Материалдар / “1000 бала” жобасы аясындағы Құм терапиясы

“1000 бала” жобасы аясындағы Құм терапиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Құм терапиясының мақсаты: Балалардың құм терапиясында қиял, көрнекі – бейнелік ойлауды, сөздік – логикалық ойлауды, көрнекі іс-әрекеттік ойлауды, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды дамыту.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
“Р.Қошқарбаев атындағы №50 Жалпы Білім Беретін Мектеп” коммуналдық мемлекеттік мекемесі “1000 бала” жобасы аясындағы Құм терапи

1 слайд
“Р.Қошқарбаев атындағы №50 Жалпы Білім Беретін Мектеп” коммуналдық мемлекеттік мекемесі “1000 бала” жобасы аясындағы Құм терапиясы

1 слайд

“Р.Қошқарбаев атындағы №50 Жалпы Білім Беретін Мектеп” коммуналдық мемлекеттік мекемесі “1000 бала” жобасы аясындағы Құм терапиясы

Библио терапияМаска терапия Маска терапияДрама терапия Драма терапия Фото терапия Ойын терапияАрт – терапияның түрлері Арт

2 слайд
Библио терапияМаска терапия Маска терапияДрама терапия Драма терапия Фото терапия Ойын терапияАрт – терапияның түрлері Арт – терапияның түрлері Қуыршак терапия Оригами Гүл терапия Музыкалық терапия Құм терапия Ертегі терапия Қозғалмалы би терапия

2 слайд

Библио терапияМаска терапия Маска терапияДрама терапия Драма терапия Фото терапия Ойын терапияАрт – терапияның түрлері Арт – терапияның түрлері Қуыршак терапия Оригами Гүл терапия Музыкалық терапия Құм терапия Ертегі терапия Қозғалмалы би терапия

Құм терапиясының маңызы: Бала өзін жайлы, қорғалған күйде сезініп, шығармашылық белсенділік танытатын табиғи стимулдық орта

3 слайд
Құм терапиясының маңызы: Бала өзін жайлы, қорғалған күйде сезініп, шығармашылық белсенділік танытатын табиғи стимулдық орта қалыптастырады және танымдық, психикалық процестерді дамытады ол түйсік (форманы, түсті, тұтас түйсік), есті, зейінді, қиялды, кеңістік түсінікті, тактильді- кинестетикалық сезімділік пен қолдардың ұсақ моторикасын дамиды.

3 слайд

Құм терапиясының маңызы: Бала өзін жайлы, қорғалған күйде сезініп, шығармашылық белсенділік танытатын табиғи стимулдық орта қалыптастырады және танымдық, психикалық процестерді дамытады ол түйсік (форманы, түсті, тұтас түйсік), есті, зейінді, қиялды, кеңістік түсінікті, тактильді- кинестетикалық сезімділік пен қолдардың ұсақ моторикасын дамиды.

Құм терапиясының мақсаты: Балалардың құм терапиясында қиял, көрнекі – бейнелік ойлауды, сөздік – логикалық ойлауды, көрнекі

4 слайд
Құм терапиясының мақсаты: Балалардың құм терапиясында қиял, көрнекі – бейнелік ойлауды, сөздік – логикалық ойлауды, көрнекі іс-әрекеттік ойлауды, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды дамыту.

4 слайд

Құм терапиясының мақсаты: Балалардың құм терапиясында қиял, көрнекі – бейнелік ойлауды, сөздік – логикалық ойлауды, көрнекі іс-әрекеттік ойлауды, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды дамыту.

Құм терапиясы арқылы баланың қандай құзіреттіліктері дамиды: ● Шығармашылық ● Танымдық ● Интеллектуалдық қарым –қатынас

5 слайд
Құм терапиясы арқылы баланың қандай құзіреттіліктері дамиды: ● Шығармашылық ● Танымдық ● Интеллектуалдық қарым –қатынас

5 слайд

Құм терапиясы арқылы баланың қандай құзіреттіліктері дамиды: ● Шығармашылық ● Танымдық ● Интеллектуалдық қарым –қатынас

“1000 бала” жобасы аясындағы құм терапиясының міндеттері: 1.Таны мдық сезімдерін дамыту (зейін, жады, қиял, қабылдау). 2.Инте

6 слайд
“1000 бала” жобасы аясындағы құм терапиясының міндеттері: 1.Таны мдық сезімдерін дамыту (зейін, жады, қиял, қабылдау). 2.Интеллектуалдық ортаны қалыптастыру – ойлай білу, көрнекі – шынайылық, көрнекі – бейнелік, сөздік – логикалық, шығармашылық ойлау. 3.Эмоционалдық және коммуникативтік ортаны (қарым-қатынастың табысты ағымына қажетті, ауызша және ауызша емес құралдарды қолдана отырып дамыту.

6 слайд

“1000 бала” жобасы аясындағы құм терапиясының міндеттері: 1.Таны мдық сезімдерін дамыту (зейін, жады, қиял, қабылдау). 2.Интеллектуалдық ортаны қалыптастыру – ойлай білу, көрнекі – шынайылық, көрнекі – бейнелік, сөздік – логикалық, шығармашылық ойлау. 3.Эмоционалдық және коммуникативтік ортаны (қарым-қатынастың табысты ағымына қажетті, ауызша және ауызша емес құралдарды қолдана отырып дамыту.

Күтілетін нәтиже: Педагогикалық – психологиялық процестің негізгі бағыты әрбір жеке тұлғаның мәдениетін тәрбиелеу, әрбір бала

7 слайд
Күтілетін нәтиже: Педагогикалық – психологиялық процестің негізгі бағыты әрбір жеке тұлғаның мәдениетін тәрбиелеу, әрбір баланың жеке ддара ерекшелігін ескере отырып, қойылған мәдениеттерді іске асыру жеке тұлғаны жан-жақты етіп қалыптастыру.

7 слайд

Күтілетін нәтиже: Педагогикалық – психологиялық процестің негізгі бағыты әрбір жеке тұлғаның мәдениетін тәрбиелеу, әрбір баланың жеке ддара ерекшелігін ескере отырып, қойылған мәдениеттерді іске асыру жеке тұлғаны жан-жақты етіп қалыптастыру.

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

Назарларыңызға рахмет

15 слайд
Назарларыңызға рахмет

15 слайд

Назарларыңызға рахмет

10 Қаңтар 2025
262
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі