|
Күні: 18.04 |
Мұғалім: Абдірахманова А |
|
|||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
|
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Алгоритмді әзірлеу |
|
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау 8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру |
|
|||
|
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар Программалау тілінде тапсырма модельдерін жасауды үйренеді; |
|
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі Программа жолдарын енгізуді біртіндеп үйренеді; |
|
||||
|
Кейбір оқушылар Алгоритмді программада қолданудың маңыздылығын тұжырымдау. |
|
||||
|
Бағалау критерийі |
|
|
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Шарт-условия-condition Модель-модель-model Қалдық-остаток- remainder Бөлінді-выделено- allocated Диалог /жазбашажұмысқа қажетті пайдалы фразалартоптамасы Есепті шешу кезеңдерін жазыңдар. Табиғатта және адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? Мысалдар келтір.
|
|
|||
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік |
|
|||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. |
|
|||
|
Алдыңғы оқу |
Программалауды үйренейік |
|
|||
|
Жоспар |
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурс |
|||
|
Басталуы |
І.Ұйымдастыру кезеңі * Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау . ІІ. Білімді өзектендіру
Бағалау. Ауызша кері байланыс |
Сәйкестендіру тесті ( WORDWALL бағдарламасын да) Кері байланыс беремін |
|||
|
Ортасы |
ІІІ.Жаңа материалды оқып-үйрену. «Миға шабуыл» https://www.youtube.com/watch?v=o4Vq5F8GHS4 Оқушыларға бүгінгі тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсету. Бейнеролик бойынша сұрақтар қоямын.
Сабақты бекіту. Компьютерде практикалық жұмыс орындау.
Дескрипторлар:
Тәжірибелік жұмысты аяқтау. Нәтижесін тексерту.кажеттілігіне қарай бағыт –бағдар беру. Бағалау. Ауызша мадақтау. |
Бейнеролик Оқулықпен жұмыс 121 бет 1 практикалық жұмыс Компьютерде пайтон бағдарламасында бағдарлама жазып үйренеді 117бет Кері байланыс беремін |
|||
|
Аяқталуы |
Қорытындылау «Сұрақ – жауап ».
Кері байланыс «Киіз үй» әдісі |
|
|||
|
Үйге тапсырма: тақырыпты оқып келу |
|||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Дарынды оқушы барлық тапсырманы орындайды және дискіге сақтайды.
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын Сақтау
ТҚЕ-қайталау. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? |
|
||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: |
|||
|
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет.
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгоритмді әзірлеу
Алгоритмді әзірлеу
|
Күні: 18.04 |
Мұғалім: Абдірахманова А |
|
|||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
|
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Алгоритмді әзірлеу |
|
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау 8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру |
|
|||
|
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар Программалау тілінде тапсырма модельдерін жасауды үйренеді; |
|
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі Программа жолдарын енгізуді біртіндеп үйренеді; |
|
||||
|
Кейбір оқушылар Алгоритмді программада қолданудың маңыздылығын тұжырымдау. |
|
||||
|
Бағалау критерийі |
|
|
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Шарт-условия-condition Модель-модель-model Қалдық-остаток- remainder Бөлінді-выделено- allocated Диалог /жазбашажұмысқа қажетті пайдалы фразалартоптамасы Есепті шешу кезеңдерін жазыңдар. Табиғатта және адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? Мысалдар келтір.
|
|
|||
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік |
|
|||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. |
|
|||
|
Алдыңғы оқу |
Программалауды үйренейік |
|
|||
|
Жоспар |
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурс |
|||
|
Басталуы |
І.Ұйымдастыру кезеңі * Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау . ІІ. Білімді өзектендіру
Бағалау. Ауызша кері байланыс |
Сәйкестендіру тесті ( WORDWALL бағдарламасын да) Кері байланыс беремін |
|||
|
Ортасы |
ІІІ.Жаңа материалды оқып-үйрену. «Миға шабуыл» https://www.youtube.com/watch?v=o4Vq5F8GHS4 Оқушыларға бүгінгі тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсету. Бейнеролик бойынша сұрақтар қоямын.
Сабақты бекіту. Компьютерде практикалық жұмыс орындау.
Дескрипторлар:
Тәжірибелік жұмысты аяқтау. Нәтижесін тексерту.кажеттілігіне қарай бағыт –бағдар беру. Бағалау. Ауызша мадақтау. |
Бейнеролик Оқулықпен жұмыс 121 бет 1 практикалық жұмыс Компьютерде пайтон бағдарламасында бағдарлама жазып үйренеді 117бет Кері байланыс беремін |
|||
|
Аяқталуы |
Қорытындылау «Сұрақ – жауап ».
Кері байланыс «Киіз үй» әдісі |
|
|||
|
Үйге тапсырма: тақырыпты оқып келу |
|||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Дарынды оқушы барлық тапсырманы орындайды және дискіге сақтайды.
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын Сақтау
ТҚЕ-қайталау. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? |
|
||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: |
|||
|
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет.
|
|||
шағым қалдыра аласыз

















