Көмекші мектеп оқушыларына математиканы оқытудың ерекшеліктері
Материал туралы қысқаша түсінік
8-ші түрдегі коорекциялық мектепте математикаға оқытудың әдістемесі 20 ғасырдың 30 жылдарында қалыптаса бастады.
Ресейде 8-ші түрдегі коорекциялық мектептің негізін қалаушылар А.Н. Грабаров, Е.В.Герьев,Н.В.Чехов және т.б. айтуынша математика ақыл-ойы кем балаларға санаудың тек практикалық тәсілдерін беруі тиіс деген. Олардың айтуынша, математикаға оқыту балалардың әртүрлі қабілеттеріне байланысты жекешеленген болуы тиіс және оқушыларға қызықты және таныс яғни нақты материалдарымен берілуі керек деп есептеген.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Жариялаған:
Қыдырманова Алтынхан НуретовнаСайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
