Карабалина Диана Адилевна
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 6 материал
Өзгеріске ұшырау (трансформация) және тігін бұйымдарды сәндеу (киім, аксессуарлар, бижутериялар).
Карабалина Диана Адилевна
08 Ақпан 2025
74
Өзгеріске ұшырау (трансформация) және тігін бұйымдарды сәндеу (киім, аксессуарлар, бижутериялар).
Технология
Презентация
7 сынып
Материалдар мен құралдарды дайындау
Карабалина Диана Адилевна
08 Ақпан 2025
225
7.2.2.1-Тігін машинасының жұмысында ақауларды анықтау және жөндеу. 7.1.6.2-Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану және олардың тиімді біріктірілуі мен өңделу мүмкіншілігін анықтау. 7.1.6.3-Өңдеу тігін материалдары мен сәндік әшекей бұйымдарының жіктелуін және сипаттамасын анықтау, салыстыру.
Технология
Сабақ жоспары
8 сынып
Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған құрал-жабдықтар
Карабалина Диана Адилевна
08 Ақпан 2025
318
Құрал- жабдықтарды ылғалды – жылумен (үтікпен) өңдіру (үтік, тігін машинасы жабдығы, қауіпсіздік шарасын сақтауды біледі. Қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіз тәсілдерін, еңбек гигиенасының ережелермен танысады.
Технология
Сабақ жоспары
5 сынып
Адалдық – ардың ісі.
Карабалина Диана Адилевна
08 Ақпан 2025
227
Оқушыларды адалдыкка, жауапкершілікке баулимын болашак өмірде адалдықпен пен жауапкершіліктің ара-жігін ажыратуды түсіндіре-мін; Осы касиеттерді баланың бойына дарытып, дамытамын.
Сынып жетекші
Сабақ жоспары
6 сынып
Көркем еңбек 6 сынып §19. Материалдарды, құралдар мен жабдықтарды таңдау және дайындау
Карабалина Диана Адилевна
08 Ақпан 2025
88
6.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу мен пайдаланудың тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау 6.2.2.1-Тігін машинасын қалыпты күйге келтіруді білу және орындау
Технология
Басқа
6 сынып
Өнертапқыш тапсырмаларды қолдана отырып, оқушылардың шығармашылығын қалыптастыру.
Карабалина Диана Адилевна
08 Ақпан 2025
223
Андатпа Автор мақала шеңберінде оқушының шығармашылық қабілетін дамыту өнертапқыштыққа апаратын жол деп баяндайды. Алдымен танымдық қызығушылықты дамыту аясында шәкірттерін қалдықтан жаңа зат жасауға бағыт беріп, бағыттаушы рөлін атқарған. Әр аяқталған жұмыс соңында оқушыларды саралауға үйреткен. Сабақ барысында мақсатқа сай берілген тапсырмаларды топпен, жұппен, жеке жұмыс жасау арқылы өнертапқыштыққа баулыған. Оңтайлы тәжірибесінде жаңа технологияны тиімді қолдана білгені анық көрінеді. Сонымен қатар сабақта ойын арқылы оқушының логикалық қабілетін, белсенділігін, қызығушылығын арттырады. Өнертапқыштыққа бағытталған ойын барысында ізденімпаздығы, коммуникативті құзыреттілігін артады, шығармашылық қабілеті дамиды. Сабақ оқушының ақыл-ойына күш түсірмей, ойын түрінде өткізіледі деп ой түйеді. Бұл пән еңбекке, ізденімпаздыққа үйретеді деп оңтайлы тәжірибесімен бөліседі. Түйін сөздер: шығармашылық, өнертапқыштық, әдіс-тәсілдер, оңтайлы тәжірибе, қолөнер.
Технология
Мақала
6 сынып