Сыныппен амандасып оқушылардың
сабаққа қатысын, сынып тазалығын
қадағалаймын.
Сыныпта жағымды психологиялық
ахуал туғызу үшін «Өзіңізге тілегенді -
басқаларға тілеңіз» психологиялық тренинг
жүргіземін.
Үй тапсырмасын «Көршіңмен
бөліс» әдісі арқылы тексеру
Тосын
сұрақтар:
1)Екі нүкте арқылы неше түзу
жүргізуге болады?
(Аксиома: Кез келген екі нүкте
арқылы бір ғана түзу жүргізуге
болады)
2)Екі түзудің қанша ортақ
нүктелері бар болуы мүмкін?
(Екі түзудің тек бір ғана
ортақ нүктесі бар болады немесе ортақ нүктесі
болмайды)
3)Кесінді деген
не?
(Түзудің берілген екі нүктесі
мен олардың арасында жатқан барлық нүктелерінен тұратын бөлігін
кесінді деп атайды.)
4)Сәуле дегеніміз
не?
(Түзуде жатқан нүкте сол
түзуді жарты түзуге бөледі. Жарты түзуді сәуле деп
атаймыз)
5.Тең фигуралар дегеніміз
не?
(Сәйкес нүктелері беттесетін
екі фигура тең фигуралар деп
аталады.)
6.Беттестіргенде ұштары дәл
келетін кесінділер қалай аталады? (тең
кесінділер)
Оқушыларды сұраққа жауап
беруіне байланысты мадақтаймын.
«
Ойлан, жұптас,
пікірлес» әдісін пайдаланып топта
талдайды. Үшбұрыштың биіктігі,
биссектрисасы және медианасы.
Үшбұрыштың биіктігі деп оның төбесінен қарсы жатқан қабырғасы
арқылы өтетін түзуге түсірілген перпендикулярды
атайды
.
Үшбұрыштың берілген төбесінен жүргізілген биссектрисасы деп осы
төбесіндегі бұрыш биссектрисасының қарсы жатқан қабырғасымен
шектелетін кесіндіні айтады.
Үшбұрыштың берілген төбесінен
жүргізілген медианасы деп осы төбені қарсы жатқан қабырғасының
ортасымен қосатын кесіндіні айтады.
Топтар бірін бірі бағдаршаммен
бағалайды
Жеке
жұмыс
Шешімі:
∠АОС=∠СОВ ∠АОВ=70°/2
∠АОС=35°
∠СОВ=35°
С ергіту
сәті
МКТ
үшбұрышының
а)
медианасын;
ә)
биссектрисасын;
б) биіктігін
табыңдар.
а)
Медиана – ВТ
ә)
Биссектриса – АК
б)
Биіктік – СМ
Үш түрлі ковертте
«Конверттегі хат»
тапсырмалары беріледі.
Кызыл
(оңай)
Кызыл
(оңай)
-
МNK=800 бұрышынан NL
биссектрисасы жүргізілген.Пайда болған бұрыштардың градустық
өлшемін тап.
М Бер:
МNK=800
NL
биссектриса
L т/к:
Ш: МNK : 2 =
800 : 2 = 400
N K
Сары
(Орташа)
-
АВС және DЕF үшбұрыштары тең:
DЕ=2 см, ЕF= 3 см, DF= 5 см, АВС үшбұрышының қабырғаларын
табыңдар.
D A
E F B
C
DЕ = AB =2 см, ЕF = BC = 3 см,
DF = AC = 5 см
2.АВС үшбұрышына ВK медианасы
жүргізілген. АС = 8 см. АК кесіндісінің ұзындығын
табыңдар.
B Бер: АС = 8 см
т/к: AK
Ш: AK =АС :
2 = 8 см : 2 =
4 cм
A K C
Жасыл
(Қиын)
1.Тең бүйірлі АВС үшбұрышы
берілген. Үшбұрыштың бүйір қабырғасы 12 см , ал табаны 5 см. Оның
периметрін табыңдар.
В Бер: АB = BC = 12 см
AC = 5 см
т/к: P
Ш: P = 12 cм + 12 см + 5 см =29 cм
А
С
-
Табаны ВС болатын АВС тең
бүйірлі үшбұрышының медианасы АК . Егер АВС үшбұрышының периметрі
32 см, ал АВК үшбұрышының периметрі 24 см болса, онда АК –ны
табыңдар.
А
Бер:
т/к: AK
Ш: AK =
В К
С
Оқушылар өз шамаларына қарай
тапсырма таңдап алады.
Тапсырмаларды дұрыс орындаған
оқушыларға «тамаша,жарайсың», кейбір
жерге түзету енгізетін тапсырмаларға «ойлан, көршіңмен ақылдас» сөздері арқылы қолдау көрсетемін.
«Менің сабақтан кейінгі
әсерім» кестесін толтыру
Қандай ой пайда
болды
|
Не
сезіндім?
|
Не
ұнады?
|
Не қиын
болды?
|
|
|
|
|
Үйге тапсырма
беру
№113
АВ және СD кесінділері О
нүктесінде қиылысады. Егер АD ВС, АВ СD және авс 75 болса, онда АDС
бұрышын табыңдар.
№114
Тең бүйірлі үшбұрыштың
периметрі 7,5 м, ал бүйір қабырғасы
2 м. Табанын
табыңдар.
Бағалау.
Алғыр, зерек, жақсы,
дайындықты қажет етеді
|