Материалдар / Сабақ жоспар: "Қобыланды батыр" жыры 5 сынып

Сабақ жоспар: "Қобыланды батыр" жыры 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
А/И3 шығармадағы тілдік бейнелеу,суреттеу құралдарының (теңеу,эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер,қайталау өлең құрылысы) мағынасын анықтау«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеяның «Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастылығы» атты тармағындағы идеялар «Қобыланды батыр» жырын оқыту барысында ішінара жүзеге асырылады. азаматтық жауапкершілік пен патриоттық ынтымақтастық: бір-бірін қолдау, өзгенің пікірін сыйлау, топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет; өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
6163
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлімнің атауы: Таза,мінсіз асыл сөз.

Мектеп: КММ «№19 жалпы орта білім беретін мектеп»
Күні: 30.06.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Омирханова Д.Т.

Сынып: 5 Пәні: Қазақ әдебиеті

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Қобыланды батыр» жыры
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)А/И3 шығармадағы тілдік бейнелеу,суреттеу құралдарының (теңеу,эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер,қайталау өлең құрылысы) мағынасын анықтау
Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:Жырдағы суреттеу құралдарын табады


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Суреттеу құралдарының мағынасын ажыратады.



Кейбір оқушылар орындай алады: Суреттеу құралдарын пайдалана отырып 21 ғасырдағы Қобыланды мен Құртқа бейнесін сипаттай отыра салыстырады.

Бағалау критерийі

  • Жырдағы бейнелеу құралдарын анықтайды.
  • Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасайды.
  • Суреттеу құралдарын пайдалана отырып кейіпкерлерді салыстырады.
  • Тілдік мақсатПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: эпитет,теңеу , метафора,гипербола,литота.Қозжауырын жебе,ақ алмасқа қол салды, Қараспан.



    Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:Талқылауға арналған сұрақтар:

    Қобыланды бейнесінен қандай тәрбие аламыз? «Қобыланды батыр»жыры несімен құнды?Бүгінгі күннің Қобыландысы қандай?
    Құндылықтарға баулу«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеяның «Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастылығы» атты тармағындағы идеялар «Қобыланды батыр» жырын оқыту барысында ішінара жүзеге асырылады.азаматтық жауапкершілік пен патриоттықынтымақтастық: бір-бірін қолдау, өзгенің пікірін сыйлау, топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет;өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;
    Пәнаралық байланысИнформатика- көрнекілік, слайд
    АКТ –ны қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта
    Алдыңғы білімӨрмекші торы әдісі арқылы тексеріледі
    Жоспар
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы5 мин

    Оқушылармен психологиялық жағымды ахуал тудыру; «Шаңырақ» әдісі арқылы жақсы тілектер айту.Топқа лента арқылы бөлу(ақ,сары,көк,жасыл,қызыл)

    Шаңырақ, лента (ақ,сары,көк,жасыл,қызыл)

    Сабақтың ортасы



    35 мин











    Мағынаны тану С. Визуальді көру арқылы есте сақтау мақсатында мультфильм көрсету: «Қобыланды батыр» Бағалау критерийі:
  • Мультфильмнен Қобыланды батыр бейнесін сипаттай алады.
  • ТЖ
  • Тапсырма. Кесте толтыру. Жырдағы бейнелеу құралдарын анықтайды.
















  • Бағалау критерийі:
  • Жырдағы бейнелеу құралдарын анықтай алады;
  • Теңеу сөздерді таба алады;
  • Эпитет сөздер таба алады;
  • Ауыспалы мағынадағы сөзді анықтай алады.




  • Бағалау : Асыл сөздер әдісі.Тайбурылдың шабысын суреттейтін сөздер арқылы оқушылардың сабақтағы шабысы бағаланады.«Табаны жерге тимеді» (мықты)«Секірте басып жөнелді » (орташа)«Аяғын топ-топ басады» (нашар)



    ТЖ2 - тапсырма«Жүзім шоқтары» Кластер құру.Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына кластер құрастыру.

    Бағалау критерийі

  • Суреттеу құралдарының мағынасын ажырата алады.
  • Бағалау : Топтар бірін-бірі «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалайды



    3-тапсырма ЖЖ«Көбелек» әдісі арқылы оқушылар суреттеу құралдарын пайдалана отырып 21 ғасырдағы Қобыланды мен Құртқа бейнесін сипаттай отыра салыстырады.

    Бағалау критерийі:
  • Суреттеу құралдарын пайдалана отырып 21 ғасыр Қобыланды мен Құртқа бейнесін салыстыра алады.




  • Бағалау : Оқушылар бірін-бірі фигуралар арқылы бағалайды.

    - өте жақсы - жақсы - орташа

    https www.youtube.com/watch?v=f7V0HLMiM8g&t=113s





    оқулық



































    МҰ

















    Оқулық



















    Екі жұлдыз бір тілек













    Көбелек



    Сабақтың соңы5 мин









    Кері байланыс Үйге тапсырма: жырды қайталап оқу

    Қосымша мәлімет
    Дифференциация – қалай жүзеге асырылды. Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?. Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз? . Тапсырмаларды жүйелі түрде бере отырып, бейнелеу құралдарының мағынасын ашуға бағыттаймын.Мәдениет пен тілдің біртұтастығынөмірмен салыстыра отырып, мәдениетімізді дамытуға ой тастаймын.................................................... Бағалау.Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау критерийлебойыншатоп топты бағалауБағалау : Топтар бірін-бірі «Асыл сөздер» әдісі, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша , фигуралар арқылы бағалайды

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;Жайлы атмосфера қалыптастыру

    АКТ мен мультфильм көрсету арқылы өмірмен байланысады«Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты тармағындағы идеялар Қобыланды бейнесі арқылы ішінара жүзеге асырылады.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?
    Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


  • Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ