
Жағалбайлы Райхан Оспанқызы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 8 материал
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау
1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
2.2.1.6 екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерге арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу
Барлық оқушылар:Екі-үш амалдан тұратын, жақшалы және жақшасыз өрнектердің арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтай алады, олардың мәнін табады
Көптеген оқушылар:Өрнектерді өздігінен құрастыра алады,семантикалық картадағы өрнектердің мәнін сәйкестендіреді.
Кейбір оқушылар:Белгісіз сандарды табу арқылы жақшалы және жақшасыз өрнектерді өздігінен құрастырып,орындалу тәртібін дәлелдей алады.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,
дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады.
Барлық оқушылар білуге тиісті:
Тақырып туралы қосымша мәліметтер біледі.
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:
Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс
Кейбір оқушылар білуге тиіс:
Ережемен жұмыс істей алады
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
3 сынып
6.Т/Ж3.Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау
Оқушылардың барлығы :өлеңдегі негізгі ойды түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі: әртүрлі тәсілдер арқылы терең түсінгендегінін көрсету үшін мәтіндерді қолданады;
Берілген тапсырмалар бойынша өз пікірін басқа пікірлермен салыстырады.
Оқушылардың кейбіреуі: тақырыптар мен оның мағынасын ашады және бір-бірімен байланыстырады, астарлы мағынаны ажыратады.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
6 сынып
а) білімдік - анықтауыш туралы білім деңгейін көтеру, тереңдету;
ә) дамытушылық - түрлі әдістермен оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, өзіндік шығармашылыққа баулу;
б) тәрбиелік - ұжымшылдыққа, нақтылыққа тәрбиелеу.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
) Білімділік
Өлең - көркемөнер туындысы. Көркем бейнелер: киік, Бетпақ дала, ақынның оз тұлғасы, ақын көтерген проблемалар. Табиғат әсерін, ақын қатынасын күшейту үшін қолданылған соз айшықтары. Бетпақдала, киік туралы танымдық мәліметтер. Жаңа ұғымдар, атаулар: шөп атаулары, Бетпақдаладағы тіршілік, ақын өмірінің оған байланысты өлеңнің идеялық мәні: экологиялық, географиялық, биологиялық, эстетикалық, поэзиялық таным.
ә) Тәрбиелік. Отан сүйгіштікке, тіл, сөз өнерін және табиғатты қадірлеп, қастерлей білуге, адамгершілікке тәрбиелеу
б) Дамытушылық - шығармашылық жұмыстар арқылы ойлау қабілетінің дамуына, тіл байлығының артуына ықпал жасау; өз бетінше зерттеу, талдау жұмыстарына машықтанып, түйінді ой, өзіндік пікір қалыптастыруына жол ашу;
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
6 сынып
– Жазушының өмірінен қысқаша мағлұмат бере отырып, шығарманы талдау. Авторлық позицияны таныту.Кейіпкер бейнесін ашу. Білім , білік дағдыларын арттыру.
ә) дамытушылық - жазушы тілін зерттеу, тіл көркемдігін таныту, оқушыларды өз бетінше іздену жұмысын жасауға жетелеу, ойлау , сөйлеу , есте сақтау қабілеттерін дамыту.
б) тәрбиелік – адамгершілік қасиеттерге баулу,
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
6 сынып