Жиренбаева Гаухар Оналбаевна
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 5 материал
Геометриямен байланысты мамандықтар
Жиренбаева Гаухар Оңалбайқызы
18 Қараша 2025
32
Геометриямен байланысты мамандықтар. Әрине, бізге математика барлық жерде қажет: автобуста, дүкенде, үйде және мектепте. Алайда, тек геометрия қажет мамандықтар кездеспейді. Сәулетші Менің ойымша, ең" геометриялық мамандық " – сәулетші. Сәулет-бұл кеңістікті, уақытты ұйымдастырумен айналысатын және кез-келген кеңістіктік міндеттерді, ғимараттар мен құрылыстарды жобалау, салу өнерін шешетін адам қызметінің ең жан-жақты салаларының бірі. Инженер Тағы бір маңызды мамандық – инженер. Инженер (фр. ingénieur, лат. ingenium-қабілет, тапқырлық) - техникалық білімі бар маман, мақсатқа жетудің материалдық құралының архитектурасы және оның функционалдық қасиеттері, осы құралды (өнімді) жасау тәсілі (технологиясы) туралы ақпаратты жасаушы, сондай-ақ құралдың өзі және мақсаттың материалдық іске асырылуы және өнімді дайындауға басшылық пен бақылауды жүзеге асырушы.
Математика
Баяндамалар, реферат
Барлық сыныптар
Пайыздар біздің өмірімізде
Жиренбаева Гаухар Оңалбайқызы
18 Қараша 2025
63
Пайыз (процент) дегеніміз қандай да болсын санның жүзден бір үлесі , % белгісімен таңбаланады. «Процент» латынныңpro centum деген сөзінен шыққан, ол дәлме-дәл аударғанда «жүзден» дегенді білдіреді. Проценттер тұтас нәрсенің бөліктерін өзара оңай салыстыруға мүмкіндік береді, есептеулерді оңайлатады. Сондықтан да өте көп таралған. Ресейде процент термині XVIII ғасырдың аяғында басталды. Ұзақ уақыт «пайыз» деген термин тек ғана 100 рубльден пайда немесе шығынды болды. Пайыз тек сауда және ақша мәмілелерде қолданды. Содан соң оның қолдану аймағы кеңейді. Қазіргі уақытта пайыздар шаруашылық және қаржылық есептеу, статистика, ғылым мен техникада қолданылады.Пайыздар Ежелгі Римде кең таратылған болды.Римдіктер әрбір жүздікке берілген қарыз ақшаны пайыз деп есептеді.
Математика
Ғылыми жұмыстар
7 сынып
Геометрияның пайда болу тарихы.
Жиренбаева Гаухар Оңалбайқызы
18 Қараша 2025
70
"Геометрия" сөзі гректің "гео" — жер және "метрия" — Өлшем сөздерінен шыққан. Ежелгі мәдениеттер өздерінің күнделікті өмірінің ажырамас бөлігі ретінде геометрияның едәуір мөлшерін практикалық өлшем ретінде және храмдар, сарайлар мен азаматтық құрылыс салу үшін әртүрлі түрлердің формаларын бөлу және біріктіру ережелері ретінде білді. Күнделікті практикалық мақсаттары үшін адамдар "тегіс" жерде өмір сүрді. "Түзу сызық" тығыз тартылған арқан болды және шеңберді бекітілген нүктенің айналасында сызу арқылы салуға болады.
Математика
Мақала
7 сынып
«Халық дәстүрі – асыл қазына»
Жиренбаева Гаухар Оңалбайқызы
03 Сәуір 2025
157
Бұл тәрбие сағаты қазақ халқының салт-дәстүрлерін дәріптеуге, жас ұрпақтың ұлттық құндылықтарға деген құрметін арттыруға бағытталған. Іс-шара барысында оқушылар халқымыздың әдет-ғұрыптары, тәрбиелік мәні зор дәстүрлермен танысып, ұлттық нақыштағы суреттер, мақал-мәтелдер, нақыл сөздер арқылы білімдерін жетілдіреді. Сабақта оқушылар үш топқа бөлініп («Тұлым», «Тұмар», «Жеті қазына»), дәстүрлер бойынша сұрақтарға жауап береді. Сондай-ақ, «Бесікке салу», «Тұсау кесу», «Ашамайға мінгізу» секілді дәстүрлерге тоқталып, олардың мән-маңызын талдайды. Іс-шараның тәрбиелік мәні жоғары: ұлттық рухты оятып, отбасы құндылықтарына, туған жерге деген сүйіспеншілікті арттырады. Сабақтың соңында оқушылар бата беріп, ұлттық дәстүрлерді ұмытпай, жаңғыртып отыру керектігін түйіндейді.
Басқа
Ашық сабақ
5 сынып
Математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда тиімді инновациялық әдіс-тәсілдер.
Жиренбаева Гаухар Оңалбайқызы
28 Наурыз 2025
237
Бұл мақалада математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған тиімді инновациялық әдіс-тәсілдер қарастырылады. Функционалдық сауаттылық – білім алушылардың алған білімдерін күнделікті өмірде тиімді қолдана білу қабілеті. Оқытудың заманауи әдістерін пайдалану оқушылардың логикалық ойлауын, есеп шығару дағдыларын және пәнге деген қызығушылығын арттырады. Мақалада белсенді оқыту әдістері, проблемалық оқыту, жобалық жұмыс және цифрлық технологияларды қолдану сияқты тәсілдерге ерекше назар аударылады. Бұл әдістер оқушылардың өз бетінше ойлауын дамытып, практикалық дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді.
Математика
Мақала
5 сынып