Материалдар / 10 сынып тәрбие сағаттары қмж 3 тоқсан
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

10 сынып тәрбие сағаттары қмж 3 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
«Біз – сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 17-САБАҚ10–сыныптар: «Жалған ақпаратты, оның ішінде желіде таратқаны үшін жауапкершілік»
Авторы:
09 Ақпан 2025
152
3 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:


Сынып жетекші:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Біз – сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

17-САБАҚ10–сыныптар: «Жалған ақпаратты, оның ішінде желіде таратқаны үшін жауапкершілік»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға сыбайлас жемқорлықтың қоғамға тигізер зияны туралы түсінікберу;Әділеттілік, адалдық, жауапкершілік құндылықтарын қалыптастыру;

Құндылықтарды дарыту

Қоғамдық тәртіпке, заңға бағыну және шынайы ақпарат тарату мәдениетін үйрету.

Апта дәйексөзі

«Талап бар жерде тәртіп бар»

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі

(10 минут)











Негізігі бөлім

25мин















Сабақтың соңы

10мин


  • Оқушылармен амандасу.

  • Тақырыпты хабарлау.

  • Мақсатпен таныстыру.

Тақырыпқа кіріспе:

  • «Сыбайлас жемқорлық» ұғымының түсіндірмесі (қысқаша анықтама).

  • Сыбайлас жемқорлықтың салдары (мысалдар арқылы түсіндіру).

  • Қазақстандағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың негізгі бағыттары (баяндамашы немесе презентация).

  1. Талқылау:

    • Сыныпты бірнеше топқа бөліп, «Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу үшін не істеу керек?» тақырыбында ой бөлісу.

    • Әр топ өз идеяларын ортаға салады.

  2. Рөлдік ойын:

    • Сыбайлас жемқорлыққа байланысты өмірлік жағдайлар талданып, дұрыс шешім табу жолдары ұсынылады.

  3. Бейнеролик көрсету:

    • Сыбайлас жемқорлықтың зияны туралы қысқаша мотивациялық бейнеролик көрсету.

  4. Адалдық құндылығы:

    • «Адалдық дүкені» жобасы туралы әңгімелеу және оның маңыздылығын талқылау.

IV. Қорытынды бөлім (5 минут)

  • Оқушылардан сабақтан алған әсерлерін сұрау.

  • Қоғамдық тәртіпке бағыну мен адалдық туралы қорытынды пікір қалыптастыру.


Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

Тақырыбы: «Жалған ақпаратты, оның ішінде желіде таратқаны үшін жауапкершілік»

Мақсаты:

  • Оқушыларға жалған ақпараттың қоғамға тигізер зиянын түсіндіру;

  • Интернетте шынайы ақпаратты бөлісудің маңыздылығын ұғындыру;

  • Қазақстан Республикасының заңнамасындағы жалған ақпарат таратуға қатысты жауапкершілік ережелерімен таныстыру.

Сабақ мазмұны:

  1. Түсіндіру:

    • Жалған ақпарат дегеніміз не?

    • Желіде таралған жалған ақпараттың қоғамға тигізер зардабы (мысалдар).

    • ҚР Қылмыстық Кодексінің 274-бабы: Жалған ақпарат тарату үшін қарастырылған жауапкершілік.

  2. Талқылау:

    • «Жалған ақпаратты әдейі немесе абайсызда таратудың айырмашылығы» туралы пікір алмасу.

    • Әлеуметтік желідегі ақпараттың шынайылығын тексеру жолдары.

  3. Қорытынды:

    • Әр оқушыдан желіде ақпаратты жауапкершілікпен пайдалану туралы пікірін сұрау.

«Ақпараттық мәдениетті сақтайық!» ұранымен сабақты аяқтау.Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды мадақтау



Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материал

дар



Стикерлер



Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағаз қиындылары

































Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:


Сынып жетекші:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Буллингтен қорған!»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

18- САБАҚ

10–сыныптар: «Онлайн ойындардың қауіптілігі және интернетке тәуелділік»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға буллингтің (қорқыту мен мазақтаудың) зияны туралы түсінік беру.

Достық қарым-қатынасты нығайтып, мектептегі қауіпсіз ортаны қалыптастыру.


Құндылықтарды дарыту

Қорғану тәсілдерін үйрету және бір-біріне қолдау көрсетуді насихаттау

Апта дәйексөзі

«Тәртіп - тәрбие бастауы»

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (5 минут)
















Негізгі бөлім

(25 минут)

Оқушылармен амандасу.

  • Сабақтың мақсаты мен тақырыбын түсіндіру.

  • «Достық пен түсіністік – біздің ұранымыз!» деген ұранды атап өту.

  1. Буллинг дегеніміз не?

    • Буллингтің анықтамасы: қорқыту, мазақтау немесе қысым көрсету әрекеттері.

    • Түрлері:

      • Физикалық (ұру, итеру);

      • Сөздік (қорлау, мазақтау);

      • Кибербуллинг (онлайн қысым көрсету).

    • Буллингтің зардаптары: психологиялық және физикалық салдары.

  2. Сұрақ-жауап:

    • «Сіз немесе таныстарыңыз буллингке тап болған жағдайлар бар ма?»

    • «Буллингтің алдын алу үшін не істеу керек?»

Бейнеролик көрсету:

    • Буллинг туралы қысқаша видео.

    • Видео бойынша талқылау.

  1. Рөлдік ойын:

    • Оқушыларды екі топқа бөліп, буллинг жағдайын сахналау (бір топ – буллингке қарсы, екінші топ – көмекші болу жолдарын көрсетеді).

  2. Буллингке қарсы күрес тәсілдері:

    • Қорықпау, сенімді адамға айту (ата-ана, мұғалім, мектеп психологы).

    • Басқаларға қолдау көрсету және достық қарым-қатынасты нығайту.

    • Мектепте және желіде этикалық нормаларды сақтау.

  3. Пікір алмасу:

    • «Біз қалай буллингсіз орта құра аламыз?» деген тақырыпта талқылау.

IV. Қорытынды бөлім (5 минут)

  • Оқушылардың сабақтан алған әсерлерін тыңдау.

  • «Буллингке жол жоқ!» ұранымен сабақты аяқтау.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

Тақырыбы: «Онлайн ойындардың қауіптілігі»

Мақсаты:

  • Онлайн ойындардағы тәуелділік пен қауіпті жағдайлар туралы түсінік беру.

  • Уақытты тиімді пайдалануды және интернеттегі қауіпсіздік шараларын үйрету.

Сабақ мазмұны:

  1. Онлайн ойындардың ықпалы:

    • Позитивті жағы: логикалық ойлау, зейінді дамыту.

    • Теріс жағы: тәуелділік, агрессия, кибербуллингке тап болу.

  2. Қауіпті факторлар:

    • Бейтаныс адамдармен байланыс (алаяқтар, зиянкестер).

    • Тұлғаның жеке мәліметтерінің таралу қаупі.

    • Денсаулыққа әсері (ұйқының бұзылуы, көру қабілетінің төмендеуі).

  3. Қауіпсіздік ережелері:

    • Белгісіз адамдармен сөйлеспеу.

    • Уақыт шектеуін сақтау (2 сағаттан артық ойнамау).

    • Тек сенімді сайттардан ойын жүктеу.

    • Ата-анамен бірге ойындарға бақылау жасау.

  4. Қорытынды:

    • Оқушылардан өз ойларын сұрау.

    • «Онлайн қауіпсіздік – біздің ортақ міндетіміз!» деп сабақты аяқтау.


Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материал

дар



Стикерлер



Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағаз қиындылары

























Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:


Сынып жетекші:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Арам мен адал, обал мен сауап – ұлтымыздың ұстанымы»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут) 19- САБАҚ 10–сыныптар: «Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға адалдық, әділеттілік, обал мен сауап ұғымдарын түсіндіру;

Жақсы мен жаманды ажырату қабілетін дамыту;


Құндылықтарды дарыту

Ұлттық құндылықтарды құрметтеуге, әділетті болуға тәрбиелеу.

Апта дәйексөзі

Әділет жолы- адал жол

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (5 минут)












Негізгі бөлім (25 минут)


  • Оқушылармен амандасу.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

  • Ұлттық ұстанымдарымыздың өмірдегі маңызы туралы қысқаша түсінік беру.

  1. «Арам мен адал» ұғымдары:

    • Арам: Құқыққа, дінге, моральға қайшы әрекеттер.

    • Адал: Ақиқатқа, әділдікке негізделген іс-әрекеттер.

  2. «Обал мен сауап» ұғымдары:

    • Обал: Жамандыққа жол бермеу, босқа ысырап қылмау.

    • Сауап: Жақсылық жасау арқылы рухани пайда табу.

  3. Мақал-мәтелдер:

    • «Адалдық – адамдық белгісі».

    • «Обал мен сауапты білмеген оңбас».

  1. Мысалдар талдау:

    • Адал еңбектің артықшылығы туралы әңгіме.

    • Обал мен ысырапты болдырмаудың жолдары.

  2. Талқылау:

    • «Қазіргі қоғамда адалдық пен әділеттілік маңызды ма?»

    • Оқушылардың өз өмірінен немесе айналасынан мысалдар келтіруі.

  3. Топтық жұмыс:

    • Сыныпты екі топқа бөліп, әр топқа сұрақ беру:

      • Бірінші топ: «Обалдан сақтану үшін не істеу керек?»

      • Екінші топ: «Адалдықтың қоғамға пайдасы қандай?»

IV. Қорытынды бөлім (5 минут)

  • «Адалдық – ұлттың рухани тірегі» деген тақырыпта оқушылардың пікірін тыңдау.

  • Қорытындылау: адал өмір сүру мен обал-сауапты сақтау – қоғамдағы тәртіп пен үйлесімділіктің негізі.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

19-САБАҚ. Тақырыбы:
«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау»

Мақсаты:

  • Оқушыларға интернеттегі жеке мәліметтерді қорғау маңыздылығын түсіндіру;

  • Әлеуметтік желідегі жеке шекараларды сақтау жолдарын үйрету.

Сабақ мазмұны:

  1. Жеке шекара дегеніміз не?

    • Жеке ақпараттар: телефон нөмірі, мекенжай, жеке суреттер, құпиясөздер.

    • Шекара бұзылуының қауіптілігі: алаяқтық, мәліметтердің таралуы, қауіп-қатер.

  2. Жеке шекараларды қорғау ережелері:

    • Жеке мәліметтерді бөтен адамдармен бөліспеу.

    • Күшті құпиясөздерді пайдалану.

    • Бейтаныс адамдардың сұрауларына жауап бермеу.

    • Құпиялылықты сақтау үшін әлеуметтік желі баптауларын тексеру.

  3. Талқылау:

    • «Интернетте шекараны сақтау неге маңызды?»

    • Оқушылардың өз тәжірибесінен мысалдар.

  4. Қорытынды:

    • Оқушылардан сабақтан алған әсерлерін сұрау.

    • «Интернеттегі қауіпсіздік – сенің жауапкершілігің!» деген ұранмен сабақты аяқтау.



Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материалдар



Стикерлер


Қауіпсіздік ережелері туралы слайдтар.

Әлеуметтік желілердегі жеке мәліметтердің қауіптері туралы бейнеролик.



Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағаз қиынды

лары

































Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:


Сынып жетекші:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні»

«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

20-САБАҚ

10–сыныптар: «Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды цифрлық әлемдегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру;

Желідегі этика мен қауіпсіздік дағдыларын дамыту;

Интернетті пайдалану кезінде саналы және сақ болуға үйрету.

Құндылықтарды дарыту

Интернетті пайдалану кезінде саналы және сақ болуға үйрету.

Апта дәйексөзі

Жасампаздық – бәрімізге өнеге

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (10 минут)












Негізгі бөлім (25 минут)



  • Сыныппен амандасу, қатысушыларды түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

  • Оқушыларға цифрлық әлемдегі қауіпсіздік маңыздылығы туралы кіріспе сөз.

  1. Цифрлық қауіпсіздік дегеніміз не?

    • Желідегі жеке мәліметтердің қауіпсіздігін сақтау.

    • Бөгде адамдардан және киберқауіптерден қорғану.

  2. Цифрлық қауіптер:

    • Кибербуллинг (онлайн қорлау).

    • Жеке мәліметтердің таралуы.

    • Алаяқтық (фишинг).

    • Вирустар мен зиянды бағдарламалар.

  1. Қауіпсіздік ережелері:

    • Жеке мәліметтерді (құпиясөздер, мекенжай, банк мәліметтері) жарияламау.

    • Тек сенімді сайттарға кіру және бейтаныс сілтемелерді ашпау.

    • Құпиясөздерді күрделі етіп жасау және жүйелі түрде ауыстыру.

    • Әлеуметтік желіде құпиялылық баптауларын тексеру.

  2. Топтық тапсырма:

    • Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топқа тапсырма беру:

      1. Қауіпсіздік бұзылған жағдайда не істеу керек?

      2. Желідегі қорқыту мен алаяқтыққа қалай қарсы тұруға болады?

    • Әр топ өз шешімдерін ортаға салады.

  3. Мысалдарды талдау:

    • Желідегі нақты жағдайлар туралы талқылау (мәселен, жеке мәліметтерді жариялап, кейін зардап шеккен адамдардың оқиғалары).

IV. Қорытынды бөлім (5 минут)

  • «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам жасау – саналы адамның таңдауы» деген қорытынды сөз.

  • Оқушыларға интернетте қауіпсіздік шараларын әрдайым есте сақтауға кеңес беру.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

20-САБАҚ. Тақырыбы:
«Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары»

Мақсаты:

  • Оқушыларға желідегі немесе шынайы өмірде өздеріне қатысты жағымсыз пікірлерге дұрыс жауап беру тәсілдерін үйрету;

  • Өзін-өзі қорғау дағдыларын дамыту және эмоционалдық тұрақтылықты нығайту.

Сабақ мазмұны:

  1. Жағымсыз пікірдің әсері:

    • Адамның көңіл-күйіне, өзін-өзі бағалауға әсері.

    • Эмоционалдық жарақаттың алдын алу маңыздылығы.

  2. Тиімді стратегиялар:

    • Елемеу: Жағымсыз сөздерге мән бермей, оны назардан тыс қалдыру.

    • Сабырлық таныту: Ашуға бой алдырмай, сабырлы болу.

    • Оң жауап қайтару: Тыныш, мәдениетті түрде жауап беру.

    • Қолдау сұрау: Жақын достарға, мұғалімге немесе ата-анаға жағдайды айту.

    • Блоктау: Әлеуметтік желіде қорлау болса, мазалаушыны бұғаттау.

  3. Талқылау:

    • «Өзіңізді қорлаған жағдайда қалай әрекет етесіз?» деген сұраққа оқушылардың пікірлерін тыңдау.

    • Желідегі және өмірдегі этика ережелерін сақтау қажеттігін талқылау.

  4. Практикалық жаттығу:

    • Оқушыларға жағымсыз пікірлерге жауап беру жағдайын ойнап көрсету.

    • Әрқайсысына тиімді стратегияны қолдануды ұсыну.

  • Оқушыларға қиын жағдайлардан қорықпай, дұрыс шешім қабылдау қажеттігі туралы кеңес беру.

  • «Әр сөзімізде сыйластық пен мейірім болсын!» деген ұранмен сабақты аяқтау.



Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материалдар



Стикерлер


Бейнероликтер, презентация,интернеттегі қауіпсіздік бойынша жадынамалар.




Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағазқиынды

лары















Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:


Сынып жетекші:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Буллингтен қорған!»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

21-САБАҚ

10–сыныптар: «Жедел қызмет телефон нөмірлері»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға буллингтің салдары мен алдын алу тәсілдерін түсіндіру;

Қорқыту мен мазақтаудан қорғану дағдыларын қалыптастыру;

Құндылықтарды дарыту

Қоғамда достар арасында сыйластық пен түсіністікке тәрбиелеу.

Апта дәйексөзі

Шығармашыл бала – ойлы бала

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (10минут)



















Негізгі бөлім (25 минут)














І. Сыныппен амандасу, қатысушыларды түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбымен және мақсаты таныстыру.

  • «Буллингке жол жоқ!» деген ұранмен бастау.

  1. Буллинг дегеніміз не?

    • Буллингтің анықтамасы: мазақтау, қорлау, психологиялық қысым көрсету.

    • Түрлері:

      • Физикалық буллинг (ұру, итеру).

      • Сөздік буллинг (мазақтау, қорлау).

      • Кибербуллинг (әлеуметтік желіде қысым көрсету).

    • Буллингтің салдары: психологиялық жарақат, оқуға деген құлшыныстың төмендеуі.

  2. Сұрақ-жауап:

    • «Сіз немесе таныстарыңыз буллингке тап болған жағдайлар бар ма?»

    • «Буллингті тоқтату үшін не істеу керек?»

Талқылау:

    • Буллингтің зардаптары мен оның алдын алу жолдары туралы пікір алмасу.

    • «Достық пен түсіністік – буллингке қарсы күш» идеясының маңыздылығын талдау.

  1. Рөлдік ойын:

    • Буллинг жағдайын сахналау және оны шешудің тиімді жолдарын көрсету.

    • Оқушылардан буллингке жауап беру стратегияларын сұрау (мысалы: елемеу, үлкендерден көмек сұрау, өзін-өзі қорғау).

  2. Қорғау тәсілдері:

    • Қорқыту немесе мазақтау жағдайында сабыр сақтау.

    • Ата-ана, мұғалім немесе мектеп психологына айту.

    • Өзгелерді қолдап, достық қарым-қатынасты нығайту.

  • Оқушылардан сабақтан алған әсерлерін сұрау.

  • «Қолдау көрсету – буллингті жеңудің басты жолы!» деген қорытынды жасау.

  • Сабақты «Сыйластық пен түсіністік әлемін бірге құрайық!» ұранымен аяқтау.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

21-САБАҚ. Тақырыбы:
«Жедел қызмет телефон нөмірлері»

Мақсаты:

  • Оқушыларға жедел қызмет нөмірлерінің маңыздылығын түсіндіру;

  • Төтенше жағдайларда дұрыс әрекет ету дағдыларын дамыту.

  1. Жедел қызмет нөмірлері:

    • 101 – Өрт сөндіру қызметі.

    • 102 – Полиция қызметі.

    • 103 – Жедел медициналық көмек.

    • 104 – Газ қызметі.

    • 112 – Бірыңғай төтенше жағдайлар қызметі.

  2. Қандай жағдайларда қоңырау шалу керек?

    • Өрт шыққанда, ұрлық болғанда, денсаулыққа қауіп төнгенде, газ иісін сезгенде.

    • Шын мәнінде көмек қажет болғанда ғана қоңырау шалу керек.

  3. Ережелер:

    • Қызмет нөмірлеріне қажетсіз немесе жалған хабарлама бермеу.

    • Оқиғаның нақты орнын, жағдайды анық әрі қысқаша түсіндіру.

    • Жедел қызмет келгенше сабыр сақтау.

  4. Практикалық жаттығу:

    • Оқушыларға әртүрлі төтенше жағдайларды ұсынып, дұрыс нөмірге хабарласуды ойнап көрсету.

Оқушыларға жедел қызмет нөмірлерін есте сақтаудың маңыздылығын түсіндіру.

  • «Жедел қызмет – сіздің қауіпсіздігіңіздің кепілі» деген ұранмен сабақты аяқтау.



Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материалдар



Стикерлер


Жедел қызмет нөмірлері туралы слайд немесе плакат.

Төтенше жағдайларға арналған мысалдар.


Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағаз қиынды

лары

















Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:


Сынып жетекші:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қауіпсіз қоғам

«Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

22-САБАҚ

10–сыныптар: «Өз құқықтарыңыз бен міндеттеріңізді білу құқықбұзушылықтардан аулақ болуға қалай көмектеседі?»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға имандылық, адамгершілік және ізгілік ұғымдарын түсіндіру;

Адамгершілік қасиеттер арқылы ізгі қоғам қалыптастыруға ықпал ету.

Құндылықтарды дарыту

Қоғамдық тәртіп пен рухани құндылықтарға тәрбиелеу;

Апта дәйексөзі

Өнерлі бала - өрге жүзер


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (10 минут)




Негізгі бөлім (25 минут)


  • Сыныппен амандасу, қатысушыларды түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

  • Оқушыларды «Имандылық – рухани тәрбие өзегі» ұранымен сабаққа ынталандыру.

  1. Мысалдарды талдау:

    • Имандылықты сақтамаудың салдары туралы нақты өмірлік оқиғалар.

    • Адамгершілік пен ізгілікті дәріптеген тұлғалардың үлгісі (Абай, Шәкәрім және т.б.).

  2. Топтық жұмыс:

    • Сыныпты екі топқа бөліп, әр топқа тапсырма беру:

      1. «Имандылықтың қоғамға әсері қандай?»

      2. «Адамгершілік құндылықтарды қалай дамытуға болады?»

  3. Пікір алмасу:

    • Әр топ өз пікірлерін ортаға салады.

    • Оқушылар имандылыққа байланысты мақал-мәтелдерді талдайды.

  • Оқушылардан сабақтан алған әсерлерін сұрау.

  • «Имандылық – адам өмірінің рухани айнасы» деген қорытынды пікірді талқылау.

  • Сабақты «Әділдік пен мейірімділік – имандылықтың айнасы» ұранымен аяқтау.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

22-САБАҚ. Тақырыбы:
«Өз құқықтарыңыз бен міндеттеріңізді білу құқықбұзушылықтардан аулақ болуға қалай көмектеседі?»

Мақсаты:

  • Оқушыларды құқықтары мен міндеттері туралы ақпараттандыру;

  • Заңды сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;

  • Құқықбұзушылықтардан аулақ болуға бағыт беру.

  1. Құқықтар мен міндеттер:

    • Құқықтар: білім алу, сөз бостандығы, қауіпсіздікке құқығы және т.б.

    • Міндеттер: заңды сақтау, қоғамдағы тәртіпке бағыну, табиғатты қорғау, салық төлеу.

  2. Құқықбұзушылық дегеніміз не?

    • Заңға қайшы әрекеттердің түрлері (ұрлық, бұзақылық, өтірік ақпарат тарату).

    • Құқықбұзушылықтың салдары (айыппұл, жазалау, беделге нұқсан).

  3. Құқықтар мен міндеттерді білудің маңызы:

    • Өз құқықтарын білген адам өзгенің де құқығын құрметтейді.

    • Міндеттерді орындау құқықбұзушылықтардың алдын алады.

  4. Талқылау сұрақтары:

    • «Құқықтарыңызды білмеген жағдайда қандай қиындықтарға тап боласыз?»

    • «Құқықбұзушылыққа жол бермеу үшін не істеу керек?»

  • Оқушыларға кейбір жағдайларды ұсынып, олардың қандай құқықтары мен міндеттері бар екенін анықтауды сұрау (мысалы: мектептегі тәртіп, қоғамдық орындардағы әрекеттер).

  • Құқықтық сауаттылықты арттыру бойынша ұсыныстар беру.

«Құқықтарыңды білсең, заңды бұзудан аулақ боласың» деген қорытынды жасау.Сабақты «Құқық пен міндет – қоғамдағы тәртіптің негізі» деген ұранмен аяқтау.



Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материалдар



Стикерлер


Қазақстан Республикасының Конституциясынан үзінділер.

Құқықтық сауаттылыққа арналған буклеттер мен слайдтар.


Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағаз қиынды

лары































Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:


Сынып жетекші:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

23-САБАҚ

10–сыныптар: «Табыстың күмәнді түрлері, қалай алаяқтардың тұзағына түспеуге болады?»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға құқықтық тәртіп пен әлеуметтік жауапкершілік маңызын түсіндіру;

Әлеуметтік жауапкершілік пен заңға бағынушылықты дамыту.

Құқықтық сауаттылықты арттыру арқылы қоғамдағы тәртіпті нығайтуға ықпал ету;

Құндылықтарды дарыту

Қоғамда мәдениеттілікке тәрбиелеу

Апта дәйексөзі

Жаңашылдық – заман талабы

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (10минут)



Негізгі бөлім (25 минут)






  • Сыныппен амандасу, оқушыларды түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

  • «Құқықтық тәртіп – бейбіт қоғам кепілі» ұранымен оқушыларды сабаққа тарту.

Құқықтық тәртіп дегеніміз не?

    • Қоғамдағы заңдарды сақтау және оны құрметтеу.

    • Құқықтық тәртіптің негізгі міндеттері: бейбітшілік, тұрақтылық және әділеттілік орнату.

  1. Әлеуметтік жауапкершілік:

    • Қоғам алдындағы міндеттер: заңға бағыну, қоршаған ортаны қорғау, салық төлеу.

    • Әлеуметтік жауапкершілік жастардың өміріндегі рөлі.

  2. Талқылау:

    • «Құқықтық тәртіпті сақтау неліктен маңызды?»

    • «Әлеуметтік жауапкершіліктің болмауы қандай салдарға алып келеді?»

  3. Мысалдарды талдау:

    • Құқықбұзушылық жағдайлары және оның қоғамға әсері.

    • Әлеуметтік жауапкершілікті жоғары ұстаған тұлғалардың үлгілері.

Оқушылардан сабақтан алған әсерлерін сұрау.

  • «Құқықтық тәртіп пен әлеуметтік жауапкершілік – өркениетті қоғамның негізі» деген қорытынды жасау.

  • Сабақты «Заңды сақтау – әр азаматтың парызы» ұранымен аяқтау.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

23-САБАҚ. Тақырыбы:
«Табыстың күмәнді түрлері, қалай алаяқтардың тұзағына түспеуге болады?»

Мақсаты:

  • Оқушыларды күмәнді табыс түрлерінен сақтандыру;

  • Алаяқтардың әрекеттерін тану дағдыларын дамыту;

  • Заңды және адал табыс табу жолдарын түсіндіру.

  1. Күмәнді табыс түрлері:

    • Желілік маркетингтің заңсыз түрлері.

    • Жалған инвестициялар мен онлайн алаяқтық.

    • Қысқа мерзімді, жеңіл табыс ұсынатын күмәнді жұмыстар.

  2. Алаяқтардың белгілері:

    • Сізге өте көп ақша ұсыну және ешқандай күш жұмсамау қажеттігі.

    • Құжаттарға қол қоюды талап ету немесе банк мәліметтерін сұрау.

    • Шұғыл әрекет етуді талап ету.

  3. Алаяқтардың тұзағынан қалай сақтануға болады?

    • Әрқашан ақпаратты тексеріңіз.

    • Ресми емес ұйымдарға және сенімсіз адамдарға жеке мәліметтеріңізді бермеңіз.

    • Заңды табыс көздерін таңдау.

    • Алаяқтыққа күдік туған жағдайда құқық қорғау органдарына хабарласыңыз.

  4. Талқылау сұрақтары:

    • «Сіз немесе таныстарыңыз алаяқтардың тұзағына түскен жағдай болды ма?»

    • «Күмәнді табыс түрлерінен қалай аулақ болуға болады?»

  • Оқушыларға алаяқтық жағдайлары сипатталған мысалдар беріп, дұрыс шешім табуды сұрау.

  • Жалған ұсыныстарды ажыратып үйренуге бағытталған жаттығулар.

  • «Тек адал еңбек қана шынайы табыс әкеледі» деген қорытынды жасау.

  • Сабақты «Алаяқтықтан аулақ бол, заңды жолды таңда!» ұранымен аяқтау.



Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материалдар



Стикерлер


Алаяқтық әрекеттер туралы мәліметтер мен бейнематериалдар.

Құқық қорғау органдарының байланыс нөмірлері.


Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағаз қиынды

лары
























Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:


Сынып жетекші:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Алғыс – ізгі ниет»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

24-САБАҚ

10–сыныптар: «Бейтаныс адамдарға жеке фотосуреттерді жіберу қауіп»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға алғыс айту мен ризашылық білдірудің маңыздылығын түсіндіру;

Қоғамдағы ізгі ниетті қарым-қатынастарды дамыту;

Алғыс айту арқылы адамдар арасындағы байланыстарды нығайтуға үлес қосу.

Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың рухани дүниесін байыту.Әлеуметтік қарым-қатынастарды жақсарту.

Тұлғаның ішкі үйлесімін қалыптастыру.Жақсы қасиеттерді бойға сіңіріп, теріс қылықтардан аулақ болуға үйрету

Апта дәйексөзі

Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің...(Б.Момышұлы)

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (10 минут)













Негізгі бөлім (25 минут)








  • Сыныппен амандасу, оқушыларды түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

  • «Алғыс айту – рухани кемелдіктің белгісі» ұранымен сабаққа кірісу.

  1. Алғыс айту ұғымы:

    • Алғыс – ризашылық білдірудің, құрмет көрсетудің белгісі.

    • Адамдар арасындағы жағымды қарым-қатынастарды нығайтудың жолы.

  2. Алғыс айтуға үйрену:

    • Ата-анамызға, мұғалімдерге, достарымызға алғыс білдірудің маңызы.

    • Қоғамдағы ізгілікті дамыту үшін ризашылық білдірудің рөлі.

  3. Талқылау:

    • «Сіз соңғы рет қашан және не үшін алғыс айттыңыз?»

    • «Алғыс білдіру қоғамға қалай әсер етеді?»

  1. Алғыс айтудың артықшылықтары:

    • Жақсы көңіл-күй мен оң энергия тарату.

    • Басқа адамдарға жағымды әсер қалдыру.

    • Қарым-қатынасты жақсарту.

  2. Пікірталас:

    • «Адамдар алғыс айтуды ұмытып кетпеуі үшін не істеу керек?»

    • «Ризашылық білдіруді әдетке айналдырудың тиімді жолдары қандай?»

  3. Топтық жұмыс:

    • Сыныпты топтарға бөліп, әр топқа алғысқа байланысты шағын сахналық көрініс дайындауды ұсыну.

  • Оқушылардан сабақтан алған әсерлерін сұрау.

  • «Алғыс – адамның ішкі мәдениетінің көрсеткіші» деген қорытынды жасау.

  • Сабақты «Ризашылық – ізгіліктің бастауы» ұранымен аяқтау.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

24-САБАҚ. Тақырыбы:
«Бейтаныс адамдарға жеке фотосуреттерді жіберу қауіп»

Мақсаты:

  • Оқушыларға жеке ақпарат пен фотосуреттерді қорғаудың маңыздылығын түсіндіру;

  • Онлайн қауіпсіздік дағдыларын дамыту;

  • Киберқорлықтан сақтанудың жолдарын үйрету.

  1. Жеке фотосуреттерді жіберудің қауіптері:

    • Фотосуреттердің теріс мақсатта қолданылуы (алаяқтық, шантаж).

    • Жеке мәліметтердің таралуы және абыройға зиян келуі.

  2. Неге бейтаныс адамдарға сенуге болмайды?

    • Интернеттегі жасырын тұлғалар.

    • Алаяқтардың мақсаттары: жеке мәліметтерді пайдалану, манипуляция жасау.

  3. Сақтық шаралары:

    • Жеке фотосуреттер мен ақпаратты тек сенімді адамдармен бөлісу.

    • Әлеуметтік желідегі қауіпсіздік баптауларын тексеру.

    • Бейтаныс адамдардың сұраныстарына жауап бермеу.

  4. Талқылау сұрақтары:

    • «Сізді немесе таныстарыңызды интернет арқылы алдаған жағдайлар болды ма?»

    • «Фотосуреттеріңізді қалай қорғауға болады?

  • Оқушылардан бейтаныс адамдардан келген қауіпті сұраныстарға дұрыс жауап беру жолдарын талқылау.

  • «Интернеттегі қауіпсіздік ережелері» атты шағын жадынама құрастыру.

  • «Интернетте жеке ақпарат пен фотосуреттерді қорғау – сіздің қауіпсіздігіңіз кепілі» деген қорытынды жасау.

  • Сабақты «Өзіңді және жақындарыңды онлайн қауіптен сақта!» ұранымен аяқтау.



Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материалдар



Стикерлер


Киберқауіпсіздік туралы бейнероликтер немесе презентация.

Әлеуметтік желідегі қауіпсіздік баптауларын түсіндіретін нұсқаулықтар.


Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағаз қиынды

лары





















Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:


Сынып жетекші:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы

«Ананың аялы алақаны» челленджі \ Отбасы құндылығы - сарқылмас қазына шеберлік сабақ

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

25- САБАҚ

10–сыныптар: «Көліктегі қауіпсіз мінез -құлық: автомобиль, автобус, пойыз, ұшақ»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға отбасы құндылықтарының маңыздылығын түсіндіру;

Отбасы мүшелері арасындағы сүйіспеншілік пен сыйластықты арттыру;

Отбасы ұғымының рухани және мәдени мәнін ұғындыру.

Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың рухани дүниесін байыту.Әлеуметтік қарым-қатынастарды жақсарту.Тұлғаның ішкі үйлесімін қалыптастыру.Жақсы қасиеттерді бойға сіңіріп, теріс қылықтардан аулақ болуға үйрету

Апта дәйексөзі

Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (10 минут)






Негізгі бөлім (25 минут)



  • Сыныппен амандасу, қатысушыларды түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

  • «Отбасы – өмірдің бастауы» ұранымен оқушыларды ынталандыру.

.Отбасы құндылықтары туралы әңгіме:

    • Отбасы – тәрбие мен мәдениет негізі.

    • Ананың рөлі: мейірім мен қамқорлықтың бейнесі.

    • Отбасы құндылықтарын сақтау жолдары.

  1. Шығармашылық тапсырма:

    • «Ананың алақаны» челленджі:

      1. Оқушыларға өз анасына немесе отбасына алғыс білдіру туралы видео немесе хат дайындау ұсынылады.

      2. Челленджді әлеуметтік желіде бөлісу (мектеп әкімшілігінің рұқсатымен).

    • "Менің отбасым – менің мақтанышым" тақырыбында қысқа эссе жазу.

  2. Талқылау сұрақтары:

    • «Отбасы құндылықтарын сақтау үшін не істеу керек?»

    • «Сіз өз отбасыңыздың қандай дәстүрлерін ерекше бағалайсыз?»

  • Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын талқылау.

  • «Ананың алақаны – әлемнің жылуы» деген қорытынды пікір жасау.

  • Сабақты «Отбасы – сарқылмас құндылық» ұранымен аяқтау.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

25-САБАҚ. Тақырыбы:
«Көліктегі қауіпсіз мінез-құлық: автомобиль, автобус, пойыз, ұшақ»

Мақсаты:

  • Оқушыларға көліктердегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру;

  • Қоғамдық және жеке көлік қолданудағы қауіпсіздік дағдыларын дамыту;

  • Апаттардың алдын алу үшін сақтық шараларын үйрету.

  1. Автомобильдегі қауіпсіздік:

    • Қауіпсіздік белдігін тағу міндеттілігі.

    • Жүргізушіні алаңдатпау.

    • Көлік тоқтамай тұрып есікті ашпау.

  2. Автобустардағы ережелер:

    • Қозғалыс кезінде тұрып тұру немесе ұстағыштарға ұстап тұру.

    • Терезеден бас пен қолды шығармау.

    • Көлік тоқтағаннан кейін ғана түсу.

  3. Пойыздағы қауіпсіздік:

    • Платформада сақ болу және белгіленген жерде күту.

    • Жүру кезінде пойыз есіктеріне жақындамау.

    • Электрлік қауіпсіздік ережелерін сақтау.

  4. Ұшақтағы қауіпсіздік:

    • Борттағы нұсқаулықтарды тыңдау.

    • Орындық белдіктерін тағу.

    • Қауіпсіздік жабдықтарының орнын білу.

  5. Талқылау сұрақтары:

    • «Көліктегі қауіпсіздік ережелерін бұзған жағдайда қандай жағдайлар болуы мүмкін?»

    • «Сіз қай ережелерді жиі сақтайсыз?»

  • Көліктегі қауіпсіз мінез-құлықтың дұрыс және бұрыс әрекеттерін анықтау үшін шағын тест өткізу.

  • Оқушылармен бірге көліктегі қауіпсіздік туралы қысқаша ереже жазу.

  • «Көліктегі қауіпсіздік – сіздің және өзгелердің өмірінің кепілі» деген қорытынды жасау.

  • Сабақты «Қауіпсіздік – бірінші орында!» ұранымен аяқтау.


Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материалдар



Стикерлер


Көліктегі қауіпсіздік ережелері жазылған буклеттер.

Қауіпсіздік тақырыбына арналған бейнероликтер.


Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағаз қиынды

лары

























Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:


Сынып жетекші:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Наурыз – жыл басы»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

26- САБАҚ

10–сыныптар: «Жасанды интеллект адамнан асып түсе ала ма, одан қорқу керек пе?»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға Наурыз мерекесінің ұлттық және мәдени маңызын түсіндіру;

Дәстүрлер мен ұлттық құндылықтарға құрмет сезімін қалыптастыру;

Наурыздың жаңару мен береке мерекесі екенін ұғындыру.

Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың рухани дүниесін байыту.Әлеуметтік қарым-қатынастарды жақсарту.Тұлғаның ішкі үйлесімін қалыптастыру.Жақсы қасиеттерді бойға сіңіріп, теріс қылықтардан аулақ болуға үйрету

Апта дәйексөзі

Ар-намыс қана тәуелсіздікке тірек бола алады

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (10 минут)






Негізгі бөлім (25 минут)


  • Оқушылармен амандасу, түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

  • «Наурыз – жаңа күн, жаңа бастама!» ұранымен сабаққа кірісу.

  1. Наурыз мерекесі туралы түсінік:

    • Наурыздың тарихы мен маңызы.

    • «Ұлыстың ұлы күні» ұғымы.

    • Мерекенің жаңару, табиғатпен үйлесім мен бейбітшілікті бейнелеуі.

  2. Дәстүрлер мен салт-жоралғылар:

    • Наурыз көже дайындау дәстүрі.

    • «Наурыз бата» беру және оның маңызы.

    • Киіз үй тігу, алтыбақан құру және ұлттық ойындар өткізу.

  3. Шығармашылық тапсырма:

    • «Наурызда отбасымызда қандай дәстүрлерді орындаймыз?» тақырыбында эссе жазу.

    • Ұлттық салт-дәстүрлерге қатысты шағын сахналық көрініс ұйымдастыру.

  • Оқушылардан Наурыз туралы әсерлерін сұрау.

  • «Наурыз – бірліктің, жаңарудың, және бейбітшіліктің мерекесі» деген қорытынды жасау.

  • Сабақты «Ұлттық дәстүрлерімізді сақтайық!» ұранымен аяқтау.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

26-САБАҚ. Тақырыбы:
«Жасанды интеллект адамнан асып түсе ала ма, одан қорқу керек пе?»

Мақсаты:

  • Оқушыларға жасанды интеллект (ЖИ) ұғымын түсіндіру;

  • ЖИ мүмкіндіктері мен шектеулерін талдау;

  • Оқушылардың жаңа технологиялар туралы сыни ойлау қабілетін дамыту.

  1. Жасанды интеллект дегеніміз не?

    • Жасанды интеллект – адамның ойлау қабілеттерін имитациялайтын технология.

    • Машина оқу, нейрондық желілер, деректерді өңдеу.

  2. ЖИ мүмкіндіктері:

    • Денсаулық сақтау, көлік, білім беру, робот техникасындағы рөлі.

    • Адамзат өмірін жеңілдетудегі артықшылықтары.

  3. ЖИ-дің қауіптері:

    • Жұмыс орындарын қысқарту.

    • Ақпаратты теріс мақсатта қолдану мүмкіндігі.

    • Жасанды интеллекттің басқарудан шығып кету қаупі.

  4. ЖИ адамнан асып түсе ала ма?

    • Шектеулері: өзіндік санасы жоқ, адам эмоцияларын түсінбеуі.

    • Адам мен жасанды интеллекттің бірлескен тиімділігі.

  5. Талқылау сұрақтары:

    • «Жасанды интеллект сіздің өміріңізде қандай рөл атқарады?»

    • «Технологиялардан қорқудың орнына, оларды қалай тиімді пайдалануға болады?»

  • Оқушылардан ЖИ-дің өмірдегі пайдалы және қауіпті тұстарын сипаттайтын тізім жасау.

  • Жасанды интеллекттің адам өмірін жақсарту жолдары туралы идеялар жинау.

  • «Жасанды интеллект – адамның жасаған құралы. Оны қалай қолдану – біздің қолымызда» деген қорытынды пікір айту.

  • Сабақты «Жаңа технологияларды игеріп, оларды жақсылыққа бағыттайық!» ұранымен аяқтау.


Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материалдар



Стикерлер


Жасанды интеллект туралы бейнероликтер немесе презентация.

Талқылау үшін дайындалған сұрақтар.


Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағаз қиынды

лары



































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі