Қысқамерзімді (сабақ) жоспары
Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (4 сабақ).
(сабақтыңтақырыбы)
|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
|
|
Педагогтіңтегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (4 сабақ) |
|
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)- тегтерін қолдану |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
|
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта қолайлыпсихологиялық атмосфера құру. Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. https://learningapps.org/watch?v=pg83b81z225
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары тұжырымдалады https://yandex.kz/video/preview/10048601957988380000 Өткенсабақты еске түсіру |
Балалар сабаққа дайындалады. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру Тапсырманы орындайды Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын, бағалау критерийін анықтайды Видеосабақты көреді |
Мақтау |
Интер белсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Білімді бекіту.
Сергіту сәті.Көз жаттығулары
|
Жұмыс парағы -қателерді тауып,санын анықтайды - тегтің атқаратын қызметін жазады Сергіту жаттығуларын орындайды -сәйкестендіру тапысрмасын орындайды - үлгіге сәйкес HTML-кодын құрастырады -интерактивті тапсырманы орындайды |
ФБ |
Жұмыс парағы, https://learningapps.org/watch?v=pm6r7kvoj25
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: "Менің хоббиім" тақырыбына веб-бетін жасаңыз Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10 - сынып. Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (4 сабақ)
10 - сынып. Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (4 сабақ)
Қысқамерзімді (сабақ) жоспары
Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (4 сабақ).
(сабақтыңтақырыбы)
|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
|
|
Педагогтіңтегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (4 сабақ) |
|
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)- тегтерін қолдану |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
|
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта қолайлыпсихологиялық атмосфера құру. Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. https://learningapps.org/watch?v=pg83b81z225
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары тұжырымдалады https://yandex.kz/video/preview/10048601957988380000 Өткенсабақты еске түсіру |
Балалар сабаққа дайындалады. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру Тапсырманы орындайды Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын, бағалау критерийін анықтайды Видеосабақты көреді |
Мақтау |
Интер белсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Білімді бекіту.
Сергіту сәті.Көз жаттығулары
|
Жұмыс парағы -қателерді тауып,санын анықтайды - тегтің атқаратын қызметін жазады Сергіту жаттығуларын орындайды -сәйкестендіру тапысрмасын орындайды - үлгіге сәйкес HTML-кодын құрастырады -интерактивті тапсырманы орындайды |
ФБ |
Жұмыс парағы, https://learningapps.org/watch?v=pm6r7kvoj25
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: "Менің хоббиім" тақырыбына веб-бетін жасаңыз Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз



















