Материалдар / Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» 8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау жырдағы оқиғалар желісін, кейіпкерлердің қарым-қатынасындағы тартысты белгі қоя оқи отырып анықтайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2018
16030
243 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: 8 Пән: қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы:

Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау

Сабақ мақсаттары

жырдағы оқиғалар желісін, кейіпкерлердің қарым-қатынасындағы тартысты белгі қоя оқи отырып анықтайды.

Бағалау критерийі

әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтай алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін түсінеді;

сюжеттік желісі мен эпилог/прологтарды (егер болса) анықтайды.

Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология:

әдеби шығарманың жанры, жыр, сюжеттік желі т.б.

Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: менің ойымша, Қорқыт жырларының желісіне тоқталатын болсам, мен ... ойлаймын т.б.

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі, Қазақстан тарихы пәндерімен байланыс. Қорқыт - әлемдік ақыл-ой мәдениетінде өзіндік орны бар тұлға.

Алдыңғы білім

Оқушылар төменгі сыныптан Қорқыт ата туралы халық аузында айтылып жүрген аңыздардың желісін біледі, сонымен қатар қазақтың эпостық жырларымен («Алпамыс батыр», «Қобыланды батыр»), қобыз аспабының ерекшелігімен таныс.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы









Жаттығу-тренинг. Оқушыларды шағын жұмыс топтарына бөлу.

1. Жаңа сабаққа оқушы назарын аудару.

Қорқыт бабамыздан қалған,

Қобыз - өкініш пен арман.

Тыңдасаң, сыр айтады,

Өкініп мұң айтады.

Оғыз - ұрпақтары тірі,

Қобыз заманының үні.

Бозінген боздағаны,

Жүректі қозғағаны...

Қысқаша тұжырым: Қорқыт пен қобыз – егіз ұғым. Қобыз -күллі түркі дүниесінің кие тұтқан аспабы.

Сабақ тақырыбы, мақсаты таныстырылады. Бағалау критерийін оқушылар өздері құрастырады.


Сабақтың ортасы



11-13

























Жаңа тақырыпты меңгерту.

Қорқыт жырлары туралы мұғалім қысқаша ақпарат береді:

ҚОРҚЫТ АТА КІТАБЫ («Китаб-и дәдем Коркут ғали лисан таифа оғузан») – қаһармандық эпос үлгісі, оғыз-қыпшақ дәуірінің жазба мұрасы. Ғылымда оның он екі нұсқасы мәлім: Дрезденде (12 нұсқа) және Ватиканда (6 нұсқа) сақталған. 19 ғ-да бұл жазба ескерткішті зерттеп, аудару ісімен академик В.В.Бартольд айналысып, жеке тармақтарын жариялады. Кейін бұл аударма «Деде Горгуд» (Баку, 1950), «Книга моео деда Коркута» (М.-Л., 1962) деген атпен жарық көрді. Ә.Қоңыратбаевтың аударуымен қазақ тілінде 1986 ж. тұңғыш рет басылды. Әдеби әрі тарихи этникалық мұра ретіндегі «Қорқыт Ата кітабында» қазақ эпосына тән көркемдік кестелермен қатар қазақ тарихы мен мәдениетіне қосатын деректер де мол.


«Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» мәтіні таратылады.

Ж/ЖЖ/Т. «Белгі қоя отырып оқу» стратегиясы

Мәтінді оқып отырып оқушы мынадай белгілер қояды:

С – «сұрақ»


Ж – «жауап»


Б – «білемін»


ЖН – «жаңа нәрсе»


Қ – «қызықты»


БК – «білгім келеді»


СБ – «сұрағым бар»


А – «анықтау»


Қабілеті жоғары оқушылар «Қызықты, Білгім келеді, Сұрағым бар, Анықтау» деңгейлерімен жұмыстанса, қабілеті төмендеу оқушылар «Сұрақ, Жауап, Білемін, Жаңа нәрсе» деңгейінде ойланады.

Жұптық/топтық талқылау

Мәтін үзінділерімен танысып, белгілеп болғаннан кейін жұптарымен бөліседі. Жұпта талқылау жасағаннан кейін топтарға бірігеді.

«Ең, ең, ең ... ұтымды жауаптарды» таныстырады.

Дескриптор

  • жыр мәтінімен танысады;

  • белгі қоя отырып оқиды;

  • жұпта, топта талқылайды;

  • ең қызықты тұсын таныстырады.

Бақылау парағымен жұмыс.


Жыр мәтінінен үзінділер

























Белгі қою кестелері











Сабақтың аяғы

36-40


7. Рефлексия «Менің пирамидам» Оқушылар өз әрекеттері мен ұстанымдарын жан-жақты қарастырады.

стикерлер



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!