
Қыдырманова Алтынхан Нуретовна
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 10 материал
Білім – болашақ бағдары, кез-келген маман даярлайтын оқу орынның басты міндеттерінің бірі – жеке тұлғаның құзіреттілігін дамыту. Құзірет – арнаулы сынып оқушыларының жеке және қоғам талаптарын қанағаттандыру мақсатындағы табысты іс-әрекетіне қажетті білім дайындығына әлеуметтік тапсырыс. Құзыреттілік –арнаулы сынып оқушыларының әрекет тәсілдерін жан-жақты игеруінен көрінетін білім нәтижесі.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
3 сынып
8-ші түрдегі коорекциялық мектепте математикаға оқытудың әдістемесі 20 ғасырдың 30 жылдарында қалыптаса бастады.
Ресейде 8-ші түрдегі коорекциялық мектептің негізін қалаушылар А.Н. Грабаров, Е.В.Герьев,Н.В.Чехов және т.б. айтуынша математика ақыл-ойы кем балаларға санаудың тек практикалық тәсілдерін беруі тиіс деген. Олардың айтуынша, математикаға оқыту балалардың әртүрлі қабілеттеріне байланысты жекешеленген болуы тиіс және оқушыларға қызықты және таныс яғни нақты материалдарымен берілуі керек деп есептеген.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
1 сынып
Қазіргі кезеңде арнайы білім беру саласындағы әлемдік білім кеңістігіне ұмтылуға байланысты жасалынып жатқан талпыныстар жан-жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастыруды талап етеді.Сондықтан оқушылардың дербестігін және танымдық қабілеттерін дамытып,өмірдің жаңа жағдайларын пайдалана білуге үйретудің қажеттілігі туындайды. Соңғы жылдары зиатында ауытқуы бар балалардың танымдық қабілеттерін дамыта– түзету (коррекциялық) жұмыстарының, сондай – ақ арнайы мамандарды дайындаудың өзекті мәселелерінің бірі болып отыр.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Барлық сыныптар
Бұл сабақ зиятында ауытқуы бар 4 арнаулы сынып оқушыларына математика пәніне арналған.
Математика
Сабақ жоспары
4 сынып
ХХ ғ басында дәрігерлер мен психологтардың бай тарихи тәжірибесі, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытудың ұйымдастыру және мазмұны мәселесіне әртүрлі ыңғайда келу мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған білім беру мекемесін құруға себеп болды.
Соңғы 10 жылда мүмкіндігі шектеулі балаларды арнайы оқыту мен тәрбиелеудің ұйымдастыру формасы мен әдістерін жүзеге асыру мақсатында мамандардың күші белсендендірілді.
Физиолог, психолог, дефектолог, педагогтардың бақылауы негізінде 1 сынып балаларының арасында жаңа жағдайға бейімделуі қиын, жалпы мектеп бағдарламасын аздап немесе мүлде меңгермейтіндері кездеседі. Олар оқу темпін игермейді, белгілі уақыт аралығында бағдарлама материалын меңгере алмайды. Оқуда қиындық көретін балалар саны өсуде.
Қандай да бір себептермен оқудағы қиындық жалпы мектептің бастауыш, сынып оқушыларының 15 – 40 % кездеседі, үлгермейтін оқушылардың 50%, көбіне церебральды – органикалық түрдегі балалар.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Барлық сыныптар
Математика – көмекші мектептегі негізгі пәндердің бірі болғандықтан, осы мақсатқа жетуде айырықша орын алады. Ақыл-ойы кем оқушыларын қажырлыққа, байқампаздыққа, ықыластылыққа, логикалық ой-өрістің дамуына, ойды дәл жеткізуге дағдыландыратын математика сабағы болып табылады
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
1 сынып
Бұл сабақ зиятында ауытқуы бар 3 арнаулы сынып оқушыларына арналған.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
3 сынып
Бұл баяндама "Зиятында ауытқуы бар балалардың сөздік қорын молайту" туралы қысқаша мәлімет берілген.
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
3 сынып
Бұл сабақ зиятында ауытқуы бар оқушыларға "Айналадағы әлем" пәніне арналған сабақ жоспары.
Коррекциялық мектеп
Сабақ жоспары
3 сынып
Бұл сабақ зиятында ауытқуы бар бастауыш сынып оқушыларына сауат ашу пәніне арналған
Коррекциялық мектеп
Сабақ жоспары
1 сынып