Қоқысты қайта өңдеу процесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қоқысты қайта өңдеу процесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоқысты қайта өңдеу топқа бөлу топтық тапсырма
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Тәрбие сағаты

Қоқысты қайта өңдеу процесі

Күні

22.04.2024ж

Класс жетекші

Тайбаканова Мадина Жумабековна

Класс: 6 «В»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың мақсаты:

Табиғатты қорғау, сақтау қажеттігі туралы ой, ынта туғызу. Туған жер табиғатына деген сүйіспеншілігін арттыру. Табиғаттың тозуы- экологиялық дағдарыс екенін түсіндіру

Құндылықтарды дарыту:

«Талап»

-Салауатты өмір салтын ұстану;


Ресімдеу:

слайд, заңдар сөздікшесі

Үлестірмелі материалдар:

Таратпа қағаздар,

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар Сабақтың техникалық құрал - жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі

( 7 минут)

Қазақстан Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись қосылады)

«Додэкаэдр» әдісі оқушылар допты бір-біріне лақтарады. Қағып алған оқушыға қандай іс-қимыл түссе соны қайталайды.


Топқа бөлу.

«Адасқан әріптер» Оқушыларды түрлі пішіндер арқылы топқа бөлу. Әр топ өздерінің топтарының атып құрастырып шығарады.

І топ тапқырлар

ІІ топ алғырлар

ІІІ топ Жүйріктер

Оқушылар мұғаліммен амандасады, түгенделеді.

Оқушылар ортаға шығып додэкаэдрды қағып алу арқылы іс-қимылды қайталайды.



Пішіндерді таңдап алады.

Топтың атын табады



Сабақтың басы

(13 минут)

Ой түрткі

  • Тұрмыстық қалдықтарға қандай заттарды жатқызамыз?

  • Қоқыстың көбею себебі неден болады деп ойлайсыз?

  • Қайта өңделетін қоқыстардан не жасалады?



Кіріспе сөз.

Қалдықтар– табиғи шикізатты өңдеу нәтижесінде пайда болатын заттар мен өндірістік жарамсыз шығарылымдар. Қалдықтардың барлық түрлерін есептегенде өндірілетін табиғи заттар мен энергияның тек 2%-ы ғана пайдаға асырылады. Қалған 98%-ы әр түрлі қалдықтарға айналады.

Қазіргі кезеңдегі ғылым мен техниканың даму деңгейіне сәйкес әбден жетілдірілген технологияның жоқтығына байланысты, оларды өндеп құнды өнімдер алу әзірше жолға қойылмаған, сондықтан бұларды сақтауға, жоюға, тасуға, көмуге, зиянсыз түрде айналдыруға көптеген қаражат, энергия, уақыт жұмсалып отыр.Қалдықтар шығаратын негізгі көздерге өнеркәсіп, ауыл-шаруашылығы, үй-жай шаруашылығы жатады.

Тақырыпқа байланысты бейнематериалмен танысады.

https://youtu.be/gMZBiSjygyA?si=24O8ZL5D2xJydv8a


Оқушыларға тақырап туралы түсіндірме жұмыстары жүргізіледі.



































Бейнематериал тамашалайды.

Тақырып бойынша талдау жасайды.











































Сабақтың ортасы

(20 минут)

1-тапсырма

Топтық жұмыс Қажетсіз қақпақтарды пайдаланып пайдалы зат жасап шығар.


Берілген 1-тапсырманы орындайды


Сабақтың соңы

(5 минут)

Дәптермен жұмыс.

Дәптермен жұмыс жасайды.















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.04.2024
124
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі