Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
Полатбековна Динара Қолданушы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 26 материал
10 сынып Алгебра Қоғамдық бағыт 2 тоқсан ТЖБ
250 ₸
250 ₸
18 Желтоқсан 2024
134
7
2-ТОҚСАН БОЙЫНША АЛГЕБРА ЖӘНЕ АНАЛИЗ БАСТАМАЛАРЫ ПӘНІНЕН ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Оқушының аты-жөні:________________________ сыныбы: 10 « »
І нұсқа
2-ТОҚСАН БОЙЫНША АЛГЕБРА ЖӘНЕ АНАЛИЗ БАСТАМАЛАРЫ ПӘНІНЕН ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Оқушының аты-жөні:________________________ сыныбы: 10 « »
ІІ нұсқа
Алгебра
Барлық материалдар
10 сынып
10 сынып Алгебра Қоғамдық бағыт 2 тоқсан бжб№2
250 ₸
250 ₸
18 Желтоқсан 2024
68
0
ІІ тоқсан Алгебра БЖБ №4
Оқушының аты – жөні:____________________________________ 10 « » сынып. Күні:
«Ықтималдық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау»
І – нұсқа
ІІ тоқсан Алгебра БЖБ №4
Оқушының аты – жөні:____________________________________ 10 « » сынып. Күні:
«Ықтималдық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау»
ІІ – нұсқа
Алгебра
Барлық материалдар
10 сынып
8 сынып Алгебра 2 тоқсан ТЖБ
250 ₸
250 ₸
18 Желтоқсан 2024
72
0
Оқушының аты – жөні: _________________________________Сынып: 8 « » Күні:
ІІ тоқсан ТЖБ. Алгебра
І нұсқа
Тапсырма:
Оқушының аты – жөні: _________________________________Сынып: 8 « » Күні:
ІІ тоқсан ТЖБ. Алгебра
ІІ нұсқа
Тапсырма:
Алгебра
Барлық материалдар
8 сынып
8 сынып Алгебра 2 тоқсан бжб№2
250 ₸
250 ₸
18 Желтоқсан 2024
137
0
Оқушының аты-жөні: Сыныбы:8 « » Күні:
«КВАДРАТ ТЕҢДЕУЛЕР» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
I-нұсқа
Оқушының аты-жөні: Сыныбы:8 « » Күні:
«КВАДРАТ ТЕҢДЕУЛЕР» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
II-нұсқа
Алгебра
Барлық материалдар
8 сынып
9 сынып Алгебра 2 тоқсан тжб
250 ₸
250 ₸
16 Желтоқсан 2024
161
2
2-ТОҚСАН БОЙЫНША АЛГЕБРА ПӘНІНЕН ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Оқушының аты-жөні:________________________ сыныбы: 9 « »
І нұсқа
2-ТОҚСАН БОЙЫНША АЛГЕБРА ПӘНІНЕН ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Оқушының аты-жөні:________________________ сыныбы: 9 « »
ІІ нұсқа
Алгебра
Барлық материалдар
9 сынып
9 сынып Алгебра 2 тоқсан бжб№2
250 ₸
250 ₸
16 Желтоқсан 2024
161
6
«Тізбектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқушының аты-жөні:________________________ сыныбы: 9 « »
І нұсқа
«Тізбектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқушының аты-жөні:________________________ сыныбы: 9 « »
ІІ нұсқа
Алгебра
Барлық материалдар
9 сынып
9 сынып Алгебра 2 тоқсан Бжб№1
250 ₸
250 ₸
16 Желтоқсан 2024
53
0
«Тізбектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқушының аты-жөні:________________________ сыныбы: 9 « »
І нұсқа
«Тізбектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқушының аты-жөні:________________________ сыныбы: 9 « »
ІІ нұсқа
Алгебра
Барлық материалдар
9 сынып
7 сынып Алгебра 2 тоқсан ТЖБ
250 ₸
250 ₸
16 Желтоқсан 2024
150
3
Оқушының аты – жөні: _________________________________Сынып: 7 « » Күні:
ІІ тоқсан ТЖБ. Алгебра
І нұсқа
Тапсырма:
1. Егер у = функциясының графигі А (1; – 4) нүктесінен өтсе k коэффициен-тінің мәнін табыңыз [1 балл]
А) 4 В) 1 С) – 1 Д) – 4
2. у =-4/7 х-12 функциясының абсцисса осімен қиылысу нҥктесінің координатасын табыңыз: [1 балл]
А) (-21; 0) В) (-1/21;0) С) (1/21;0) Д) (21; 0)
3. (0; 3) нүктесінен өтетін және y = –5x функциясының графигіне параллель болатын функцияны формуламен жаз. [3 балл]
4. Социологтар мектептің 20 білім алушысынан ө
Алгебра
Барлық материалдар
7 сынып
7 сынып Геометрия 2 тоқсан бжб
250 ₸
250 ₸
16 Желтоқсан 2024
137
1
І тоқсан Геометрия БЖБ №2
Оқушының аты – жөні:____________________________________ 7 « » сынып. Күні:
«ҮШБҰРЫШТАР» бөлімі бойынша жиынтық бағалау»
І – нұсқа
І тоқсан Геометрия БЖБ №2
Оқушының аты – жөні:____________________________________ 7 « » сынып. Күні:
«ҮШБҰРЫШТАР» бөлімі бойынша жиынтық бағалау»
ІІ – нұсқа
Геометрия
Барлық материалдар
7 сынып
7 сынып Алгебра 2 тоқсан бжб№2
250 ₸
250 ₸
16 Желтоқсан 2024
453
6
ІІ тоқсан Алгебра БЖБ №4
Оқушының аты – жөні:________________________________________ 7 « » сынып: Күні: «СТАТИСТИКА ЖӘНЕ МӘЛІМЕТТЕРДІ ТАЛДАУ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау»
Орындау уақыты: 20 минут І – нұсқа
Оқыту мақсаты:
7.3.3.2 нұсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептеу
7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі түрінде көрсету
Тапсырма:
1. Ғылыми жобалар сайысына қатысушылар тақырыптары бойынша 8 секцияға іріктелді.
50 қатысушының секцияларға таралуы жиілік кестесі түрінде берілді.. 2 балл
Секциялар 1 2 3 4 5 6 7 8
Жиілік 3 4 5 12 8 6 3
2. Кестеде қыркүйек айында жарыққа шыққан 9 фильмнің орталық кинотеатрда неше рет көрсетілімде болғаны келтірілген. Ең танымал фильмнің салыстырмалы 2 балл
жиілігін табыңыз.
Нұсқалық 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Жиілік 5 3 6 12 11 8 5 4 6
3. 7-сыныптың оқушылары қанша үй жануарын ұстайтыны
Алгебра
Барлық материалдар
7 сынып
7 сынып Алгебра 2 тоқсан бжб№1
250 ₸
250 ₸
16 Желтоқсан 2024
80
0
ІІ тоқсан Алгебра БЖБ №3
Оқушының аты – жөні:_______________________________________ 7 « » сынып. Күні:
«Функция. Функцияның графигі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау»
Орындау уақыты: 20 минут І– нұсқа
1. Графиктері өзара параллель болатын функцияларды тауып, жауабын түсіндіріңіз: 2 балл
2. y=х3 функциясының графигін табыңыз: 1 балл
3. Берілген функциялардың графиктерін тап: 2 балл
А) y =-2x+4 В) y=1 2/3 + 5
Б) y=3x-3 Г)y =-0.75x+3
4. Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңдер: {█(2x+y=8@2x-y=1)┤ 5 балл
5. Табыңдар:
a) функцияның анықталу облысын табыңдар: 1) y=3x+1 2) y=x/(3x-9)
б) 5 х 3 кесіндісіндегі y= (3x-5)/2 функцияның
Алгебра
Барлық материалдар
7 сынып
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 14-САБАҚ 7- сыныптар : «Кибербуллингтің түрлері. Әр адамның қауіпсіздігі неде және сіздің әрекеттеріңіздің алгоритмі ұандай болуы керек»
450 ₸
450 ₸
08 Желтоқсан 2024
80
3
Тәрбие сағаты «Буллингтен қорған!»
Педагогтің аты-жөні:
Күні
Сынып: 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Буллингтен қорған!»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 14-САБАҚ
7- сыныптар : «Кибербуллингтің түрлері. Әр адамның қауіпсіздігі неде және сіздің әрекеттеріңіздің алгоритмі ұандай болуы керек»
Сабақтың мақсаты: «Буллинг» сөзінің мағынасын ашу, таныту;
Жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию жағдайларын алдын алу;
Сынып ұжымын силастыққа, бір-біріне қолдау көрсете білуге тәрбиел.
Қауіпсіздік мақсаты кибербуллингінің түрлерімен таныстыру және оларға дұрыс жауап беру.
Қауіпсіздік міндеті 1. Оқушыларды кибербуллинг ұғымдарымен және оның түрлерімен таныстыру.
2. Кибербуллингінің әр түрінің қауіптілігін түсіндіріңіз.
3. Кибербуллингіге тап болған кезде әрекет алгоритмін жасаңыз.
Құндылық Бірлік пен ынтымақ
Дәйексөз Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі Ұйымдастыру кезеңі
1.О
Сынып жетекші
Тәрбие сағаты
7 сынып
«Қамқор» жобасы «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» акциясы Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 13-САБАҚ 7- сыныптар : «Цифрлық диета» Челленджі: гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер етеді?
450 ₸
450 ₸
02 Желтоқсан 2024
224
9
Тәрбие сағаты «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!»
Педагогтің аты-жөні:
Күні
Сынып:
Сабақтың тақырыбы: «Қамқор» жобасы
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» акциясы
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 13-САБАҚ
7- сыныптар : «Цифрлық диета» Челленджі: гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер етеді?
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды табиғатты қорғауға, экологиялық сана-сезімді қалыптастыруға, табиғат ресурстарын тиімді пайдалануға үйрету.
Қауіпсіздік мақсаты гаджеттерден бас тартудың оқушылардың денсаулығы мен әл- ауқатына әсерін зерттеу.
Қауіпсіздік міндеті 1. «Цифрлық диета» ұғымын түсіндіріңіз.
2. Гаджеттерден уақытша бас тартудың ықтимал оң әсерлерін талқылаңыз.
3. Бір күнге гаджеттерден бас тарту бойынша эксперимент жүргізіп, нәтижелерін талқылаңыз.
Құндылық Құндылық: Бірлік пен ынтымақ
Құзыреттілік: қоғамға қызмет
Дәйексөз «Бірлігі күшті ел озады.»
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі Ұйымдастыру кезеңі
1.Оқушыл
Сынып жетекші
Тәрбие сағаты
7 сынып
6 сынып Математика 4 тоқсан БЖБ№1
250 ₸
250 ₸
27 Қараша 2024
79
0
Білім алушы:________________________________ күні ________ сынып ________
«СТАТИСТИКА. КОМБИНАТОРИКА» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
1 . Наурыз айында тоғызқұмалақ ойынынан 6-сынып оқушылары: 13, 13, 12, 13, 10, 13, 12, 10 ұпай алды . Осы ұпайлардың арифметикалық ортасын тап. [ 3 балл]
2 .Мұзайдынында мәнерлеп билеуге қатысушының алған ұпайлары: 5,4; 5,2; 5,7; 5,3; 5,5; 5,6; 5,2; 5,6. Мұзайдынында мәнерлеп билеуге қатысушының алған ұпайларының медианасын табыңдар. [2 балл]
3 .Оқушының тоқсан ішіндегі математикадан алған бағалары 5, 5, 5, 4, 3, 4, 5, 4, 5, 5. Оқушылардың осы алған бағаларының модасы қай баға? [1 балл ]
4 .Наурыз айының бірінші аптасындағы ауаның тәуліктік орташа температурасы: 3 º, 4º, 5º, 8º, 6º, 4º, 7º болды. Осы аптадағы ауаның тәуліктік орташа температурасының өзгеріс ауқымы
Математика
Басқа
6 сынып
6 сынып Математика 3 тоқсан БЖБ№3
250 ₸
250 ₸
27 Қараша 2024
96
0
Білім алушы:________________________________ күні ________ сыныбы ________
«КООРДИНАТАЛЫҚ ЖАЗЫҚТЫҚ» және «КЕҢІСТІКТЕГІ ФИГУРАЛАР» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
Білім алушы:________________________________ күні ________ сыныбы ________
I«КООРДИНАТАЛЫҚ ЖАЗЫҚТЫҚ» және «КЕҢІСТІКТЕГІ ФИГУРАЛАР» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
ІІ нұсқа
Математика
Басқа
6 сынып
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 12-САБАҚ 7- сыныптар: «Бейтаныс адамдармен қарым қатынас кезіндегі қауіпті сигналдар
450 ₸
450 ₸
25 Қараша 2024
185
1
Тәрбие сағаты «Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну»
Педагогтің аты-жөні:
Күні
Сынып:
Сабақтың тақырыбы: «Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 12-САБАҚ
7- сыныптар: «Бейтаныс адамдармен қарым қатынас кезіндегі қауіпті сигналдар
Сабақтың мақсаты: Суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру.Оқушылар үнемдеу жолдарының әдістерімен бөлісу. Оқушылардың үнем туралы түсініктерін кеңейту, Ой-өрістерін, тілдік қорын дамыту, Үнемдей білуге ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қауіпсіздік мақсаты бейтаныс адамдармен кездескенде дұрыс мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіпсіз және қауіпті мінез-құлықты ажырата білуге үйрету.
Қауіпсіздік міндеті 1. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде абай болу неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз.
2. Қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз.
3. Бейтаныс адамның күдікті мінез-құлқы жағдайында әрекет
Сынып жетекші
Тәрбие сағаты
7 сынып
«Сыбайлас жемқорлықтың алдын-алу»
250 ₸
250 ₸
10 Қараша 2024
87
0
Тәрбие сағаты «Сыбайлас жемқорлықтың алдын-алу»
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: «Сыбайлас жемқорлықтың алдын-алу»
Сабақтың мақсаты: 1. Сыбайлас жемқорлықтың мәні мен себептерін түсіндіру.
2. Сыбайлас жемқорлықтың қоғам мен экономикаға әсерін анықтау.
3. Сыбайлас жемқорлықты алдын алу жолдарын зерттеу.
4. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық нормаларды таныстыру.
Сабақтың міндеті • Сыбайлас жемқорлықтың ұлттық және халықаралық деңгейдегі механизмдерін оқу.
• Білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарын қалыптастыру.
• Жемқорлықпен күрес стратегияларын дамыту.
Оқу мазмұны 1. Сыбайлас жемқорлықтың анықтамасы және түрлері
2. Сыбайлас жемқорлықтың себептері
3. Жемқорлықпен күрес жөніндегі халықаралық тәжірибе
4. Қазақстандағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
5. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға бағытталған бағдарламалар мен жобалар
6. Кейс-стадилер: сәтті тәжірибелер және сәтс
Сынып жетекші
Тәрбие сағаты
Барлық сыныптар
15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні «Ұлттық валюта-теңге» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 10-САБАҚ 7 – сыныптар: «Менің негізгі құқықтарым мен міндеттерім»
450 ₸
450 ₸
10 Қараша 2024
526
9
Тәрбие сағаты: 15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні
Педагогтің аты-жөні:
Күні: 11.11.2024
Сыныбы: 7 «В» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: «Ұлттық валюта-теңге»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 10-САБАҚ
7 – сыныптар: «Менің негізгі құқықтарым мен міндеттерім»
Сабақтың мақсаты: Қазақстанның ұлттық ақшасына көшу тарихы, оның маңызын түсіндіру.
Қауіпсіздік мақсаты оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру.
Қауіпсіздік міндеті 1. Оқушыларды жасөспірімдердің негізгі құқықтарымен таныстыру.
2. Сақталуы керек ережелерді түсіндіріңіз.
Құқықтар бұзылған кезде әрекет ету алгоритмін жасаңыз.
Құндылықтарды дарыту ақшаның пайда болу тарихы, өз ұлттық теңгеміздің айналымға кіруі, қалай, кімдер жасағаны туралы мағлұмат беру.
Апта дәйек сөзі Тура биде туған жоқ!
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі.
1.Оқушылармен амандасу,
Мұғалім оқушыларды т
Сынып жетекші
Тәрбие сағаты
7 сынып
6 СЫНЫП МАТЕМАТИКА 3 ТОҚСАН №2 БЖБ
250 ₸
250 ₸
04 Қараша 2024
83
0
Білім алушы:________________________________ күні ________ сыныбы ________
«БІР АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢСІЗДІКТЕР» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
Білім алушы:________________________________ күні ________ сыныбы ________
«БІР АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢСІЗДІКТЕР» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
IІ нұсқа
Математика
Басқа
6 сынып
6 СЫНЫП МАТЕМАТИКА 3 ТОҚСАН №1 БЖБ
250 ₸
250 ₸
04 Қараша 2024
61
0
Білім алушы:________________________________ күні ________ сыныбы ________
«БІР АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢДЕУ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
Білім алушы:________________________________ күні ________ сыныбы ________
«БІР АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢДЕУ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
IІ нұсқа
Математика
Басқа
6 сынып
1
2