2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 10 - сынып. Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (3 сабақ)
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

10 - сынып. Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (3 сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта қолайлыпсихологиялық атмосфера құру. "Мен қандай бағдарлама немесе құрылғымын?" Мақсаты: Өз ойын жеткізу қабілетін және сыни ойлауды дамыту. Нұсқаулық: 1. Әр оқушы өзіне компьютерлік құрылғы немесе бағдарлама таңдайды (мысалы, принтер, браузер, текстік редактор). 2. Басқаларға сұрақ қоя отырып, оның қандай бағдарлама/құрылғы екенін табуға тырысады. (Мысалы: "Сен интернетпен жұмыс істейсің бе?", "Сен басып шығарасың ба?").
Авторы:
05 Ақпан 2025
138
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (3 сабақ).

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

Веб-жобалау

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

 

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер) (3 сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)-

тегтерін қолдану

Сабақтың мақсаты

HTML кодын енгізіп, веб-бет жасай алады

Мәтінді форматтау тегтерін қолданып, мәтінді форматтай алады


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта қолайлыпсихологиялық атмосфера құру.

"Мен қандай бағдарлама немесе құрылғымын?"

Мақсаты: Өз ойын жеткізу қабілетін және сыни ойлауды дамыту.

Нұсқаулық:

  1. Әр оқушы өзіне компьютерлік құрылғы немесе бағдарлама таңдайды (мысалы, принтер, браузер, текстік редактор).

  2. Басқаларға сұрақ қоя отырып, оның қандай бағдарлама/құрылғы екенін табуға тырысады. (Мысалы: "Сен интернетпен жұмыс істейсің бе?", "Сен басып шығарасың ба?").

Үй тапсырмасын тексеру

Өткен тақырыпты қайталау.

Оқушылар сұраққа жауап береді:

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары тұжырымдалады

Балалар сабаққа дайындалады.


Мен қандай бағдарлама немесе құрылғымын? тренингіне қатысады






Сұрақтарға жауап береді


Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын, бағалау критерийін анықтайды








Мақтау






Интер белсенді тақта, презентация

Сабақтың ортасы


Жаңа материалды меңгеру

https://yandex.kz/video/preview/10048601957988380000


Топтық жұмыс "Джигсо" әдісі:

Әр топқа тапсырма беріледі: шағын мәтінді оқып, оны қалай, қандай тәсілдермен есте сақтау және қайталау керектігін ойластырып, мәтіннің мәнін түсінуге бағытталған сұрақтар жасаңыз. Оқушылар тірек сөздерді жаза алады, сызбаларды немесе кластерлерді сыза алады. Мәтінмен жұмыс істегеннен кейін топтар әрқайсысында барлық төрт топтың өкілдері болатындай етіп қайта бөлінеді. Содан кейін мұғалімнің бұйрығымен олар өз сұрақтарын кезек-кезек жазбалар мен графикалық материалдарды қолдана отырып түсіндіреді. Топтағы төрт шағын тақырыптарды түсіндіріп, талқылағаннан кейін барлығы өз орындарына оралып, микро тақырыптардан тұратын жалпы тақырыпты тағы бір рет талқылайдыБілімді бекіту.


Сергіту сәті.Көз жаттығулары




Видеосабақты көреді

Оқушылар топпен жұмыс жасайды

















Жұмыс парағы бойынша тапсыhмаларды орындайды




-интерактивті тапсырманы орындайды






-код жазады










Сергіту жаттығуларын орындайды






- тәжірибелік жұмысты орындайды

































ФБ
































Презентация,

Оқулық











Жұмыс парағы,


https://learningapps.org/watch?v=pg83b81z225


Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы:

Келесі параметрлерге сейкес «Менің хоббиім» тақырыбына веб-құжат жаса:

1. Басқа қаріпті қолданып, тақырып жазу.

2. Абзацтарға бөлінген мәтін (абзацты туралау әр түрлі болсын).

3. Сырғымалы жол қос.

Рефлексия.

Ү/т жазады.









Өз жұмыстарын бағалайды










Өзін өзі бағалау




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі