Үшбұрыштың биссектрисы, медианасы, биіктігі және орта сызығы .

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үшбұрыштың биссектрисы, медианасы, биіктігі және орта сызығы .

Материал туралы қысқаша түсінік
-үшбұрыштың түрлерін шынайы өмірде де анықтай біледі; - үшбұрыштың биіктігін, медианасы мен биссектрисасы және орта сызықтың анықтамасы мен сызбасын біледі; - есеп шығаруда теорияны пайдалана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Үшбұрыштар

Мектеп:

Күні: 30.11.2017

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Үшбұрыштың биссектрисы, медианасы, биіктігі және орта сызығы .

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

7.1.1.12 Үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта сызығы анықтамаларын біледі және оларды салады;

Сабақ мақсаты



Оқушылар үшбұрыштың биіктігі, медиана және биссектрисасы туралы қысқаша түсінік алу арқылы олардың анықтамасымен және сызбасымен танысу;

Бағалау критерийлері

-үшбұрыштың түрлерін шынайы өмірде де анықтай біледі;

- үшбұрыштың биіктігін, медианасы мен биссектрисасы және орта сызықтың анықтамасы мен сызбасын біледі;

- есеп шығаруда теорияны пайдалана алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • биіктік, медианасы мен биссектрисасы және орта сызықтың анықтамасын тұжырымдайды;

Пәнге тән лексика мен терминология:

Биіктік – высота - height

Медиана – медиана - median

Биссектриса – биссектриса - bisector

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер

Биіктік төбесі мен оған қарсы жатқан қабырға перпендикуляр болады

Медина қабырғаны қақ боледі

Биссектриса бұрышты қақ бөледі

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» ұлттық құндылықтың негізі индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсуіне негізделіп оқушылардың бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру арқылы, бәсекеге қабілетті ету

Пән аралық байланыстар

Сызу, информатика

Ресурстар


Интерактивті тақта, слайдтар, сызғыш, траспортир, фигура қиындылары,стикерлер

Бастапқы білім

Үшбұрыш түрлерін ажыратады; бұрышты, кесіндіні өлшей алады; перпендикуляр тузу сыза біледі.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет

Ресурстар





Сабақтың басы























Сабақтың ортасы














































































Сабақтың соңы


Сыныппен амандасып оқушылардың сабаққа қатысын, сынып тазалығын қадағалаймын.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін «Өзіңізге тілегенді - басқаларға тілеңіз» психологиялық тренинг жүргіземін.

Үй тапсырмасын «Көршіңмен бөліс» әдісі арқылы тексеру

Тосын сұрақтар:

1)Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады?

(Аксиома: Кез келген екі нүкте арқылы бір ғана түзу жүргізуге болады)

2)Екі түзудің қанша ортақ нүктелері бар болуы мүмкін?

(Екі түзудің тек бір ғана ортақ нүктесі бар болады немесе ортақ нүктесі болмайды)

3)Кесінді деген не?

(Түзудің берілген екі нүктесі мен олардың арасында жатқан барлық нүктелерінен тұратын бөлігін кесінді деп атайды.)

4)Сәуле дегеніміз не?

(Түзуде жатқан нүкте сол түзуді жарты түзуге бөледі. Жарты түзуді сәуле деп атаймыз)

5.Тең фигуралар дегеніміз не?

(Сәйкес нүктелері беттесетін екі фигура тең фигуралар деп аталады.)

6.Беттестіргенде ұштары дәл келетін кесінділер қалай аталады? (тең кесінділер)

Оқушыларды сұраққа жауап беруіне байланысты мадақтаймын.

« Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісін пайдаланып топта талдайды. Үшбұрыштың биіктігі, биссектрисасы және медианасы.
Үшбұрыштың биіктігі деп оның төбесінен қарсы жатқан қабырғасы арқылы өтетін түзуге түсірілген перпендикулярды атайды

.


Үшбұрыштың берілген төбесінен жүргізілген биссектрисасы деп осы төбесіндегі бұрыш биссектрисасының қарсы жатқан қабырғасымен шектелетін кесіндіні айтады.

Үшбұрыштың берілген төбесінен жүргізілген медианасы деп осы төбені қарсы жатқан қабырғасының ортасымен қосатын кесіндіні айтады.

Топтар бірін бірі бағдаршаммен бағалайды

Жеке жұмыс

  • АОВ=70° болатын бұрышқа ОС биссектрисcасы жүргізілген. АОС және СОВ бұрыштарын анықтап, салыстырыңдар.

Шешімі:

АОС=СОВ АОВ=70°/2

АОС=35°

СОВ=35°

С ергіту сәті






МКТ үшбұрышының

а) медианасын;

ә) биссектрисасын;

б) биіктігін табыңдар.

а) Медиана – ВТ

ә) Биссектриса – АК

б) Биіктік – СМ

Үш түрлі ковертте «Конверттегі хат» тапсырмалары беріледі.

Кызыл (оңай)

Кызыл (оңай)

  1. МNK=800 бұрышынан NL биссектрисасы жүргізілген.Пайда болған бұрыштардың градустық өлшемін тап.

М Бер: МNK=800

NL биссектриса

L т/к:

Ш: МNK : 2 = 800 : 2 = 400

N K

Сары (Орташа)

  1. АВС және DЕF үшбұрыштары тең: DЕ=2 см, ЕF= 3 см, DF= 5 см, АВС үшбұрышының қабырғаларын табыңдар.

D A



E F B C

DЕ = AB =2 см, ЕF = BC = 3 см, DF = AC = 5 см

2.АВС үшбұрышына ВK медианасы жүргізілген. АС = 8 см. АК кесіндісінің ұзындығын табыңдар.

B Бер: АС = 8 см

т/к: AK

Ш: AK =АС : 2 = 8 см : 2 = 4 cм


A K C

Жасыл (Қиын)

1.Тең бүйірлі АВС үшбұрышы берілген. Үшбұрыштың бүйір қабырғасы 12 см , ал табаны 5 см. Оның периметрін табыңдар.

В Бер: АB = BC = 12 см

AC = 5 см

т/к: P

Ш: P = 12 cм + 12 см + 5 см =29 cм


А С

  1. Табаны ВС болатын АВС тең бүйірлі үшбұрышының медианасы АК . Егер АВС үшбұрышының периметрі 32 см, ал АВК үшбұрышының периметрі 24 см болса, онда АК –ны табыңдар.

А Бер:

т/к: AK

Ш: AK =



В К С

Оқушылар өз шамаларына қарай тапсырма таңдап алады.

Тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушыларға «тамаша,жарайсың», кейбір жерге түзету енгізетін тапсырмаларға «ойлан, көршіңмен ақылдас» сөздері арқылы қолдау көрсетемін.

«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыру

Қандай ой пайда болды

Не сезіндім?

Не ұнады?

Не қиын болды?





Үйге тапсырма беру

113

АВ және СD кесінділері О нүктесінде қиылысады. Егер АD ВС, АВ СD және авс 75 болса, онда АDС бұрышын табыңдар.

114

Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 7,5 м, ал бүйір қабырғасы

2 м. Табанын табыңдар.

Бағалау.

Алғыр, зерек, жақсы, дайындықты қажет етеді



















www.Bilimland. kz








Үлестірмелі кеспе қағаздары












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2019
7092
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі