САБАҚ: Ағылшын
тілі
|
Мектеп:
|
|
Күні:
|
Оқытушының аты-жөні:
|
|
СЫНЫП: 6-сынып
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар:-
|
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
If he wins, he’ll go to the
Maldives.
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
|
Климаттың өзгеруі туралы түсіндіремін.
Шартты райлы сөйлемнің жасалу жолын түсіндіремін.
|
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
Тақырып туралы түсіне отырып, сөздік қорын
молайтады.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
First
Conditional –жасалуын түсініп, жаттығуды дұрыс
орындайды.
|
Кейбір
оқушылар:
Сөздікті қолдана отырып, оқулықтағы
суретті түсінеді.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
Алған білімдерін саралап, ағылшын тілінде
климаттың өзгеруі туралы түсінеді.
|
|
|
Негізгі
сөздер
мен тіркестер:
Tissues, destroy, melt, dissapper, change,
rise.
|
|
|
Сыныптағы
диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Оқулықтағы диалогты оқу арқылы Лиза мен
Беннің әңгімесінен Малдив аралы мен қораптағы тіндер арасындағы
байланысты білу, ажырату.
Жазылым
бойынша:
Шартты
райлы сөйлемнің жасалу жолын түсіну.
If+present simple, and will| won’t+
verb
|
|
Осыған дейінгі меңгерген
білім
|
«Look
around you» тақырыбы бойынша қоршаған орта туралы мағлұмат
алу.
|
|
Жоспар
|
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
|
Басталуы
0-3 минут
4-8
минут
|
1.Оқушылармен амандасу, кезекшілік, ауа
райы туралы сөйлеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:
«Шаттық шеңбері» әдісі.
3.Өткен сабақтағы «can», «must» топтары
сақталып, топқа бөлінеді, мүшелері.
4.Топқа қызметтері белгіленген парақша
бағалау парақтарын таратамын.
5.Алдыңғы сабақта өтілген материал бойынша
үй тапсырмасын сұраймын, өткен тақырып бойынша сөздікпен жұмыс
жасаймын.
|
Бағалау парақтары, стикерлер
|
|
Ортасы
9- 15 минут
16-23 минут
24-25 минут
26-42
минут
|
«Миға
шабуыл». Тақырыпты ашу үшін Мальдив аралы туралы экраннан мағлұмат
көрсетемін.
-Мальдив
аралы қайда орналасқан?
-Арал
климатының өзгеру ерекшелігі неге қауіпті?
Диалогті
оқып, жаңа сөздерді табады. Сөздікпен жұмыс жасайды.
Сергіту
сәті.
Шартты
райлы сөйлемнің жасалу жолын түсініп, жаттығу орындайды.
«The Earth needs
you» тақырыбында постер қорғау.
|
АКТ, схема,
оқулық
Флипчарт, стикер
|
|
Аяқталуы
43-45 минут
|
Оқушылар
сабақ соңында кері байланыс жазып, сабақ туралы өз ойларын
білдіреді. Үйге тапсырма: Диалогты оқу және
3-жаттығу.
|
Стикерлер,
оқулық
|
|
Қосымша ақпарат
|
|
Саралау
–Көбірек қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Анағұрлым қабілетті
оқушыларға
жаттығуларды
күрделендіруді қалай
|
Бағалау -Оқушылардың
Үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКT байланыстары
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
Тақырыпқа қатысты қосымша
материалдар дайындап, жоспарыма өзгеріс енгізіп
отырамын.
|
Критериалды бағалау қолдандым.
|
Қазақ
тілі және орыс тілі пәндерімен байланыс бар. Бейнебаян көрсетіп
отырамын.
|
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен
жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?
Мен
берілгенуақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Өз
сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға жазыңыз. Сол
жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің
сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
Оқушылар жаңа тақырыпты
және грамматикалық тақырып «Шартты райды» толық
түсінді.
.
|
|
Қорытынды бағамдау .
Қандай
екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1.Сөздікпен жұмыс жасағанда кезде әр топқа
бөлек-бөлек парақ таратып сөздікті қаншалықты жаттағандарын тексеру
және екі топ бір-бірінің жұмысын тексеруі табысты болды.
2.Сәйкестендіру тесті.
Қандай
екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1.Критериалды бағалау әдісі.
2. «Миға
шабуыл» әдісі бойынша тақырыпты ашу.
Сабақ
барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды жетілдіруге ненің көмектесетін білдім?
1.Топ
болып жұмыс істеу оқушыларға өте қызықты болды.
|