Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері
байланыс
|
Дайындық
бөлім: Спорттық киімдеріне назар
аудару. Сәлемдесу, сабақ мақсатын түсіндіру, өтілу барысымен
таныстыру.
Дене қыздырыну жаттығуларының
ережесі (мұғалім тарапынан айтылады): - жүгіруді бірден жоғары
қарқынмен бастауға болмайды. Себебі, бірден қатты жүгірген адам тез
шаршайды да, межелі жерге жете алмай қалуы мүмкін; -
жүгіруді,секіруді және лақтыруды баяу бастап, жылдамдықты біртіндеп
үдете беру қажет.
Жалпы дамыту, жетілдіру
жаттығулары.
Қатардағы
жаттығулар. Бұрылыстарды біркелкі орындау.
Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану. Жүрістегі жаттығулар.
Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау.
Жүрістегі жаттығулардан
жүгірістегі жаттығуларға көшу. Баяу жеңіл жүгіру.
Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру.
Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте - бірте ақырындап
жүріске көшу. Кең тыныс алу. Сынып шағын топтарға
бөлінеді. Оқушылармен «Айна» ойынын
ойнау арқылы жалпы дамыту жаттығуларын орындау кезінде бір біріне
түсіндіре сөйлеу арқылы, қалай орындалуы жайында
жеткізу.
Оқушылар 8 – 10 немесе 16-18
рет орындалатын кешенді жаттығудан тұратын таңертеңгілік гигиеналық
гимнастика кешенін талқылайды және
орындайды.
Қорғау
тактикасы.
Жеңістің ең басты шарты –
қарсылас шабуылшымен сәтті жасалған күрес. Өз кәрзеңкесіне еш доп
жолатпай жеңуге болады. Қорғаныстағы команда әрекеті шабуылға жауап
болып табылады.
Тапсырманы орындау үшін
команда тек өз кәрзеңкесін қорғап қоймай шабуыл да жасау
керек. Қорғаныс әрқашан екі қызмет атқару керек: бұзу және
құру, шабуыл жасауға мүмкіндік
құру.
Жеке
әрекет. Әр ойыншының дұрыс
шешім қабылдауы және оны жасау команданың сәтті әрекетін қамтамасыз
етеді. Қорғаушының қандай да бір қатесі қарсыласқа пайда әкеледі,
команданың әрекеттерініңұйымсыздығын көрсетеді. Қорғаныстағы
әрекеттердің сәттілігі тек техникалық ұсталыққа емес, сенімді және
ойынға да байланысты.
Жеке әрекеттердің негізгі
тапсырмалары
төмендегідей:
1.Қорғаныштағыға допты еркін
бермеу.
2.Егер қорғаныштағы допты
алса, оның әрекеттерін лезде
«байлау».
3.Допты тартып алуға әрекет
жасау.
4.Бар күшпен шабуылшыға
кәрзеңке доп салдырмау, қарсы
тұру.
Ойын техникасының үйрету
методикасы.
Ойын
техникасы.
Үйретуді дұрыс ауысудан
сонымен қатар тосуды,беруді,лақтыруды,жүргізуді үйретуден бастау
керек.
Ауысу.Ауысуды үйретуге әр
тәсілдер.Бірінші тоқтап-тоқтап жүгіру,содан кейін секіру мен дұрыс
үйретіледі.Әр әрекетке уақыт бөлінбеуі керек,бір тәсіл үйретіліп
бола сала екіншісіне көңіл бөлу
қажет.
Жүгіру.Жүгірудің табиғи
дағдыларды қолдана отырып жүгіру техникасына алаңдап тоқтауды
енгізеді жүгірудегі жаттығуларды,төмендегі тапсырмаларының
орындалулары шешілмейтіндей кезек-кезек жасу керек:Дағдылы
жұгіру,тіке және жылдам жүгіру,бағытты
өзгертуге(айқастыра,доғал,бұрылыстар) жылдамдықты үдете жүгіру
т.б.Жүгіру жылдамдығына,жүгіріс бастаудағы талпынысқа көп көңіл
бөлінуі керек ондай жаттығулар жүйелі түрде жасалуы керек.Алғашқы
ойыншылардың барлығы айналып жүгіруі керек.Сонда үйретуші
ойыншылардың барлығын бақылап,қателігін түзеп отырады.Барлық жарыс
жаттығуларында қолдың ырғақ бойынша қимылдауына көп көңіл бөлуі
керек,себеі ол тек жылдам жүгіруге көмектеспейді,доппен жасалатын
басқа әрекеттер үшінде маңызды.Мысалы:қолдың ырғақты қимылдауы
допты тосу мен берілісте маңызды роль
атқарады.
Шабуылдау
техникасы.
Доппен орындалатын әрекеттерді
үйретуден бұрын оның серпінді қасиеті мен формасы мен танысып алу
керек,себебі сондай техника тәсілдері тез игеріледі.Бұл мақсат үшін
доп снаряд ретінде қолданылатын ортақ дамыған жаттығуларды
қолдануға болады.
Кері
байланыс
Оқушылардың өз тәртіптеріне
рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері,
қарым-қатынас).
Оқушылар стикерге мына
сұрақтарға жауап жазады:
1. Маған сабақта не ұнады. 2.
Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін
бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға
жапсырады.
|
Дене қыздырыну жаттығуларын
жасайды.
Мұғалім нұсқаулығын
орындайды.
Арнайы ресурстар арқылы жаңа
тақырыпты талдайды
Жұп
бойынша
Жеке, өзара тақырыпты
түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы
білдіреді
Кілт сөздер мен
тіркестер. Оқушыларды түсінігін талқылау,
көрсету топтық ойын жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік
дағдыларды түсіну және
көрсету
қозғалу дағдылары секіру,
лақтыру, жүгіру
Бүгінгі сабақтан
түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
«3 шапалақ»
әдісі
|
Ғаламтор
оқулық
Оқулық
|