Материалдар / Шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдары

Шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдары, 2-сабақ Қысқа мерзімді сабақ жоспар 8 Электрондық оқулық. Интернеттен қосымша мәлімет. Оқулық. Оқушыларды өз бетімен жұмыс істете отырып, ой қозғау, ой қорыту, шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдарын игере отырып, елін, Отанын сүюге тәрбиелеу. Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын біледі. Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын қолдана отырып, ойын жеткізе біледі, ой қорытады. Шартты сөйлем құрылысы – шарт қоя отырып, ойды білдірудің жолы 7 модуль ресурстар Сабақтың мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Қызығушылықты ояту. Психологиялық ахуал орнату. Топтастыру. Ұйымдастыру. «Асығың алшысынан түссін» әдісі арқылы оқушылар асықты шиыру арқылы алшы түсіру тапсырылады. Асық ойыны туралы айтылады. «Табыс өлшемдерімен» таныстырылады. Оқушылар асықты шиыра отырып, алшы түсіруге тырысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2018
787
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі 8-сынып Пән мұғалімі: Куаншалиева М.С.
Тақырыбы



Шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдары, 2-сабақҚысқа мерзімді сабақ жоспар





Сыныбы8








СілтемеЭлектрондық оқулық. Интернеттен қосымша мәлімет. Оқулық.
МақсатыОқушыларды  өз  бетімен  жұмыс  істете отырып, ой қозғау, ой  қорыту,  шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдарын игере отырып, елін, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесіШартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын біледі. Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын қолдана отырып, ойын жеткізе біледі, ой қорытады.
Түйінді идеяШартты сөйлем құрылысы – шарт қоя отырып, ойды білдірудің жолы
Блум таксоном.7 модульресурстарСабақтың мазмұны
   Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалау
3 мин.Қызығушылықты ояту.Психологиялық ахуал орнату. Топтастыру. Ұйымдастыру. «Асығың алшысынан түссін» әдісі арқылы оқушылар асықты шиыру арқылы алшы түсіру тапсырылады. Асық ойыны туралы айтылады.«Табыс өлшемдерімен» таныстырылады.Оқушылар асықты шиыра отырып, алшы түсіруге тырысады. Асықтың түсі бойынша 3 топқа бөлінеді.1.Терең білім2 Нұрлы ақыл3.Ыстық қайрат

Қадағалу. Қолдау
Білу 5минСыни тұрғыдан ойлауМиға шабуыл «Қарапайымнан күрделіге»Ой шақыруҮй жұмысы: «Қарапайымнан күрделіге»кестесі арқылы салалас құрмалас сөйлем түрлеріне берілген сұрақтарға жауап береді. 292-жаттығуОқушылар    сыни ойлай отырып, берілген сұрақтарға жауап береді.  Марапаттау.«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.
 Түсіну10 минСыни ойлау Басқару және көшбасшылық.Миға шабуыл. Топтағы бірлескен және ұжымдық жұмыс.Слайд арқылы тақырыпты ашады. Қазақ тіл біліміндегі синтаксис тарауын А.Байтұрсынұлы, Қ.Жұбанов, Х.Басымов, С.Аманжолов, Н.Т.Сауранбаев сияқты ғалымдардың зерттегендігі айтылады. Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем нің жасалу жолдарын қазақ, орыс, ағылшын тілдеріндегі ережесі бойынша түсіндіріледі. Әр топ оқушылары оқулықтан тақырыпты «Түртіп алу» әдісі  бойынша оқиды да, бір-біріне түсіндіреді.Әр топ бүгінгі тақырыпты оқиды, түсінеді. Марапаттау.
Қолдану5 минТалантты және дарынды баланы оқыту.Ой қозғау. Топтағы оқушыларға «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісімен М.Әуезовтың «Қараш-қараш оқиғасы» әңгімесі бойынша сөйлемдер беріліп, оқушылар осы сөйлемдерді шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемге айналдырады. Талдау жұмыстарын жүргізеді.Топтарға тапсырма:Әр топтағы оқушылар «Ойлан» деген уақытта әр оқушы өзі оқиды, «Жұптас» деген уақытта жұбымен талдайды, «Бөліс» деген уақытта топта талқылайды, соңында топтан 1 оқушы түсіндіреді. «Галереяға саяхат» әдісі арқылы бағалау
Талдау7 минСыни тұрғыдан ойлау.Ой шақыру. 291-жаттығу бойынша дайындаған шығармашылық жұмыстарды талдайды, талқылайдыТабыс критерийлері арқылы бағаланады.

Оқушылар берліген тапсырма бойынша дайындаған шығармашылық жұмыстарын талдайды, талқылайды

 Қол шапалақтау бағалау.
Жинақтау5минСыни ойлау.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.Ойын жинақтау. «Алты қалпақ» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылайды.



Кері байланыс: Не білдім?Не үйрендім?Не білгім келеді?
Ел басына күн туса...Ел тізгінін бай ұстаса...Ел тізгінін би ұстаса...Келешек ұрпақ білім игерсе...Ерлер елдің қамын ойласа...Халқымыз туған тілдің тазалығын сақтаса...

Бас бармақ
Бағалау2 мин Жеке, топпен бағалау.Жұлдызша, смайлик және түсті қағаздар арқылы бағалау.Сабақ барысында жинақтаған бағаларын жинап, топбасшысы қорытынды бағаларын шығарады.Жиынтық бағалау.
І топ – са, -се шартты рай жұрнақтары арқылы шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем құрау.Ұзаққа созылған сарыауру бүгінгідей әбден меңдетіп келсе, .....................................................................................................................................Науқас бар салмағынан айырылса, .....................................................................................................................................Қу жоқшылық кескен теректей құлатса, .....................................................................................................................................



ІІ топ – болымсыз етістік+көсемше (-ма+й(- ме+й) жұрнақтары арқылы шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем құрау.Қалың сүзектен әке-шеше қатар жығылғанда нағашы деген ел болмысты паналамай, .....................................................................................................................................Бақтығұл мен Тектіғұлдар қысы-жазы Сәлменнің малының соңында жүрмей, .....................................................................................................................................Сәлменнің боқтығы басылмай, .....................................................................................................................................



ІІІ топ – есімше+жатыс септік (-ған+да) жалғауы арқылы шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем құрау.Бақтығұл малын тастап інісін іздемегенде, ...................................................................................................................................Бақтығұл інісін алып үші күннің ішінде көшіп кетпегенде, .....................................................................................................................................Сәлмен Бақтығұл мен Тектіғұлдың еңбегін жемегенде,.....................................................................................................................................

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ