Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 9 материал
"Озық ойлы" танымдық сайысы
770 ₸
Тусупова Роза Амангельдиновна
770 ₸
22 Қазан 2020
401
0
Абай шығармашылығынан алған білімдерін шыңдай отырып, өлеңдері мен қарасөздерінің мазмұнын меңгертуге, мағынасын аша білуге, мәнерлеп жатқа айтуға, талдауға бейімдеу;
Қазақ әдебиеті
Сыныптан тыс жұмыс
5 сынып
"Озық ойлы" танымдық сайысы
770 ₸
Тусупова Роза Амангельдиновна
770 ₸
22 Қазан 2020
356
0
Абай шығармашылығынан алған білімдерін шыңдай отырып, өлеңдері мен қарасөздерінің мазмұнын меңгертуге, мағынасын аша білуге, мәнерлеп жатқа айтуға, талдауға бейімдеу;
Қазақ әдебиеті
Сыныптан тыс жұмыс
5 сынып
"Озық ойлы" танымдық сайысы
770 ₸
Тусупова Роза Амангельдиновна
770 ₸
22 Қазан 2020
372
0
Абай шығармашылығынан алған білімдерін шыңдай отырып, өлеңдері мен қарасөздерінің мазмұнын меңгертуге, мағынасын аша білуге, мәнерлеп жатқа айтуға, талдауға бейімдеу;
Қазақ әдебиеті
Сыныптан тыс жұмыс
5 сынып
"Озық ойлы" танымдық сайысы
770 ₸
Тусупова Роза Амангельдиновна
770 ₸
22 Қазан 2020
352
0
Абай шығармашылығынан алған білімдерін шыңдай отырып, өлеңдері мен қарасөздерінің мазмұнын меңгертуге, мағынасын аша білуге, мәнерлеп жатқа айтуға, талдауға бейімдеу;
Қазақ әдебиеті
Сыныптан тыс жұмыс
5 сынып
Ш.Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңі
770 ₸
Тусупова Роза Амангельдиновна
770 ₸
14 Желтоқсан 2018
4073
0
Сабақ мақсаты Оқушылар: Шығарма бойынша жазылған әдеби сын -пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазады. Бағалау критерийі Шығарма бойынша жазылған әдеби сын -пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жаза алады. Тілдік мақсаттар Оқушылар қолдана алады: Шығарма бойынша әдеби сын- пікір жазудың ерекшелігін таниды; Ауызша шығарма туралы өз көзқарастарын басқа сын -пікірлермен салыстыра бағалайды ; Жазылым жұмысында шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазады. Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар: әдеби сын, пікір,қысыр кеңес, құнарлы пікір, табанды бол, екі жүзді әрекет. Менің ойымша... Менің байқауымша... Шығармадағы жайында былай ойлаймын... Ақынның суреткерлік шеберлігі мына жолдардан анық байқалады: Ойымды қорыта келе:
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
8 сынып
Абайдың қара сөздері
770 ₸
Тусупова Роза Амангельдиновна
770 ₸
14 Желтоқсан 2018
2805
4
Оқу бағдарламасына сілтеме А/И1. Әдеби шығарманың композициясы 6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау Сабақтың мақсаты Шығарманың композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызын түсіндіру Бағалау критерийлері  Қарасөздердегі эпизодтардың маңыздылығын біледі  Негіздеме жасап сөйлей алады. Тілдік мақсаттар Оқушылардың жатқа оқу дағдысын қалыптастыру; Сұрақтарға нақты жауап беруге дағдыландыру; Шығарманың мазмұнын композициялық тұрғыдан талдауды үйрету. Сабақта қамтылатын құндылықтар Өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік,құрмет Пәнаралық байланыс Қазақстан тарихы, денетәрбиесі, география АКТ қолдану дағдылары Ғаламтордан бейнебаяндарды пайдалану, презентациямен жұмыс Осыған дейін меңгерілген білім
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
6 сынып
Астана қаласы-мәдениет орталығы
770 ₸
Тусупова Роза Амангельдиновна
770 ₸
14 Желтоқсан 2018
717
0
Сабақтың тақырыбы Астана қаласы-мәдениет орталығы Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Мәтіндерге салыстырмалы анализ жасау Сабақтың мақсаты Ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру Бағалау критерийлері • Мәтіндегі ауызекі сөйлеу стиліне тән белгілерді анықтайды. • Стиль түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы танып, салыстырады. Сабақта қамтылатын құндылықтар Құрметтеу: оқушылардың жұптық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру; Пәнаралық байланыс Өнер, Музыка АКТ қолдану дағдылары Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады Осыған дейін меңгерілген білім Астана-өнер ордасы
Қазақ тілі
Ашық сабақ
6 сынып
Мәтіннің түрлері
770 ₸
Уалиева Асел Жомартовна
770 ₸
08 Қараша 2018
3401
2
Мақсаты: Оқушыларды мәтіннің түрлерімен таныстыру. Мәтін түрлерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін ұғындыру. Тірек сызба арқылы мәтін құрауға үйрету. Байланыстырып сөйлеу дағдысын және сөздерді қолдану ерекшелігі арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту. Табиғатты зерделей білуге, қорғауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ әдістері: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрнекілік, талдау, шығармашылық – ізденушілік әдістері. көрнекілігі: суреттер, интерактивті тақта, тірек - сызба, оқулық. Сабақ барысы І. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушыларды үш топқа бөлу. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. 197 - жаттығу. Мәтінге жоспар құру керек. Алдымен әр топтан бір - бір оқушы мәтінді кезектесіп, тізбектеле оқиды. Сосын әр топ өздерінің құрған жоспарларын оқиды. ІІІ. Өткен сабақты бекіту. Сұрақ – жауап: - Мәтін дегеніміз не? - Мәтіннің қандай бөліктері болады? - Мәтіндегі сөйлемдердің орындарын ауыстырып айтуға бола ма? ІV. Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
Қазақ тілі
Ашық сабақ
2 сынып
Ж.Жабаев "Ленинградтық өренім" өлеңі
770 ₸
Тусупова Роза Амангельдиновна
770 ₸
24 Қырқүйек 2018
1429
0
Оқушыларға Жамбылдың өмірі мен шығармашылығы туралы білім алады, тілін дамытады, ой- өрісін кеңейтеді. « Ленинградтық өренім» өлеңінің шығу тарихымен таңысады. Дамытушылық: Өлеңді мәнерлеп оқыта отырып, оқушылардың тіл мәдениетін, сөз байлығын, сөздік қорын, көркем шығармашылық қабілеттерін дамыту. Сатылай кешенді талдау технологиясының элементтерін қолдануды білу. Тәрбиелік: оқушыларға Жамбыл Жабаевтің өлеңінің мазмұнын, тақырыбы мен негізгі ойын меңгеріп, бойына қазақ халқына, қазақ тіліне деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастырады және эстетикалық патриоттық алады.
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
9 сынып