АБАЙ ЖАҚҚАН БІР СӘУЛЕ СӨНБЕУ ҮШІН
Студент: Кульжабаева Арайлым Жандосовна
Абай-ұлы ақын, жазушы, ойшыл, дана, философ, композитор, ағартушы, қайраткер, реформатор, қазақ әдебиетіне елеулі үлес қосқан тұлға. Қазіргі таңда Абайды білмейтін қазақ, ол туралы естімеген адам бүкіл әлемде жоқ десек те қателеспеспіз. Абай өз соң бүгінгі күні көптеген әлем тілдеріне аударылуда, Абайды әлем мойындауда. Ұлы ақын, философтың өмірден озғанына көп болса да, жыл арамыз алшақтаса да, оның мол мұрасы мен өр тұлғасы қазақ халқымен күннен күнге жақындай түсуде. Ұлы Абайдай перзенті бар қазақ-бақытты ел.
Абай-ұлы ақын, жазушы, ойшыл, дана, философ, композитор, ағартушы, қайраткер, реформатор, қазақ әдебиетіне елеулі үлес қосқан тұлға. Абай шығармаларында қазақ қоғамының сол замандағы әлеуеті, мәселелері жайлы тақырыптар көп көтерілді. Орта жүздің Арғын тайпасынан шыққан, текті билер ұрпағы Абай-жастайынан білімге, шығармашылық пен поэзияға деген құлшынысымен ерекшеленді. Болыс та, аға сұлтан да болған Абайды қарапайым халық жайы өте алаңдатты. Ол халық ішіндегі көлеңкелі
Қазақ әдебиеті
Ғылыми жұмыстар
Басқа
Қазақ әдебиетін экспансивті ойлау арқылы оқыту 1425 тг
Жумабекова Айгерим Сертаевна
Жалпы орта білім беретін мектептерде «Қазақ тілі» пәнін оқытудың мақсаты – ана тілін қадірлейтін, қоғамдық мәнін түсінетін тұлға қалыптастыру, сондай-ақ қазақ әдеби тілі нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білуге, еркін сөйлесуге және сауатты жазуға үйрету болып табылады. Дегенмен, оқу сапасына әсер ететін пәнді оқытудағы қиындықтар мен қарама-қайшылықтар бар. Себебі қазіргі уақытта білім беру саласы ғана емес, ХХІ ғасыр білім алушылары да әртүрлі деңгейдегі қиындықтарды бастан кешуде.
Сарапшылардың болжауынша, 10 жылдан кейін әлемдегі өнімдер мен қызметтердің 70%-ы жасанды интеллектіні пайдаланатын цифрлық платформа үлгілеріне негізделеді. Заманның өзгеруіне және жаңа ғылыми технологиялардың дамуына байланысты біз инновациялардың ілгерілеуіне ілесе алмай, университет түлектерінің алған білімі кейде жұмысқа орналаспай тұрып ескіретін жағдайға тап боламыз. Бұл болжам білім берудің барлық сатысына, оның ішінде орта білім беру мекемелеріне - мектептерге де қатысты.
Шын мәнінде, цифрлық с
Қазақ әдебиеті
Мақала
Басқа