Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Заманауи оқу жүйесі Инновация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
мектеп
аты
Заманауи білім: Тенденциялары және инновациялары.
Аннотация/ Аңдатпа
Бұл мақалада заманауи оқу жүйесі жайлы айтылған. Заманауи білім берудегі тенденциялар мен инновациялары жайлы мәліметтер қамтылған.
Кілттік сөздер: Заманауи, тенденциялар, инновациялар.
Аннотация
В этой статье рассказывается о современной системе обучения. Содержит информацию о тенденциях и инновациях в современном образовании.
Ключевые слова: современность, тенденции, инновации.
Annotation
In this article, we will talk about the modern educational system. It contains information about trends and innovations in modern education.
Key words: modernity, trends, innovations.
Елбасымыздың Жолдауында : «Ұлттың бәсекеге қабілеттілігі бірінші кезекте білім деңгейімен айқындалады» - деген байламы жеке адамның құндылығын арттыру, оны дайындайтын оқытушы жауапкершілігінің өсуі, танымсыз еңбек, сапалы нәтиже деген ұғыммен егіз. Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ.
«Бaлa oқытудың жұмыcы шиpaқ, жiгepлi, қызу бoлғaны дұpыc» Ж.Aймaуытoв
Тәуелсіз ел тірегі білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған мәселе білім беру, ғылымды дамыту. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында: «Білім беру жүйесінің басты міндеті ұлттық және жалпы азаматтық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар: оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттерін көздейді. Сондықтан, қазіргі даму кезеңі білім беру жүйесінің алдында оқыту үрдісін қарқынды түрде технологияландыру мәселесін қойып отыр.
Ол үшін ең бірінші мұғалімнің ұстанымы мықты болу керек, оқыту үдерісінде қалыптасқан дағды мұғалімнің сыныптағы барлық іс-әрекеттеріне әсер етеді. Мұғалім өз жұмысында арнаулы, пәндік білімдермен ғана шектелмей, педагогика мен психологияның, тәрбие салаларының қазіргі заманғы жаңашылдықтарын да қамтуы тиіс болғандықтан онан үлкен дайындық (педагогикалық инновацияны қабылдау, бағалау және іске асыруға дайындық) талап етіледі.
Инновация – ол құрал және үдеріс ретінде әлдебір жаңалықты ендіру, жаңашылдық, өзгеріс деген ұғымды білдіреді. Инновация өздігінен пайда болмайды, ол ғылыми ізденістердің, жекелеген мұғалімдер мен тұтас ұжымның озық педагогикалық тәжірбиесі. Бұл процесс стихиялы дамымайтындықтан, ол басқаруды қажет етеді, ал процесті басқару мұғалімнің өз қызметінде әріптестерінің тәжірибесі немесе ғылымдағы жаңа идеялар, әдістемелерді дұрыс таңдап, бағалау және қолдануын қамтамасыз етеді.
Білім берудегі инновациялық процестердің мәнін педагогиканың маңызды екі проблемасы құрайды. Олар − озық педагогикалық тәжірбиені зерттеу, жинақтау және тарату проблемасы және педагогикалық-психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу. Оқу-тәрбие үрдісіне жаңа инновациялық әдіс-тәсілдерді енгізу оқушылардың білімге деген қызығушылығын, талпынысын арттырып өз бетімен ізденуге, шығармашылық еңбек етуге жол салады. Озық педагогикалық тәжірбиенің негізі болып есептелетін жаңашылдықты зерделеу − педагогикалық тәжірибелерді теориялық талдау және жинақтауға алып баратын басқыш сияқты.
Инновациялық үдеріске жаңалықты жинақтау мен тарату ғана емес, ойлау және осы жаңалыққа қатысты өзгерістер мен қайта құру да жатады. Демек, бұл прогрессивті, озық, заманауи, оң үдеріс. Алайда, білім беру ісіне жаңалықты ендіру үдерісі – мұғалімнің әлеуетіне тікелей байланысты.
Қазіргі білім беру, қоғамдық даму жағдайында педагогикалық қызметтің инновациялық бағыттылығына қажеттілік бірқатар жағдайлармен айқындалады. Біріншіден, білім беру мазмұнына талаптың күшеюі, қоғамда жүріп жатқан өзгерістер білім беру жүйесін, оның әдістемесін, оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың технологиясын түбірінен жаңартуды талап етуде. Бұл жерде педагогикалық білімнің рөлі мен белсенділігі басымдықта болып отыр.
Екіншіден, ұстаздардың өз қызметінде жаңалықты игеру және қолдануға деген көзқарасының өзгеруі. Егер бұрынғы уақытта жоғарыдан ұсынылған жаңалықтарды қолданумен шектелсе, қазіргі уақытта барынша зерттеушілік, ізденгіштік сипат ала бастады. Сондықтан да білім беру ұйымы басшыларының маңызды шараларының бірі – мұғалімдердің енгізген инновациясына талдау жасап, баға беру, оны іске асыруға, қолдануға қолайлы жағдай жасау болуы тиіс.
Үшіншіден, білім беру ұйымдарының нарықтық қатынастарға енуі, жаңа типті сынып ішінде мемлекеттік емес оқу орындарының құрылуы нақты бәсекелестік ахуал туғызуда.
Педагогтың инновациялық қызметке дайындығын қалай анықтауға болады? Бұл жағдайда педагог әлеуеті мына парметрлермен байланысты:
-
жаңа көзқарастар мен идеяларды елестете алу және генерациялау, оларды іс жүзінде жобалау және моделдеуге шығармашылық қабілеттілігінің болуы;
-
ойлаудың понарамалық және икемді болуы, сондай-ақ қолжетімді білігінен межеленген жаңалыққа жетуге дайын болу;
-
өз қызметін жетілдіруге деген ниеттің болуы мен оны қамтамасыз ететін ішкі әдістер мен құралдардың болуы.
Оқу-тәрбие үрдісінде педагогикалық жаңалықтарды енгізу 4 кезеңнен тұрады: жаңа идеяны, жаңалықтарды іздестіру, зерделеу; жаңалықтарды ұйымдастыру; жаңалықтарды енгізу (оқу-тәрбие үрдісінде жаңа инновациялық әдіс-тәсілдерді пайдалану); қорытындылау.
Педагогикадағы тәжірибелерге сүйене отырып, инновацияның келесі критерийлер жиынтығын анықтауға болады: жаңашылдық, жоғары нәтижелік, оптималдық, жалпы тәжірибеде тиімді қолдану мүмкіндігі.
Бұл орайда басты критерий – жаңашылдық, сондықтан инновациялық үдерісті қолға алған мұғалім бұл жаңалықтың мәнін, жаңашылдығының деңгейін анықтап алуы тиіс. Инновациялық жаңашылдықтың бірнеше деңгейін бөліп көрсетуге болады. Олар: абсолютті, шартты, локальды-абсалютті, субьективті, танымалдық деңгейі және қолдану аймағы бойынша.
Ал, критерийлер жүйесіндегі оптималдық − нәтижеге қол жеткізуге мұғалім мен оқушының жұмсаған күшінің шығыны мен қолданған тәсілінің тиімділігін айқындайды. Мұғалімдер әртүрлі еңбек жағдайында түрлі оқушылар арасында бірдей жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Оқу процесіне педагогикалық инновацияны енгізе отырып, барынша аз ой-еңбек пен аз уақыт жұмсап жоғары нәтижеге қол жеткізу оның оптималдығын білдіреді. Инновацияны бұқаралық тәжірибеде қолданудың бастапқы кезеңі жекелеген мұғалімдер мен тәрбиешілердің жұмысына негізделгенімен, олар сыннан өтіп, обьективті баға алған соң ғана жалпыға бірдей қолдануға енгізіледі. Жоғарыда аталған критерийлерді білу және педагогикалық инновацияны бағалауда қолдана алу педагогикалық шығармашылыққа негіз болады.
Білім беру үдерістерін жаңарту тұжырымдамасы мен мазмұнын ескере отырып, педагогтің инновациялық қызметі әдістемелік-бағытталған және проблемалық-бағытталған болып бөлінеді.
Әдістемелік-бағдарланған қызметті қолдану кезінде қандай да бір технологияны (жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану және білім беру мазмұнына ықпалдасу принципін қолдану, т.б.) іске асыру болжанады. Әдістемелік-бағдарлық шеңберінде педагогтың инновациялық іс-әрекетінің тәжірибесіне сүйене отырып, бірнеше оқыту түрлерін (дамытушы, сараланған, жобалық, проблемалық, бағдарламаланған, модульдік) пайдалана алады. Бұл технологияларды қолдануда міндетті шарт – осы тәсілдерді қолдана алатын мұғалімнің дайындығы мен құзыреттілігі.
Проблемалы-бағдарланған қызмет жеке тұлғаның бәсекеге қабілеттілігінің жоғары дәрежесін қалыптастыруды көздейді. Бұл жерде педагогтың қызметі − оқушылардың бойында өзіндік жеке және әлеуметтік маңыздылығын ұғыну және мәселелер мен міндеттерді өз бетінше шешу, мақсат қою, сондай-ақ бәсекеге қабілетті тұлғаның шығармашылық дамуының міндетті шарты болып табылатын − өзін-өзі белсендіруді қалыптастыруға бағытталған.
Қазіргі білім беру жүйесіндегі ең өзекті мәселелердің бірі − әлеуметтік бәсекеге қабілетті адамды тәрбиелеу. Осындай ұғымға кәсіби тұрақтылық, тұлғаның әлеуметтік ұтқырлығы және біліктілігін өздігінен арттыруды жүзеге асыру қабілеті кіреді. Бұл ретте инновацияға бейімділік болашақта қызмет саласын, кәсіби ортасын оңай өзгертуге және анағұрлым беделді болып табылатын жаңа еңбек саласына көшуге әрқашан дайын болуға мүмкіндік береді. Қоғамның осы даму кезеңінде бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыруға әдістемелік және проблемалық-бағдарланған инновацияларды оқыту процесіне енгізу арқылы қол жеткізуге болады.
Сонымен, белгілі дидакт ғалымдарымыздың ұсынған анықтамаларын зерделей келе, инновацияны педагогикалық мақсаттарға жетуге кепілдік беретін, алдын-ала жобаланған, бірізді жүзеге асатын оқу-тәрбие үдерісінің жүйесі деп түсінгеніміз жөн, демек «инновация» − педагогикалық жаңашыл әрекетке жатады және ол мектептегі құбылысқа тың жаңалық: жаңа бағдарламаны, оқу жоспарын, әдіс-тәсілдерді зерделеу және оқу-тәрбие үдерісіне енгізу құралы болып табылады.
Білім — әлеуметтік жағдайды жақсартудың құралы ғана емес, бүкіл болашаққа апаратын даңғыл жол. Осы даңғылды жасайтын да, бағыттайтын да мектеп және оның ұстаздар ұжымы. А. Байтұрсынұлының «Мектеп керектері» еңбегінде былай делінген:
«…Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі – білімді, педагогика әдістемеден хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім».
Ендеше, мектептегі білім мен тәрбие берудегі басты тұлға — ұстаз..
Жалпы инновацияны модификациялық, комбинаторлық, радикалдық деп үш түрге бөлуге болады.
Модификациялық инновация – бұл бұрын қолда барды дамытумен, түрін өзгертумен айналысу. Бұған В.Ф. Шаталовтың математикаға жазған тірек конспектісі жэне оны көптеген мұғалімдердің пайдалануы мысал бола алады.
Комбинаторлық модификация – бұрын пайдаланылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру. Бұған пәндерді оқытудың қазіргі кездегі әдістемесі дәлел.
Радикалдық инновация – білімге мемлекеттік стандарттарды енгізу жатады. Мемлекеттік стандарт білім беруде, негізінен, мөлшерлерді, параметрлерді, деңгейлік және сапалы оқытудың көрсеткіштерін қалыптастырады.
Жаңа технология жүйесінде проблемалық және іскерлік ойын арқылы оқытудың да маңызы зор. Оқушылар әр түрлі проблемаларды талдайды, оның шешу жолдарын іздейді. Мұндай сабақтар оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытады, пәнге қызығуын арттырады, өмірде кездесетін түрлі қиындықтарды жеңуге тәрбиелейді.
Саралап оқыту – оқушының туа біткен ақыл –ой қабілетінің жеке дамуының жан – жақтылығына негізделінген білім беру жүйесі. Барлық педагогикалық жүйе құрам бөліктерінде инновация (жаңашылдық) үрдісі іске асу үшін төмендегідей жұмыстар істелінуі тиіс. Біріншіден, оқытудың дәстүрлі емес сабақ түрлері мен жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану. Екіншіден, оқушылардың ойлау қабілетін, жаңалықтарды тез қабылдауын қалыптастыру мен жаңалықтарды өмірде қолдана білуді үйрету.
«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет» деп Елбасы атап көрсеткендей, инновациялық әдіс-тәсілдер жаңа білім берудің бірден – бір шарты. Жалпы білім беретін орта мектептің мұғалімі ретінде мен күнделікті жұмысым үшін алдыма келесідей міндеттерді қоямын:
Білім беру үрдісінде жаңа технологияларды мүмкіндігінше қолдану;
Оқушылардың резервтік мүмкіндіктерін диагностикалау;
Пәннің түсіндірілуі мен ақпараттың жеткізілуінің жоғары сапасын қамтамасыз ету;
Қазіргі заманғы білім берудің негізгі тенденциялары (А.А.Вербицкий бойынша)
Бірінші тенденция – білім берудің әрбір кезеңін үздіксіз халықтық білім беру жүйесінің құрамдас бөлігі ретінде ұғыну (мектеп пен жоғары оқу орны; ЖОО мен студенттердің болашақ өндірістік қызметі);
Екінші тенденция – «оқытуды индустрияландыру», яғни қазіргі заманғы қоғамның интеллектуалдық әрекетін іс жүзінде күшейтуге мүмкіндік беретін оқытуды компьютерлендіру және оны технологияландыру.
Үшінші тенденция - басым мәлеметтік формалардан проблемалық элементтер, ғылыми ізденістер, оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу қорын кеңінен қолданулары қамтылған оқытудың белсенді әдістері мен формаларына көшу.
Төртінші тенденция – оқу-тәрбие процесін қатаң тәртіппен ұйымдастыру мен алгоритмделген әдістерден осы процесті дамытушы, белсендіруші, жылдамдатушы, ойын және т.б. әдістеріне ауысудың психологиялық-дидактикалық шарттарын қарастыру.
Бесінші және алтыншы тенденция - оқушы мен оқытушының өзара әрекеттесуін ұйымдастыруға қатысты және оқытуды ұжымды, оқушылардың бірлескен әрекеті ретінде ұйымдастыру қажеттілігін атап өтеді, бұл жерде басты назар «оқытушының оқыту әрекетінен оқушының танымдық әрекетіне ауысады».
Білім берудің психологиялық принциптері
Қоғамның барлық тәрбиелеуші күштерінің, өсіп келе жатқан ұрпақты тәрбиелеу мақсатында мектеп пен басқа арнайы институттардың бірлігі;
Ізгілендіру - қоғамның ең жоғары әлеуметтік құндылығы ретіндегі әр балаға көңіл аударуды күшейту, жоғары интеллектуалдық, адамгершілік қасиеттері және дене қуаты жетілген азаматты қалыптастыруға бағдар беру;
Жіктеу (дифференциация) жәнедаралау (индивидуализация), әрбір оқушының қабілеттілігін толық анықтау және дамытуға дейін жағдайлар жасау;
Демократияландыру, оқушылар мен педагогтардың белсенділігін, шығармашылығын дамыту үшін алғышарттар құру, оқушылар мен мұғалімдердің мүдделерінен туған өзара әрекеттесу, жұртшылықтың білім беруді басқаруға кеңінен қатысуы.
Қолданылған әдебиеттер.
-
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы.
-
Коростылева Л.А., «Инновационные технологии в обучении школьников» СПб., 2008,
-
Безруких М. М., Ефимова С.П., «Технологии обучения» М., 2006.
-
А.А.Нұрғазинова «Инновациялық технологияларды тиімді пайдалану – сапалы білім кепілі» Талдықорған., 2017.
In the address of the head of state : "the competitiveness of the nation is determined primarily by the level of education", the concept of increasing the value of the individual, increasing the responsibility of the teacher who prepares it, unrecognized work, quality results is twinned. The foundation of an independent country is an educated generation.
"It is necessary that the work of teaching a child is lively, energetic, and lively" zh.Aimautov
If we say that the mainstay of an independent country is an educated generation, then the issue on the agenda of the new era is the development of education and science. "The law of the Republic of Kazakhstan "" on Education ""provides for the further development of the education system: ""the main task of the education system is the creation of conditions for obtaining education, aimed at the formation and professional development of the individual on the basis of national and general civic values, achievements of Science and practice: introduction of new learning technologies, informatization of education, access to international global communication networks""." Therefore, the current stage of development puts before the education system the problem of intensive technologization of the learning process.
To do this, the position of the first teacher must be strong, the skills developed in the learning process affect all the actions of the teacher in the classroom. Since the teacher in his work should include not only special, subject knowledge, but also modern innovations in the field of pedagogy and psychology, education, it requires a lot of preparation (preparation for the perception, evaluation and implementation of pedagogical innovations).
Innovation as a tool and process means the introduction of something new, innovation, change. Innovation does not arise spontaneously, it is the best pedagogical experience of scientific research, individual teachers and a whole team. Since this process does not develop spontaneously, it requires management, and process management ensures that the teacher correctly selects, evaluates and applies the experience of colleagues or new ideas, methods in science in their activities.
The essence of innovative processes in education is formed by two important problems of pedagogy. These are the problem of research, accumulation and dissemination of advanced pedagogical experience and the introduction of achievements of pedagogical and psychological sciences into practice. The introduction of new innovative methods and techniques in the educational process contributes to the development of students ' interest in knowledge, motivation, independent search and creative work. The study of innovation, which is the basis of advanced pedagogical experience, is like a stepping stone to the theoretical analysis and generalization of pedagogical experience.
The innovation process includes not only the accumulation and dissemination of news, but also thinking and changes and transformations related to this news. Therefore, it is a progressive, progressive, modern, positive process. However, the process of introducing innovations into education directly depends on the potential of the teacher.
In the context of modern educational and social development, the need for innovative orientation of pedagogical activity is determined by a number of circumstances. First, the increasing requirements for the content of education, the ongoing changes in society require a radical update of the education system, its methodology, and technology for organizing the educational process. The role and activity of pedagogical education is a priority here.
Secondly, a change in the attitude of teachers to mastering and applying novelty in their activities. If in the past it was limited to the use of innovations presented from above, now it has become more research and search-oriented. Therefore, one of the most important measures of the heads of educational organizations should be to analyze and evaluate the innovations introduced by teachers, create favorable conditions for their implementation and application.
Third, the entry of educational organizations into market relations, the creation of non-state educational institutions within a new type of class create a real competitive environment.
How do I determine a teacher's readiness for innovation? In this case, the potential of the teacher is connected with the following parameters::
* be able to present and generate new views and ideas, have creative abilities to design and model them in practice;
* be flexible and flexible in thinking, as well as ready to achieve the desired result from the available axis;
* the presence of a desire to improve its activities and the presence of internal methods and tools that ensure it.
The introduction of pedagogical innovations in the educational process consists of 4 stages: search, study of a new idea, innovations; Organization of innovations; introduction of innovations (use of new innovative methods and techniques in the educational process); summing up the results.
Based on experience in pedagogy, we can determine the following set of criteria for innovation: novelty, high efficiency, optimality, and the possibility of effective application in general practice.
At the same time, the main criterion is innovation, so a teacher who has started the innovation process should determine the essence of this innovation, the level of innovation. There are several levels of innovative innovation. These are: absolute, conditional, local-absolute, subjective, by level of popularity and area of application.
And optimality in the criterion system-determines the cost of effort and the effectiveness of the approach used by the teacher and student to achieve the result. Teachers achieve equally high results among different students in different working conditions. Achieving high results with a minimum of thought and labor and a minimum of time, including pedagogical innovations in the educational process, means its optimality. Although the initial stage of applying innovations in mass practice is based on the work of individual teachers and educators, they are introduced into universal use only after passing the test and obtaining an objective assessment. Knowledge of the above criteria and the ability to apply them in the assessment of pedagogical innovation serve as the basis for pedagogical creativity.
Taking into account the concept and content of updating the educational process, the innovative activity of the teacher is divided into methodological-oriented and Problem-Oriented.
When using a methodically oriented service, it is assumed to implement a particular technology (the use of new information technologies and the use of the principle of integration into the content of education, etc.). Based on the experience of innovative activity of the teacher in the framework of methodological orientation, it is possible to use several types of training (developmental, differentiated, Project, problem, programmed, modular). A prerequisite for using these technologies is the training and competence of a teacher who can use these approaches.
Problem-oriented activities involve the formation of a high degree of competitiveness of the individual. Here, the activity of the teacher is aimed at the formation of students ' awareness of their personal and social significance and independent solution of problems and tasks, setting goals, as well as self − activation, which is a prerequisite for the creative development of a competitive person.
One of the most pressing problems in the modern education system is the education of a socially competitive person. Such a concept includes professional stability, social mobility of the individual and the ability to independently improve their skills. At the same time, the tendency to innovation allows you to easily change the field of activity, professional environment in the future and always be ready to move to a new sphere of work, which is more prestigious. At this stage of society's development, the formation of a competitive personality can be achieved by introducing methodological and problem-oriented innovations into the learning process.
Thus, after studying the definitions proposed by well-known Didact scientists, we should understand that innovation is a pre-designed, consistently implemented system of the educational process that guarantees the achievement of pedagogical goals, that is, "innovation" refers to pedagogical innovative activity and is a means of studying and introducing new innovations into the school phenomenon: a new program, curriculum, methods and techniques
Education is not only a means of improving the social situation, but also a path to the whole future. The school and its teaching staff create and guide this avenue. A. Baitursynuly's work" school needs " reads as follows:
"Мұғалім whatever the teacher is, the school will be like this. That is, the more educated the teacher, the more children will learn from the school. Therefore, the first thing that a school needs is a teacher who is knowledgeable, knows the methodology of pedagogy, and knows how to teach well."
The main person in school education and upbringing is the teacher..
In general, innovation can be divided into three types: modifying, combinatorial, and radical.
Modification innovation is the development of existing things, the transformation of existing ones. An example of this is V. F. Shatalov's Reference Notes on mathematics and its use by many teachers.
Combinatorial modification – a new compilation of previously unused, well-known elements of the methodology. This is evidenced by the modern methodology of teaching subjects.
Radical innovation is the introduction of state standards in education. The state standard in education mainly forms the size, parameters, indicators of level and quality of training.
In the system of new technologies, training through problem and business Games is also of great importance. Students analyze various problems and look for ways to solve them. Such classes develop students ' logical thinking, increase interest in the subject, and educate them to overcome various difficulties that they face in life.
Differentiated learning is an educational system based on the versatility of individual development of innate mental abilities of a student. In order to implement the process of innovation (innovation) in all parts of the pedagogical system, the following work should be carried out: First of all, the use of non-traditional types of lessons and new teaching methods. Secondly, the formation of students ' thinking skills, rapid perception of news and the ability to apply news in life.
"In the modern world, it is very necessary to provide young people with new knowledge that meets the world standards related to Information Technology," the head of state noted, noting that innovative methods are the only condition for new education. As a general education high school teacher, I set myself the following tasks for my daily work::
Maximum use of new technologies in the educational process;
Diagnostics of students ' Reserve capabilities;
Ensuring high quality of interpretation of the discipline and delivery of information;
The main trends of modern education (according to A. A. Verbitsky)
The first trend is to understand each stage of education as an integral part of the system of continuing public education (school and university; future production activities of universities and students);
The second trend is the" industrialization of learning", that is, the computerization of learning and its technologization, which allows us to practically strengthen the intellectual activity of modern society.
The third trend is the transition from priority information forms to active methods and forms of learning, which include problematic elements, scientific research, and the widespread use of the fund of independent work of students.
The fourth trend is the organization of the educational process in strict order and consideration of psychological and didactic conditions for the transition from algorithmized methods to methods that develop, activate, accelerate this process, play, etc.
The fifth and sixth trends relate to the organization of student - teacher interaction and emphasize the need to organize learning as a collective, joint activity of students, where the main focus "shifts from the teaching activity of the teacher to the cognitive activity of the student".
Psychological principles of Education
Unity of all educational forces of society, schools and other special institutions for the purpose of educating the younger generation;
Humanization - strengthening the attention of each child as the highest social value of society, orientation to the formation of a mature citizen with high intellectual, moral qualities and physical strength;
Classification (differentiation) and differentiation (individualization), creation of conditions for the full identification and development of each student's abilities;
Democratization, creation of prerequisites for the development of activity and creativity of students and teachers, interaction born out of the interests of students and teachers, wide participation of the public in the management of Education.
В Послании Главы государства сказано : «конкурентоспособность нации определяется в первую очередь уровнем образования» - это повышение ценности личности, рос