“1000 бала” жобасы аясындағы Құм терапиясы


1 слайд
“Р.Қошқарбаев атындағы №50 Жалпы Білім Беретін
Мектеп” коммуналдық мемлекеттік мекемесі
“1000 бала” жобасы аясындағы
Құм терапиясы
1 слайд
“Р.Қошқарбаев атындағы №50 Жалпы Білім Беретін Мектеп” коммуналдық мемлекеттік мекемесі “1000 бала” жобасы аясындағы Құм терапиясы

2 слайд
Библио
терапияМаска
терапия
Маска
терапияДрама
терапия
Драма
терапия
Фото
терапия
Ойын
терапияАрт –
терапияның
түрлері
Арт –
терапияның
түрлері
Қуыршак
терапия
Оригами
Гүл
терапия
Музыкалық
терапия
Құм
терапия
Ертегі
терапия
Қозғалмалы
би
терапия
2 слайд
Библио терапияМаска терапия Маска терапияДрама терапия Драма терапия Фото терапия Ойын терапияАрт – терапияның түрлері Арт – терапияның түрлері Қуыршак терапия Оригами Гүл терапия Музыкалық терапия Құм терапия Ертегі терапия Қозғалмалы би терапия

3 слайд
Құм терапиясының маңызы:
Бала өзін жайлы, қорғалған күйде сезініп,
шығармашылық белсенділік танытатын табиғи
стимулдық орта қалыптастырады және
танымдық, психикалық процестерді дамытады
ол түйсік (форманы, түсті, тұтас түйсік), есті,
зейінді, қиялды, кеңістік түсінікті, тактильді-
кинестетикалық сезімділік пен қолдардың ұсақ
моторикасын дамиды.
3 слайд
Құм терапиясының маңызы: Бала өзін жайлы, қорғалған күйде сезініп, шығармашылық белсенділік танытатын табиғи стимулдық орта қалыптастырады және танымдық, психикалық процестерді дамытады ол түйсік (форманы, түсті, тұтас түйсік), есті, зейінді, қиялды, кеңістік түсінікті, тактильді- кинестетикалық сезімділік пен қолдардың ұсақ моторикасын дамиды.

4 слайд
Құм терапиясының мақсаты:
Балалардың құм терапиясында
қиял, көрнекі – бейнелік ойлауды,
сөздік – логикалық ойлауды,
көрнекі іс-әрекеттік ойлауды,
шығармашылық және сын
тұрғысынан ойлауды дамыту.
4 слайд
Құм терапиясының мақсаты: Балалардың құм терапиясында қиял, көрнекі – бейнелік ойлауды, сөздік – логикалық ойлауды, көрнекі іс-әрекеттік ойлауды, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды дамыту.

5 слайд
Құм терапиясы арқылы баланың
қандай құзіреттіліктері дамиды:
● Шығармашылық
● Танымдық
● Интеллектуалдық қарым –қатынас
5 слайд
Құм терапиясы арқылы баланың қандай құзіреттіліктері дамиды: ● Шығармашылық ● Танымдық ● Интеллектуалдық қарым –қатынас

6 слайд
“1000 бала” жобасы аясындағы
құм терапиясының міндеттері:
1.Таны мдық сезімдерін дамыту (зейін, жады, қиял,
қабылдау).
2.Интеллектуалдық ортаны қалыптастыру – ойлай
білу, көрнекі – шынайылық, көрнекі – бейнелік,
сөздік – логикалық, шығармашылық ойлау.
3.Эмоционалдық және коммуникативтік ортаны
(қарым-қатынастың табысты ағымына қажетті,
ауызша және ауызша емес құралдарды қолдана
отырып дамыту.
6 слайд
“1000 бала” жобасы аясындағы құм терапиясының міндеттері: 1.Таны мдық сезімдерін дамыту (зейін, жады, қиял, қабылдау). 2.Интеллектуалдық ортаны қалыптастыру – ойлай білу, көрнекі – шынайылық, көрнекі – бейнелік, сөздік – логикалық, шығармашылық ойлау. 3.Эмоционалдық және коммуникативтік ортаны (қарым-қатынастың табысты ағымына қажетті, ауызша және ауызша емес құралдарды қолдана отырып дамыту.

7 слайд
Күтілетін нәтиже:
Педагогикалық – психологиялық
процестің негізгі бағыты әрбір жеке
тұлғаның мәдениетін тәрбиелеу, әрбір
баланың жеке ддара ерекшелігін ескере
отырып, қойылған мәдениеттерді іске
асыру жеке тұлғаны жан-жақты етіп
қалыптастыру.
7 слайд
Күтілетін нәтиже: Педагогикалық – психологиялық процестің негізгі бағыты әрбір жеке тұлғаның мәдениетін тәрбиелеу, әрбір баланың жеке ддара ерекшелігін ескере отырып, қойылған мәдениеттерді іске асыру жеке тұлғаны жан-жақты етіп қалыптастыру.

8 слайд
8 слайд

9 слайд
9 слайд

10 слайд
10 слайд

11 слайд
11 слайд

12 слайд
12 слайд

13 слайд
13 слайд

14 слайд
14 слайд

15 слайд
Назарларыңызға
рахмет
15 слайд
Назарларыңызға рахмет

