Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    №15 мектеп-гимназиясы

    5-бөлім - Шаңғы /кросс/коньки дайындығы

    Педагогтің аты-жөні

    Маханов У.А.

    Күні:

    09.04.2021жыл

    Сынып: 5А,Ә,Б қыздар тобы

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.5.2.4 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау.



    Сабақтың мақсаты

    Төменгі сөреден шығу техникасымен 60 метрге жүгіру техникасын үйрету арқылы оқушылардың денсаулығын нығайту.

    Түрлі арнайы спорттық қимыл- қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және үйлесімділікті дамыту.

     Жеңіл атлетика жаттығулары туралы білімдерін толықтырады.

    Бағалау критерилері

    Оқушылар берілген жүктемелерді орындауда нормалары мен техника қауіпсіздігінің ережелерін сақтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    10 мин


    Ұйымдастыру:


    Қауіпсіздік ережесін түсіндіремін.


    Сабақтың тақырыбымен таныстырамын.



    Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Ширату:

    Саптық жаттығулар 
    - сапқа тұру, бұрылулар,саптық адымдар. 
    - бір қатардан екі қатарға тұру. 
    3.Жүру 
    - Аяқтың ұшымен қол жоғарыда. 
    - Қол желкеде, өкшемен жүру. 
    - қол белде табанның сыртымен жүру. 
    - қол белде табанның ішімен жүру. 
    4. Жүгіру 
    - тізені көтере жүгіру. 
    - өкшені артқа көтере жүгіру. 
    -сол жақ иықтан секіре жүгіру. 
    - оң жақ иықтан секіре жүгіру. 
    5. Жүрудегі ЖДЖ 
    -Б.қ. оң қол жоғарыда, әр адым сайын қолды ауыстырып отырамыз. 
    - Б.қ. қол кеуде алдында, қолды шынтақтан артқа тарту және жаза тарту. 
    -Б.қ. қол иықта,қолды иықтан алдыға артқа айналдыру. 
    -Б.қ. қол белде, 1- алға еңкею сол аяқты өкшеден қою.2 – қол белде артқа шалқаю. 3-4 д.с. оң жаққа. 


    «Қол шапалақ» әдісі











    Ысқырық, фишкалар

    Сабақтың ортасы


    20 мин

    Орта қашықтыққа жүгіруде сөреден шығу

























    1. Оқушыларға  дұрыс демалуды үйрету. 

    2. Оқушыларды  сөре және сөрелік қарқын алуға үйрету. 

















































    60метрге жүгірту.


    Оқушы  қозғалысының үнемділігі, эффектілігі сол қозғалыста күш шығаруға сатылап бұлшықеттердің жұмыс істеуін және дем алуын білу керек. Жүгірген кезде оқушының  денесі алға еңкейеді 85˚-қа жетеді. Көп еңкейсе адымның қысқаруына әкеліп соғады. Жылдамдықты өзгертсе дененің еңкейуіде өзгереді. Спринтерлік жүгіріске қарағанда орта қашықтыққа жүгіргенде бұрышы 50˚-55˚, яғни ұштылау болады. Орта қашықтыққа жүгіру мынадай сатылардан тұрады: сөреден шығу, мәреден өту, бұрылыста жүгіру. Сөрелік екпіннің мақсаты аз уақыттың ішінде үлкен жылдамдық алу, еркін сілтейтін жүгіріске мүмкіндік туғызу, жылдамдықты пайдалану, жолда өзіне пайдалы қажетті жерді табу. Орта қашықтыққа жүгіргенде жылдамдықты туғызу үшін 30-40 метрлік қашықтық керек.
    Орта қашықтыққа жүгіргенде адам ағзасына оттегі қажеттігі өседі. Бұлшықеттерін босату немесе босап еркін жүгіру оқушыларға   қиын және басты мақсат болып саналады. Әрбір оқушы  өз қозғалысының әдісін жақсарту қажет, соның ішінде жүгіру арқылы келеді. Орта қашықтыққа жүгіру жоғары сөреден басталады. Содан кейін оқушылар  бірінші жолға түсуге тырысады.

    Қашықтық ұзарған сайын адымның арасы да азаяды. Жүгіру техникасын жетілдіремін деп бірқалыпты шапшандықты ұстап жүгірумен ғана тежеліп қалмау керек. Бірқалыпты шапшандықпен жүгіріп өтуді орындаған кезде, назарды жүгіру техникасының жеке бөліктерін меңгеру мен жетілдіруге және тыныс алуға аударған жөн.


    «Сөреге!» командасы бойынша оқушылар  сөре сызығында бастапқы қалыпты қабылдайды. Итеретін аяқ сызық бойына қойылады, ал серпімелі аяқ артқа 2-2,5 табанға қойылады. Дене шамамен 40-45˚-қа алға қарай еңкейтілген, аяқтар жамбас және тізе буынында бүгіледі және аяқтарға алшақ қарама-қарсы қалыпты алады.

    Оқушылардың  назары алға қарай шамамен 3-4 метр жүгіретін жолға бағытталған болуы қажет. «Алға!» командасынан кейін оқушылар  белсенді түрде жүгіре бастайды. Сөреден оқушылар  еңкейген қалыпта шығып, бірте-бірте денесін тік ұстап жүгіру қалпын алады, ол кезде дененің еңкеюі шамамен 5-7˚- қа тең. Сөренің қарқыны қашықтықтың ұзындығына байланысты.

    800 метр жүгіруде оқушылар  өздерінің жолдары бойынша 100 метр жүгіреді, мұнда оқушының  міндеті жүгіру жолын жылдам жүгіріп өту, яғни жиекте бірінші болып орын алу.

    Мұнда мыналарды бөліп көрсетуге болады:

    1) сөрелік қарқынның өзі, ол шамамен 15-20 метрге созылады;

    2) белсенді жүгіру, ол оқушының  жалпыға бірдей жүгіріп өтуіне дейін созылады, онда жүгіру жылдамдығы бір қалыпты бола бастайды.

    60метрге жүгіру. 60м жүгіру 4фазадан тұрады:

    *сөреге тұру

    *сөреден шығу

    *берілген қашықтықты жүгіру

    *мәре сызығынан өту

    «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру.

    «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу.

    «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез- тез қимылдатып 20метрге дейін аяқты жиі -жиі басып максимальді қарқын алғанша жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет.

    Спорттық ойындар..











    «Бас бармақ» әдісі



























































    Ысқырық, секундомер,















    Ысқырық, секундомер,




































































    Ысқырық, секундомер




    Сабақтың соңы

    10 мин

    1. Рефлексия:

    2.Үйге тапсырма

    Кері байланыс

    «Жетістік баспалдағы»

    Бекіту сұрақтары:

    1.Алыс қашықтыққа жүгіруді қандай дене қабілетімен байланыстыруға болады?

    2. Аяқпен итерілудің эффектісі неге байланысты?

    3. Арнайы қысқа қашықтыққа жүгіру жаттығулары.


    Кері байланыс



    Қосымша ақпарат



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Диалог және қолдау көрсету. Сөзбен қолдау көрсету арқылы ынталандырып отырамын.

    Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    «Бас бармақ»

    «Қол шапалақ» әдістері бойынша

    бағалаймын

    Кері байланыс

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Маханов Усен Абдукадирович
    28 Сәуір 2021
    456
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    күнделікті сабаққа
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    №15 мектеп-гимназиясы

    5-бөлім - Шаңғы /кросс/коньки дайындығы

    Педагогтің аты-жөні

    Маханов У.А.

    Күні:

    09.04.2021жыл

    Сынып: 5А,Ә,Б қыздар тобы

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.5.2.4 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау.



    Сабақтың мақсаты

    Төменгі сөреден шығу техникасымен 60 метрге жүгіру техникасын үйрету арқылы оқушылардың денсаулығын нығайту.

    Түрлі арнайы спорттық қимыл- қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және үйлесімділікті дамыту.

     Жеңіл атлетика жаттығулары туралы білімдерін толықтырады.

    Бағалау критерилері

    Оқушылар берілген жүктемелерді орындауда нормалары мен техника қауіпсіздігінің ережелерін сақтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    10 мин


    Ұйымдастыру:


    Қауіпсіздік ережесін түсіндіремін.


    Сабақтың тақырыбымен таныстырамын.



    Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Ширату:

    Саптық жаттығулар 
    - сапқа тұру, бұрылулар,саптық адымдар. 
    - бір қатардан екі қатарға тұру. 
    3.Жүру 
    - Аяқтың ұшымен қол жоғарыда. 
    - Қол желкеде, өкшемен жүру. 
    - қол белде табанның сыртымен жүру. 
    - қол белде табанның ішімен жүру. 
    4. Жүгіру 
    - тізені көтере жүгіру. 
    - өкшені артқа көтере жүгіру. 
    -сол жақ иықтан секіре жүгіру. 
    - оң жақ иықтан секіре жүгіру. 
    5. Жүрудегі ЖДЖ 
    -Б.қ. оң қол жоғарыда, әр адым сайын қолды ауыстырып отырамыз. 
    - Б.қ. қол кеуде алдында, қолды шынтақтан артқа тарту және жаза тарту. 
    -Б.қ. қол иықта,қолды иықтан алдыға артқа айналдыру. 
    -Б.қ. қол белде, 1- алға еңкею сол аяқты өкшеден қою.2 – қол белде артқа шалқаю. 3-4 д.с. оң жаққа. 


    «Қол шапалақ» әдісі











    Ысқырық, фишкалар

    Сабақтың ортасы


    20 мин

    Орта қашықтыққа жүгіруде сөреден шығу

























    1. Оқушыларға  дұрыс демалуды үйрету. 

    2. Оқушыларды  сөре және сөрелік қарқын алуға үйрету. 

















































    60метрге жүгірту.


    Оқушы  қозғалысының үнемділігі, эффектілігі сол қозғалыста күш шығаруға сатылап бұлшықеттердің жұмыс істеуін және дем алуын білу керек. Жүгірген кезде оқушының  денесі алға еңкейеді 85˚-қа жетеді. Көп еңкейсе адымның қысқаруына әкеліп соғады. Жылдамдықты өзгертсе дененің еңкейуіде өзгереді. Спринтерлік жүгіріске қарағанда орта қашықтыққа жүгіргенде бұрышы 50˚-55˚, яғни ұштылау болады. Орта қашықтыққа жүгіру мынадай сатылардан тұрады: сөреден шығу, мәреден өту, бұрылыста жүгіру. Сөрелік екпіннің мақсаты аз уақыттың ішінде үлкен жылдамдық алу, еркін сілтейтін жүгіріске мүмкіндік туғызу, жылдамдықты пайдалану, жолда өзіне пайдалы қажетті жерді табу. Орта қашықтыққа жүгіргенде жылдамдықты туғызу үшін 30-40 метрлік қашықтық керек.
    Орта қашықтыққа жүгіргенде адам ағзасына оттегі қажеттігі өседі. Бұлшықеттерін босату немесе босап еркін жүгіру оқушыларға   қиын және басты мақсат болып саналады. Әрбір оқушы  өз қозғалысының әдісін жақсарту қажет, соның ішінде жүгіру арқылы келеді. Орта қашықтыққа жүгіру жоғары сөреден басталады. Содан кейін оқушылар  бірінші жолға түсуге тырысады.

    Қашықтық ұзарған сайын адымның арасы да азаяды. Жүгіру техникасын жетілдіремін деп бірқалыпты шапшандықты ұстап жүгірумен ғана тежеліп қалмау керек. Бірқалыпты шапшандықпен жүгіріп өтуді орындаған кезде, назарды жүгіру техникасының жеке бөліктерін меңгеру мен жетілдіруге және тыныс алуға аударған жөн.


    «Сөреге!» командасы бойынша оқушылар  сөре сызығында бастапқы қалыпты қабылдайды. Итеретін аяқ сызық бойына қойылады, ал серпімелі аяқ артқа 2-2,5 табанға қойылады. Дене шамамен 40-45˚-қа алға қарай еңкейтілген, аяқтар жамбас және тізе буынында бүгіледі және аяқтарға алшақ қарама-қарсы қалыпты алады.

    Оқушылардың  назары алға қарай шамамен 3-4 метр жүгіретін жолға бағытталған болуы қажет. «Алға!» командасынан кейін оқушылар  белсенді түрде жүгіре бастайды. Сөреден оқушылар  еңкейген қалыпта шығып, бірте-бірте денесін тік ұстап жүгіру қалпын алады, ол кезде дененің еңкеюі шамамен 5-7˚- қа тең. Сөренің қарқыны қашықтықтың ұзындығына байланысты.

    800 метр жүгіруде оқушылар  өздерінің жолдары бойынша 100 метр жүгіреді, мұнда оқушының  міндеті жүгіру жолын жылдам жүгіріп өту, яғни жиекте бірінші болып орын алу.

    Мұнда мыналарды бөліп көрсетуге болады:

    1) сөрелік қарқынның өзі, ол шамамен 15-20 метрге созылады;

    2) белсенді жүгіру, ол оқушының  жалпыға бірдей жүгіріп өтуіне дейін созылады, онда жүгіру жылдамдығы бір қалыпты бола бастайды.

    60метрге жүгіру. 60м жүгіру 4фазадан тұрады:

    *сөреге тұру

    *сөреден шығу

    *берілген қашықтықты жүгіру

    *мәре сызығынан өту

    «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру.

    «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу.

    «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез- тез қимылдатып 20метрге дейін аяқты жиі -жиі басып максимальді қарқын алғанша жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет.

    Спорттық ойындар..











    «Бас бармақ» әдісі



























































    Ысқырық, секундомер,















    Ысқырық, секундомер,




































































    Ысқырық, секундомер




    Сабақтың соңы

    10 мин

    1. Рефлексия:

    2.Үйге тапсырма

    Кері байланыс

    «Жетістік баспалдағы»

    Бекіту сұрақтары:

    1.Алыс қашықтыққа жүгіруді қандай дене қабілетімен байланыстыруға болады?

    2. Аяқпен итерілудің эффектісі неге байланысты?

    3. Арнайы қысқа қашықтыққа жүгіру жаттығулары.


    Кері байланыс



    Қосымша ақпарат



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Диалог және қолдау көрсету. Сөзбен қолдау көрсету арқылы ынталандырып отырамын.

    Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    «Бас бармақ»

    «Қол шапалақ» әдістері бойынша

    бағалаймын

    Кері байланыс

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Сабақ жоспары 5 сынып
    28.04.2021
    456
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Маханов Усен Абдукадирович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации