Бөлім:
|
2-бөлім. Тәрбиенің
қайнар бұлағы.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Кенжеева Дана
Коблановна
|
Күні:
25.11.2021
|
|
Сыныбы:
5 в,г,ғ
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«О, Ақтан жас, Ақтан жас...» .
Риторикалық сауал. БЖБ
№1
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
5.3.3.1 - шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан
түсінеді.
Көпшілік оқушылар
үшін:
шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан
талдайды.
Кейбір оқушылар
үшін:
шығармадағы кейіпкерді өзіндік
құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылық-ты
ояту
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
|
Белсенді болу.
Бір-бірін тыңдау, өз
пікірімен ашық бөлісу,
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Оқулық,жұмыс
дәптері
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
|
Ақын шығармасында нені жеткізгісі
келді?
Қандай риторикалық
сауал қояр едің?
|
Дескриптор: Жалпы –
10 балл.
|
Оқулықпен
жұмыс.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
|
№8-тапсырманы
орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар
қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау
көрсетеді. Нұсқау береді.
|
Жеке жұмыс:
ЭССЕ.
Ақтанға өздерің қандай
өсиет айтар едіңдер? Ойларыңды қағазға
түсіріңдер.
|
Дескриптор: Жалпы – 10
балл.
- Ақтанға қандай өсиет айтқысы келетінін
айтады.
- Ойларың қағазға
түсіріп, шағын эссе жазады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
|