Материалдар / Мақала "Ұстаз болу"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мақала "Ұстаз болу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2020
234
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ағылшын тіліне үштілділік туралы сараптама


Камелханова Айгерім Камелханқызы білімі жоғары, еңбек өтілі -5 жыл, педагогикалық еңбек өтілі 5 жыл. Педагог-модератор.

Біліктілікті көтеру курстары:


Год

Место обучения

Тема

Номер удостоверения

2016

Педагогикалық шеберлік орталығы

ҚР орта білім мазмұнын жаңарту

БЖ № 002272

2016

Шығыс” ортылығы

Орыс және қазақ сыныптарында шетел тілін оқыту

7520

2017

Шығыс” ортылығы

ТКТ

00137948

2017

КГУ «Каменская средняя школа»

Внутришкольные курсы по образовательной программе профессионального развития педагогических кадров в общеобразовательных школах «Рефлексия в практике», разработанной Центром педагогического мастерства АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы»

М 14

Білімнің өзі емес, оларды қалай және қайда қолдану керектігі туралы білім қажет болғандықтан, ақпарат алу, түсіндіру немесе жаңасын жасау сияқты дағдыларды игеру маңызды болғандықтан, мен қабілетті оқушылармен жұмыс істеудің келесі бағыттарын ұсынамын:

* әлеуетті мүмкіндіктерін ескере отырып, оқушылармен жұмыс көлемін арттыру;

* қосымша тапсырмалар есебінен жұмыс көлемін ұлғайту;

* сабаққа күрделілігі жоғары тапсырмаларды қосу.

Оқуға белсенді көзқарасты қамтамасыз ететін әдістер мен жұмыс түрлері: оқушыларды интеллектуалды дамытатын, оларды сабақта белсендіретін, мәселені өз бетінше шешуге және оны шешуге үйрететін күрделі тапсырмаларды сабаққа қосу.

Бұл тапсырмаларды қолдану мақсаты: оқушылардың зияткерлік деңгейін дамыту, алған білімдерін еркін қолдана білу, оларды түсіндіру және стандартты емес жағдайда қолдану.

1.Оқулыққа ұқсас дидактикалық материалды өзіңіз таңдаңыз

2. Жаттығуға қосымша тапсырмаларды өз бетінше таңдау және оларды орындау.

3. Лингвистикалық құбылыстар арасындағы пәнаралық байланыстарды орнату, алынған білімнің практикалық маңыздылығын түсіну.

4.Оқушыларға жауаптардың әртүрлі нұсқаларын іздеуге бағытталған тапсырмалар.

5. Салыстыру және салыстыру тапсырмалары.

6.Зерттеу сипатындағы тапсырмалар.

7. Оқушыларға тапсырмаларды орындаудың және білімді тексерудің үнемді, ұтымды формаларын іздеуге бағытталған тапсырмалар

8. Өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыратын тапсырмалар.

9. Шығармашылық тапсырмалар.

10. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту.


Сведения о призерах олимипиады за последние 5 лет

Іс шара деңгейі

2016-2017

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021






I

II

III

I

II

III

I

II

III

I

II

III

I

II

III

Халықаралық


1

1













Республикалық
















Облыстық







2

1

1







Аудандық






1










Абайханов Алан 2 орын, Балғабаева Еркежан – 3 орын (2016-2017);

КИО интернет олимпиадасынан ауандық деңгейде Ахметвалиева Тахмина – 3 орын (2017-2018)

Мұхтарбекова Гүлім -1 орын, Ахметвалиева Тахмина – 1 орын, Угланкадыр Бағжан-2орын, Угланкадыр Мирас -3 орын. (2018-2019)

I тоқсанда ағылшын тілі пәні бойынша білім сапасы – 68%


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!