Материалдар / Әртүрлі құралдарды лақтыру

Әртүрлі құралдарды лақтыру

Материал туралы қысқаша түсінік
7.1.1.1 - кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру Төзімділік, ептілік және зейінділікті дамытуға ықпал ету Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
890
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

-

Мектеп: № 67 гимназия

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Бимаганбетов Адил Болатбекович

Сыныбы: 7 сынып


Қатысқан оқушы саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы

Әртүрлі құралдарды лақтыру

Оқу бағдарламасына сілтеме жасау

7.1.1.1 - кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру

Сабақтың мақсаттары

Төзімділік, ептілік және зейінділікті дамытуға ықпал ету

Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу.

Жетістік критерийлері

Кіші допты қашықтыққа лақтыруды біледі

Күш қаблет деңгейін анықтау,жетілдіру ді үйренеді
Ептілік, икемділікке дамыйды 

Тілдік мақсаттар


Оқушылар келесі ұғымдарды біледі және қолдана алады:

  • тактика

  • стратегия

  • алдау қозғалыстары

  • допты лақтыру

Пәнаралық байланыстар

Бұл сабақта қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәндерімен өзара пәнаралық байланыс орнатуға болады.

АКТ пайдалану дағдылары

Интербелсенді тақтада «Аңшы мен үйрек» ойыны туралы презентация көрсету

Бастапқы білім


Оқушылардың доп лақтыру және орындау техникасы туралы түсініктері бар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезендері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер


Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

Тақырыпты, сабақ барысын, бағалау критерийлерін, сабақ мақсаттарын жария ету және түсіндіру, сабақ соңындағы рефлексия туралы ескерту.

Жүгіру жолымен жеңіл жүгіру

Арнайы жүгіру жаттығулары

  1. Тізені биік сермеп жүгіру

  2. Аяқты тізеден артқа сермеп жүгіру

  3. Түзу аяқты алға сермеп жүгіру

  4. Түзу аяқты артқа сермеп жүгіру

  5. Оң жанымен секіре қозғалу

  6. Сол жанымен секіре қозғалу

  7. Оң жанымен аяқты айқастыра жүгіру

  8. Сол жанымен аяқты айқастыра жүгіру

  9. Артпен алға қарап жүгіру

  10. Жылдам жүгіру

Арнайы орында орындалатын жаттығулар

1 бастапқы қалып қол мықымда аяқ иық деңгейінде басымызды оңға, солға 4 реттен айналдырамыз

2 Б.қ аяқ иық деңгейінде қол иықта иығымызды алға, артқа,4 реттен айналдырамыз.

3Б.қ аяқ иық деңгейінде қолымызды шынтақтан ішке, сыртқа 4 рет айналдырамыз.

4. Б.қ аяқ иық деңгейінде жұмылдырығымызды алға, артқа 4 реттен айналдырамыз.

5. Б.қ аяқ иық деңгейінде қол мықымда белімізді оңға ,солға 4 реттен айналдырамыз.

6. Б.қ аяқ иық деңгейінде оң қол жоғарыда ,сол қол төменде 1,2 артқа сермейміз 3,4 қолымызды ауыстырып сермейміз.

7. Б.қ аяқ иық деңгейінде оң қол жоғарыда,сол қол мықымда 1,2 солға иілеміз 3,4 оңға иілеміз.

8. Б.қ аяқ иық деңгейінде 1артқа шалқаямыз, 2 алға иілеміз, 3отырамыз,4 Б.қ.

9 . Б.қ аяқты алшақ қоямыз 1 сол аяққа иілеміз 2 ортаға иілеміз 3 оң аяққа иілеміз 4Б.қ

10. Б.қ аяқты алшақ қоямыз қолды жанына созып алға иілеміз 1,2 оң аяққа сол қолымызды тигіземіз,3,4 сол аяққа оң қолымызды тигіземіз.

11. Б.қ қолымызды тізеге қоямыз,тіземізді оңға,солға 4 реттен айналдырамыз.

12. Б.қ 1,2 сол аяққа отырамыз 3,4оң аяққа отырамыз.


Әр іс-әрекет түрі үшін үлкен бос кеңістіктің болуы.

Үлкен бос кеңістік




Сабақтың ортасы

25 мин.


Ұлттық ойындар:

Асау мәстек

Ойын бастаушы арқанды жерден 50 см –дей биік етіп керіп байлайды да қасындағы балаларға

Былай дейді.

Ер екеніңді білейін

Ешкі сойып берейін

Тақия алсаң еңкейіп

Құламасаң теңкейіп

Ерлігіңе сенейін

Ойын шартын қабылдап ,ортаға шыққан бала:

Асау мәстек бұл болса

Үйретейін көріңіз

  • Маған таяқ беріңіз!-дейді де таяқпен арқаннан асылып жердегі тақияны іліп алуы керек.Ойынды келесі бала осылай жалғастырады.

1. Сапқа тұрғызу, ара қашықтықты өлшеу.

2. Орнынан кіші допты лақтыру тәсілін үйрету .

3. Сызық бойына 4,5 қадам жасап тоқтау.

4. Сыныпты 2 топқа бөліп 40 м қашықтықта қарама қарсы тұрып кіші допты лақтыру.

  • 5. Оқушыларды 3 топқа бөліп «Кім мықты?» жарысын өткізу.

Қалыптастырушы бағалау: Фишкалар

Залда фишкалардан алдын ала дайындалған түрлі-түсті фишкалар қойылған. Оқушылар өздерін бағалауда осы шеңберлердің ішіне орналасуы керек. Ақ түсті шеңберге барлығын жақсы орындадым деген оқушылар.

Жасыл түсті шеңберге көбіне жақсы орындадым деген оқушылар.

Көк түсті шеңберге кейбірін жақсы орындадым деген оқушылар.

Үлкен бос кеңістік.

Волейбол добы, ысқырық, конустар.


Сабақтың  соңы

5 мин.


Сабақты қорытындылау:  сабақ соңында нәтижелер қорытындыланып, не білгені, қалай жұмыс жасағандары талқыланады.

«Нысана» рефлексиясы. Оқушылар маркерлермен нысанаға қаншалықты сабақ мазмұнын меңгергендігін білдіріп нүкте қойып кетеді.

Киім ауыстыру орнына кету.

Маркерлер, фломастерлер, стикерлер

Саралау – Көбірек қолдау көрсетуді Сіз қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Дене шынықтыру сабақтарында саралық тәсілдемеге оқушылардың мүмкіндіктеріне қарай олардың дене саулығының, дене дайындығының оңтайлы деңгейіне, сондай-ақ тиісті білім, біліктер және дағдылар көлеміне қол жеткізуге мүмкіндік беретін ерекше тәсілдеме жатады.

Дене дайындығының деңгейі төмен оқушыларды қолдау үшін: допты нысанаға лақтыруды қайталау

Қабілетті оқушыларға: нысанаға допты қозғалыста лақтырып тигізу

Бағалау -Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарладыңыз?

Сабақтарда бағалауды мұғалім келесілер арқылы сабақ барысында жүзеге асырады:

Фишкалар

Залда фишкалардан алдын ала дайындалған түрлі-түсті фишкалар қойылған. Оқушылар өздерін бағалауда осы шеңберлердің ішіне орналасуы керек. Ақ түсті шеңберге барлығын жақсы орындадым деген оқушылар.

Жасыл түсті шеңберге көбіне жақсы орындадым деген оқушылар.

Көк түсті шеңберге кейбірін жақсы орындадым деген оқушылар.

Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы:

Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру;

Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу арқылы;

Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету міндетті;


Жалпы бағалау

Сабақтың жақсы екі  аспектісін көрсетіңіз   (оқытуға, үйренуге қатысты)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйренуге қатысты)?

1:

2:


Сабақ барысында сыныптың немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиындықтары туралы не анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!