Материалдар / Тоғызқұмалақ ойыны
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тоғызқұмалақ ойыны

Материал туралы қысқаша түсінік
дене шынықтыру пәніне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қырқүйек 2018
1179
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп директорының Оқу ісі жөніндегі орынбасары:А.Жәди
Сабақ: Мектеп: № 97 орта мектеп
Күні: 16.03.2017 жМұғалімнің есімі: Бақыбай Болат Базарбайұлы
Сынып: 4Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыТоғызқұмалақ ойыны

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Тоғызқұмалақ ойынын ойнауды, қазақтың ұлттық ойындарын құрметтей алады.Математикалық амалдарды қолданып, жазбаша және ауызша есептеу әдістерін үйренеді.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар:
  • Тоғызқұмалақ ойынының негізгі ережелерін біледі.


  • Оқушылардың басым бөлігі: Тоғызқұмалақ ойнының ережелерін қолдана отырып, математикалық амалдарды орындай алады.


    Кейбір оқушылар: Тоғызқұмалақ ойынының негізгі ережелерін ойын барысында қолдана алады.
    Тілдік мақсатОқушылар: Тоғызқұмалақ ұлттық ойын екенін біледі.


    Пәнге бағытталған лексика және терминдер:Көкмойын, бел , қандықақпан, маңдай, атөтпес, тектұрмас, арт, белбасар, атсыратар туралы ұғынады.


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:1.Ойынның аты не мағына береді? 2.Неше құмалақ қажет? 3.Қоштаушы деген кім? 4.Бастаушы деген кім? 5.Қазан деген не? 6.Ойынның қандай құралдарын білесіңдер? 
    Алдыңғы оқу

    Бес тас ойыны
    Сабақ барысы
    Сабақ кезеңдеріСабақта орындалуы тиіс іс-әрекеттерРесурстар
    Басталуы-2-мин4-мин

    3-мин
    Ұйымдастыру кезеңі1.Сәлемдесу2. «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Топтастыру.«Бестас» және «Тоғызқұмалақ» арқылы топтастыру.«Ребус» шешу арқылы тақырып ашу.«Дене тәрбиесі» 4-сынып







    Ортасы-15-мин



















    15-мин

    Негізгі бөлім. Топтық жұмыс «Жигсо-1» әдісі1-топ.Тоғызқұмалақ ойынының құралдары Тоғызқұмалақ ойыны арнайы тақтада екі адам арасында ойналады. Ойын тақтасы 2 қазан, 18 отау, 162 құмалақтан тұрады. Ойын басында әр ойыншыға бір қазан, тоғыз отауға тоғыз - тоғыздан салынған 81 құмалақ тиесілі. Алғашқы жүріс жасаған ойыншыны бастаушы, екінші жүріс жасаған ойыншыны қостаушы деп атайды.2-топ. Тоғызқұмалақ ойынының шығу тарихы Екі-жұлдыз, бір-ұсыныс айту.Жеке жұмыс. Тест жұмысы1.Тоғызқұмалақ ойынына жалпы қанша құмалақ қажет? А) 81 б) 82 с) 162 2.Бірінші жүретін ойыншыны не деп атайды? А) бастаушы б)Қоштаушы с) Жүруші 3.Ойын тақтасында жалпы неше отау бар? А)9 б)18 с)16 4.Әр жақтың жеңіп алған құмалағын салатын орын. А)отау б)тақта с)қазан 5.Қай отауға тұздық қойылмайды? А)тоғызыншы отауға б)екінші отауға с)алтыншы отауға  Өзін-өзі бағалауЖұптық жұмыс. Сәйкестендіру тесті 1.отау „ Көкмойын“ 2. отау „Бел“ 3.отау „Қандықақпан“ 4.отау „Маңдай“ 5. отау „Атөтпес“ 6. отау „Тектұрмас“ 7 .отау „Арт“ 8 .отау „Белбасар“ 9 .отау „Атсыратар“ Интербелсенді тақта
    Аяқталуы3-мин

    1-мин2-мин





    Сабақты бекіту: Сөздер банкасыҚұмалақ, көкпар, қазан, отауастаушыостаушы, алтыбақан, тұздық, атсырау,бес тас, қыз қуу, , асық, теңге алу, аударыспақ.Үйге тапсырма: Тоғызқұмалақ ойыныКері байланысБес саусақ1.Бас бармақ - Не ұнады?2. Балаң үйрек аңа не білдім?3. Ортан терек - Не жөнінде ойландым?4.Шылдыр шүмек - Өз қоржыныма не аламын?5. Кішкентай бөбек - Не білгім келеді?

    Қосымша ақпарат
    Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күр-делендіруді қалай жоспар-лайсыз?Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
    Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетін білдім?Оқушылардың тыңдалым дағдыларын қалыптастырсам,кеңейтілген тапсырмаларды орындауда қиындық келтірмейтінін білдім.








    Тест жұмысы1.Тоғызқұмалақ ойынына жалпы қанша құмалақ қажет? а) 81 б) 82 с) 162 2.Бірінші жүретін ойыншыны не деп атайды? а)Қоштаушы б) Жүруші с) бастаушы 3.Ойын тақтасында жалпы неше отау бар? а)9 б)18 с)16 4.Әр жақтың жеңіп алған құмалағын салатын орын. а)тақта б)отау с)қазан 5.Қай отауға тұздық қойылмайды? а)тоғызыншы отауға б)екінші отауға с)алтыншы отауға 



    Тест жұмысы1.Тоғызқұмалақ ойынына жалпы қанша құмалақ қажет? а) 81 б) 82 с) 162 2.Бірінші жүретін ойыншыны не деп атайды? а)Қоштаушы б) Жүруші с) бастаушы 3.Ойын тақтасында жалпы неше отау бар? а)9 б)18 с)16 4.Әр жақтың жеңіп алған құмалағын салатын орын. а)тақта б)отау с)қазан 5.Қай отауға тұздық қойылмайды? а)тоғызыншы отауға б)екінші отауға с)алтыншы отауға 



    Тест жұмысы1.Тоғызқұмалақ ойынына жалпы қанша құмалақ қажет? а) 81 б) 82 с) 162 2.Бірінші жүретін ойыншыны не деп атайды? а)Қоштаушы б) Жүруші с) бастаушы 3.Ойын тақтасында жалпы неше отау бар? а)9 б)18 с)16 4.Әр жақтың жеңіп алған құмалағын салатын орын. а)тақта б)отау с)қазан 5.Қай отауға тұздық қойылмайды? а)тоғызыншы отауға б)екінші отауға с)алтыншы отауға 

    Сәйкестендіру тесті
    1.Отау

    „ Көкмойын“  
    2.Отау

    „Бел“ 
    3.Отау

    „Қандықақпан“ 
    4.Отау

    „Маңдай“ 
    5.Отау

    „Атөтпес“ 
    6.Отау

    „Тектұрмас“ 
    7.Отау

    „Арт“ 
    8.Отау

    „Белбасар“ 
    9.отау

    „Атсыратар“ 






    Сәйкестендіру тесті
    1.Отау

    „ Көкмойын“  
    2.Отау

    „Бел“ 
    3.Отау

    „Қандықақпан“ 
    4.Отау

    „Маңдай“ 
    5.Отау

    „Атөтпес“ 
    6.Отау

    „Тектұрмас“ 
    7.Отау

    „Арт“ 
    8.Отау

    „Белбасар“ 
    9.отау

    „Атсыратар“ 






















    Сөздер банкасы























    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!