
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 92 материал
Тапсырма
1) Программаны іске қосудың дұрысын таңда
1.БАСТАУБарлық программаларPythonIDLE(Python)
2.БАСТАУБарлық программалар Python
3.БАСТАУБарлық программалар PythonБАСТАУ
4.БАСТАУ IDLE(Python) БАСТАУ
(1)
2) Төмендегі команда орындалғанда нәтижесі қандай болады?
1. print ("ush" + "burysh")________________________________________
2. print ("Arman"*5)__________________________
3. print (100+150)__________________________
(3)
3) 10+20 сандарының қосындысын шығаратын команда жаз
______________________________________________________________________________
(1)
4)Деректерді түрлеріне қарай сәйкестендір
Информатика
Барлық материалдар
6 сынып
ИНФОРМАТИКА ПӘНІНЕН 3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Python тілінде программалау» бөлімі бойынша2-ші жиынтық бағалау
Оқушының аты-жөні:___________________________________________________________
Сыныбы:6
Күні:
Оқу мақсаттары 6.3.2.1 Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;
6.3.3.1 деректер түрлерін жіктеу;
Бағалау критерийі Білім алушы
• Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады
• деректер түрлерін жіктей алады
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Өрнектің бүтін бөлігін, қалдығын есептеңіз.
(2)
2. Python-да төмендегі фигураларды экранға шығаратын программа құрастыр.
(3)
3. Тиісті қызметті орнына жаз .«Санның модулін береді», «Бөлшек санды бүтін санға айналдырады», «Санның бүтін бөлігіне дейін жуықтайды»
(2)
4. Берілген айнымалыларға type() функциясын қолдан¬саң, <class 'float'>, <class 'int'>, <class 'bool'>, <class 'str'>осы типтердің қандайтү
Информатика
Барлық материалдар
6 сынып
3-ТОҚСАН «РОБОТТАРДЫҢ ЖАРЫСЫ» БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Оқу мақсаты
5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану
5.3.3.2 роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасау
5.3.3.4 объектіні табу үшін ультрадыбыстық датчикті пайдалану
Бағалау критерийі
Білім алушы
• түс датчигінің қызметін анықтайды;
• жарыс алаңын ажыратады
• датчиктерді ажыратады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу, түсіну және қолдану
Орындау уақыты 20 минут
ТАПСЫРМА №1
Түс датчигі дегеніміз- _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ТАПСЫРМА №2
Түс датчигі қанша түсті таниды?
А) 7
Б) 4
В) 6
Г) 5
ТАПСЫРМА №3
РОБОТТЫҢ СЫЗЫҚ БОЙЫМЕН ҚОЗҒАЛУЫНЫҢ ЖАРЫС АЛАҢЫНЫҢ СЫЗБАСЫ:
А) Б) В)
ТАПСЫРМА №4
СЫЗЫҚ БОЙЫМЕН РОБОТТАР ҚАТЫСАТЫН ЖАРЫС АЛАҢЫНЫҢ
Информатика
Барлық материалдар
5 сынып
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау» бөлімі бойынша 2-ші жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue (континю), break (брик), else (элс));
8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру;
Бағалау критерийі Білім алушы
• break (брик)цикл операторыныңжұмысын біледі
• else (элс)цикл операторының жұмысын біледі
• continue (континю), break (брик) цикл басқару нұсқаулығының жұмысын біледі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Программа коды қандай нәтиже беретінін жаз
(3)
2. Программа коды қандай нәтиже береді?
(3)
3. Программа коды қандай нәтиже беретінін жаз
____________________________
____________________________
____________________________
____________________________
____________________________
(3)
4. Программа коды қандай нәтиже беретінін жаз
Информатика
Барлық материалдар
8 сынып
3- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Веб-жобалау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты Web-парақшаларды әзірлеуде HTML-тегтерін қолдану
Web-парақшаларды жасауда CSS қолдану
10.4.2.4 Веб-бетте мультимедиа нысандарын енгізу үшін HTML тегтерін қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• HTML-тегтері мен CSS қолдану арқылы web- парақшаларды әзірлейді
• HTML-тегтерін қолданып веб-бетке мультимедиа нысандарын қояды
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
1. Төменде берілген кодқа қарап веб-парақша мазмұнын салыңыз.
2. Берілген кесте құратын код үзіндісін толықтырыңыз. «Аты» және «Жасы» кестедегі тақырып қатарларын қосатын код жазыңыз.
<table>
<tr>
<td>Арман</td>
<td>25</td>
</tr>
</table> <table>
3. Футбол туралы қызықты мәліметтер жөнінде сайтқа сілтеме жасайтын кодты толықтырыңыз.
<a ="http://faktiler.kz">Фудбол туралы қызықты мәліметтер</a>
Информатика
Барлық материалдар
10 сынып
«Біз – сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 17-САБАҚ10–сыныптар: «Жалған ақпаратты, оның ішінде желіде таратқаны үшін жауапкершілік»
Барлық пәндер
Барлық материалдар
10 сынып
Қоғам үшін бастысы – тәуелсіздік, адам үшін- бас бостандығы және уайым- қайғысыз өмір. Оның кепілі – заң. Тәуелсіздік төрімізден орын алған қоғамымыздағы ең басты құндылық – адам бостандығы. Адам және адамзаттың құқықтары мен бас бостандықтарын қамтамасыз ету және қорғау – конституциялық заңдылықтың басты талабы. Қазақстанда салауатты өмір салтына қол жеткізудегі, денсаулықты сақтау мен нығайтудағы басты міндеттердің бірі- бала құқығын қорғау, зорлық зомбылыққа қарсы күрес жүргізу. Зорлық – зомбылық құқықта «Бір адамның екінші бір адамға, оның жеке басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және психикалық ықпал жасауы» делінген.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Кестелер (2 сабақ) 10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)- тегтерін қолдану
HTML тілінде кестелер жасауға арналған тегтердіқолданады
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу."Таңғы комплимент" тренингі
Мақсаты:Сабақбасталғандажағымдыахуалқалыптастыру.
Өткізубарысы:
1. Балаларшеңбергетұрып, бір-бірінетаңғы комплимент айтады (мысалы, "Бүгін сен кереметкөрініптұрсың!").
2. Комплименттітыңдаған бала алғысайтуы керек.
Нәтиже:Балалардаөзарасыйластыққалыптасады.
Үй тапсырмасын тексеру
Қызығушылықтыояту: «HTML кестесіқайжердеқолданылады?» сұрағыарқылы ой қозғау.
Информатика
Барлық материалдар
10 сынып
Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (4 сабақ)
10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)-
тегтерін қолдану
Информатика
Барлық материалдар
10 сынып
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта қолайлыпсихологиялық атмосфера құру.
"Мен қандай бағдарлама немесе құрылғымын?"
Мақсаты: Өз ойын жеткізу қабілетін және сыни ойлауды дамыту.
Нұсқаулық:
1. Әр оқушы өзіне компьютерлік құрылғы немесе бағдарлама таңдайды (мысалы, принтер, браузер, текстік редактор).
2. Басқаларға сұрақ қоя отырып, оның қандай бағдарлама/құрылғы екенін табуға тырысады. (Мысалы: "Сен интернетпен жұмыс істейсің бе?", "Сен басып шығарасың ба?").
Информатика
Барлық материалдар
10 сынып
3 -ТОҚСАНБОЙЫНШАЖИЫНТЫҚБАҒАЛАУҒААРНАЛҒАНТАПСЫРМАЛАР
«Python (пайтон) программалаутіліндеалгоритмдердіпрограммалау»бөлімібойыншажиынтықбағалау
Оқумақсаты9.3.3.1 бірөлшемді массивтер пайдаланып Python программалау
тілінде программаларды жасау;
9.3.3.2 екіөлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде бағдарламаларды жасау;
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Программалық код жазу барысында бір өлшемдімассивті қолданады
•Программалық код жазу барысында екі өлшемдімассивті қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну және қолдану
Орындау уақыты20 минут
Тапсырмалар
1. Бірөлшемді массивті Python программалау тілінде таныстыру жолын көрсетіңдер
_____________________________________________________________________
(1 балл)
2. Бірөлшемді, ұзындығы N тең A[N] массиві берілген. Осы массивтегі оң элементтерін шығаратын программа коды берілген. Түсіп қалдырылған жолды толтырыңдар.
_______________________________ # массивті таныстыру
A=array(“i”)
N=int(input())
S=0
A=[0]*N
for
Информатика
Барлық материалдар
9 сынып
«Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау» бөлімі бойынша 1-ші жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 8.3.3.1 While (уайл) цикл операторын пайдалану;
8.3.3.2 For (фор) цикл операторын пайдалану ;
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue (континю), break (брик), else (элс));
Бағалау критерийі Білім алушы
• While(уайл) цикл операторыныңжұмысын біледі
• For (фор) цикл операторының жұмысын біледі
• continue (континю), break (брик) цикл басқару нұсқаулығының жұмысын біледі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Программа коды қандай нәтиже беретінін жаз
(3)
2. Программа коды қандай нәтиже береді?
(3)
3. Программа коды қандай нәтиже беретінін жаз
____________________________
____________________________
____________________________
____________________________
____________________________
(2)
4. Программа коды қандай нәтиже беретінін жаз
Информатика
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Pythonтілінде программалау» бөлімі бойынша 1-ші жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 7.3.3.1 Python (пайтон) программалау тілінде файлды оқу және жазу;
7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;
Бағалау критерийі Білім алушы
• Файлмен жұмыс кезінде Open () функциясының жұмыс режімін біледі
• Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады
• Python тілінде тармақталған алгоритмді жазады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Информатика
Барлық материалдар
7 сынып
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Pythonтілінде программалау» бөлімі бойынша 1-ші жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 6.1.2.2 IDE (ай ди и) интерфейсінің мүмкіндіктерін қолдану;
6.3.2.1 Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;
6.3.3.1 деректер түрлерін жіктеу;
Бағалау критерийі Білім алушы
• IDE (ай ди и) интерфейсінің мүмкіндіктерін қолданады
• Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады
• деректер түрлерін жіктей алады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Информатика
Барлық материалдар
6 сынып
-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Робототехника» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 5.3.4.1Робот анықтамасын тұжырымдау
5.3.4.2Роботтардың түрлерінің үлгілері және олардың қолдану салаларына мысал келтіру
5.3.4.4 Гироскопиялықдатчиктің жұмыс істеу принціпін түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Роботтардың түрлерінің үлгілері және олардың қолдану салаларын ажыратады
• Робот анықтамасын тұжырымдайды
• Датчиктің жұмыс істеу принціпін түсінеді
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Роботтың қандай түрлері бар?
1______________________________________________________________________
2______________________________________________________________________
3______________________________________________________________________
4______________________________________________________________________
5______________________________________________________________________
(5)
2. Бір уақытта беріл
Информатика
Барлық материалдар
5 сынып
Цифрлық гигиена және жеке қауіпсіздік - презентация
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
ЦИФРЛЫҚ ГИГИЕНА - презентация
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
ИНФОРМАЦИОННО КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ Рабочая тетрадь 1 класс
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Педагогтың аты-жөні
Күні
Сынып 9 Қатысушылар саны Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы: Бірөлшемді массивте деректерді енгізу және шығару
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.3.3.1- бірөлшемді массивтер пайдаланып Python программалау
тілінде программаларды жасау
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:
Тізімге деректерді енгізу түрлері мен операторларын анықтау;
Көптеген оқушылар:
Массивке деректерді енгізу операторларын салыстыру;
Кейбір оқушылар:
Массивке деректерді енгізу операторларын қолданып алгоритмдерді
программалау.
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт Педагогтың әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин. 1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Оқушылардың жұмыстарын ауызша мадақтау,
қолдау көрсету. 1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, ынталандыру м
Информатика
Сабақ жоспары
9 сынып
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: Мектеп:
Pythonтіліндеалгоритмдердіпрограммалау.
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы §4.1. Forциклі
Осы сабақта қолжеткізілетіноқумақсаттары 8.3.3.2forцикл операторынпайдалану;
Сабақтыңмақсаты Барлық оқушы:For циклін Python программалау тілінде қолданутәсілін анықтау;
Оқушылардың көбі: Python программалау тілінде For циклініңорындалуын талдау, қолдану;
Кейбіроқушылар:Forциклінқолданудыңмаңыздылығынбағалау.
Ойлаудағдылары Білу,түсіну,қолдану,талдау,жинақтау,бағалау.
Бағалаукритерийі - For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілінанықтайды;
- PythonпрограммалаутіліндеForциклініңорындалуынталдайды,қолданады;
- Forциклінқолданудыңмаңыздылығынбағалайды.
Тілдікмақсаттар Пәндіклексикаментерминология:
Цикл-цикл-loopҮшін-для-For
Диапазон-диапазон-RangeШексіз-бесконечный-infinite
Диалог /жазбашажұмысқа қажетті пайдалы фразалартоптамасы
1. Алгоритмді құру кезінде қайталану саны белгілі болса қандай циклқолданыла
Информатика
Сабақ жоспары
8 сынып
1
2
...
5