Материалдар / Қоқысты қайта өңдеу процесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қоқысты қайта өңдеу процесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоқысты қайта өңдеу топқа бөлу топтық тапсырма
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2024
32
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Тәрбие сағаты

Қоқысты қайта өңдеу процесі

Күні

22.04.2024ж

Класс жетекші

Тайбаканова Мадина Жумабековна

Класс: 6 «В»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың мақсаты:

Табиғатты қорғау, сақтау қажеттігі туралы ой, ынта туғызу. Туған жер табиғатына деген сүйіспеншілігін арттыру. Табиғаттың тозуы- экологиялық дағдарыс екенін түсіндіру

Құндылықтарды дарыту:

«Талап»

-Салауатты өмір салтын ұстану;


Ресімдеу:

слайд, заңдар сөздікшесі

Үлестірмелі материалдар:

Таратпа қағаздар,

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар Сабақтың техникалық құрал - жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі

( 7 минут)

Қазақстан Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись қосылады)

«Додэкаэдр» әдісі оқушылар допты бір-біріне лақтарады. Қағып алған оқушыға қандай іс-қимыл түссе соны қайталайды.


Топқа бөлу.

«Адасқан әріптер» Оқушыларды түрлі пішіндер арқылы топқа бөлу. Әр топ өздерінің топтарының атып құрастырып шығарады.

І топ тапқырлар

ІІ топ алғырлар

ІІІ топ Жүйріктер

Оқушылар мұғаліммен амандасады, түгенделеді.

Оқушылар ортаға шығып додэкаэдрды қағып алу арқылы іс-қимылды қайталайды.



Пішіндерді таңдап алады.

Топтың атын табады



Сабақтың басы

(13 минут)

Ой түрткі

  • Тұрмыстық қалдықтарға қандай заттарды жатқызамыз?

  • Қоқыстың көбею себебі неден болады деп ойлайсыз?

  • Қайта өңделетін қоқыстардан не жасалады?



Кіріспе сөз.

Қалдықтар– табиғи шикізатты өңдеу нәтижесінде пайда болатын заттар мен өндірістік жарамсыз шығарылымдар. Қалдықтардың барлық түрлерін есептегенде өндірілетін табиғи заттар мен энергияның тек 2%-ы ғана пайдаға асырылады. Қалған 98%-ы әр түрлі қалдықтарға айналады.

Қазіргі кезеңдегі ғылым мен техниканың даму деңгейіне сәйкес әбден жетілдірілген технологияның жоқтығына байланысты, оларды өндеп құнды өнімдер алу әзірше жолға қойылмаған, сондықтан бұларды сақтауға, жоюға, тасуға, көмуге, зиянсыз түрде айналдыруға көптеген қаражат, энергия, уақыт жұмсалып отыр.Қалдықтар шығаратын негізгі көздерге өнеркәсіп, ауыл-шаруашылығы, үй-жай шаруашылығы жатады.

Тақырыпқа байланысты бейнематериалмен танысады.

https://youtu.be/gMZBiSjygyA?si=24O8ZL5D2xJydv8a


Оқушыларға тақырап туралы түсіндірме жұмыстары жүргізіледі.



































Бейнематериал тамашалайды.

Тақырып бойынша талдау жасайды.











































Сабақтың ортасы

(20 минут)

1-тапсырма

Топтық жұмыс Қажетсіз қақпақтарды пайдаланып пайдалы зат жасап шығар.


Берілген 1-тапсырманы орындайды


Сабақтың соңы

(5 минут)

Дәптермен жұмыс.

Дәптермен жұмыс жасайды.















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!