"Бағалау" тақырыбына коучингке презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақта бағалау
түрлерін қолдану және
кері байланыс беруді
ұйымдастыру.
1 слайд
Сабақта бағалау түрлерін қолдану және кері байланыс беруді ұйымдастыру.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
1.Оқу үрдісін бағалау керек пе?
2.Сіз сабақта нені бағалайсыз?
3.Сыныпта жағымды ахуал
тудыру үшін сіз қандай бағалау
түрлерін пайдаланасыз
3 слайд
1.Оқу үрдісін бағалау керек пе? 2.Сіз сабақта нені бағалайсыз? 3.Сыныпта жағымды ахуал тудыру үшін сіз қандай бағалау түрлерін пайдаланасыз
4 слайд
www.themegallery.com
Сыныптағы бағалау тек қана техникалық
тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе
ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды.
Олар қолданатын кез келген нысанның
артында тек қана объективті немесе
жеткілікті дәрежеде объективті емес
нормалар мен стандарттар ғана емес,
сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және уәжі
туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі
бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты
ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады.
Александер, 2001
4 слайд
www.themegallery.com Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және уәжі туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. Александер, 2001
5 слайд
«Бағалау» термині «жақын отыру»
дегенді білдіретін латын сөзінен
шыққан.
Бағалау – одан арғы білім алу туралы
шешімді қабылдау мақсатымен
оқытудың нәтижелерін
жүйелі түрде жиынтықтауға
бағытталған қызметті белгілеу үшін
қолданылатын термин . www.themegallery.com
5 слайд
«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау – одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин . www.themegallery.com
6 слайд
www.themegallery.com
Оқытуды, әдістерді
және осы мүмкіндіктерді
Іске асыру түрлерін
жа қ сарту мүмкіндіктерін
анықтауын бағалау
қалыптастырушы
(формативті) немесе
Оқыту үшін Бағалау
(ОүБ) болып табылады. Егер бағалау мақсаты
жіктеу, сертификациялау
немесе оқытуды жылжыту
үшін оқыту
қорытындысын шығару
болса, онда өзінің
функциясы бойынша
бағалау жиынтық (суммативті)
болып табылады және
оны оқытуды
бағалау деп атайды.Бағалау
6 слайд
www.themegallery.com Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді Іске асыру түрлерін жа қ сарту мүмкіндіктерін анықтауын бағалау қалыптастырушы (формативті) немесе Оқыту үшін Бағалау (ОүБ) болып табылады. Егер бағалау мақсаты жіктеу, сертификациялау немесе оқытуды жылжыту үшін оқыту қорытындысын шығару болса, онда өзінің функциясы бойынша бағалау жиынтық (суммативті) болып табылады және оны оқытуды бағалау деп атайды.Бағалау
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Критериалдық бағалау
Критериалдық бағалау – бұл үдеріске
қатысушылардың барлығына (окушылар,
мектеп әкімшілігі, ата- аналар және баскқа
да заңды өкілдер) нақты белгіленген
оқушылардың танымдық құзыреттілігін
қалыптастыруға ықпал ететін білім берудің
мақсаты мен мазмұнына сәйкес критерилері
бар оқушылардың жетістіктерін
салыстыруға негізделген үдеріс
8 слайд
Критериалдық бағалау Критериалдық бағалау – бұл үдеріске қатысушылардың барлығына (окушылар, мектеп әкімшілігі, ата- аналар және баскқа да заңды өкілдер) нақты белгіленген оқушылардың танымдық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ететін білім берудің мақсаты мен мазмұнына сәйкес критерилері бар оқушылардың жетістіктерін салыстыруға негізделген үдеріс
9 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ
Formative
(формирующее / текущее)
Оқыту барысында
Кері байланыс береді
Оқушыларға өз жұмыстарын
түзетуге көмектеседі
Мұғалімдерге өз жұмысын
жоспарлауға жәрдемдеседі ЖИЫНТЫҚ
Summative ( итоговое)
Әдетте тақырыптың, бөлімнің
соңында
Қорытынды тұжырым береді
Оқушыларға нені
үйренгендігін көрсетуге
мүмкіндік бередіКритерийалды бағалау
9 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ Formative (формирующее / текущее) Оқыту барысында Кері байланыс береді Оқушыларға өз жұмыстарын түзетуге көмектеседі Мұғалімдерге өз жұмысын жоспарлауға жәрдемдеседі ЖИЫНТЫҚ Summative ( итоговое) Әдетте тақырыптың, бөлімнің соңында Қорытынды тұжырым береді Оқушыларға нені үйренгендігін көрсетуге мүмкіндік бередіКритерийалды бағалау
10 слайд
Қалыптастырушы Жиынтық
Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау
Ынталандырушы Жиынтық
Мысалы: мадақтап қолдау,
бір сабақтың бағасы Мысалы: ҰБТ, тоқсандық
баға....Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
10 слайд
Қалыптастырушы Жиынтық Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау Ынталандырушы Жиынтық Мысалы: мадақтап қолдау, бір сабақтың бағасы Мысалы: ҰБТ, тоқсандық баға....Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
11 слайд
Оқытудың қиындықтарын анықтау;
Жетістіктер туралы кері байланыс
(оқушылар, мұғалімдер және ата-
аналар үшін);
Уәж;
Болжау және сұрыптау;
Стандарттарды бақылау және
орындау;
Оқыту бағдарламасының мазмұнын
және білім беру стилін бақылау. www.themegallery.com
Бағалаудың мақсаты
11 слайд
Оқытудың қиындықтарын анықтау; Жетістіктер туралы кері байланыс (оқушылар, мұғалімдер және ата- аналар үшін); Уәж; Болжау және сұрыптау; Стандарттарды бақылау және орындау; Оқыту бағдарламасының мазмұнын және білім беру стилін бақылау. www.themegallery.com Бағалаудың мақсаты
12 слайд
Мұғалімнің бағалаудағы ролі
Мұғалімнің ролі
Мұғалім тәлімгер
ретінде
Мұғалім жетекші
ретінде
Мұғалім есепке алу
маманы ретінде
Мұғалім баяндамашы
ретінде Мақсаттары
Кері байланысты және
әр оқушыға қолдау
көрсету
Жұмыс үрдісіне
бағыттау үшін
диагностикалық
ақпарат жинақтау
Оқушылардың өсуі мен
жетістіктерін жазу
Оқушы жетістіктерін
ата-анасына, оқушылар
мен мектеп
әкімшілігіне хабарлау
12 слайд
Мұғалімнің бағалаудағы ролі Мұғалімнің ролі Мұғалім тәлімгер ретінде Мұғалім жетекші ретінде Мұғалім есепке алу маманы ретінде Мұғалім баяндамашы ретінде Мақсаттары Кері байланысты және әр оқушыға қолдау көрсету Жұмыс үрдісіне бағыттау үшін диагностикалық ақпарат жинақтау Оқушылардың өсуі мен жетістіктерін жазу Оқушы жетістіктерін ата-анасына, оқушылар мен мектеп әкімшілігіне хабарлау
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Жиынтық бағалау
Жиынтық бағалау – оқу ақпараты
немесе оқыту деңгейінің блогын
меңгеріп болғаннан білім мен оқу
дағдыларының қалыптасу деңгейін
анықтау
14 слайд
Жиынтық бағалау Жиынтық бағалау – оқу ақпараты немесе оқыту деңгейінің блогын меңгеріп болғаннан білім мен оқу дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтау
15 слайд
Формативтік бағалау белгілі бір сызбалар
арқылы оқу үдерісінің тиімділігі мен дұрыс
бағытын анықтап, мұғалім көмегімен
оқушылардың оқудағы мұқтаждықтарын
анықтауға және алдағы қадамдарын
жоспарлауға мүмкіндік беретін оқудағы
жетістіктерін ұғынуға және бақылауға
мүмкіндік беретін бағалау түрі.
1989 – 1999 жылдарда ғы Бағалау Реформасының
Тобы ( Assessment Reform Group ) зерттеу тобы
еңбегінің жариялануы нәтижесінде пайда
болды. Қалыптастырушы бағалау
(оқыту үшін бағалау)
15 слайд
Формативтік бағалау белгілі бір сызбалар арқылы оқу үдерісінің тиімділігі мен дұрыс бағытын анықтап, мұғалім көмегімен оқушылардың оқудағы мұқтаждықтарын анықтауға және алдағы қадамдарын жоспарлауға мүмкіндік беретін оқудағы жетістіктерін ұғынуға және бақылауға мүмкіндік беретін бағалау түрі. 1989 – 1999 жылдарда ғы Бағалау Реформасының Тобы ( Assessment Reform Group ) зерттеу тобы еңбегінің жариялануы нәтижесінде пайда болды. Қалыптастырушы бағалау (оқыту үшін бағалау)
16 слайд
4 ҚАДАМ
3 ҚАДАМ
2 ҚАДАМ
1 ҚАДАМ Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды
оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары
мен міндеттерін анықтау Оқушылардың оқу жетістіктерін
бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу Пәннің нақты тақырыптары
бойынша критериалды
Бағалауды жүзеге асыру
Бағалаудың критериалды шкаласын
жасауКритерийалды бағалау жүйесін
жасақтау кезеңдері
16 слайд
4 ҚАДАМ 3 ҚАДАМ 2 ҚАДАМ 1 ҚАДАМ Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары мен міндеттерін анықтау Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу Пәннің нақты тақырыптары бойынша критериалды Бағалауды жүзеге асыру Бағалаудың критериалды шкаласын жасауКритерийалды бағалау жүйесін жасақтау кезеңдері
17 слайд
О қушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз
етуі;
Оқушылардың өзіндік оқуға белсене қатысуы, ретімен
өзін өзі бағалауы;
Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды
түрлендіру;
Бағалаудың оқушы қызығушылығы мен өзін өзі
бағалауына әсер етіп, білім алуды түбегейлі өзгертуі;
Өзін-өзі бағалау нәтижесінде оқуын қалай жақсарту
қажеттілігін түсініп, сыныптастарымен бірлескен
оқу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту үшін бағалаудың
түпкілікті нәтижесі
17 слайд
О қушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз етуі; Оқушылардың өзіндік оқуға белсене қатысуы, ретімен өзін өзі бағалауы; Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды түрлендіру; Бағалаудың оқушы қызығушылығы мен өзін өзі бағалауына әсер етіп, білім алуды түбегейлі өзгертуі; Өзін-өзі бағалау нәтижесінде оқуын қалай жақсарту қажеттілігін түсініп, сыныптастарымен бірлескен оқу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі
18 слайд
Бағалау3. Бұдан арғы іс-әрекетті
анықтау үшін қолданылуы мүмкін
шешімдерді қорытындылау. 1. Бақылау (қадағалау)
2. Алынған мәліметтердің
интерпретациясыБағалаудың жалпы сипаттамасы
Интерпретация – қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен
ерекше дағдылар, көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты
жүргізіледі. Мұндай өлшемдерді көбінесе критерий деп атап,
оларды оқыту мақсаттарына немесе міндеттеріне жатқызады.Мәліметтерді интерпретациялау негізінде
қорытынды жасалады, ол бағалауды
көздейді. Бұл кезеңде бағалау үдерісі
ақпараттың қолдану мақсаты мен
міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда
жүргізіледі. Қадағалауды өткізу үшін
оқушылардың нені
білетіндігін және не істей
алатындығын, олар
қандай қиындықтармен
кездесуі мүмкіндігін
анықтау қажет. Іс-әрекетті,
баллалардың өзара
әңгімесін тыңдап,
тапсырманы орындап
отырған оқушыларды
қадағалау.
18 слайд
Бағалау3. Бұдан арғы іс-әрекетті анықтау үшін қолданылуы мүмкін шешімдерді қорытындылау. 1. Бақылау (қадағалау) 2. Алынған мәліметтердің интерпретациясыБағалаудың жалпы сипаттамасы Интерпретация – қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен ерекше дағдылар, көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты жүргізіледі. Мұндай өлшемдерді көбінесе критерий деп атап, оларды оқыту мақсаттарына немесе міндеттеріне жатқызады.Мәліметтерді интерпретациялау негізінде қорытынды жасалады, ол бағалауды көздейді. Бұл кезеңде бағалау үдерісі ақпараттың қолдану мақсаты мен міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда жүргізіледі. Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкіндігін анықтау қажет. Іс-әрекетті, баллалардың өзара әңгімесін тыңдап, тапсырманы орындап отырған оқушыларды қадағалау.
19 слайд
www.themegallery.comОқушылармен кері байланысты
тиімді қамтамасыз ету.
Оқушылардың өзіндік оқуға
белсенді қатысуы.
Бағалау нәтижелерін ескере отырып,
оқытуды өзгерту.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
Өздерінің оқуын қалай жақсартуға
болатындығын түсіну қажеттігі.ФакторларыФакторларыОқытуды жақсартудың 5 қағидасы
19 слайд
www.themegallery.comОқушылармен кері байланысты тиімді қамтамасыз ету. Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы. Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытуды өзгерту. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы Өздерінің оқуын қалай жақсартуға болатындығын түсіну қажеттігі.ФакторларыФакторларыОқытуды жақсартудың 5 қағидасы
20 слайд
Сұрақтар
1.Қалыптастырушы бағалау қашан
жүргізіледі.
2.Қалыптастырушы бағалауға баға қойыла
ма
3.Кері байланс қандай формада өтеді
4.Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық
бағалау қаншалықты бір-бірімен
байланысты
5.Барлық материалдарды шығару талап
етіле ме
20 слайд
Сұрақтар 1.Қалыптастырушы бағалау қашан жүргізіледі. 2.Қалыптастырушы бағалауға баға қойыла ма 3.Кері байланс қандай формада өтеді 4.Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалау қаншалықты бір-бірімен байланысты 5.Барлық материалдарды шығару талап етіле ме
21 слайд
21 слайд