Оқыту және бағалау әдістерінің оқушылардың денсаулығына әсері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқыту және бағалау әдістерінің оқушылардың денсаулығына әсері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі мектеп дәстүрлі оқытудың шеңберінен әлдеқашан шығып кетті. Академиялық білімнен басқа, біз психикалық жән физикалық әл-ауқаты қамтамасыз ету сияқты маңызды міндетпен бетпе-бет келеміз. Денсаулық мәселелері білім беру үдерісінің ажырамас бөлігігіне айналуда, өйткені оқыту әдістері мен бағалау жүйелері балалардың жағдайына тікелей әсер етеді. Эмоционалдық тұрақтылық пен өзіне деген сенімділік академиялық үлгеріммен тығыз байланысты. Мұғалімдердің қолдауын және назарын сезінетін оқушылар оқу қиындықтарымен оңай күреседі және жаңа материалды жақсырақ қабылдайды. Дегенмен, тек нәтижеге бағытталған оқыту әдістері стресс пен алаңдаушылық тудыруы мүмкін. Сондықтан сыни ойлауды, шығармашылықты және өз күшіне деген сенімділікті дамытуға ықпал ететін оқыту әдісіне көшу маңызды. Интерактивті сабақтар, топтық жобалар, талқылаулар - мұнның барлығы оқушыларға тек білім алуға ғана емес, сонымен қатар өз тәжірибесімен және идеяларымен бөлісуге мүмкіндік береді. Балалар білім беру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқыту және бағалау әдістерінің оқушылардың денсаулығына әсері.

Қазіргі мектеп дәстүрлі оқытудың шеңберінен әлдеқашан шығып кетті. Академиялық білімнен басқа, біз психикалық жән физикалық әл-ауқаты қамтамасыз ету сияқты маңызды міндетпен бетпе-бет келеміз. Денсаулық мәселелері білім беру үдерісінің ажырамас бөлігігіне айналуда, өйткені оқыту әдістері мен бағалау жүйелері балалардың жағдайына тікелей әсер етеді.

Эмоционалдық тұрақтылық пен өзіне деген сенімділік академиялық үлгеріммен тығыз байланысты. Мұғалімдердің қолдауын және назарын сезінетін оқушылар оқу қиындықтарымен оңай күреседі және жаңа материалды жақсырақ қабылдайды. Дегенмен, тек нәтижеге бағытталған оқыту әдістері стресс пен алаңдаушылық тудыруы мүмкін.

Сондықтан сыни ойлауды, шығармашылықты және өз күшіне деген сенімділікті дамытуға ықпал ететін оқыту әдісіне көшу маңызды. Интерактивті сабақтар, топтық жобалар, талқылаулар - мұнның барлығы оқушыларға тек білім алуға ғана емес, сонымен қатар өз тәжірибесімен және идеяларымен бөлісуге мүмкіндік береді. Балалар білім беру процесінің құнды қатысушылары екенін сезгенінде, олардың ішкі әл-ауқаты күшейіп, бұл олардың денсаулығының оң әсер етеді.

Балаларды ағылшын тілін оқытуда тиімді тәсілдердің бірі - формативті бағалау, онда назар тек қорытынды бағаға емес, оқушының прогресіне аударылады. Мысалы, эссе немесе сабақтағы пікірталастар сияқты тапсырмалар бойынша жүйелі кері байланыс беру оқушыларға өздерінің күшті және әлсіз жақтарын түсінуге көмектеседі. Бұл стресс деңгейін төмендетеді және қателіктерді қысымыз түзетуге мүмкіндік береді.

Сонымер қатар, дифференцияланған тапсырмаларды қолдану оқушылардың жеке ерекшіліктерін ескеруге мүмкіндік береді. Мыслы, тыңдау немесе оқу жаттығуларын дайындағанда, оқушыларға әртүрлі күрделіліктегі тапсырмаларды таңдауды ұсынуға болады, бұл материалды ыңғайлы қабылдауға және алаңдаушылықты азайтуға ықпал етеді


Интерактивті жаттығулар, мысалы, рөлдік ойындар мен пікірталастар, оқушылардың еркін сөйлеуіне мүмкіндік беретін сенімді атмосфераны қалыптастыруға көмектеседі. Бұл өзіне деген сенімділікті арттырып, коммуникативтік дағдыларды нығайтуға ықпал етеді.

Маңызда элементтердің бірі – ақыл-ой жүктемесін жеңуге көмектесетін тыныс алу жаттығулары сияқты қысқа үзілістер арқылы релаксция әдістерін енгізу.

Сонымен қатар, мұғалім оқушылардан да үйрене алады. Олардың пікірлерін тыңдап, ескере отырып, біз әрбір оқушы өзін естілгенін және құнды сезінетін оқу ортасын қалыптастырамыз, сондай-ақ оқушылардың денсаулығына да зор ықпалын тигіземіз.

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Блэк, П. & Уильям, Д. (1998). Assessment and Classroom Learning. Формативті бағалау және оның оқушылардың оқуына әсері туралы маңызды зерттеу.

  2. Выготский, Л. С. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Оқытудағы әлеуметтік өзара әрекеттестік және оқушылардың дамуы.

  3. Гарднер, Говард. (1983). Frames of Mind: The Theory of Multiple Intelligences. Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен оқытудағы дифференциация





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2024
170
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі