|
Сабақтың тақырыбы: Дыбыс үндестігі 23-29 жаттығу |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады. |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Тақырып туралы қосымша мәліметтер біледі. |
|||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ережемен жұмыс істей алады |
||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
|||||||||
|
Жоспар |
||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Қызығушылықты ояту «Ғажайып алаң» ойыны |
Таныстыры лым, суреттер. |
||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 1-топ 24-жаттығу 2-топ 25-жаттығу 26,27-жаттығулар Оқушылар жұпта топта орындайды. 28-жаттығуды жұпта орындау Өлеңді оқы. Ол,оны сөздері қай сөздің орнына қолданылып тұрғанын айт. Кестемен жұмыс. Айтылуы жазылуы көлүг жүг түйеғұс |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
||||||||
|
Сергіту сәті |
Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік. Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік. Қолды создық, басты бұрдық – екі деп, Қозғалыспен әрбір адам жетіледі. Алға, артқа қарадық та – үш дедік. Тағы жаңа жаттығулар істедік. Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып, Отырайық көңілді енді марқайтып. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
||||||||
|
Аяқталуы |
Топтарға тапсырма 1-топ: Тақырып бойынша сурет салу 2-топ: Тақырып бойына коллаж 3-топ: Тақырып аясында мысалдар жазу |
Берілген тапсырманы орындайды |
||||||||
|
Үйге тапсырма: 29-жаттығу,ереже жаттау. 22-бетте. |
||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
|||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
БББ кестесі
|
|||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дыбыс үндестігі
Дыбыс үндестігі
|
Сабақтың тақырыбы: Дыбыс үндестігі 23-29 жаттығу |
Мектеп: |
|||||||||
|
Күні: |
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады. |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Тақырып туралы қосымша мәліметтер біледі. |
|||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ережемен жұмыс істей алады |
||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
|||||||||
|
Жоспар |
||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Қызығушылықты ояту «Ғажайып алаң» ойыны |
Таныстыры лым, суреттер. |
||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 1-топ 24-жаттығу 2-топ 25-жаттығу 26,27-жаттығулар Оқушылар жұпта топта орындайды. 28-жаттығуды жұпта орындау Өлеңді оқы. Ол,оны сөздері қай сөздің орнына қолданылып тұрғанын айт. Кестемен жұмыс. Айтылуы жазылуы көлүг жүг түйеғұс |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
||||||||
|
Сергіту сәті |
Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік. Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік. Қолды создық, басты бұрдық – екі деп, Қозғалыспен әрбір адам жетіледі. Алға, артқа қарадық та – үш дедік. Тағы жаңа жаттығулар істедік. Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып, Отырайық көңілді енді марқайтып. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
||||||||
|
Аяқталуы |
Топтарға тапсырма 1-топ: Тақырып бойынша сурет салу 2-топ: Тақырып бойына коллаж 3-топ: Тақырып аясында мысалдар жазу |
Берілген тапсырманы орындайды |
||||||||
|
Үйге тапсырма: 29-жаттығу,ереже жаттау. 22-бетте. |
||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
|||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
БББ кестесі
|
|||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз














