Көмекші мектеп оқушыларына математиканы оқытудың ерекшеліктері
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Көмекші мектеп оқушыларына математиканы оқытудың ерекшеліктері
Материал туралы қысқаша түсінік
8-ші түрдегі коорекциялық мектепте математикаға оқытудың әдістемесі 20 ғасырдың 30 жылдарында қалыптаса бастады.
Ресейде 8-ші түрдегі коорекциялық мектептің негізін қалаушылар А.Н. Грабаров, Е.В.Герьев,Н.В.Чехов және т.б. айтуынша математика ақыл-ойы кем балаларға санаудың тек практикалық тәсілдерін беруі тиіс деген. Олардың айтуынша, математикаға оқыту балалардың әртүрлі қабілеттеріне байланысты жекешеленген болуы тиіс және оқушыларға қызықты және таныс яғни нақты материалдарымен берілуі керек деп есептеген.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.11.2018
2561
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













