Ағылшын тіліне үштілділік
туралы сараптама
Камелханова Айгерім
Камелханқызы –білімі
жоғары, еңбек
өтілі -5
жыл, педагогикалық еңбек
өтілі 5
жыл.
Педагог-модератор.
Біліктілікті көтеру
курстары:
Год
|
Место обучения
|
Тема
|
Номер
удостоверения
|
2016
|
Педагогикалық шеберлік
орталығы
|
ҚР орта білім мазмұнын
жаңарту
|
БЖ №
002272
|
2016
|
“Шығыс”
ортылығы
|
Орыс және қазақ сыныптарында
шетел тілін оқыту
|
№ 7520
|
2017
|
“Шығыс”
ортылығы
|
ТКТ
|
00137948
|
2017
|
КГУ
«Каменская средняя школа»
|
Внутришкольные курсы по образовательной программе
профессионального развития педагогических кадров в
общеобразовательных школах «Рефлексия в практике», разработанной
Центром педагогического мастерства АОО «Назарбаев Интеллектуальные
школы»
|
М
14
|
Білімнің өзі емес, оларды қалай және қайда
қолдану керектігі туралы білім қажет болғандықтан, ақпарат алу,
түсіндіру немесе жаңасын жасау сияқты дағдыларды игеру маңызды
болғандықтан, мен қабілетті
оқушылармен жұмыс істеудің келесі бағыттарын
ұсынамын:
* әлеуетті мүмкіндіктерін ескере отырып,
оқушылармен жұмыс көлемін арттыру;
* қосымша тапсырмалар есебінен жұмыс көлемін
ұлғайту;
* сабаққа күрделілігі жоғары тапсырмаларды
қосу.
Оқуға белсенді көзқарасты қамтамасыз ететін
әдістер мен жұмыс түрлері: оқушыларды интеллектуалды дамытатын,
оларды сабақта белсендіретін, мәселені өз бетінше шешуге және оны
шешуге үйрететін күрделі тапсырмаларды сабаққа
қосу.
Бұл тапсырмаларды қолдану мақсаты: оқушылардың
зияткерлік деңгейін дамыту, алған білімдерін еркін қолдана білу,
оларды түсіндіру және стандартты емес жағдайда
қолдану.
1.Оқулыққа ұқсас дидактикалық материалды өзіңіз
таңдаңыз
2. Жаттығуға қосымша тапсырмаларды өз бетінше
таңдау және оларды орындау.
3. Лингвистикалық құбылыстар арасындағы пәнаралық
байланыстарды орнату, алынған білімнің практикалық маңыздылығын
түсіну.
4.Оқушыларға жауаптардың әртүрлі нұсқаларын
іздеуге бағытталған тапсырмалар.
5. Салыстыру және салыстыру
тапсырмалары.
6.Зерттеу сипатындағы
тапсырмалар.
7. Оқушыларға тапсырмаларды орындаудың және
білімді тексерудің үнемді, ұтымды формаларын іздеуге бағытталған
тапсырмалар
8. Өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыратын
тапсырмалар.
9. Шығармашылық
тапсырмалар.
10. Оқушылардың ой-өрісін
кеңейту.
Сведения о призерах олимипиады за последние 5
лет
Іс шара
деңгейі
|
2016-2017
|
2017-2018
|
2018-2019
|
2019-2020
|
2020-2021
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
III
|
I
|
II
|
III
|
I
|
II
|
III
|
I
|
II
|
III
|
I
|
II
|
III
|
Халықаралық
|
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Республикалық
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Облыстық
|
|
|
|
|
|
|
2
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
Аудандық
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Абайханов Алан 2 орын,
Балғабаева Еркежан – 3 орын (2016-2017);
КИО интернет олимпиадасынан
ауандық деңгейде Ахметвалиева Тахмина – 3 орын
(2017-2018)
Мұхтарбекова Гүлім -1 орын,
Ахметвалиева Тахмина – 1 орын, Угланкадыр Бағжан-2орын, Угланкадыр
Мирас -3 орын. (2018-2019)
I тоқсанда ағылшын тілі пәні
бойынша білім сапасы – 68%