Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Волейбол ойыны сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
дене шынықтыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Маусым 2018
11946
45 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
5-Сынып Сабақ жоспар
Сабақ: Өзгертілген командалық ойындар.(Волейбол ойыны) | |
Күні :30.05.2018 | Мұғалімнің аты – жөні :Қожабеков Нұрбол.Қазиханұлы |
Сынып :5 | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Бөлім 2бөлім | Өзгертілген командалық ойындар (волейбол ойыны) |
Оқу мақсаты | 5.1.3.3 Қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау |
Сабақтың тақырыбы | Ойының техникалық тәсілдерін үйрету |
Сабақтың мақсаты | Волейбол ойыны техникаларының дағдылары реттілігін білуге үйрету. |
Барлық оқушылар орындай алады : | |
Волейбол ойнында арнайы спортық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті біледі және анықтайды | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады : | |
Волейбол ойынында арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылармен реттілікті біледі анықтай алады және техникасын орындай алады | |
Кейбір оқушылар орындай алады : | |
Волейбол ойынында арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылармен реттілікті біледі және басқа оқушыларға көрсетіп үйрете алады | |
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
Оқушылар сабақ тақырыбына байланысты кейбір сөздерді үш тілдік мақсатта біледі және қолдана алады әр терменің анықтамасын түсндіремін«Ойынға қосу» «подача» «Supply» | |
Талқылауға арналған сұрақтар : | |
Волейбол ойыны қандай қабілет қасиеттерін дамытады, | |
Не себепті .... деп ойлайсыз? | |
Шапшандық, дәлдік, секіру | |
Ишара :Допты ойынға қос,ауд,таймаут. | |
Алдыңғы оқу: | Секіру және лақтыру жаттығулары |
Жоспар | Қысқа мерзімді жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы | Сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу ,түзелу спортық киміне көңіл бөлуЖаңа сабақтын тақырыбымен,мақсатымен жетістік критерилермен таныстыру. Саптық жаттығулары-Оңға бұрыл-Солға бұрыл-Кері айнал-Секіріп кері айналЖүру жаттығуларыҚол жоғарыда аяқтын ұшымен жүруҚол желкеде өкшемен жүруҚол белде табаның сыртымен жүруҚол белде табаның ішімен жүруҚол кеуде алдында жартылай отырып жүруҚол тізеде толық отырып журуЖүгіру жаттығуларыОң қапталмен қолды алға айналдырып жүгруСол қапталмен қолды артқа айналдырып жүгіруҚол алда созулы алақанға тізені тигізіп жүгіруӘр адымга тізені көтеріп жүгіруҚол желкеде аяқты алға қайшылап жүгіруҚол желкеде аяқты артқа қайшылап жүгіруОң сол қапталмен аяқты қайшылап жүгіруТізені кеудеге тартып секіруТабаның ішкі және сыртына қолды тигізіп жүгіруСекіру жаттығуларыОң аяқпен секіруСол аяқпен секіруТізені кеудеге тартып секіруБір аяққа тұрып оңға,солға секіруКиікше секіруБлокка секіруЖалпы дамыту жаттығуларыБ.Қ .А.А.И.К Қол белде басты4сан оңға4сан солға АйналдырамызБ.Қ .А.А.И.К Қол иықта4сан қолды алға4сан қолды артқаайналдырамызБ.Қ .А.А.И.К Қол жанда созулы 4сан блезіктен4сан шынтақтан4сан толық айналдырамызБ.Қ .А.А.И.К Оң қол белде сол қол жоғары4сан оңға4сан солға Иілеміз Б.Қ .А.А.И.К Қол тізеде4сан оңға4сан солға айналдырамызБ.Қ .А.А.И.К Қол кеудеалдында созулы1Оң аяқа отырамз2Б.Қ 3Сол аяққа отырамыз4Б.Қ | Оқу бағдарламасы, мұғалімге арналған нұсқаулық. Ысқырғыш,уақыт өлшегіш |
Ортасы | Белсенді оқыту әдістері Оқушылар бір біріне қарама қарсы тұрып допты жоғарыдан және төменнен қабылдау техникаларын үйренеді. жаттығуларды бірнеше рет қайталайды Допты ойынға астынан және үстінен қосу түрлерінің техникаларын үйренеді.Оқушыларды үш топқа бөлем1 «Сұнқар».Допты жоғрыдан қолды толық жазып допты жоғарыдан беру2. «Тұлпар»Допты қолды алға жұптастырып созып төменен қабылдау3. «Қыран»қарама қарсы тұрып допты жоғарыдан және төменен беру | Волейбол добы |
Соңы | Қалыпқа келу жаттығулары: Тыныс алу жаттығулары:Бағалау:Басбармақ арқылы бағалау.Үй тапсырмалары:Волейбол добы мен жаттығулар үйден қайталау ғаламтордан волейбол әдістері туралы қарау | |
Қосымша ақпарат | Ғаламтордан видороликтерден алынған волейбол ойының арнайы жаттығуларының орындалу тәсілдерін көрсету. | |
Саралауға-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырмасы қалай түрлендіресіз?Берілген жаттығулардан кейін қабілет денгейі әр түрлі балалар анықталады әр түрлі қабілетті балдарды үш топқа бөлдімТапсырма:1. «Сұнқар»тобы жоғарғы қабілетті балалар. Тапсырма:Оларға берілетін тапсырмаларДопты жоғарыдан беру әдісін жетілдіру. 2.«Тұлпар»тобы қабілеті орта денгйлі балалар.Оларға берілетін тапсырма:Төменен допты қабылдау әдісін жетілдіру 3«Қыран»тобы қабілеті әлсіз деңгейлі балалар.Оларға берілетін тапсырма:Төменен және жоғарыдан беру әдісін жетілдіру | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Қалыптастырушы бағалау критерийі5 балл- .1 «Сұнқар»тобы1.Екі ойыншы әрекеті өте жақсы орындайды,допты жоғарыдан ұрып беру. өте жақсы орындайды4.балл- 2.«Тұлпар»тобы1.Допты қолды алға жұптастырып созып төменнен қабылдау орташа орындайды 3.балл- 4.«Қыран»тобы1.Допты жоғрыдан қолды толық жазып допты жоғарыдан беруді өте әлсіз орындайды | Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ – мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). Биология,физика,математика |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өттіЖоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма ?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды Бүгінгі сабақта Ойының техникалық тәсілдерін уйрендіӨте жоғарғы денгейде өтті | |
Жоспаланған саралау жақсы денгейде өтті тапсырмалар сәйкес болды уақытты үнемді пайдаландым | ||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты ) 1: Волейбол ойнында техниканың сақталуы. 2:Оқушылар реттілікті білу Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1: Оқушылардын ұйымшылдығы2:Оқушылардын волейбол әдісін ұйымшылдық пен орындағаны Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім ? 1:Сабақ кезінде белсенді оқ әдістерін пайдалану 2:Сабақты өз жоспарымдағыдай өткізіп мақсатқа жетуге ұмтылу |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)