
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 102 материал
8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау
8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру
Информатика
Барлық материалдар
8 сынып
«Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Информатика
Барлық материалдар
9 сынып
Оқу мақсаттары 8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау
8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Алгоритм ұғымын біледі
• Алгоритм қасиеттерінің жұмысын біледі
• Программаны тестілеу ұғымын біледі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Информатика
Барлық материалдар
8 сынып
Оқу мақсаттары 7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;
Бағалау критерийі Білім алушы
• Файлмен жұмыс кезінде Open () функциясының жұмыс режімін біледі
• Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады
• Python тілінде тармақталған алгоритмді жазады
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Информатика
Барлық материалдар
7 сынып
Оқу мақсаты 6.2.2.1 Сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау,түсіндірме)
6.4.2.1 Авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру
6.4.2.2 Авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу
Бағалау критериі Білім алушы
• Құжатқа сілтемелерді,нұсқамаларды, гиперсілтемелерді қолданады
• Белгіше түрлерін ажыратады
• Сілтемелерді құруда пернелер комбинациясын қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар:
1. Сәйкестендір
Мазмұн Бұл құралдар тобы ғылыми еңбектер негізделген әдебиеттер тізімін басқаруға, тінтуірдің көмегімен қандай да бір ақпарат көзіне сілтеме қоюға мүмкіндік береді
Сілтемелер және әдебиеттер тізімі Бұл элементтер құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік береді.
Атаулар Мәтінде сурет немесе кесте атауларын сілтеме жасайтын басқару элементтерінің тобы.
2. Гиперсілтемеге көмекші сөз қою ретін анықтаңыз.
Көмекшісөзтүймесіншерту
Қою – Гиперсілтемекомандасынорындау
Көмекшісөзмәтініненгізу
Информатика
Барлық материалдар
6 сынып
Тапсырмалар
1. Көзді шаршатпау үшін......? Мәтіндегі бос орындарды толтыр
1) Мониторға дейінгі арақашықтық .................... см-ден кем болмауы керек
2) Компьютер алдындағы жұмыс ..................... минуттан аспауы тиіс.
3) Көз, мойын,арқа үшін арнайы белгіленген ....................... жиі жасап отыру қажет.
4) Экранның дәл ................................................................. қарау керек
2. Ақпараттық тасымалдаушылар атауын жаз
Информатика
Басқа
5 сынып
Ия - Жоқ ойыны презентациясы
Барлық пәндер
Көрнекілік
Барлық сыныптар
Робот бағалау 20 оқушы
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Рефлексия 18 оқушыға арналған
Барлық пәндер
Көрнекілік
Барлық сыныптар
Мәтінді зерттеп, осы мәтін негізінде ехсел де ДҚ жаса
Информатика
Басқа
10 сынып
Тапсырма
1) Программаны іске қосудың дұрысын таңда
1.БАСТАУБарлық программаларPythonIDLE(Python)
2.БАСТАУБарлық программалар Python
3.БАСТАУБарлық программалар PythonБАСТАУ
4.БАСТАУ IDLE(Python) БАСТАУ
(1)
2) Төмендегі команда орындалғанда нәтижесі қандай болады?
1. print ("ush" + "burysh")________________________________________
2. print ("Arman"*5)__________________________
3. print (100+150)__________________________
(3)
3) 10+20 сандарының қосындысын шығаратын команда жаз
______________________________________________________________________________
(1)
4)Деректерді түрлеріне қарай сәйкестендір
Информатика
Барлық материалдар
6 сынып
ИНФОРМАТИКА ПӘНІНЕН 3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Python тілінде программалау» бөлімі бойынша2-ші жиынтық бағалау
Оқушының аты-жөні:___________________________________________________________
Сыныбы:6
Күні:
Оқу мақсаттары 6.3.2.1 Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;
6.3.3.1 деректер түрлерін жіктеу;
Бағалау критерийі Білім алушы
• Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады
• деректер түрлерін жіктей алады
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Өрнектің бүтін бөлігін, қалдығын есептеңіз.
(2)
2. Python-да төмендегі фигураларды экранға шығаратын программа құрастыр.
(3)
3. Тиісті қызметті орнына жаз .«Санның модулін береді», «Бөлшек санды бүтін санға айналдырады», «Санның бүтін бөлігіне дейін жуықтайды»
(2)
4. Берілген айнымалыларға type() функциясын қолдан¬саң, <class 'float'>, <class 'int'>, <class 'bool'>, <class 'str'>осы типтердің қандайтү
Информатика
Барлық материалдар
6 сынып
3-ТОҚСАН «РОБОТТАРДЫҢ ЖАРЫСЫ» БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Оқу мақсаты
5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану
5.3.3.2 роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасау
5.3.3.4 объектіні табу үшін ультрадыбыстық датчикті пайдалану
Бағалау критерийі
Білім алушы
• түс датчигінің қызметін анықтайды;
• жарыс алаңын ажыратады
• датчиктерді ажыратады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу, түсіну және қолдану
Орындау уақыты 20 минут
ТАПСЫРМА №1
Түс датчигі дегеніміз- _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ТАПСЫРМА №2
Түс датчигі қанша түсті таниды?
А) 7
Б) 4
В) 6
Г) 5
ТАПСЫРМА №3
РОБОТТЫҢ СЫЗЫҚ БОЙЫМЕН ҚОЗҒАЛУЫНЫҢ ЖАРЫС АЛАҢЫНЫҢ СЫЗБАСЫ:
А) Б) В)
ТАПСЫРМА №4
СЫЗЫҚ БОЙЫМЕН РОБОТТАР ҚАТЫСАТЫН ЖАРЫС АЛАҢЫНЫҢ
Информатика
Барлық материалдар
5 сынып
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау» бөлімі бойынша 2-ші жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue (континю), break (брик), else (элс));
8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру;
Бағалау критерийі Білім алушы
• break (брик)цикл операторыныңжұмысын біледі
• else (элс)цикл операторының жұмысын біледі
• continue (континю), break (брик) цикл басқару нұсқаулығының жұмысын біледі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Программа коды қандай нәтиже беретінін жаз
(3)
2. Программа коды қандай нәтиже береді?
(3)
3. Программа коды қандай нәтиже беретінін жаз
____________________________
____________________________
____________________________
____________________________
____________________________
(3)
4. Программа коды қандай нәтиже беретінін жаз
Информатика
Барлық материалдар
8 сынып
3- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Веб-жобалау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты Web-парақшаларды әзірлеуде HTML-тегтерін қолдану
Web-парақшаларды жасауда CSS қолдану
10.4.2.4 Веб-бетте мультимедиа нысандарын енгізу үшін HTML тегтерін қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• HTML-тегтері мен CSS қолдану арқылы web- парақшаларды әзірлейді
• HTML-тегтерін қолданып веб-бетке мультимедиа нысандарын қояды
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
1. Төменде берілген кодқа қарап веб-парақша мазмұнын салыңыз.
2. Берілген кесте құратын код үзіндісін толықтырыңыз. «Аты» және «Жасы» кестедегі тақырып қатарларын қосатын код жазыңыз.
<table>
<tr>
<td>Арман</td>
<td>25</td>
</tr>
</table> <table>
3. Футбол туралы қызықты мәліметтер жөнінде сайтқа сілтеме жасайтын кодты толықтырыңыз.
<a ="http://faktiler.kz">Фудбол туралы қызықты мәліметтер</a>
Информатика
Барлық материалдар
10 сынып
«Біз – сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 17-САБАҚ10–сыныптар: «Жалған ақпаратты, оның ішінде желіде таратқаны үшін жауапкершілік»
Барлық пәндер
Барлық материалдар
10 сынып
Қоғам үшін бастысы – тәуелсіздік, адам үшін- бас бостандығы және уайым- қайғысыз өмір. Оның кепілі – заң. Тәуелсіздік төрімізден орын алған қоғамымыздағы ең басты құндылық – адам бостандығы. Адам және адамзаттың құқықтары мен бас бостандықтарын қамтамасыз ету және қорғау – конституциялық заңдылықтың басты талабы. Қазақстанда салауатты өмір салтына қол жеткізудегі, денсаулықты сақтау мен нығайтудағы басты міндеттердің бірі- бала құқығын қорғау, зорлық зомбылыққа қарсы күрес жүргізу. Зорлық – зомбылық құқықта «Бір адамның екінші бір адамға, оның жеке басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және психикалық ықпал жасауы» делінген.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Кестелер (2 сабақ) 10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)- тегтерін қолдану
HTML тілінде кестелер жасауға арналған тегтердіқолданады
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу."Таңғы комплимент" тренингі
Мақсаты:Сабақбасталғандажағымдыахуалқалыптастыру.
Өткізубарысы:
1. Балаларшеңбергетұрып, бір-бірінетаңғы комплимент айтады (мысалы, "Бүгін сен кереметкөрініптұрсың!").
2. Комплименттітыңдаған бала алғысайтуы керек.
Нәтиже:Балалардаөзарасыйластыққалыптасады.
Үй тапсырмасын тексеру
Қызығушылықтыояту: «HTML кестесіқайжердеқолданылады?» сұрағыарқылы ой қозғау.
Информатика
Барлық материалдар
10 сынып
Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (4 сабақ)
10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)-
тегтерін қолдану
Информатика
Барлық материалдар
10 сынып
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта қолайлыпсихологиялық атмосфера құру.
"Мен қандай бағдарлама немесе құрылғымын?"
Мақсаты: Өз ойын жеткізу қабілетін және сыни ойлауды дамыту.
Нұсқаулық:
1. Әр оқушы өзіне компьютерлік құрылғы немесе бағдарлама таңдайды (мысалы, принтер, браузер, текстік редактор).
2. Басқаларға сұрақ қоя отырып, оның қандай бағдарлама/құрылғы екенін табуға тырысады. (Мысалы: "Сен интернетпен жұмыс істейсің бе?", "Сен басып шығарасың ба?").
Информатика
Барлық материалдар
10 сынып
1
2
...
6