Алгоритмді әзірлеу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Алгоритмді әзірлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау 8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 18.04


Мұғалім: Абдірахманова А


Сынып: 8

Қатысқандар саны

қатыспағандар саны



Сабақтың тақырыбы

Алгоритмді әзірлеу


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру


Оқу нәтижелері



Барлық оқушылар

Программалау тілінде тапсырма модельдерін жасауды үйренеді;


Оқушылардың басым бөлігі

Программа жолдарын енгізуді біртіндеп үйренеді;


Кейбір оқушылар

Алгоритмді программада қолданудың маңыздылығын тұжырымдау.


Бағалау критерийі

  • Программалау кезінде мәселенің қойылымын анықтайды;

  • Программалауда мәселені дұрыс қойып программа кодын жазу;

  • Программа құрылымы үшін мәселені қалыптасттырудың маңыздылығын тұжырымдайды.


Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология:

Шарт-условия-condition Модель-модель-model Қалдық-остаток- remainder Бөлінді-выделено- allocated

Диалог /жазбашажұмысқа қажетті пайдалы фразалартоптамасы

Есепті шешу кезеңдерін жазыңдар.

Табиғатта және адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? Мысалдар келтір.

  1. Прогаммалау кезінде мәселенің қойылу кезеңін дұрыс анықту, тұжырымдау қаншалықты маңызды?


Құндылықтар

Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік


АКТ дағдысын қолдану

Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.


Алдыңғы оқу

Программалауды үйренейік


Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурс

Басталуы











І.Ұйымдастыру кезеңі

* Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау .

ІІ. Білімді өзектендіру

Бағалау. Ауызша кері байланыс



Сәйкестендіру тесті

( WORDWALL бағдарламасын да)


Кері байланыс беремін

Ортасы










ІІІ.Жаңа материалды оқып-үйрену.

«Миға шабуыл»


https://www.youtube.com/watch?v=o4Vq5F8GHS4


Оқушыларға бүгінгі тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсету.


Бейнеролик бойынша сұрақтар қоямын.

  • Күнделікті өмірде жүріп жатқан белгілі бір циклдік процесті бірден тоқтата салуға бола ма? Қандай мысалдар келтіруге болады?

  • Программа орындалу кезінде тиісті нәтижеге жеткеннен соң цикл жұмысын тоқтату үшін не істеу керек?










Сабақты бекіту. Компьютерде практикалық жұмыс орындау.

Дескрипторлар:

  • Программа кодын анықтайды;

  • Программада жіберілген қателерді анықтайды;


Тәжірибелік жұмысты аяқтау. Нәтижесін тексерту.кажеттілігіне қарай бағыт –бағдар беру.

Бағалау. Ауызша мадақтау.




Бейнеролик





















Оқулықпен жұмыс 121 бет









1 практикалық жұмыс



Компьютерде пайтон бағдарламасында бағдарлама жазып үйренеді


117бет







Кері байланыс беремін

Аяқталуы










Қорытындылау

«Сұрақ – жауап ».

  1. Алгоритм деген не?

  2. Алгоритмнің қандай түрлері бар?


Кері байланыс

«Киіз үй» әдісі




Үйге тапсырма: тақырыпты оқып келу

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Дарынды оқушы барлық тапсырманы орындайды және дискіге сақтайды.


Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?






Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын

Сақтау




ТҚЕ-қайталау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу

мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.04.2025
146
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі