Материалдар / Қызықты математика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қызықты математика

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру, алған білімдерін пысықтау. Дамытушылығы: Мұндағы өлең - есептер, ертегі есептер, сөзжұмбақты шешу арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелілігі: Пәнге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз ойын еркін айта білуге қалыптастыру. Оқушыларды ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Туған жерінің табиғатын сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
434
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қызықты математика 1. Сабақтың мақсаты:Білімділігі: Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру, алған білімдерін пысықтау.Дамытушылығы: Мұндағы өлең - есептер, ертегі есептер, сөзжұмбақты шешу арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту.Тәрбиелілігі: Пәнге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз ойын еркін айта білуге қалыптастыру. Оқушыларды ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Туған жерінің табиғатын сүюге, қорғауға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Танымдылық ойын сайыс сабақСабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, көрнекілік. ізденушілік, ойын, құрастыруКөрнекілігі: Сөзжұмбақ, бейнелі сөз, викторина, интер/к,,тақта, ертегі есеп, өлең есеп, слайд.Сабақтың барысы:Ұйымдастыру бөлімі:- Құрметті ұстаздар, оқушылар сіздер 3 сыныптар арасында өтетін «Қызықты математикалық ойындар» атты сайыс сағатына қош келдіңіздер!Сайысымыздың негізгі мақсаты әртүрлі математикалық ойын тапсырмаларды орындау арқылы білімдерін, одан әрі тереңдету. Алған білімдерін пысықтау.Сайыс сағатымызда өлең есептер, ертегі есептер, сөзжұмбақтар, бейнелісөздер беріледі. Солардың жауаптарын дұрыс айтуларыңыз керек. Әр дұрысайтылған жауаптарға, Әділ - қазылар алқасы бағалап отырады. Сайыста ұпайды көп жинаған топ «Жас математиктер» номинациясына ие болады. Ал ұпайды аз жинаған топ сайысқа белсенді қатысқаны үшін «Алғыс хатпен» марапатталады.Бүгінгі сайыс сабағымыз мынандай бөлімдерден тұрады:1. Таныстыру2. Сөзжұмбақ шешу3. Математикалық бейнелі сөз шешу4. Ұшқыр ой ойыны.5. Кім жылдам? ойыны.6. Аудио ертегі сұрақ7. Құстар тапсырмасы8. Бейне сұрақ9. Топ басшылар жарысыМұғалім: Бүгінгі сабағымызды ерекше көңілмен бастау үшін көзіміздіжұмып, мына әсем әуеннің сазына құлақ түрейік.(Әуен ойнайды)«Жасыл дала, құлпырған қып - қызыл гүлдер, сарқырап аққанмөп - мөлдір су, жайқалған ағаш, ашық аспан, жарқырап күлімдегенкүн сәулесі.»Осы сезімге беріле отырып, көзімізді жаймен ашайық та осындай күймен есептерді, тапсырмаларды тез ұжыммен топтасып шешейікУа, халайық, халайықБәріне жар салайықБүгінгі кеш төріндеМатематика еліндеЕсеп шешіп жарысыпЖұмбақ шешіп аңдысып,Шабыт тасып, шалқысыпКөңілді кеш жасайықЖұмбақ шеру шашайықМұнда қызық табыларЖұмбақ, есеп бәрі барАл, сайыскер балаларБілімдеріңді сынайық.- деп Бүгінгі сайыс сағатында сынға түсетін екі топпен таныстырып өтейін.«Алғырлар» тобы«Білгірлер» тобы»Әр топ өздерін таныстырмай тұрып сендердің берген жауаптарыңды, шығарған есептеріңді, орындаған тапсырмаларыңды бағалап отыратын әділ - қазы алқасымен таныстырып өтейін:1. Таныстыру бөліміЕнді сөз кезегін топтарға берейін, өз топтарын өлең жолдары арқылытаныстырып өтсін.Ұран: Жарыс десе жанамыз,Бүгінгі жарыста алғырлықпен аламыз«Алғырлар» Озып шығып бәйге аламызАты аңызға айналған«Алғыр» бала атаныпБізде ғалым боламыз.Ұран: Қандай сынақ болса дағы беріспе,Әрқашанда үміткерміз жеңіске«Білгірлер» Мақтанбаймыз «білгірміз» депТаудай бірақ талабымыз«Білгір» бала атанып,Келешекте өскендеҮлкен ғалым боламыз.2. «Сөзжұмбақ» шешууа, балалар, балалар,Қане бері қараңдарСайысымызды бастайықСөзжұмбақты қиналмайЛезде шешіп тастайық.«Алғырлар» 1. Ең кіші үш таңбалы сан. Жүз2. Қабырғалары тең тік төртбұрыш. Шаршы3. Ондықтан құралған сан. Қырық4. Бір таңбалы сан. Үш5. Кеміту амалы. Азайту«Білгірлер» 1. Бір таңбалы сан Бір2. Геометриялық фигура. Төртбұрыш3. Бұрыш түрі Сүйір4. Уақыт өлшем бірлігі. Ғасыр5. Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз. ШеңберӘсем табиғатымызды, суымызды таза ұстасақ ауа да таза болады. Таза ауамен дем алсақ, денсаулығымыз да мықты болады.3. «Математикалық бейнелі сөз» шешу, Яғни ребус шешесіңдер, Қаз Ай Ту (Азайту) Мысық, Етік, Р (Метр)4. «Ұшқыр ой» ойыны.Яғни қай топтың ойынын ұшқыр екенін анықтаймыз. Ол үшін алдарында тұрған компьютерге 1 - ден, 9 ға дейінгі сандарды жазыңдар. Енді сол сандардың орнын ауыстырмай, мәні 99 шығатындай «+» амалын қойып шығындар. Орны ауыспаған қалыпта екі таңбалы сан қолдануға болады.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9=12+3+4+56+7+8+9=991, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9=1+23+45+6+7+8+9=99 немесе 1+2+3+4+5+67+8+9Қане балалар жазып болсақ, топ басшыларын оқып шықсын.Ендеше тақтаға қарайық. (Дұрыс нұсқасын көрсетемін немесе дұрыс орындаған топтың тапсырмасын үлгі ретінде көрсетемін)5.«Кім жылдамойыны.Ойын шарты: Шаршыдан 2 үшбұрыш 2 төртбұрыш шығатындай екі түзу сызық сыз6. Аудио сұрақ. Шарбану Батталова орта мектебінің жоғарғы сынып оқушысы Рахат. Бақытжан сендерге ертегі есеп жасырады.Ал қане тыңдайық:«Ұрылар мен кемпір» ертегі есеп.Ертеде байлардың есігінде жүріп күн кешкен, панасы жоқ жалғыз кемпір болыпты. Жаз шығып ел жайлауға көшкенде, сүйенері жоқ кемпір жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар келеді. Кемпір:-«Бұлар менің жалғыз сиырымды нысанаға алмақ болған екен, мен де бұларды алдайын»,- деп ойлайды. Сөйтіп жалман-жан бір шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтыпты:Сапырып - сапырып Арманға бер,Құйып - құйып Алмасқа бер,Есіктегі екеуге бер,Төрдегі төртеуге бер,Өзің іште маған бер»,- деген екен. Мұны
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!