Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінін идеясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінін идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
6.Т/Ж3.Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау Оқушылардың барлығы :өлеңдегі негізгі ойды түсінеді. Оқушылардың көпшілігі: әртүрлі тәсілдер арқылы терең түсінгендегінін көрсету үшін мәтіндерді қолданады; Берілген тапсырмалар бойынша өз пікірін басқа пікірлермен салыстырады. Оқушылардың кейбіреуі: тақырыптар мен оның мағынасын ашады және бір-бірімен байланыстырады, астарлы мағынаны ажыратады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: Қазақ әдебиеті

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Абайды оқы ,таңырқа!

Күні:

Сынып: 6-сынып

Мектеп:Қ.Шайменов атындағы ЖОББМ

Мұғалімнің аты-жөні: Жағалбайлы Р.О.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінін идеясы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

6.Т/Ж3.Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы :өлеңдегі негізгі ойды түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі: әртүрлі тәсілдер арқылы терең түсінгендегінін көрсету үшін мәтіндерді қолданады;

Берілген тапсырмалар бойынша өз пікірін басқа пікірлермен салыстырады.

Оқушылардың кейбіреуі: тақырыптар мен оның мағынасын ашады және бір-бірімен байланыстырады, астарлы мағынаны ажыратады.


Бағалау критерийлері

-Абайдың өлеңін оқиды және түсінеді, басқа шығармалармен салыстырады:

-Жақсы мен жаманды ажыратады.

-Өлеңнің тәрбиелік мәнін түсінеді, көзқарасын білдіреді.

Құндылықтарды дарыту

Адамгершілік,төзімділік,еңбекқорлық,адалдық

Пәнаралық байланыстар

Музыка,информатика.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, электрондық оқулық,кесте ,стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Алдыңғы білім

«Ғылым таппай мактанба» өлеңінің жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

  1. ¥йымдастыру кезеңі. Сәлемдесу

  2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін ой шақыру кезеңі

Суреттерге қарап отырып, сабақтың тақырыбын болжайды. Сабак тақы рыбымен, оқу мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстырылады.

  1. «Сөзді тап» ойыны

Бір оқушы ортаға шығып, тақырыпқа байланысты сөздерді дене кимылы арқылы көрсетеді. Қалған оқушылар оның дене қимылына қарап, сабақтың такырыбын болжап табады.

  1. Топқа бөлу

«Талап», «Еңбек», «Терең», «Ой»


Дұрыс жауап берген оқушыны мадақтау.



Сабақтың ортасы

5. Қызығушылықтарын ояту

Электрондық оқулықтан «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі тыңдалады

6.Тапсырмалар

1) Жүппен, топпен жүмыс

Оқушылар алдымен жүппен орындайды, кестені топпен акылдаса отырып толтырады.

  1. Қанагат, рақым, цүмарлану, гибратлі сөздерінің синонимдерін табыңдар.

  2. Өлеңнен антоним сөздерді табыңдар.

  3. Өлеңнің кұрылысына талдау жасандар.

4.Кестені толтырыңдар.

«Ғылым таппай мақтанба»

Бес асыл іс

Бес дүшпан

1.


2.


3.


4.


5.





Дескриптор:

-өлең мазмұнын түсінеді;

-бес асыл іс пен бес дұшпанды ажырата алады;

- өлең құрылысына талдаужасай алады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


2) Кесте толтыру

Концептуалдық кесте толтырыңдар.

Шығарма атауы

Асыл іс

Дұніттан

Тәрбиелік мэні





Қалыптастырушы бағалау. «Жарайсын!»

3) «Таңда да таста» ойыны

«Бес дұшпаннан арылу үшін не істеу керек?» Оқушылар өз жауаптарын ақ қағазға жазып, умаждап, бір-біріне лақтырады. Музыка әуені тоқтаған кезде бұрышта ілініп тұрған, өз жауаптарына сәйкес орындарға барады.


Пікір алмасады.


Өзара бағалау: бас бармақ


6- сынып Электрондық оқулық.

Кесте.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



Сабақтың соңы

3-5 минуттық эссе» жазғызу. Тақырыбы: «Адам болам десеңіз...»

Екі-үш оқушы эссесін оқиды.

«Хабарлама»әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтан түсінгендерін SMS стикерге жазып тақтаға іледі.Сабаққа белсенді қатысқан балаларды бағалаймын.



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау жұптық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.


Оқушылар бір-бірін ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Қалыптастырушы бағалау. «Жарайсын!»


. Сол арқылы кері байланыс беріледі.

Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. Электрондық оқу тыңдау үшін компьютер қолданылады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2019
1292
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі