Омарбекова Салтанат Кунтуғанқызы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 55 материал
ХХ ғасырдың басында неміс педагог-дефектологы П.Шуманның «Бала кемістігінің даму деңгейі неғұрлым төмен болса, соғұрлым мұғалімнің білім деңгейі жоғары болу керек» деген асыл сөзінен даму мүмкіндігі шектеулі баламен жұмыс істеу өте қиын екенін рас.
Психология
Басқа
7 сынып
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Қазақ тілі
Ашық сабақ
5 сынып
Барлығы: компьютерлік графика түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау. Көпшілігі: растрлық және векторлық графиканың негізгі принциптерін ажырату Кейбірі: компьютерлік графика бағдарламаларымен жұмыс жасау және айырмашылықтарын анықтай алу
Информатика
Ашық сабақ
6 сынып
Барлығы: компьютерлік графика түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау. Көпшілігі: растрлық және векторлық графиканың негізгі принциптерін ажырату Кейбірі: компьютерлік графика бағдарламаларымен жұмыс жасау және айырмашылықтарын анықтай алу
Информатика
Ашық сабақ
6 сынып
Барлығы: компьютерлік графика түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау. Көпшілігі: растрлық және векторлық графиканың негізгі принциптерін ажырату Кейбірі: компьютерлік графика бағдарламаларымен жұмыс жасау және айырмашылықтарын анықтай алу
Информатика
Ашық сабақ
6 сынып
Тәуелсіз елді өркениетті әлемге танытатын, дамыған елдер қатарында терезесін тең ететін күш – білім және білімді ұрпақ. Сондықтан да Елбасымыз Н.Назарбаев өзінің Жолдауларында білім саласына айрықша көңіл бөліп, еліміздің жарқын болашағы білікті де парасатты жастардың қолында екенін назардан тыс қалдырған емес.
Басқа
Мақала
Басқа
Барлық оқушылар келесіге қабілетті: Қауіпсіздік ережелерді біледі, қимыл қозғалыс реттілігін сақтай алады. Түрлі жаттығулардың әдіс тәсілін және ережелерін түсінеді Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті: Оқушылар жұппен және топпен тиімді жұмыс істей алады, арнайы спорттық қимыл қозғалысын әрекетін орындай алады. Кейбір оқушылар келесіге қабілетті: Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, допты жоғарындан түсірмей қимыл қозғалыс дәлдігін сақтай отырып, ойнай алады.
Аттестаттау материалдары
Тәрбие сағаты
4 сынып
Барлық оқушылар келесіге қабілетті: Қауіпсіздік ережелерді біледі, қимыл қозғалыс реттілігін сақтай алады. Түрлі жаттығулардың әдіс тәсілін және ережелерін түсінеді Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті: Оқушылар жұппен және топпен тиімді жұмыс істей алады, арнайы спорттық қимыл қозғалысын әрекетін орындай алады. Кейбір оқушылар келесіге қабілетті: Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, допты жоғарындан түсірмей қимыл қозғалыс дәлдігін сақтай отырып, ойнай алады.
Аттестаттау материалдары
Тәрбие сағаты
4 сынып
Барлық оқушылар келесіге қабілетті: Қауіпсіздік ережелерді біледі, қимыл қозғалыс реттілігін сақтай алады. Түрлі жаттығулардың әдіс тәсілін және ережелерін түсінеді Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті: Оқушылар жұппен және топпен тиімді жұмыс істей алады, арнайы спорттық қимыл қозғалысын әрекетін орындай алады. Кейбір оқушылар келесіге қабілетті: Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, допты жоғарындан түсірмей қимыл қозғалыс дәлдігін сақтай отырып, ойнай алады.
Аттестаттау материалдары
Тәрбие сағаты
4 сынып
Барлық оқушылар келесіге қабілетті: Қауіпсіздік ережелерді біледі, қимыл қозғалыс реттілігін сақтай алады. Түрлі жаттығулардың әдіс тәсілін және ережелерін түсінеді Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті: Оқушылар жұппен және топпен тиімді жұмыс істей алады, арнайы спорттық қимыл қозғалысын әрекетін орындай алады. Кейбір оқушылар келесіге қабілетті: Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, допты жоғарындан түсірмей қимыл қозғалыс дәлдігін сақтай отырып, ойнай алады.
Аттестаттау материалдары
Тәрбие сағаты
4 сынып
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: « Environment» дегеніміз не? Оған қандай іс-әрекеттер жатады? Қоршаған орта туралы айтқан кезімізде денсаулыққа пайдалы және зиянды жақтарын қоса қарау. Жазылым бойынша: Жаттығу орындау. Қоршаған ортаға қатысты сөздерді сөйлем мағынасына қарай ағылшын тілінен аударма жасай отырып дұрыс орналастыру.
Шет тілі
Ашық сабақ
6 сынып
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: « Environment» дегеніміз не? Оған қандай іс-әрекеттер жатады? Қоршаған орта туралы айтқан кезімізде денсаулыққа пайдалы және зиянды жақтарын қоса қарау. Жазылым бойынша: Жаттығу орындау. Қоршаған ортаға қатысты сөздерді сөйлем мағынасына қарай ағылшын тілінен аударма жасай отырып дұрыс орналастыру.
Шет тілі
Ашық сабақ
6 сынып
Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады, оқушылардың дағдыларының қалыптасу және білімді меңгеру деңгейін көрсетеді, оқудағы қиындықтарды анықтап, оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына қол жеткізуге көмектеседі. Бағалаудың бұл түрі оқушылар мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді, балл не баға қоймастан оқу үдерісін түзетіп отыруға мүмкіндік береді.
Алғашқы әскери дайындық
Сабақ жоспары
4 сынып
Барлық оқушылар үшін: Әр түрлі ақпараттың түрлерін біледі. Көпшілік оқушылар үшін: Әр түрлі ақпаратты ажыратады ақпаратты сақтай алады. Кейбір оқушылар: Әр түрлі ақпараттың түрлерін көрсетеді, қолдана біледі.
Информатика
Ашық сабақ
5 сынып
Барлық оқушылар үшін: Әр түрлі ақпараттың түрлерін біледі. Көпшілік оқушылар үшін: Әр түрлі ақпаратты ажыратады ақпаратты сақтай алады. Кейбір оқушылар: Әр түрлі ақпараттың түрлерін көрсетеді, қолдана біледі.
Информатика
Ашық сабақ
5 сынып
Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады, оқушылардың дағдыларының қалыптасу және білімді меңгеру деңгейін көрсетеді, оқудағы қиындықтарды анықтап, оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына қол жеткізуге көмектеседі. Бағалаудың бұл түрі оқушылар мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді, балл не баға қоймастан оқу үдерісін түзетіп отыруға мүмкіндік береді.
Завучтарға
Баяндамалар, реферат
Барлық сыныптар
Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады, оқушылардың дағдыларының қалыптасу және білімді меңгеру деңгейін көрсетеді, оқудағы қиындықтарды анықтап, оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына қол жеткізуге көмектеседі. Бағалаудың бұл түрі оқушылар мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді, балл не баға қоймастан оқу үдерісін түзетіп отыруға мүмкіндік береді.
Завучтарға
Баяндамалар, реферат
Барлық сыныптар
Барлық оқушылар келесіге қабілетті: Қауіпсіздік ережелерді біледі, қимыл қозғалыс реттілігін сақтай алады. Түрлі жаттығулардың әдіс тәсілін және ережелерін түсінеді Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті: Оқушылар жұппен және топпен тиімді жұмыс істей алады, арнайы спорттық қимыл қозғалысын әрекетін орындай алады. Кейбір оқушылар келесіге қабілетті: Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, допты жоғарындан түсірмей қимыл қозғалыс дәлдігін сақтай отырып, ойнай алады.
Информатика
Сабақ жоспары
6 сынып
Қоршаған орта және оны ластайтын іс-әрекеттер туралы мағлұмат беремін, оқушылардың тілдік қорын дамытамын.
Шет тілі
Сабақ жоспары
6 сынып
7.C6 organize and present information clearly to others 7.R2 understand specific information and detail in texts on a range of familiar general and curricular topics 7.W1 plan, write, edit and proofread work at text level with some support on a range of general and curricular topics
Шет тілі
Сабақ жоспары
7 сынып
1
2
3