикізатты өңдеу
нәтижесінде пайда болатын заттар мен өндірістік жарамсыз
шығарылымдар. Қалдықтардың барлық түрлерін есептегенде
өндірілетін табиғи
заттар мен энергияның тек
2%-ы ғана пайдаға асырылады. Қалған 98%-ы әр түрлі қалдықтарға
айналады.
Қазіргі кезеңдегі ғылым мен техниканың даму
деңгейіне сәйкес әбден жетілдірілген технологияның жоқтығына
байланысты, оларды өндеп құнды өнімдер алу әзірше жолға қойылмаған,
сондықтан бұларды сақтауға, жоюға, тасуға, көмуге, зиянсыз түрде
айналдыруға көптеген қаражат, энергия, уақыт жұмсалып
отыр.Қалдықтар шығаратын негізгі көздерге өнеркәсіп,
ауыл-шаруашылығы, үй-жай шаруашылығы
жатады.
Оқушыларға тақырап
туралы түсіндірме жұмыстары
жүргізіледі.
Бейнематериал
тамашалайды.
Тақырып бойынша
талдау жасайды.
Сабақтың
ортасы
(20
минут)
1-тапсырма
Топтық
жұмысҚажетсіз қақпақтарды
пайдаланып пайдалы зат жасап
шығар.
Берілген 1-тапсырманы
орындайды
Сабақтың
соңы
(5
минут)
Дәптермен
жұмыс.
Дәптермен жұмыс
жасайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз